لوگو صبا ویزا

افتتاح حساب بین المللی در روسیه

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه افتتاح حساب بین المللی در روسیه و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.مشاوره رایگان

اولین گام مهم برای شروع زندگی و مهاجرت به کشور روسیه، افتتاح حساب بین المللی در روسیه است. در این مطلب از صبا ویزاپلن نحوه شروع و مدیریت حساب بانکی در این کشور را به شما خواهیم آموخت. هنگامی که برای اولین بار به روسیه می‌رسید، ممکن است بتوانید با استفاده از کارت بانک خارجی خود پول دریافت کنید، اما هزینه‌ها می‌تواند به سرعت افزایش یابد و این کار برای شما مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. به این ترتیب، افتتاح حساب بین المللی در روسیه ارسال و دریافت پول را آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد کرد. این کار در بلندمدت، به شما کمک می‌کند تا به سایر امکانات مالی مانند کارت‌های اعتباری و وام‌های مسکن نیز دسترسی داشته باشید.

بانکداری در روسیه

اگر قصد افتتاح حساب بین المللی در روسیه دارید، بهتر است بدانید که حدود 350 بانک در روسیه وجود دارد که از ترکیبی از بانک‌های تجاری، بانک‌های محلی و SberBank دولتی تشکیل شده است. بانک مرکزی روسیه بر سیستم بانکی در کل این کشور نظارت دارد.

بانک‌ها در روسیه در دهه گذشته پیشرفت‌های فنی قابل توجهی داشته‌اند. پرداخت‌های بدون تماس و بانکداری مبتنی بر اپلیکیشن و اینترنت به خصوص در شهرها رایج‌تر شده‌اند. با وجود این، بیشتر مناطق روستایی روسیه هنوز به پول نقد به عنوان روش اصلی پرداخت خود متکی هستند و بسیاری از ساکنان این روستاها حساب بانکی ندارند.

چرا باید یک حساب بانکی شرکتی در روسیه باز کنید؟

این روزها افتتاح یک حساب بانکی خارجی برای اهداف تجاری آسان نیست. این امر به خصوص در مواقعی صادق است که شرکت شما در یک حوزه قضایی خارج از کشور ثبت شده باشد و در آنجا ماهیت اقتصادی نداشته باشد.

فدراسیون روسیه می‌تواند به کشور خارجی مورد نظر شما تبدیل شود زیرا از خارجی‌هایی که در آنجا حساب بانکی باز می کنند، استقبال می‌کند. با وجود اینکه روسیه در فهرست کشورهای با ثبات اقتصادی قرار ندارد، سیستم بانکی این کشور از بالاترین استانداردهای بین‌المللی برخوردار است. با توجه به اینکه سرعت تراکنش‌ها و کیفیت خدمات بانکی در این کشور فوق العاده است برای افتتاح حساب بین‌ المللی در روسیه شک به دل خود راه ندهید.

موارد زیر از دلایل اصلی افتتاح حساب بین المللی در روسیه توسط شرکت‌ها و کارآفرینان خارجی است. با انجام این کار، آن‌ها مزایای زیر را به دست می‌آورند:

  • قوانین کنترل ارز روسیه برای شرکت‌های خارجی قابل اجرا نیست: شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از هر بانکی در کشور دیگر پرداخت‌ها را بر مبنای هر ارزی انجام دهید و دریافت کنید.
  • اگر شرکت شما در روسیه معاملات تجاری نداشته باشد، مجبور به پرداخت مالیات در روسیه نخواهد بود.

یک حساب بانکی حقوقی در روسیه را می‌توان به عنوان یک حساب بانکی خارج از کشور در نظر گرفت. این به شما کمک می‌کند ریسک‌ها را متنوع کنید و رسیدگی به امور بانکی خود را راحت‌تر و تراکنش‌ها را سریع‌تر انجام دهید. اگر با شرکت‌های محلی تجارت می‌کنید، افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه می‌تواند کار شما را تسهیل کند.

افتتاح حساب بین المللی در روسیه

بانکداری عمومی در روسیه

بخش بانکی در روسیه سابقه‌ای بحث برانگیز دارد و سطح مشخصی از بی اعتمادی اکثریت مردم را به خود جلب کرده است. در حالی که این نگرش تا حدودی به خصوص در شهرهای بزرگ در حال تغییر است. بسیاری از مناطق روستایی روسیه هنوز فقط بر اساس پول نقد کار می‌کنند. بخش بانکی در روسیه اغلب به عنوان یک بخش تجزیه شده شناخته می شود و بسیاری از سیاست‌ها در آن به طور قابل توجهی منسوخ شده‌اند.

بسیاری از مهاجرانی که از بانک‌های داخلی استفاده می‌کنند، به دلیل نبود گزینه‌های بین‌المللی، پس انداز خود را به خارج از کشور منتقل می‌کنند. در میان جامعه مهاجران در روسیه، این روش نسبتا متداول است که فقط مبلغ کمی را در حساب های بانکی روسیه برای مقاصد زندگی روزمره نگهداری می‌کنند.

تعدادی شعبه بین المللی و بانک‌های خارجی در روسیه وجود دارد. UniCredit پس از تصاحب شرکت تابعه Société Générale Rosbank به بزرگترین بانک خارجی در روسیه تبدیل شد.

شش مورد از بزرگترین بانک‌های روسیه عبارت هستند از: Sberbank، VTB، Gazprombank، VTB24، Bank Otkritie Financial Corporation و Bank of Moscow که در این کشور مشغول به ارائه خدمت هستند.

سایر بانک‌های محبوب روسیه عبارت هستند از: بانک کشاورزی روسیه، آلفا بانک، Promsvyazbank، Bank UralSib و Sovcombank که قبل از اقدام به افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه می‌توانید رتبه‌بندی هر یک از این بانک‌ها را در سایت‌های مربوط مورد بررسی قرار دهید.

آیا به یک حساب بانکی در روسیه نیاز دارید؟

اگر در کشور روسیه زندگی و کار می‌کنید، برای دریافت حقوق و پرداخت‌های روزانه مانند قبوض آب و برق افتتاح حساب بین‌ المللی در روسیه امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.  اگر تصمیم دارید برای مدت طولانی در روسیه بمانید و ملکی بخرید، در صورت داشتن رابطه با بانک روسی، ممکن است راحت‌تر بتوانید تقاضای وام مسکن ارائه کنید.

نکاتی قبل از افتتاح حساب بین المللی در روسیه

به طور کلی می‌توانید از حساب بانکی خارجی خود برای خرید در روسیه استفاده کنید، اما باید از هزینه‌هایی که ممکن است متحمل شوید آگاه باشید. اگر قصد افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه ندارید آگاه باشید که اکثر مشاغل در روسیه کارت‌های نقدی و اعتباری خارجی را می‌پذیرند. با این حال، بانک شما ممکن است برای تبدیل ارز، کارمزدی دریافت کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است بلافاصله پس از ورود برای افتتاح حساب بانکی در روسیه درخواست دهید.

به منظور افتتاح اکثر حساب‌های بانکی روسیه باید به شعب بانک مراجعه حضوری داشته باشید. با این حال، می‌توانید به صورت آنلاین نیز به برخی بانک‌ها که این امکان را فراهم کرده‌اند برای افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه درخواست دهید. این به آن معنی است که از نظر فنی می‌توانید قبل از ورود به روسیه برای یک حساب کاربری اقدام کنید.

اگر مسیر دوم را انتخاب کردید، مراقب باشید که شرایط و ضوابط بانک را بررسی کنید. بانک ممکن است از شما بخواهد که اسناد درخواست را امضا کرده و نمونه امضا را شخصا ارائه دهید (در صورت گم شدن کارت برای تأیید هویت شما). اگر این‌طور است، باید خودتان به شعبه بانک مراجعه کنید، بنابراین بهتر است قبل از شروع فرآیند تا رسیدن به روسیه صبر کنید.

انواع حساب‌های بانکی در روسیه

طیف وسیعی از حساب‌های جاری در روسیه وجود دارد که متناسب با همه سبک‌های زندگی است. بانک‌های بزرگ تعداد انگشت شماری از گزینه‌ها را به شما ارائه می‌دهند. این گزینه‌ها می‌توانند شامل حساب‌های اولیه رایگانی باشند که برداشت‌های بدون هزینه از دستگاه‌های خودپرداز را به شما ارائه می‌دهند، اما برای سایر خدمات هزینه می‌گیرند یا حساب‌هایی باشند که باید برای افتتاح آن‌ها هزینه بپردازید.

این نوع از حساب‌ها معمولا دارای مزایای اضافی هستند که می‌توان به توانایی انتقال پول بدون هزینه، نرخ پس‌انداز ترجیحی، گزینه‌های کارت اعتباری و برخی مشوق‌های دیگر اشاره کرد.

در صورت تمایل به افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه آگاه باشید که برخی بانک‌ها حساب‌های دیجیتالی را برای خرید آنلاین و پرداخت‌های بدون تماس با استفاده  از گوشی هوشمند به شما ارائه می‌دهند.

امکان داشتن حساب جاری به ارزهای مختلف در روسیه وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید یک حساب بانکی روسی به روبل برای خرج روزانه و برداشت پول نقد و یک حساب دوم به دلار، یورو یا پوند برای انتقال پول به کشور خود داشته باشید. بانک‌های روسیه نیز حساب‌های پس‌اندازی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد بتوانید برای سپرده خود سود دریافت کنید. مانند بسیاری از کشورها، نرخ بهره در حال حاضر بسیار پایین است.

نحوه افتتاح افتتاح حساب بین المللی در روسیه به عنوان فرد مهاجر

معمولا برای افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه به مجوز اقامت در این کشور نیاز دارید. برخی از بانک‌های روسیه به افراد غیر مقیم یا افرادی که وضعیت اقامت موقت دارند اجازه می‌دهند برای افتتاح حساب‌های خاصی درخواست دهند، اما این موضوع در بین بانک‌ها متفاوت است.

در برخی موارد، کارفرمای شما یک حساب بانکی پایه روسی از طرف شما برای پرداخت حقوق افتتاح می‌کند. اگر حساب شخصی برای خود افتتاح می‌کنید، باید به عنوان محل سکونت یک نشانی معتبر در این کشور ارائه دهید.

اسنادی که باید هنگام افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه ارائه دهید بین بانک‌های مختلف، متفاوت است. برای برخی از حساب‌ها، فقط به مجوز اقامت و تأییدیه آدرس نیاز دارید. برای برخی از بانک‌ها، شما به مدرکی برای تأیید اشتغال نیاز دارید، که معمولا به شکل نامه‌ای از طرف کارفرمای شما ارائه می‌شود. پس از افتتاح حساب، می‌توانید بیشتر موارد را به صورت آنلاین مدیریت کنید، اما برخی از خدمات ممکن است نیاز به حضور در شعبه داشته باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید برای افتتاح حساب بانک یا شعبه‌ای را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک باشد.

بانکداری همراه در روسیه

بانک‌های روسی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه فناوری داشته‌اند. بانک‌های بزرگ در روسیه دارای خدمات بانکداری آنلاین و برنامه‌های بانکی برای تلفن‌های هوشمند هستند. این امکانات به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مراجعه به بانک، کارهای روزمره مختلفی را انجام دهید. بانکداری آنلاین خدماتی مانند انتقال ارز داخلی و خارجی، پرداخت قبوض، سفارشات ثابت و صورتحساب الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

هنگام افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه، بانک یک شماره شناسه کاربری و رمز عبور برای راه اندازی بانکداری آنلاین برای شما صادر می‌کند. اکثر بانک‌ها در روسیه خدمات تلفن بانک را نیز ارائه می‌کنند و برخی از آن‌ها بانکداری پیامکی را نیز ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد اعتبار تلفن همراه خود را شارژ کنید و پول را انتقال دهید.

افتتاح حساب شرکتی (حقوقی) در روسیه

اگر شرکتی را در روسیه راه اندازی می‌کنید، باید نسبت به افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه در یکی از بانک‌های این کشور اقدام کنید تا بتوانید پرداخت‌های خود را مدیریت کنید. شرایط ثبت نام برای افتتاح حساب شرکتی (حقوقی) در روسیه بسیار سخت است.

هنگام درخواست برای حساب شرکتی، باید اسنادی مانند اجازه اقامت و فرم درخواست را ارائه دهید. علاوه بر این، به نامه‌ای از مقامات مالیاتی نیز نیاز خواهید داشت. این نامه برای تأیید این موضوع است که شما مجاز به انجام فعالیت‌های تجاری در روسیه هستید.

بانک‌های روسیه ممکن است طیف وسیعی از گزینه‌های حساب شرکتی (حقوقی) را ارائه دهند، از گزینه‌های مناسب برای معامله‌گران انحصاری کوچک‌تر و فریلنسرها تا مواردی که برای شرکت‌های بزرگ طراحی شده است.

افتتاح حساب بین المللی در روسیهانتخاب نوع حساب بانکی در روسیه

صدها بانک در روسیه وجود دارد، بنابراین باید بسنجید که کدام یک از این بانک‌ها بهترین خدمات، را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه در یک بانک بزرگ یا مؤسسه چند ملیتی به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید راحت‌تر به پول خود دسترسی پیدا کنید و همچنین نوع حساب بانکی مناسب خود را انتخاب کنید.

خدمات بانکی در روسیه

بانک‌های روسیه طیف وسیعی از خدمات اضافی را فراتر از حساب‌های جاری و پس انداز ارائه می دهند که شامل موارد زیر می‌شوند:

کارت‌های اعتباری

بانک‌ها طیف وسیعی از کارت‌های اعتباری را با مشوق‌هایی از جمله تخفیف‌های خرید ارائه می‌کنند. برخی از کارت‌های اعتباری بدون کارمزد هستند، اما برخی دیگر با هزینه سالانه در ازای مزایای اضافی ارائه می‌شوند. برای دریافت کارت اعتباری معمولا باید یک حساب بانکی نزد بانک مورد نظر داشته باشید.

وام

اکثر بانک‌های بزرگ روسیه به مهاجرانی که اقامت دائم روسیه دارند وام ارائه می‌دهند. اینکه به چه میزان می‌توانید وام بگیرید به هدف وام و درآمد سالانه شما بستگی دارد.

وام مسکن

بسیاری از بزرگترین بانک‌ها در روسیه به مهاجرانی که به دنبال خرید ملک در این کشور هستند، وام مسکن ارائه می‌دهند. مهاجران معمولا به سپرده حداقل 20٪ از قیمت ملک نیاز دارند.

بیمه

بانک‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات بیمه، از محصولات حمایت از درآمد گرفته تا طرح‌های بیمه سلامت را ارائه می‌کنند.

انتقال پول بین المللی در روسیه

اکثر بانک‌ها در روسیه خدمات انتقال را ارائه می‌دهند. اگر انتقال پول بین‌المللی انجام می‌دهید، گیرنده شما معمولا وجه را ظرف چند روز کاری دریافت می‌کند. ممکن است لازم باشد بین 1٪ تا 2٪ مبلغی را که انتقال می‌دهید به عنوان کارمزد پرداخت کنید. برخی از بانک‌ها به مشتریان اجازه نمی دهند که به صورت آنلاین نقل و انتقالات بین المللی انجام دهند. در این صورت، باید با مدرک هویتی و مشخصات گیرنده به یکی از شعب بانک مراجعه کنید.

اگر در صورت افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه به فکر انتقال پول به کشور خود به صورت منظم هستید، در کنار حساب بانکی روسیه خود یک حساب بر مبنای ارز کشور خود باز کنید. شما می‌توانید از طریق بانک بین‌المللی روسیه یا مسکو یا یکی از گزینه‌های جایگزین به این موضوع رسیدگی کنید. این کار نه تنها کارمزدها را کاهش می‌دهد، بلکه به این معنی است که می‌توانید از اثرات منفی نوسانات نرخ ارز جلوگیری کنید.

مدیریت حساب بانکی روسیه

در صورت افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه شما به طور کلی می‌توانید حساب بانکی خود را در شعبه، از طریق تلفن یا آنلاین با استفاده از بانکداری اینترنتی یا برنامه بانکی مربوط به بانک خود مدیریت کنید. ساعات کار شعب بانک در روسیه متفاوت است و بانک‌های بزرگتر معمولا ساعات طولانی‌تری به ارائه خدمت می‌پردازند.

نحوه افتتاح حساب بین المللی در روسیه

تعداد زیادی از خارجی‌ها در طول سال‌ها به دنبال زندگی اروپایی و مناظر پر جنب و جوش فرهنگی و تاریخی روسیه به‌ویژه در شهرهایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ به این کشور مهاجرت کرده و در آن زندگی می‌کنند. روسیه به دلایل زیادی گزینه بسیار خوبی برای زندگی و مهاجرت است. اقتصاد قوی، امکان افزایش ثروت، مدارس عالی انگلیسی زبان و رفتار دوستانه روس‌ها با خارجی‌ها از جمله مواردی است که روسیه را برای مهاجران به یک مکان عالی برای زندگی تبدیل می‌کند. اگر به دنبال انجام این کار هستید، برای استقرار خود به یک حساب بانکی نیاز دارید که افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه حتی به عنوان یک فرد غیر مقیم نباید سخت باشد.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بین المللی در روسیه

با گزینه‌های حساب‌های زیادی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و هر کدام نیازمندی‌های متفاوتی دارند، باز کردن ابتدایی‌ترین حساب می‌تواند به آسانی داشتن گذرنامه باشد. اگر به یک حساب بانکی با مجموعه کامل خدمات نیاز دارید، باید حداقل مدارک زیر را داشته باشید:

  • گذرنامه
  • اجازه اقامت
  • مدرک تأیید آدرس در روسیه مانند قبض آب و برق
  • نامه ارجاع از کارفرما

بهترین بانک‌ها برای افتتاح حساب بین المللی در روسیه

Sberbank

به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک روسیه، برای یافتن شعبه یا خودپردازهای آن در هیچ منطقه‌ای از روسیه کار سختی نخواهید داشت، زیرا بیش از 90 هزار شعبه در سراسر این کشور دارد. آن‌ها مجموعه کاملی از خدمات بانکی از جمله حساب‌هایی با کارت‌های نقدی، وام، بیمه و حساب‌های سرمایه گذاری در دسترس دارند که به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در صورت داشتن حساب در این بانک، می‌توانید خدمات مشتری را از طریق تلفن یا از طریق اینترنت دریافت کنید.

Rosbank

این بانک متعلق به گروه Société Générale است که یکی از بانک‌های با تجربه در ارائه خدمت به مهاجران است. در این بانک برای افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه حتی می‌توانید یک قرار ملاقات بگذارید تا در مورد بهترین گزینه‌ها صحبت کنید. بانکداری تلفن همراه برای تمام حساب‌ها و به زبان‌های روسی، انگلیسی و فرانسوی در دسترس است.

Raiffeisen

به عنوان یک مؤسسه بین المللی، این بانک نیز با کارکنان آموزش دیده یکی از بهترین بانک‌های فعال در کشور روسیه برای ارائه خدمت به مهاجران محسوب می‌شود. این بانک مجموعه کاملی از خدمات را از جمله حساب، کارت، بیمه و وام برای همه اقشار جامعه از بازنشستگان و دانشجویان گرفته تا مشاغل ارائه می‌دهد. مزیت دیگر آن‌ها حضور بین المللی است. اگر به طور مکرر به خارج از کشور سفر می‌کنید، ممکن است این بانک را بسیار راحت بیابید.

گازپروم

با حدود 3 میلیون مشتری، این بانک بزرگی است که پیشنهادات بانکی روزمره را با بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت ترکیب می‌کند. حساب‌های این بانک بزرگ دارای گزینه‌های متعددی از انواع کارت‌های بانکی، وام، بسته‌های بیمه در انواع مختلف است.

افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه در یکی از 4 بانک تقریبا آسان خواهد بود. وقتی صحبت از کارمزد به میان می‌آید، توصیه می‌کنیم به دقت بانک‌ها را مورد بررسی قرار داده و با شرایط آن‌ها آشنا شوید. بررسی کنید که آیا برای بستن حساب خود باید پول پرداخت کنید، اگر از کارت نقدی خود در خارج از کشور استفاده کنید، هزینه ثابتی معادل 10 یورو خواهد بود یا اینکه برای استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بعد از ساعت کاری باید هزینه پرداخت کنید.

همچنین برای افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه چند بانک مختلف را بررسی کنید، زیرا ممکن است هزینه‌های اضافی برای مهاجران و حساب‌های بین‌المللی وجود داشته باشد. به خصوص اگر پول بین حساب‌های ارزی مختلف جابه‌جا می‌کنید، این هزینه‌ها را بررسی کنید زیرا ممکن است نرخ تبدیل ارز بسیار گران شده و به ضرر شما تمام شود.

جایگزین حساب بانکی مجازی

در صورت افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه برای انتقال پول به خارج از کشور در نظر داشته باشید که کارمزد زیادی باید بپردازید. به عنوان مثال، اگر 10 هزار یورو به هند انتقال دهید، فقط 9000 یورو یا معادل آن روپیه در خانه دریافت می‌کنید. این به این دلیل است که بانک‌ها هزینه‌های زیادی برای کارمزد انتقال پول دریافت می‌کنند.

B2B Pay یک جایگزین مناسب برای انتقال پول به خارج از روسیه است که هزینه عملیاتی بالایی ندارد و می‌توانید همان انتقال را با هزینه ثابت 1٪ انجام دهید. این به آن معنا است که شما 9900 یورو با معادل آن به روپیه در هند دریافت می کنید که در مجموع 900 یورو پس انداز خواهید کرد و متحمل هزینه سنگینی نخواهید شد. به علاوه، یک حساب بانکی مجازی رایگان با IBAN خصوصی خود در اروپا دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای ارسال و دریافت پول در اتحادیه اروپا به صورت رایگان و انتقال پول به خارج از کشور با کارمزد ثابت 1٪ به بیش از 200 کشور استفاده کنید.

افتتاح حساب بین المللی در روسیه

سوالات متداول در مورد افتتاح حساب بین المللی در روسیه

آیا می‌توانم یک حساب بانکی در روسیه به عنوان غیر مقیم افتتاح کنم؟
بله، امکان افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه به عنوان غیر مقیم وجود دارد. این فرآیند نسبتا آسان و راحت است و می‌توانید حساب‌هایی به ‏ارز خارجی و سایر خدمات ویژه برای خارجی‌ها در بانک‌های این کشور افتتاح کنید.
آیا می‌توانم یک حساب بانکی روسی به صورت آنلاین باز کنم؟
به عنوان یک فرد خارجی می‌توانید برای افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه به صورت آنلاین درخواست دهید اما موضوع مهم این است که گزینه‌های مختلفی وجود ندارد و بانک‌های کمی این خدمات را ارائه می‌دهند.یکی از بانک هایی که این خدمات را ارائه می دهد آلفا بانک است. از طرف دیگر، می‌توانید بانک‌های کشور خود که در روسیه نیز فعالیت می‌کنند را بررسی کنید. ممکن است بتوانید یک حساب کاربری برای استفاده در روسیه باز کنید. با این حال، در صورت مفقود شدن کارت، بانک معمولا از دارنده حساب می‌خواهد که اسناد درخواست را امضا کند و نمونه امضا را برای تأیید ارائه کند. در این شرایط، یک شهروند خارجی ملزم به ارائه یک آدرس روسیه است و باید شخصا به شعبه بانک مراجعه کند.

سخن پایانی

اگر صاحب کسب و کار در روسیه هستید و یا قصد مهاجرت به این کشور را دارید در صورت افتتاح حساب بین‌المللی در روسیه شما معمولا می‌توانید به خدمات اولیه حساب مانند بررسی موجودی و پرداخت از طریق تلفن بانک و به صورت آنلاین از طریق تلفن همراه هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

بانک‌های بزرگ این کشور این خدمات را به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌دهند که افراد خارجی بتوانند به راحتی از این خدمات بهره‌مند شده و از آن استفاده کنند. اما با تمام پیشرفت‌های حاصل شده همچنان برخی از خدمات نیاز به مراجعه حضوری به بانک دارند و نمی‌توانید به صورت آنلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

امیدواریم مطالبی که در مورد افتتاح حساب بین‌المللی ارائه دادیم برای شما مفید و کاربردی باشد. کارشناسان موسسه مهاجرتی صبا ویزا از اطلاعات بروزی در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی بهره‌مند هستند. چنانچه قصد مهاجرت و تحصیل در سایر کشورها را دارید می‌توانید با ما در تماس باشید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 3 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید