لوگو صبا ویزا

تمکن مالی کانادا (آپدیت 2024)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه تمکن مالی کانادا به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان

قطعا بارها نام «تمکن مالی» را در الزامات و مدارک مربوط به ویزاها و شیوه‌های مختلف مهاجرت به کانادا یا سایر کشورها شنیده‌اید. اگر نمی‌دانید که تمکن مالی کانادا چیست، ما در این مطلب به شما راجع به تمام جزئیات مربوط به آن صحبت خواهیم کرد.

همچنین علاوه بر این مقاله، سازمان مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تمکن مالی کانادا خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

فهرست عناوین

ویزای کانادا

کانادا کشوری در قاره آمریکای شمالی است که درست بالای ایالات متحده قرار دارد و به عنوان کشوری بسیار توسعه یافته شناخته می‌شود. تقاضا برای مردم برای سفر به کانادا در چند سال اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. اما برای ورود به کانادا، قبل از هرچیز، به ویزای آن نیاز دارید.

ویزای کانادا مهری بر روی پاسپورت شما است که به شما اجازه ورود به کشور کانادا را می‌دهد. این یک مجوز برای شما است که به این کشور سفر کنید و از نظر قانونی بتوانید به طور موقت یا دائم اقامت کنید. دریافت ویزای کانادا به این معنی است که کنسولگری یا سفارت کانادا در کشور شما تصمیم گرفته است که شما واجد شرایط هستید و شرایط لازم برای ورود را دارید. با این حال، هنگامی که در مرز و گمرک کانادا هستید، این به افسران مرز بستگی دارد که ارزیابی کنند آیا شما برای ورود مناسب هستید یا خیر.

اگر به سوالات افسر خدمات مرزی کانادا (BSO) صادقانه و درست پاسخ دهید، آن‌ها به شما اجازه ورود خواهند داد. در غیر این صورت، اگر مشکوک باشند که شما واجد شرایط ورود نیستید، می‌توانند شما را رد کنند و از شما بخواهند که به کشور خود بازگردید، حتی اگر ویزای کانادا داشته باشید.

چه کسانی به ویزای کانادا نیاز دارند؟

افرادی از کشورهایی که معافیت ویزا یا موافقتنامه مجوز سفر الکترونیکی (eTA) با کانادا ندارند، برای ورود به این کشور به ویزا نیاز دارند. به طور خاص، افراد حدود 148 کشور برای بازدید، کار یا مهاجرت به کانادا نیاز به ویزا دارند.

تمکن مالی کاناداانواع ویزای کانادا

قبل از درخواست ویزای کانادا، ابتدا باید بدانید که برای چه نوع ویزایی می‌خواهید اقدام کنید. انواع ویزای کانادا به شرح زیر است:

اگر شما صرفا یک شهروند ایرانی هستید و از کشوری دیگر اقامت و تابعیت ندارید، به ویزای کانادا نیاز دارید و باید برای اخذ آن اقدام کنید. بسته به نوع ویزایی که می‌خواهید، روشی برای درخواست خواهید داشت و چند مرحله‌ی کلی وجود دارد که باید انجام دهید. اما یکی از مهم‌ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا و ورود به این کشور، ارائه‌ی تمکن مالی است.

تمکن مالی

قبل از هر چیز، اجازه دهید راجع به «تمکن مالی» صحبت کنیم. سپس جزء به جزء راجع به میزان تمکن مالی لازم برای هر نوع ویزای کانادا، صحبت خواهیم کرد. تمکن مالی سندی است که شما ارائه می‌دهید تا ثابت کنید که پولی برای پوشش هزینه‌های خاص دارید. تمکن مالی می‌تواند از چندین منبع، از جمله صورت‌حساب بانکی یا از طریق نامه‌ی بانک ارائه شود. چند موقعیت مختلف وجود دارد که ممکن است از شما خواسته شود مدرکی مبنی بر وجوه ارائه کنید، اما این مورد در مهاجرت رایج‌تر است.

نمونه‌هایی از تمکن مالی کانادا

تمکن مالی صرفاً تأییدی است که ارائه می‌کنید تا نشان دهید پول مورد نیاز برای یک تراکنش را دارید. به عنوان مثال، در املاک و مستغلات، یک فروشنده ممکن است از شما بخواهد که مدرکی مبنی بر وجوه ارائه دهید تا نشان دهد که می‌توانید هزینه‌های خرید خانه را پوشش دهید. یا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، باید ثابت کنید که تا یک سال تحصیلی اول را که هنوز شغلی پیدا نکرده‌اید، توان پرداخت شهریه و هزینه‌های زندگی در کانادا را دارید.  همچنین فرقی نمی‌کند که شما بورسیه‌ی تحصیلی در کانادا را بخواهید یا نه. به هر حال باید این تمکن مالی را ارائه دهید.

بیش از یک راه وجود دارد که بتوانید تمکن مالی خود را نشان دهید. در برخی موارد، ارائه صورت‌حساب بانکی شما واجد شرایط است. با این حال، توجه داشته باشید که صورت‌های بانکی اطلاعات زیادی را منتقل می‌کنند. اگر تصمیم به استفاده از این موارد دارید، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شخصی شما محافظت می‌شود.

همچنین ممکن است بتوانید از بانک خود نامه‌ای درخواست کنید که میزان پول موجود در حساب‌های شما را تأیید کند. صورت مالی تایید شده گزینه دیگری است. این سند توسط یک حسابدار حسابرسی و امضا شده است. این شامل دارایی‌های غیر نقدی شما می‌شود، اما بعید است که آن‌ها برای تمکن مالی شما محاسبه شوند.

در نهایت، اگر در حال حاضر خانه دارید، ممکن است بتوانید یک خط اعتباری سهام خانه (HELOC) باز کنید و از سهام موجود به عنوان تمکن مالی استفاده کنید.

اگر سرمایه‌گذار هستید، می‌توانید نامه تمکن مالی را از وام‌دهندگان پول نقد نیز دریافت کنید – نهادهای خصوصی که پول قرض می‌دهند – که تضمین می‌کند برای تامین مالی خرید ملک یا ثبت شرکت در کانادا سرمایه‌ای کنار گذاشته شده است.

ویزای موقت کانادا

ویزای موقت کانادا به فرد این امکان را می‌دهد که برای مدت زمان خاصی که توسط کنسولگری کانادا یا افسران خدمات مرزی (BSO) تعیین می‌شود، در کانادا بماند. این زمان معمولا تا 6 ماه است. اما ویزای موقت می‌تواند یک بار ورود یا چند بار ورود باشد.

ویزای یکبار ورود به فرد این امکان را می‌دهد که فقط یک بار وارد کانادا شود، 6 ماه بماند و سپس به کشور خود بازگردد. ویزای چند بار ورود به فرد این امکان را می‌دهد که چندین بار وارد کانادا شود تا زمانی که ویزای وی منقضی شود و به طور موقت اقامت کند. ویزای موقت کانادا انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها تمکن مالی مخصوص به خود را لازم دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. پس به خواندن ادامه دهید.

 

تمکن مالی ویزای توریستی کانادا

ویزای ویزیتور یا ویزای توریستی کانادا به دارنده این امکان را می‌دهد تا برای اهداف گردشگری در این کشور وارد کانادا شود. فردی که در کانادا زندگی می‌کند به 1230 دلار کانادا  در ماه برای هزینه‌های ماهانه خود نیاز دارد و اگر متقاضی برای گردشگری می آید، 2000 دلار کانادا برای 30 روز برای هر نفر کافی است. این مبلغ اضافه بر هزینه‌ی ویزا است.

 

تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا به افرادی داده می‌شود که برای تکمیل تحصیلات خود از دانشگاه‌های کانادا پذیرش داشته باشند. اگر برای تحصیل کمتر از 6 ماه در کانادا می‌مانید، فقط می‌توانید ویزای TRV دریافت کنید، اما برای بیش از 6 ماه تحصیل، به ویزای دانشجویی نیاز دارید.

الزامات ویزای تحصیلی کانادا همچنین شامل اثبات بودجه برای حمایت از خود خواهد بود. در حال حاضر این مبلغ 10000 دلار کانادا (7650 دلار آمریکا) برای هر سال اقامت شما (11000 دلار کانادا / 8400 دلار آمریکا اگر متقاضی تحصیل در کبک هستید) علاوه بر شهریه شما در نظر گرفته می‌شود. همچنین باید مطمئن شوید که پول کافی برای پرداخت هزینه حمل و نقل (بلیط هواپیما) برای بازگشت به ایران (یا هر کشوری که از آن اقدام می‌کنید) را داشته باشید.

تمکن مالی کاناداتمکن مالی ویزای کار موقت کانادا

ویزای کار موقت کانادا به افرادی داده می‌شود که پیشنهاد شغلی در کانادا داشته باشند و تا 6 ماه در کانادا کار کنند. برای دریافت این ویزا، فرد باید یک نامه پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما ارائه دهد و واجد شرایط دریافت ویزای موقت باشد.

در سال 2021، یک متقاضی مجرد بدون همسر یا شریک زندگی مشترک و هر فرزند وابسته باید حداقل 13213 دلار کانادا پس انداز می‌داشت تا واجد شرایط اقامت دائم شود. زوجی که به کانادا مهاجرت می‌کنند باید مجموعاً مبلغ 16449 دلار کانادا به عنوان تمکن مالی داشته باشند.

 

تمکن مالی ویزای تعطیلات کاری کانادا

ویزای تعطیلات کاری کانادا به جوانان 30 کشور داده می‌شود تا بتوانند در کانادا کار و سفر کنند. این یک ویزای انتخاب تصادفی است و طی آن متقاضیان درخواست‌های خود را ارسال می‌کنند و منتظر می‌مانند تا برای درخواست مجوز کار به صورت تصادفی انتخاب شوند.

افسر خدمات مرزی همچنین ممکن است برای تمکن مالی درخواست کند. شما باید یک صورت حساب بانکی از خود ارائه دهید که حداکثر یک هفته قبل از عزیمت شما به کانادا صادر شده است. این صورت حساب باید به وضوح نشان دهد که شما پول کافی برای حمایت از خود در 3 ماه اول اقامت خود در کانادا دارید که معادل ماهانه 2500 دلار کانادا خواهد بود.

ویزای دائمی‌ کانادا

ویزای دائمی‌ کانادا ویزاهایی هستند که به دارنده آن اجازه اقامت دائم در این کشور را می‌دهند. این ویزاها به عنوان ویزای مهاجرت شناخته می‌شوند و می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند، که به شرح زیر است:

تمکن مالی ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا

این برنامه برای افرادی است که در اقتصاد کانادا سرمایه‌گذاری می‌کنند و دارایی خالص آن‌ها حداقل 800000 دلار کانادا هستند. آن‌ها باید حداقل 400000 دلار کانادا سرمایه‌گذاری کنند و دولت این سرمایه گذاری را طی 5 سال و بدون هیچ سودی به آن‌ها برمی‌گرداند.

 

تمکن مالی ویزای استارت آپ کانادا

این ویزا برای افرادی است که به صورت انفرادی در کمک به اقتصاد شرکت می‌کنند. آن‌ها باید حداقل 300,000 دلار کانادا دارایی خالص داشته باشند و باید متعهد شوند که حداقل یک سوم از یک تجارت کانادایی را در اختیار داشته باشند و مدیریت کنند و همچنین ظرف 3 سال پس از حضور در این کشور، شغلی ایجاد و حفظ کنند.

شما باید نشان دهید که پس از ورود به کانادا، پول کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید. شما نمی‌توانید این پول را از شخص دیگری قرض کنید. شما باید بتوانید از این پول برای پرداخت هزینه‌های زندگی خانواده خود استفاده کنید (حتی اگر آن‌ها همراه شما نباشند).

هنگام درخواست مهاجرت، باید مدرکی را به دفتر ویزای کانادا در کشور خود ارائه دهید که نشان دهد پول کافی برای اخذ ویزای استارت آپ دارید. مقدار پولی که برای حمایت از خانواده خود نیاز دارید بر اساس اندازه خانواده شما تعیین می‌شود. ما هر سال این مبالغ را به روز می‌کنیم.

مبلغ به دلار کانادا تعداد اعضای خانواده
13310 دلار 1
16570 دلار 2
20371 دلار 3
24733 دلار 4
28052 دلار 5
31638 دلار 6
35224 دلار 7
3586 دلار برای هر عضو بیشتر در خانواده

 

ایده خوبی است که در مورد هزینه زندگی در مکانی که قصد اقامت در کانادا را دارید، تحقیق کنید.

تا جایی که می‌توانید پول بیاورید تا اسباب کشی و یافتن خانه در کانادا آسان‌تر شود. البته توجه داشته باشید که قوانین گمرکی کانادا از شما می‌خواهد که اگر بیش از 10000 دلار کانادا وارد کانادا می‌کنید، اعلام کنید. اگر به آن‌ها نگویید، ممکن است جریمه یا زندانی شوید. این وجوه می‌تواند به شکل زیر باشد:

  • پول نقد
  • اسنادی که دارایی یا سرمایه قابل پرداخت به شما را نشان می‌دهد (مانند سهام، اوراق قرضه، اوراق قرضه، اسناد خزانه و …) یا
  • اسنادی که پرداخت مبلغ معینی از پول را که به شما قابل پرداخت است تضمین می‌کند (مانند پیش نویس بانکداران، چک‌ها، چک‌های مسافرتی یا حواله‌ها).

 

تمکن مالی کاناداویزای اکسپرس اینتری

برنامه اکسپرس اینتری کانادا یک برنامه مهاجرت الکترونیکی است که توسط دولت کانادا طراحی شده است. این اجازه می‌دهد تا افراد از سراسر جهان بر اساس مهارت‌های خاص خود برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

موارد زیر بخشی از این برنامه است:

  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP)
  • برنامه کارکنان ماهر فدرال (FSWP)
  • برنامه‌های منتخب استانی (PNP)
  • کلاس تجربه کانادایی

برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP)

ویزای برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP) به افرادی داده می‌شود که در مشاغلی مانند موارد زیر، فعالیت دارند:

  • نجاران
  • مکانیک هواپیما
  • اپراتور جرثقیل
  • مکانیک تجهیزات سنگین
  • برق کاران
  • متخصصان ماشین آلات
  • آهن کاران
  • جوشکارها
  • لوله‌کش‌ها و …

برنامه کارکنان ماهر فدرال (FSWP)

ویزای کارکنان ماهر فدرال (FSWP) به افرادی داده می‌شود که دارای مشاغل مورد نیاز در کانادا هستند. شما باید بررسی کنید که کانادا به چه مشاغلی نیاز دارد در نقطه ای که قصد دارید درخواست دهید و امتیاز لازم را کسب کنید.

برنامه‌های منتخب استانی (PNP)

این ویزا تحت برنامه استانی به کارکنان نیمه ماهر یا کم مهارت داده می‌شود که می‌توانند از طریق کار خود به اقتصاد کانادا کمک کنند. کارکنان در استان‌های مختلفی از کانادا مستقر می‌شوند که تقاضا برای کار آن‌ها بیشتر است.

کلاس تجربه کانادایی

ویزای دائمی‌کلاس تجربه کانادا به کسانی داده می‌شود که ویزای دانشجویی موقت یا ویزای موقت دارند و می‌خواهند به وضعیت اقامت دائم تغییر کنند. آن‌ها یا تحصیلات یا تجربه کاری کانادایی دارند و در جامعه کانادا مستقر شده‌اند.

تمکن مالی ویزای اکسپرس اینتری

ما جدولی را به روز کرده‌ایم که نشان می‌دهد برای اقامت در کانادا از طریق اکسپرس اینتری به چه مقدار پول نیاز دارید. برای اینکه واجد شرایط بمانید، ممکن است لازم باشد شماره صندوق تسویه حساب خود را در نمایه اکسپرس اینتری خود به روز کنید. به روز رسانی باید حداکثر تا 27 ژوئن 2022 انجام شود.

به‌روزرسانی نمایه‌تان تاریخ و ساعت دریافت آن را تغییر نمی‌دهد، بنابراین اگر در موقعیت‌های تساوی قرار دارید، رتبه خود را حفظ خواهید کرد.

تمکن مالی این است که چگونه به دولت کانادا نشان دهید که پول کافی برای اقامت در کانادا دارید. اگر از شما دعوت شد که درخواست بدهید، باید مدرک کتبی ارائه بدهید که این پول را دارید.

چه کسی نیاز به تمکن مالی دارد

  • کسانی که برای برنامه کارکنان ماهر فدرال اقدام می‌کنند.
  • کسانی که برای برنامه تجارت ماهر فدرال اقدام می‌کنند.

چه کسی نیازی به تمکن مالی ندارد

نیازی نیست نشان دهید که پول کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید اگر

  • شما در حال درخواست ویزای کلاس تجربه کانادایی هستید یا
  • شما مجاز به کار در کانادا هستید و یک پیشنهاد شغلی معتبر دارید، حتی اگر تحت برنامه کارگران ماهر فدرال یا برنامه مشاغل ماهر فدرال درخواست دهید.

وجوه خود را در نمایه خود به روز نگه دارید. ممکن است سیستم متوجه شود که شما برای بیش از 1 برنامه واجد شرایط هستید. شما هیچ‌وقت از قبل نمی‌دانید که تحت کدام برنامه دعوت خواهید شد.

مقدار پولی که برای حمایت از خانواده نیاز دارید بستگی به اندازه خانواده شما دارد. برای محاسبه اندازه خانواده خود باید آن را در نظر بگیرید

  • خودتان
  • همسر یا شریک زندگی شما
  • فرزندان تحت تکفل شما و
  • فرزندان تحت تکفل همسرتان
  • ساکنان دائمی یا شهروندان کانادایی مرتبط با شما

این جدول حداقل مبلغ مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اکسپرس اینتری را از تاریخ 9 ژوئن 2022 نشان می‌دهد. اگر پول بیشتری دارید، باید مبلغ کامل را در پروفایل یا درخواست خود ذکر کنید.

تعداد اعضای خانواده مبلغ مورد نیاز (دلار کانادا)
1 $13,310
2 $16,570
3 $20,371
4 $24,733
5 $28,052
6 $31,638
7 $35,224
برای هر یک از اعضای بیشتر در خانواده $3,586

شرایط پذیرش تمکن مالی کانادا

وجوه باید به راحتی در دسترس شما باشد. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید از حقوق صاحبان سهام در اموال غیرمنقول به عنوان تمکن مالی تسویه حساب استفاده کنید.

شما همچنین نمی‌توانید این پول را از شخص دیگری قرض کنید. شما باید بتوانید از این پول برای پرداخت هزینه‌های زندگی خانواده خود استفاده کنید (حتی اگر آن‌ها با شما نیایند).

اگر همسرتان با شما می‌آید، می‌توانید پولی را که با هم دارید در یک حساب مشترک حساب کنید. ممکن است بتوانید پول را فقط در حسابی به نام آن‌ها بشمارید، اما باید ثابت کنید که به پول دسترسی دارید.

وجوه باید هم هنگام درخواست و هم زمانی که (اگر) ویزای اقامت دائم برای شما صادر می‌شود، در دسترس باشد. شما باید به یک افسر مهاجرت ثابت کنید که می‌توانید به صورت قانونی به پولی که در کانادا استفاده می‌کنید دسترسی داشته باشید.

برای اثبات، باید نامه‌های رسمی از هر بانک یا مؤسسه مالی که در آن پول نگهداری می‌کنید، دریافت کنید.

نامه (ها) باید

  • روی سربرگ موسسه مالی چاپ شود
  • شامل اطلاعات تماس آن‌ها باشد (آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل)
  • نام شما روی آن‌ها درج شده باشد
  • بدهی‌های معوق مانند بدهی‌های کارت اعتباری و وام‌ها فهرست شده باشد.
  • هر بانک جاری و حساب سرمایه گذاری باید شامل موارد زیر باشد:

o شماره حساب

o تاریخ افتتاح هر حساب

o موجودی جاری هر حساب

o میانگین موجودی در 6 ماه گذشته

سوالات متداول تمکن مالی کانادا

چه چیزی به عنوان مدرک تمکن مالی کانادا پذیرفته می‌شود؟
کارکنان ماهر فدرال که به کانادا مهاجرت می‌کنند باید صورت‌حساب بانکی یا نامه‌های موسسات مالی خود را به عنوان اثبات وجوه ارسال کنند. این اسناد همچنین می‌تواند شامل موجودی جاری در حساب‌های مشترک باشد. پرداخت‌های معوقه وام‌ها و بدهی‌های کارت اعتباری نیز باید در نظر گرفته شود.
طی درخواست PR کانادا چه زمانی باید تمکن مالی را نشان دهم؟
شما باید پس از ارسال درخواست ویزای خود، مدرک سرمایه خود را ارسال کنید و یک ITA برای درخواست در اکسپرس اینتری یا PNP (برنامه منتخب استانی) دریافت کنید.
آیا برای مهاجرت به کانادا تحت برنامه فدرال Skilled Trades تمکن مالی لازم است؟
بله. همراه با سایر شرایط واجد شرایط بودن اکسپرس انتری، برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه فدرال Skilled Trades، به تمکن مالی نیز نیاز است.
چه عوارض و مالیاتی از کالاهایی که به کانادا می‌آورم اخذ می‌شود؟
شهروندان کانادایی و دارندگان ویزای روابط عمومی می‌توانند کالاهایی به ارزش 200 دلار کانادا را بدون پرداخت مالیات وارد کنند. مقررات گمرکی کانادا بیان می‌کند که مشروبات الکلی و محصولات تنباکو شامل این مبلغ نمی‌شود. هنگامی که کالایی را بیش از این حد وارد می‌کنید، باید مالیات و عوارض کل مبلغ را بپردازید.
آیا دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در کانادا باید تمکن مالی ارائه دهند؟
دانشجویانی که مایل به تحصیل در کالج‌های کانادا هستند با نشان دادن وجوه موجود برای پوشش هزینه‌های تحصیل و زندگی در طول اقامت، می‌توانند مجوز تحصیل بگیرند. برای این کار می‌توانید پولی را که برای این منظور منتقل شده است در حساب بانکی خود در کانادا نشان دهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله راجع به تمکن مالی کانادا، با جزئیات زیادی صحبت کردیم. اما به طور کلی و تقریبی، شما باید 12960 دلار برای 1 نفر و 24083 دلار برای 4 نفر به عنوان اثبات وجوه نشان دهید.

مقامات کانادایی به شما اجازه می‌دهند که مدرکی مبنی بر تمکن مالی در سهام، اوراق قرضه، خزانه‌داری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، صندوق‌های تامینی و غیره نشان دهید. اگر همچنان در مورد اثبات وجه، تمکن مالی کانادا و روال آن شک دارید، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موسسه مهاجرتی صبا ویزا با سال‌ها تجربه و سابقه‌ درخشان در زمینه‌ی جمع‌آوری مدارک و اخذ ویزا برای متقاضیان کانادا، می‌تواند به خوبی به شما در ارائه‌ تمکن مالی برای اخذ ویزای کانادا کمک کند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید