لوگو صبا ویزا
مهندسی شبکه در کانادا

درخشش حرفه ای با مهندسی شبکه در کانادا

برای تحصیل رشته مهندسی شبکه در کانادا و آشنایی با بورسیه به همراه شرایط تحصیل، تعرفه ها و هزینه دانشگاه های مرتبط با کارشناسان خبره صباویزا در ارتباط باشید.

  مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

مهندسی شبکه در کانادا رشته‌­ای در جهت برنامه‌­ریزی، مدیریت و ایمن­ سازی زیرساخت شبکه یک شرکت، در محل و در فضای ابری است. این شغل نیاز به مدیران آموزش دیده در رشته مهندسی شبکه دارد. با گرایش‌های عمده در صنعت فناوری اطلاعات به سمت مجازی‌سازی و خدمات ابری، دانشجویان در این رشته مهارت‌های ضروری برای پیاده‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات موجود را خواهند آموخت.

رشته مهندسی شبکه در کانادا

دوره مهندسی شبکه در کانادا

شبکه­‌ها بخش مهمی از سازمان­‌های اجتماعی تا سیستم­‌های کامپیوتری هستند. دانشجویانی که در رشته مهندسی شبکه‌ تحصیل می‌کنند، عموماً در مورد اصولی که زیربنای این سیستم‌ها و همچنین برنامه‌های کاربردی مربوطه در دنیای واقعی هستند، آموزش می­‌بینند.

کانادا بهترین کشور برای ادامه تحصیلات عالیه در رشته مهندسی شبکه به حساب می­آید. موانع زبان برای دانشجویان خارجی مشکلی نیست زیرا کانادا پیشرو در آموزش زبان در جهان است. الزامات تحصیل در این رشته شامل سه تا هفت سال دوره آموزشی است.

در سال اول بسیاری از برنامه­‌های شبکه‌­های کامپیوتری و ارتباطات در کالج­‌های انتاریو تدریس می­‌شود. دانشجویان می‌­توانند انتظار داشته باشند که اصول سخت افزار کامپیوتر، سیستم عامل‌­ها و برنامه­‌نویسی کامپیوتر را در این یک سال بیاموزند.

سپس مهارت در سیستم­‌های مدیریت و عملیات سرور و همچنین کاربردهای عملی شبکه­‌های محلی (LAN) و شبکه‌­های گسترده (WAN) توسعه خواهد یافت. دانش‌آموختگان می‌توانند با استفاده از به‌روزترین نرم‌افزارهای امنیتی رایانه، جدیدترین‌ها را در زمینه امنیت شبکه در این کشور بیاموزند.

از دیگر دوره­‌های مهندسی شبکه آموزش تکنسین شبکه­‌های کامپیوتری و فن­آوری شبکه‌­های کامپیوتری است. حتماً طرح کلی برنامه هر دانشگاه را بخوانید تا تصمیم بگیرید کدام برای شما مناسب است.

دوره تخصص و فوق مهندسی شبکه در کانادا

ظهور شبکه‌­های ارتباطی مدرن تقریباً بر تمام جنبه­‌های زندگی انسان به طور کلی و مشاغل به طور خاص تأثیر گذاشته است.

شبکه‌­های کامپیوتری نه تنها نقش کلیدی در عملکرد یک کسب و کار ایفا کرده­‌اند، بلکه راه‌­های انجام آن را از نظر کارایی و اثربخشی بیشتر، بهبود ارتباطات و افزایش بهره‌وری ارتقا داده‌­اند.

با این حال، برای دستیابی به این اهداف تجاری و ایجاد یک مزیت رقابتی در بازار، نیاز به راه‌اندازی، مدیریت و نگهداری یکپارچه، ایمن و قابل اعتماد شبکه کامپیوتری است که نیاز به مهارت­‌ها و شایستگی­‌های فنی بیشتری دارد.

از این رو، نیاز مبرمی به متخصصان مهندسی شبکه در کانادا برای طراحی، پیکربندی، مدیریت و نگهداری یک شبکه کامپیوتری ایمن و کارآمد وجود دارد.

دوره مهندس شبکه برای ارائه مفاهیم اساسی و دانش کاری در مورد اجرای ایمن و حفظ زیرساخت فناوری اطلاعات به دانشجویان طراحی شده است. به طور خاص، این دوره دانشجویان را با مجموعه گسترده‌­ای از مهارت­‌ها و دانش ضروری مورد نیاز برای نظارت، نگهداری، ارتقاء و ایمن‌ سازی زیرساخت‌­های فناوری اطلاعات شامل سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، دستگاه­‌های شبکه و سیستم مبتنی بر ابر مجهز می‌­کند.

از طریق این دوره، دانشجویان یاد می‌گیرند که چگونه برنامه‌ریزی، طراحی، مدیریت، عیب‌یابی، گسترش، و بهینه‌سازی پیشرفته‌ترین شبکه‌های کامپیوتری امروزی را به‌طور یکپارچه و کارآمد و ارائه پشتیبانی فنی به کاربران نهایی که مشکلات شبکه را تجربه می‌کنند، بیاموزند.

علاوه براین، دانش‌آموختگان مهارت‌ها و شایستگی‌هایی را برای راه‌اندازی شبکه محلی (LAN) و شبکه گسترده (WAN) با استفاده از دستگاه‌های سیسکو از جمله روترها و سوئیچ‌ها در محیط‌های ویندوز و لینوکس به دست خواهند آورد.

این دوره به دانشجویان اجازه می­‌دهد تا استعداد خود را در حل مسائل شبکه‌­های دنیای واقعی در زیرساخت فناوری اطلاعات نشان دهند که منجر به افزایش شانس و پتانسیل شغلی می­‌شود.

شرایط سنی تحصیل مهندسی شبکه در کانادا

رشته مهندسی شبکه کامپیوتری مهارت­‌های پیشرفت‌ه­ای را ارائه می­‌دهد که در صنعت شبکه مورد تقاضا هستند. تاکید ما بر یادگیری عملی است که شما را برای رسیدن به اهداف شغلی خود توانمند می­‌کند.

این رشته به شما مهارت­‌ها و دانشی را ارائه می‌­دهد که برای برآورده کردن انتظارات حوزه همیشه در حال تغییر مدیریت فناوری اطلاعات، به آن نیاز دارید.

به طور کلی برای تحصیل در کانادا حداقل شرط سنی 7 سال و تا مقطع دیپلم 18 سال است. بعد از سن 18 سالگی فرد می­‌تواند وارد دانشگاه شود و به صورت دولتی یا خصوصی تحصیل کند. البته مدارس دولتی عمدتا افرادی پذیرش می­‌شوند که پدر و مادرشان دارای اقامت دائم این کشور هستند.

الزامات عمومی تحصیل در رشته شبکه­‌های کامپیوتری و ارتباطات شامل دیپلم دبیرستان انتاریو (OSSD) یا معادل آن، با نمره انگلیسی 12 (و اغلب کلاس 12 ریاضی) است. پس از اتمام برنامه، بسیاری از کالج‌ها به دانش‌آموزان توصیه می‌کنند که امتحانات MCSA و همچنین امتحان CCNA را به‌عنوان تقدیر از رهبران صنعت مایکروسافت و سیسکو بنویسند.

چه مدارکی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا لازم است

افرادی که قصد تحصیل در کشور کانادا را دارند، باید مدارک خاصی را جهت اخذ ویزا ارائه نمایند. این مدارک به طور کلی به سه دسته تقسیم می­‌شود که عبارتند از:

مدارک فردی

  • درخواست پذیرش تحصیلی
  • کپی و اصل مدارک شناسایی
  • یک قطعه عکس پرسنلی
  • ریز نمرات دوران تحصیل که باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.
  • عدم سوءپیشینه
  • کارت پایان خدمت
  • در صورت تاهل سند ازدواج
  • فیش حقوقی و سابقه بیمه در صورت شاغل بودن

مدارک مالی

  • گردش حساب مالی 6 ماه گذشته
  • اسناد ملکی
  • اسناد شغلی
  • داشتن تعهدنامه حمایت مالی
  • نامه تمکن مالی

فرم­‌های درخواست جهت اخذ ویزا که می­‌توانید از وبسایت دولت کانادا دریافت کنید.

بهترین دانشگاه ها برای مهندسی شبکه در کانادا

کالج‌­های برتر ارائه دهنده دوره‌­های شبکه­‌های کامپیوتری، در کانادا به شرح زیر است:

دانشگاه رایرسون

بر اساس اخبار ایالات متحده، دانشگاه رایرسون در بین بهترین دانشگاه­‌های جهانی در رتبه 933 و در بین بهترین دانشگاه‌­های جهانی در کانادا رتبه 25 را دارد.

دانشگاه مک گیل

این دانشگاه در رتبه 51 در بهترین دانشگاه­‌های جهانی و رتبه 3 در بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس اخبار ایالات متحده است. این دانشگاه دوره شبکه­‌های کامپیوتری را به عنوان بخشی از برنامه علوم کامپیوتر خود ارائه می‌­دهد

موسسه فناوری نیویورک، NYIT، ونکوور

رتبه 68 در بهترین مدارس با ارزش، NYIT، ونکوور، کارشناسی ارشد علوم در امنیت اطلاعات، شبکه و کامپیوتر ارائه می‌­دهد.

دانشگاه مک مستر

طبق گزارش  US News، دانشگاه مک مستر در بهترین دانشگاه‌­های جهانی رتبه 133 و بین بهترین دانشگاه ­های کانادا رتبه 4 را دارد. این دانشگاه یک دوره شبکه کامپیوتری را در کانادا به عنوان بخشی از برنامه M.Eng خود ارائه می­‌دهد.

کالج فلمینگ

کالج فلمینگ یکی از 50 کالج تحقیقاتی برتر کانادا است که در انتاریو یازدهم و در سطح ملی در رتبه 29 این لیست قرار دارد. این کالج دوره‌های مختلفی از مهندسی شبکه را ارائه می­‌دهد.

دانشگاه کنکوردیا

طبق گزارش  US News، دانشگاه کنکوردیا در رتبه 657 در بهترین دانشگاه‌­های جهانی و 21 در بهترین دانشگاه­های کانادا قرار دارد.

دانشگاه دالاهو

دانشگاه دالاهو کانادا در رتبه 317 در بهترین دانشگاه­‌های جهانی و 12 در بهترین دانشگاه کانادا قرار دارد.

دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری در رتبه 169 در بهترین دانشگاه‌­های جهانی و رتبه 7 در بهترین دانشگاه‌­های کانادا قرار دارد. این کالج علوم کامپیوتر و برنامه کارشناسی ارشد مهندسی، از جمله مفاهیم شبکه­‌های کامپیوتری را ارائه می‌­دهد.

دانشگاه سایمون فریزر

دانشگاه سیمون فریزر در رتبه 313 در بهترین دانشگاه‌­های جهانی و رتبه 11 در بهترین دانشگاه­‌های کانادا قرار دارد. در این دانشگاه مهندسی شبکه در کانادا را می­‌توانید با روشی نوین و پیشرفته بیاموزید.

دانشگاه کوئینز

دانشگاه کوئینز در رتبه 412 در بهترین دانشگاه­‌های جهانی و 16 در بهترین دانشگاه‌­های کانادا قرار دارد.

تحصیل مهندسی شبکه در کانادا

هزینه تحصیل مهندسی شبکه در کانادا

دانشجویان امکان تحصیل در رشته مهندسی شبکه را در کشور کانادا و در یکی از بهترین دانشگاه­‌های آن کشور دارند. اما هزینه تحصیل در کانادا به نسبت ایران بسیار بیشتر است و از طرفی بی ارزش بودن پول ایران باعث شده بسیاری از افرادی که برای تحصیل در کانادا برنامه‌ریزی کرده‌اند، از تصمیم خود منصرف شوند.

البته در تمامی دانشگاه‌­های کانادا هزینه تحصیل بالا نیست. برخی از دانشگاه­‌ها هزینه متفاوتی دارند. به عنوان مثال دانشگاه نیوفاندلند کمترین میزان شهریه را در کشور کانادا دارد. اما در مقابل دانشگاه آنتاریو هزینه تحصیلی بسیار بالایی دارد.

به طور کلی هزینه متوسط تحصیل در در کشور کانادا برای دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ۳۶ هزار دلار و در مقطع کارشناسی ارشد ۲۱ هزار دلار می­‌باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در کانادا

هزینه‌­های زندگی دانشجویی در شهرهای مختلف کانادا بسته به منطقه‌­ای که در آن زندگی می­‌کنید و سبک زندگیتان متفاوت است، اما هزینه آن در مقایسه با سایر کشورهای جهان به طور کلی مقرون به‌­صرفه­‌تر است.

به طور متوسط، با در نظر گرفتن شهریه دانشگاه و سایر هزینه­‌ها می­توان هزینه زندگی دانشجویی یک فرد را از 7 هزار دلار تا 35 هزار دلار کانادا متغیر دانست.

البته قابل ذکر است که هزینه تحصیل در کشور کانادا شامل فاکتورهای دیگری همچون هزینه زندگی روزمره و هزینه‌­های مربوط به دریافت ویزای کانادا خواهد بود.

رنکینگ معتبرترین دانشگاه های مهندسی شبکه در کانادا

در زیر لیستی از بهترین دانشگاه­‌های کانادا که بر اساس عملکرد تحقیقاتی آنها در زمینه شبکه­‌های کامپیوتری رتبه بندی شده­‌اند، آورده شده است. نموداری از 412 هزار استناد دریافت شده توسط 17.1 هزار مقاله دانشگاهی ساخته شده توسط 36 دانشگاه در کانادا برای محاسبه رتبه‌­بندی نشریات استفاده شد. از جمله معتبرترین دانشگاه­‌های مهندسی شبکه عبارتند از:

زمان پذیرش مهندسی شبکه در کانادا

آیا به دنبال کسب مهارت­‌های لازم در رشته مهندسی شبکه هستید؟ می‌­توانید با دریافت ویزای تحصیلی کانادا در بهترین دانشگاه‌­های این کشور تحصیل کنید توانایی مدیریت شبکه‌های ویندوز مایکروسافت، پیکربندی روترها و سوئیچ‌ها و عیب‌یابی سخت‌افزار و نرم‌افزار محاسباتی رایانه شخصی را فرا بگیرید.

البته ویزای تحصیلی کانادا محدود به مدت زمان خاصی از سال است که توسط دانشگاه­‌های برتر این کشور اعلام می‌گردد. البته می­‌توانید با ثبت‌نام در وبسایت دفتر مهاجرتی صبا ویزا تمامی اطلاعیه­‌های موردنیاز خود را جهت مهاجرت به کانادا دریافت کنید.

خوابگاه های دانشجویان مهندسی در کانادا

یکی از مسائل مهم که تعیین کننده کیفیت زندگی شما در طول دوران تحصیلتان در کشور کانادا می‌­باشد، اقامتگاه و خوابگاه دانشجوی شماست. برای اینکه بتوانید خوابگاه دانشجویی در اختیار داشته باشید، باید بدانید چه میزان هزینه‌ای برای آن در نظر گرفته‌­اید. آیا می­‌توانید به صورت پاره وقت کار کنید یا خیر؟

بسیاری از دانشگاه­‌ها خوابگاه دانشجویی را به صورت رایگان و با کیفیت خوبی در اختیار دانشجویان قرار می‌­دهند. بنابراین قبل از اینکه به کشور کانادا وارد شوید، شرایط و امکانات خوابگاه آن را در نظر بگیرید. از جمله مزایای زندگی در خوابگاه دانشجویی کشور کانادا می­توان به امکان ارتباط بیشتر با سایر دانشگاه­‌ها و شناخت فرهنگ کشورهای مختلف اشاره کرد.

در چنین شرایطی یک دانشجوی بین‌المللی کمتر احساس غربت می­‌کند. چرا که در آن خوابگاه اکثر افراد شرایطی شبیه به هم دارند. از طرفی اگر در خوابگاه زندگی کنید، می­‌توانید با داشتن یک شغل پاره وقت پس انداز مالی برای خود داشته باشید و بعد از گذراندن دوران دانشجویی در شرایط مالی بهتری تصمیم به ادامه زندگی بگیرید.

البته زندگی در خوابگاه دانشجویی معایبی نیز دارد. از جمله مشترک بودن سرویس بهداشتی و قدیمی بودن ساختمان­‌ها.

مراحل اخذ پذیرش مهندسی شبکه در کانادا

سوالی که اکنون نیاز به رسیدگی دارد، این است که چگونه می‌­توان یک مهندس شبکه شد. بیایید نگاهی به مراحل ذکر شده در زیر بیاندازیم:

مرحله 1. آموزش

اکثر مهندسان شبکه حداقل دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، مهندسی برق، ریاضیات و یا فیزیک هستند. بنابراین باید در این رشته­‌ها تحصیل کنید.

مرحله 2. گواهینامه­‌ها را بگیرید

علاوه بر مدرک، مهندسان شبکه باید برای نشان دادن دانش و تخصص خود در فن‌آوری‌های شبکه‌ای خاص، گواهی‌های مربوط به صنعت را نیز در نظر بگیرند.

مرحله 3. تجربه و مهارت عملی

شما می­‌توانید با کارآموزی یا کار در شبکه، فناوری اطلاعات یا شغل‌­های مرتبط، تجربه عملی کسب کنید. برخی از کارفرمایان نیز ممکن است پس از کسب تجربه در این زمینه و افزایش مهارت­‌ها و دانش خود، شما را استخدام کنند.

مرحله 4. شرکت در دوره­ های آنلاین

دوره­‌های آنلاین یک سرمایه ­گذاری عالی هستند. زیرا شما را به مهارت­‌های مورد نیاز در این زمینه مجهز می‌­کنند. اغلب دوره‌­های آنلاین به صورت انعطاف‌پذیر و فشرده هستند که شما را با آخرین فناوری­‌ها به روز نگه می‌­دارد و قابلیت استخدام شما را افزایش می­‌دهد.

مرحله 5. ارتباط موثر با دیگران

ایجاد ارتباط با دیگران در این زمینه راهی عالی برای افزایش دانش شماست. گسترده­‌تر نمودن ارتباطات به شما این امکان را می­‌دهد که به دنبال مشاوره باشید، سوالات را حل کنید و در مورد فرصت­‌های شغلی جدید بیاموزید.

مرحله 6. مشورت کنید

به دنبال مربی باشید که بتواند به شما کمک کند تا دانش و تخصص خود را در این زمینه افزایش دهید.

مرحله 7. برای مشاغل سطح ورودی درخواست دهید

یک رزومه و نمونه کار ایجاد کنید که مهارت­‌ها و گواهینامه‌­های شما را برجسته کند. و برای کار ارائه دهید.

شرایط کار دانشجویان مهندسی شبکه در کانادا

بازار کار فعلی در زمینه مهندسی تقاضای فزاینده­ای برای متخصصان با مدارک گسترده در سیستم­‌های الکترونیکی دارد.

مشاغل مربوط به شبکه‌­های کامپیوتری و ارتباطات در کانادا عبارتند از:

  • مدیر شبکه
  • مهندس شبکه
  • تحلیلگر پشتیبانی فنی
  • مدیر وب سایت

حقوق دریافتی این مشاغل متفاوت است. اما بر اساس ماهیت تقاضای صنعت، حقوق معمولاً از 34000 تا 42000 دلار در سال شروع می‌شود.

شرایط کار و اقامت بعد از تحصیل رشته مهندسی شبکه در کانادا

کار پس از تحصیل در کانادا یکی از عوامل مهمی است که دانشجویان هنگام انتخاب مقصد تحصیلی در خارج از کشور در نظر می‌­گیرند. فرصت‌های کار پس از تحصیل در کانادا به دانشجویان فرصتی می‌دهد تا مقداری از مبلغی را که در دوره تحصیل سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به دست آورند و تجربه کاری می‌تواند بلیطی برای اقامت دائم در این کشور باشد.

دانشجویان بین‌المللی که در کانادا تحصیل می­کنند از این نظر خوش شانس هستند که این کشور ویزای کار پس از تحصیل را ارائه می­‌دهد که به دانشجویان اجازه می­دهد پس از اتمام دوره خود برای مدت معینی کار کنند.

دانشگاه های مهندسی شبکه در کانادا

دانشگاه­‌های مهندسی شبکه در کانادا سطح آموزشی بالایی دارند. دلیل این امر این است که کانادا برابری را در سیستم آموزشی خود ترویج می‌کند، به این معنی که تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که همه دانش‌آموزان فارغ از اینکه به کدام موسسه می‌روند، بهترین آموزش ممکن را دریافت می‌کنند.

کانادا همچنین دارای 150 کالج محلی است که آموزش با کیفیت در رشته مهندسی شبکه دارند.

بورسیه تحصیلی مهندسی شبکه در کانادا

کانادا یکی از برترین کشورهایی است که فرصت‌­های بورس تحصیلی مهندسی سودآور را ارائه می‌­دهد. جالب است بدانید بورسیه تحصیلی کانادا حتی بدون نیاز به آیلتس نیز قابل درخواست هستند. این کشور دارای بهترین دانشگاه­‌های جهان مانند دانشگاه تورنتو است و این دانشگاه به ارائه طیف گسترده­‌ای از دوره‌­های مهندسی شبکه در کانادا معروف هستند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی کانادا

هنگام درخواست مجوز تحصیل، شما و هر یک از اعضای خانواده که با شما به کانادا می‌­آیند باید مدارک زیر را ارائه نمایند:

  • گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر
  • دو عکس جدید در اندازه پاسپورت
  • اثبات حمایت مالی
  • صورت حساب­‌های بانکی شما در 4 ماه گذشته

مزایای تحصیل مهندسی شبکه در کانادا

دانشگاه‌های کانادا از دانشجویانی حمایت می‌کنند که بهترین ایده‌های تحقیقاتی را ارائه می‌کنند و بورسیه‌های تحصیلی با توجه به کار تحقیقاتی ارائه می‌شود. در اینجا مزایای دیگری برای تحصیل در مهندسی شبکه در کانادا را ذکر می‌­کنیم:

  • هزینه­ای مقرون به صرفه
  • فرصت­‌های پژوهشی نوآورانه
  • امکانات مهاجرت
  • سبک زندگی باکیفیت
  • جوامع سالم و ایمن
مهندسی شبکه در کشور کانادا

چه معایبی در تحصیل مهندسی شبکه در کانادا وجود دارد

تحصیل در زمینه طراحی شبکه در کانادا دارای معایبی است. یکی از این معایب این است که صنعت مهندسی شبکه در این کشور نسبتاً جدید است. بنابراین به اندازه سایر کشورها تجربه در این زمینه وجود ندارد.

علاوه بر این، برخی از دانشگاه‌ها به اندازه سایر رشته‌ها، گزینه‌های درسی مرتبط با طراحی شبکه ارائه نمی‌دهند. این ممکن است یافتن دوره مناسب برای علایق و توانایی­‌های خود را برای دانشجویان دشوارتر کند.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول در زمینه تحصیل مهندسی شبکه در کانادا

چند دانشجوی بین‌المللی در کانادا هستند؟

بیش از 800000 دانشجوی بین‌المللی در کانادا وجود دارد.

آیا درآمد مهندسان شبکه براساس جنسیت متفاوت است؟

بله. مردان به طور متوسط ۵ درصد بیشتر از زنان درآمد دارند.

فرایند افزایش حقوق افراد شاغل در حوزه مهندسی شبکه در کانادا به چه شکل است؟

مهندسان شبکه در کانادا هر ۱۷ ماه یکبار افزایش حقوقی حدود  را حدود ۱۱ درصد  درصد دارند.

سخن پایانی

مهندسی شبکه در کانادا یک فرصت شغلی فوق‌العاده است و برای برتری در آن به کار سخت، فداکاری و یادگیری مداوم نیاز است. چنانچه قصد مهاجرت و دریافت ویزای تحصیلی کانادا را دارید، می­‌توانید با استفاده از شماره­‌های مندرج در صفحه با کارشناسان دفتر مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید