لوگو صبا ویزا

اقامت خرید ملک روسیه (قوانین 2024)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت خرید ملک روسیه و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

شرایط خرید ملک و سرمایه گذاری در روسیه

یکی از راه های پیشنهادی ما برای مهاجرت به روسیه روش های سرمایه گذاری است که یکی از روش های سرمایه گذاری خرید ملک است. در نظر داشته باشید که صرفا خرید ملک در این کشور سبب نخواهد شد که شما اقامت دائم آن را کسب نمایید. اما این روش می تواند بسیار کمک کننده باشد.

وضعیت بازار مسکن در روسیه

از سال 2013 تا به امروز بازار مسکن در روسیه تغییرات زیادی داشته است و به نوعی خرید و فروش ملک سبب می شود که یک اقتصاد قابل قبول ایجاد شود. قانون خرید ملک در این کشور بستگی به شرایط کلی دارد و به طور کلی به سه بخش مهم تقسیم می شود.
بخش اول لوکس بودن آپارتمان بدون در نظر گرفتن مکان آن است که به نوبه خود در لیست خانه هایی با قیمت رو بالا قرار دارد، نوع دوم آپارتمان لوکس در مکان لوکس مانند مرکز شهر است که یک نوع سرمایه گذاری کلان نیز محسوب می شود و نوع سوم نیز یک واحد خانه معمولی در منطقه ای متوسط می باشد. اکثر آپارتمان ها در روسیه بیمه هستند.

نکات مهم شرایط اقامت خرید ملک روسیه

در نظر داشته که در کشور روسیه به طور کلی علاقه ای به اجاره دادن مسکن به غیر روس ها وجود ندارد و صاحب خانه در آگهی خود قید می کند که به مردم آسیایی و شرقی خانه نخواهد داد، بنابراین شاید در اجاره خانه دچار کمی مشکل شوید اما این موضوع در خصوص خرید خانه فرق می کند.
پس از خرید خانه باید محل اقامت شما و یا نشانی منزل خریداری شده رجیستر شود یعنی به ثبت در آید و این موضوع بسیار مهم است.

سوالات مهم در خصوص قوانین اقامت خرید ملک روسیه

آیا با خرید ملک می توانم اقامت دائم این کشور را اخذ نمایم؟

پاسخ خیر است! حال قطعاً سوال می کنید که به چه علت اقامت خرید ملک روسیه می تواند گزینه خوبی باشد؟ در نظر داشته باشید که شما می توانید با ویزای توریستی وارد این کشور شوید، در این دوره اقدام به خرید ملک نمایید، به این ترتیب راه ورود به اخذ ویزای سرمایه گذاری برای شما باز تر می شود و به نوعی نام شما در کشور روسیه ثبت خواهد شد. وقتی ملکی خریداری می شود نیاز است که به ثبت در آید.

چقدر هزینه برای خرید ملک نیاز دارم؟

خوشبختانه شرایط خرید ملک در این کشور در وضعیت خوبی است به طوری که شما با هر بودجه ای می توانید به سادگی به منزل مورد نظر خود دست یابید، این موضوع می تواند در مکان خرید منزل شما و یا سبک ملکی که خریداری می کنید بستگی داشته باشد و نمی توان رقم ثباتی در این خصوص اعلام کرد.

آیا قیمت خانه در روسیه افزایش یافته است؟

طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده است قیمت ملک در این کشور کاهش یافته است و این موضوع سبب می شود که خرید ملک آسانتر از قبل باشد. اینطور که شواهد نشان می دهد اقامت خرید ملک روسیه یک روش کلی برای مهاجرت در طولانی مدت است زیبا سبب می شود که بتوانید ساده تر به این کشور رفت و آمد داشته باشید.

اقامت خرید ملک روسیهمدارک مورد نیاز برای خرید ملک

  • مدارک مالک به طور کامل  (پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی با ترجمه رسمی)
  • سند ملک مورد نظر و اطلاعات مهم در خصوص ملک که شامل مکان دقیق ملک، آدرس آن و مختصات زمین
  •  پرداخت عوارض شهرداری برای خرید ملک مورد نظر
  • دو قطعه عکس 3 در 4 از دو طرف معامله
  • برای خرید ملک در کشور روسیه نیاز به شاهد خواهید
  • در صورتی که به زبان روسی آشنا نباشید مترجم می تواند برای شما مناسب باشد
  • وکیل طرفین می بایست حضور داشته باشید و وکالت نامه به صورت اصل و کپی ارائه شود و مورد تایید وزارت خارجه قرار بگیرد

نتیجه گیری

شاید با خود بگویید اقامت خرید ملک روسیه خواب و خیال است اما اینطور نیست، این یک روش سرمایه گذاری است و می تواند راه رسیدن به اقامت دائم را برای شما هموارتر نماید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید