لوگو صبا ویزا
سرمایه گذاری در روسیه

اقامت سرمایه گذاری روسیه

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت سرمایه گذاری روسیه و جزئیات ثبت نام درآن را به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.
مشاوره رایگان

روسیه ششمین اقتصاد بزرگ دنیا را در دست دارد. روسیه یک کشور قدرتمند است و در این کشور ورود با سرمایه می تواند یک روش بسیار عالی محسوب شود. می دانیم که به طور کلی سرمایه گذاری در هر کشوری چهارچوب خود را دارد، در برخی از کشورها روش های آزاد  می تواند سودآور باشد و در برخی دیگر روش های وابسته به دولت. اقامت سرمایه گذاری روسیه از طریق ثبت شرکت یکی از بهترین روش هایی است که می تواند برای کسانی که قصد دارند با هدف کسب و کار وارد این کشور شوند فراهم شود. در این مقاله نگاهی دقیق به مراحل ثبت شرکت در کشور روسیه خواهیم داشت.

اقامت سرمایه گذاری روسیه

اقامت سرمایه گذاری روسیه با ثبت شرکت

در مقاله اقامت کارآفرینی روسیه سعی شد انواع شرکت های مختلف مورد توضیح قرار بگیرد، در بین انواع شرکت ها، مناسب ترین نوع شرکت در روسیه برای اتباع ایرانی شرکت با مسئولیت محدود می باشد. یکی از دلایل بسیار مهم آن ، عدم نیاز به شریک روسی است. در نظر داشته باشید که روسیه در زمینه ثبت شرکت بسیار قدرتمند عمل می کند.

مراحل ثبت شرکت در روسیه ( مسئولیت محدود)

  1. در ابتدا باید قرارداد تنظیم شده و مدارک لازم به طور دقیق تهیه شود. در لیست مدارک لازم باید سهامدار حقیقی و سهامدار حقوقی مشخص باشد که برای سهامدار حقیقی اصل پاسپورت و برای سهامدار حقوقی تمامی مدارک ثبتی مورد نیاز است. در نظر داشته باشید که اقدام مهم در این زمینه انتخاب نوع سیستم مالیاتی می باشد و این مرحله کمتر از یک هفته زمان را به خود اختصاص می دهد.

  2. مرحله دوم ثبت شرکت است، حضور تمام سهامداران حقیقی در این مرحله نیاز است، برای سهامداران حقوقی عموماً حضور نماینده سهامدار کفایت می کند. اقدام مهم در این مرحله حضور در مسکو و تایید امضا در محضر می باشد. این روش کمتر از 2 هفته زمان را به خود اختصاص می دهد.

  3. در مرحله سوم باید حساب بانکی افتتاح شود، و سرمایه اولیه وارد حساب شود.

  4. اخذ جواز کار یک ساله عموماً نیاز ب حضور مدیر عامل ایرانی در مسکو داشته تا در آزمون زبان روسی شرکت نماید. جواز کار سه ساله آزمون ندارد.

  5. در مرحله آخر مدیر عامل ایرانی که جواز گرفته است می تواند به عنوان رئیس اصلی شرکت اعلام شود و وی باید در حضور داشته باشد و کارهای اداری را انجام دهد.

اقامت سرمایه گذاری روسیه از طریق ثبت شرکت یک روش چند منظوره است و سبب می شود که علاوه بر اینکه از سرمایه شما به درستی استفاده شده است شما بتوانید به سادگی افراد زیادی را وارد حیطه کاری نمایید.

نکات مهم اقامت سرمایه گذاری روسیه

اگر شما به عنوان یک شهروند در کشور روسیه شناخته شوید باید مالیات پرداخت نمایید اما میزان مالیات پرداختی شما کمتر می شود. یکی دیگر از روش های اقامت سرمایه گذاری روسیه این است که بخشی از یک تجارت بزرگ را خریداری نمایید. شما با سرمایه گذاری سالانه در حدود 10 میلیون روبل می توانید ده درصد از یک تجارت سودآور را برای خود اختصاص دهید.
روسیه ششمین اقتصاد بزرگ دنیا را در دست دارد. بنابراین اقامت سرمایه گذاری روسیه یکی از آسانترین روش هایی است که افراد را به اقامت دائمی می رساند.
تا زمانی که شغل شما برای زندگی این کشور در لیست شغل های سودآور قرار بگیرد باید مالیات هر سه سال پرداخت نمایید. این هزینه یکجا اخذ نمی شود.
برای افزایش اعتبار شرکت ثبت شده چه خوب است که سرمایه اولیه کمتر از 500 دلار اعلام نشود. در نظر داشته باشید که این هزینه بلوکه نمی شود.
مدیر عامل ایرانی پس از ثبت شرکت حتماً می بایست جواز کار کسب نماید در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهد داشت.
ویزای کاری این کشور می تواند به شکل نامحدود تمدید شود یعنی نیاز به خروج از کشور روسیه برای تمدید ویزا وجود ندارد.
اقامت سرمایه گذاری روسیه یک روش مطمئن و ایمن برای مهاجرت محسوب می شود.

مزایای اقامت سرمایه گذاری روسیه

  1. پاسپورت این کشور اعتبار 5 و 10 ساله دارد.

  2. قامت سرمایه گذاری روسیه نیاز به 90 روز حضور فیزیکی در سال اول خواهد داشت.

  3. با ویزای این کشور می توانید به 100 کشور جهان سفر نمایید.

  4. اقامت سرمایه گذاری روسیه سبب می شود تا بتوانید خرید ملک داشته باشید و همینطور مدیریت دقیقی بر روی روند مالی و دارای خود داشته باشید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید