لوگو صبا ویزا

امتیازبندی مهاجرت به کانادا (محاسبه آنلاین اکسپرس انتری 2024)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه امتیازبندی مهاجرت به کانادا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان
فهرست عناوین

نحوه امتیازبندی برای مهاجرت به کانادا

روش‌های زیادی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد، مهم این است که بتوانید با توجه به شرایط فعلی و فاکتورها و معیارهای زندگی، تحصیلی و کاری خود، بهترین روش را انتخاب کنید.

ما در این مقاله سعی داریم تا در رابطه با نحوه امتیازبندی مهاجرت به کانادا (Six selection factors) توضیحات کاملی در اختیار شما قرار دهیم. در انتها نیز به مهمترین و متداول‌ترین سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

فاکتورها و معیارهای امتیازبندی در سیستم اکسپرس اینتری Express Entry

یکی از روش‌هایی که می‌تواند احتمال دریافت ویزای مهاجرت به کانادا را افزایش دهد، استفاده از سیستم امتیازبندی این کشور است. به‌طور کلی در سیستم اکسپرس اینتری Express Entry که CRS نیز نامیده می‌شود، متقاضی بنا بر معیارهای زیر می‌تواند امتیاز دریافت کند:

  • فاکتورهای مهارتی قابل انتقال
  • فاکتورهای نیروی انسانی
  • فاکتورهای اضافی که با پیشنهاد کاری، موقعیت شغلی معتبر، تجربه تحصیل در کانادا، نامزدی استانی، آشنایی با زبان فرانسه و داشتن عضوی از خانواده متقاضی در کشور کانادا مرتبط است.

در برخی موارد فاکتورهای فوق ریزتر شده و به شکل زیر تعریف می‌شوند:

  • مهارت مکالمه به زبان فرانسه یا انگلیسی
  • تحصیلات دانشگاهی
  • سابقه اشتغال
  • شغل پذیرش شده در کانادا
  • سن
  • انطباق‌پذیری

در سیستم اکسپرس اینتری، متقاضی می‌تواند حداکثر تا 1200 امتیاز را کسب کند. این 1200 امتیاز به 2 قسمت 600 امتیازی تقسیم می‌شود. 600 امتیاز اول به خصوصیات فردی شخص متقاضی ارتباط پیدا می‌کند. از این 600 امتیاز حدود 500 امتیاز به خود شخص متقاضی یا همان فاکتورهای نیروی انسانی و حداکثر 100 امتیاز نیز به مهارت‌های قابل انتقال توسط متقاضی تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این نحوه امتیازدهی مخصوص متقاضیان مجرد است.

در صورتیکه متقاضی متأهل باشد از این 600 امتیاز اول، حدود 460 امتیاز به خود شخص متقاضی یا همان فاکتورهای نیروی انسانی و حداکثر 100 امتیاز نیز به مهارت‌های قابل انتقال توسط متقاضی تعلق خواهد گرفت. 40 امتیاز باقیمانده نیز به همراه او که می‌تواند همسرش باشد تعلق می‌گیرد. البته در حال حاضر، شرایط همسر نسبت به گذشته تأثیر بیشتری در کسب امتیازات متقاضی دارد.

600 امتیاز دوم مربوط به فاکتورهای اضافی است که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم و تنها به کسانی تعلق خواهد گرفت که در استان مورد تقاضا برای پذیرش، دارای دعوتنامه از یکی از برنامه‌های مهاجرتی باشند.

در هر دوره یک عدد حداقلی برای دریافت امتیاز تعیین می‌شود که متقاضیان می‌‌توانند همان حداقل یا بیشتر از آن را دریافت کنند و در نتیجه به مرحله بعد وارد شوند. این امتیازات در سال 2017 بین 430 تا 460 امتیاز در نوسان بوده و در سال 2018 به 446 و 442 تغییر کرد. در نهایت در سال 2019 نیز این امتیازات بیشتر کاهش یافت و به 438 رسید. کاملاً واضح است که هر چه امتیازی که کسب می‌کنید بیشتر باشد، شانس دریافت دعوتنامه نیز بیشتر خواهد شد.

در سال 2017 تغییراتی در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری صورت گرفت که طی آن امتیازهای اضافه‌ای به عنوان پاداش یا جایزه به متقاضیان آشنا به زبان فرانسه و دارای عضوی از خانواده در کانادا تعلق می‌گرفت.

جدول امتیازبندی کلی بر اساس فاکتورهای اصلی

فاکتور افراد متقاضی متاهل افراد متقاضی مجرد
سن 100 امتیاز 110 امتیاز
مدرک تحصیلی بین 120 تا 140 امتیاز بین 120 تا 150 امتیاز
تسلط بر زبان 150 امتیاز 160 امتیاز
تجربه کار در کانادا 70 امتیاز 80 امتیاز

نحوه امتیازبندی بر اساس سن متقاضی

طبق جدول امتیازبندی، حداکثر امتیازی که برای سن می‌توانید دریافت کنید، 110 است. جدول سن و امتیازی که به هر بازه سنی در سیستم اکسپرس اینتری تعلق می‌گیرد به صورت زیر است.

سن متقاضی امتیاز
زیر 18 سال ۰
18 تا 21 ۸
22 تا 34 ۱۲
35 تا 45 ۱۰
46 تا 50 ۸
بالای 50 سال ۰

همانطور که می‌بینید بازه سنی 24 تا 34 سال بیشترین امتیاز را دریافت می‌کند. واضح است که دولت کانادا بیشتر به نیروی انسانی در این محدوده سنی نیاز دارد.

نحوه امتیازبندی بر اساس تحصیلات دانشگاهی

در زمان اقدام برای مهاجرت به کانادا می‌توانید مدارک تحصیلی خود را ترجمه رسمی کرده و برای گرفتن امتیاز تحصیلی اقدام کنید. در برخی موارد ممکن است تحصیلات متقاضی تکمیل نشده باشد و برای تکمیل تحصیلات در کانادا یا حتی ادامه تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی اقدام کند.

در این شرایط برای دریافت امتیاز تحصیلی باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • از مرکز مورد تأیید سازمان اقامت و مهاجرت کانادا (CIC) درخواست ارزیابی تحصیلات خود در کشور مبدا را داشته باشید. این سازمان میزان اعتبار مدرک شما با مدارک و تحصیلات در کشور کانادا می‌سنجد.
  • گواهینامه کانادایی یا یک گواهینامه از مراکز معتبر خارجی داشته باشید.

در جدول زیر می‌توانید میزان امتیازی که برای هر مقطع تحصیلی در نظر گرفته شده است را ببینید. همانطور که مشاهده می‌کنید این جدول به دو قسمت متقاضیان مجرد و متأهل تقسیم شده است.

سطح تحصیلات متقاضی متاهل متقاضی مجرد
متقاضی همسر
مدرک پایین‌تر از دیپلم 0 0 0
مدرک دیپلم دبیرستان 28 2 30
مدرک پیش‌دانشگاهی 84 6 90
فوق دیپلم 2 ساله 91 7 98
کارشناسی 112 8 120
داشتن 2 مدرک تحصیلی بعد از دیپلم که یکی از آنها دارای دوره 3 ساله باشد 119 9 128
کارشناسی ارشد 126 10 136
دکتری 140 10 150

تغییرات سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری مربوط به سابقه تحصیل در کانادا

در سال 2019 تغییری در قوانین اکسپرس اینتری کانادا انجام شد. بر اساس این تغییرات اگر فرد متقاضی سابقه تحصیل در کانادا را داشته باشد می‌تواند امتیاز اضافه‌ای دریافت کند.

نحوه امتیازبندی تحصیلی بر طبق سیستم اکسپرس اینتری به صورت زیر است:

  • اگر یک دوره 1 تا 2 ساله در مقطعی بالاتر از دیپلم را گذرانده باشید، 15 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد.
  • اگر یک دوره 3 ساله یا دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری را گذرانده باشید، 30 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد.
  • اگر دوره‌های فنی و حرفه‌ای دارای مدرک معتبر را گذرانده باشید، 30 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. البته این مورد یک شرط نیز دارد که باید طول دوره حداقل 8 ماه باشد، به این مفهوم که باید حداقل 8 ماه در کانادا مقیم باشید.

با توجه به تغییراتی که در سال 2019 انجام شد، فاصله بین دریافت دعوتنامه و ثبت درخواست مهاجرت به کانادا، به 3 ماه یا 90 روز تغییر کرده است.

نحوه امتیازبندی بر اساس تسلط به زبان خارجی

میزان تسلط متقاضی بر زبان انگلیسی و فرانسه، میزان امتیاز دریافتی وی را تعیین می‌کند. مهارت شما در Speaking، Writing، Reading و Listening زبان اول و دوم، می‌تواند امتیازی حداکثر تا 24 را برای شما به ارمغان آورد. برای دریافت این امتیاز باید حداقل سطح 7 را در یکی از دو آزمون CLB یا NCLC به دست آورده باشید و برای زبان دوم نیز باید در هر کدام از 4 مهارت فوق، حداقل نمره 5 را کسب کرده باشید.

این عدد با مجموع نمرات 4 مهارت اصلی زبان محاسبه می‌شود به این مفهوم که امتیاز نهایی متقاضی بر اساس مجموع این 4 مهارت محاسبه خواهد شد.

سطح زبان Speaking listening Reading writing جمع امتیاز
CLB9  و بالاتر 6 6 6 6 24
CLB 8 5 5 5 5 20
CLB 7 4 4 4 4 16
CLB 7  و پایین‌تر 0 0 0 0 0

اگر در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اید می‌توانید با کمک جدول زیر معادل نمره CLB خود را محاسبه کنید:

نمره CLB Reading IELTS Writing IELTS Listening IELTS Speaking IELTS
10 8.0 7.5 8.5 7.5
9 7.0 7.0 8.0 7.0
8 6.5 6.5 7.5 6.5
7 6.5 6.0 6.0 6.0
6 5.0 5.5 5.5 5.5
5 4.0 5.0 5.0 5.0
4 3.5 4.5 4.5 4.0

همانطور که در جدول فوق می‌بینید برای دریافت حداقل نمره CLB باید حداقل نمره 6 را در آزمون آیلتس کسب کرده باشید.

نحوه امتیازبندی مربوط به سطح آشنایی با زبان فرانسه بر اساس آخرین تغییرات اکسپرس اینتری:

  • اگر متقاضی، مهارت مکالمه به زبان فرانسه معادل معیار زبان CLB7 و یا بالاتر از آن را به همراه مدرک زبان انگلیسی با نمره CLB4 داشته باشد، 15 امتیاز اضافه دریافت خواهد کرد.
  • اگر متقاضی توانایی اثبات مهارت خود در مکالمه با زبان فرانسه به همراه سطح زبان انگلیسی CLB5 و بالاتر را داشته باشد، 30 امتیاز اضافی دریافت خواهد کرد.

نحوه امتیازبندی بر اساس سابقه کار

این سابقه کاری بر اساس سال‌های اشتغال شما در خارج و داخل کشور کانادا و به صورت تمام وقت محاسبه خواهد شد. اگر شغل آزاد دارید نگران نباشید، مشاغل آزاد نیز شامل این امتیازبندی می‌شوند. این بخش دارای حداکثر 15 امتیاز بوده و با توجه به میزان سابقه کاری که در کشور مبدا داشته‌اید می‌توانید امتیازات زیر را دریافت کنید:

میزان سابقه کاری به سال امتیازات
1 سال 9
2 تا 3 سال 11
4 تا 5 سال 13
6 سال یا بیشتر 15

نحوه امتیازبندی بر اساس میزان انطباق‌پذیری یا سازگاری

انطباق‌پذیری به این مفهوم است که شخص متقاضی دارای تحصیلات تکمیلی و یا سابقه کار در کانادا بوده یا یکی از نزدیکان درجه یک او در کانادا ساکن باشند.

در جدول زیر هر یک از عوامل مؤثر در کسب امتیاز و میزان امتیاز هر کدام را می‌بینید:

انطباق‌پذیری امتیاز
سطح زبان همسر متقاضی 5
سابقه تحصیلات متقاضی در کانادا 5
سابقه تحصیلات همسر متقاضی در کانادا 5
سابقه اشتغال متقاضی در کانادا 10
سابقه اشتغال همسر متقاضی در کانادا 5
وجود پیشنهاد شغلی برای همسر متقاضی 5
داشتن نزدیکان درجه 1 مقیم کشور کانادا 5

نحوه امتیازبندی بر اساس داشتن اقوام درجه یک مانند خواهر یا برادر در کانادا

در شرایطی که خود متقاضی یا همراه قانونی او (نامزد و یا همسرش) خواهر یا برادری ساکن کانادا داشته باشند، امتیاز اضافه‌ای دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که اقوام متقاضی باید دارای شروط زیر باشند:

  • شهروند کانادا یا دارای اقامت کانادا باشند،
  • 18 سال یا بیشتر داشته باشند،
  • ساکن کانادا باشند.

سوالات متداول در مورد نحوه امتیازبندی مهاجرت به کانادا

  • پس از تکمیل فرم‌ها و مدارک، صلاحیت متقاضی چگونه بررسی می‌شود؟

پس از تکمیل پرونده و کسب حداقل امتیاز، اطلاعات خود را در سیستم وارد کنید. اگر واجد شرایط سیستم امتیازدهی اکسپرس اینتری باشید یک File Number برای شما صادر خواهد شد و وارد مرحله POOL خواهید شد.

  • منظور از مرحله POOL چیست؟

در این مرحله به لیست مشاغل کانادا دسترسی خواهید داشت. در این بخش می‌توانید رزومه کاری خود را وارد کنید. البته اگر پیشنهاد شغلی ندارید می‌توانید در لیست ثبت‌نام کنید تا کارفرمایان کانادا بتوانند با شما در ارتباط باشند.

  • امتیازبندی مهاجرت به کانادا بر اساس چه فاکتورهایی بررسی و تعیین می‌شود؟

امتیازبندی سیستم اکسپرس اینتری بر اساس فاکتورهای نیروی انسانی، فاکتورهای مهارتی قابل انتقال یا فاکتورهای ترکیبی و فاکتورهای اضافی انجام می‌شود.

  • منظور از فاکتورهای انسانی چیست؟

فاکتورها یا ویژگی‌های انسانی شامل میزان تحصیلات، سطح زبان، تعداد زبان‌های مسلط، سن، سابقه کار در خارج و داخل کانادا و همین‌طور قابلیت انطباق‌پذیری یا سازگاری است.

  • منظور از فاکتورهای اضافی چیست؟

منظور از فاکتورهای اضافی مواردی چون پیشنهاد کاری، موقعیت شغلی معتبر، تجربه تحصیل در کانادا، نامزدی استانی، آشنایی با زبان فرانسه و داشتن عضوی از خانواده متقاضی در کشور کانادا است.

  • آیا داشتن مدرک زبان فرانسوی ضروری است؟

در صورتیکه به 4 مهارت زبان انگلیسی مسلط باشید و حداقل نمره 7 را در آزمون آیلتس دریافت کرده باشید، می‌توانید برای مهاجرت اقدام کنید. اما اگر به زبان فرانسه نیز مسلط باشید می‌توانید امتیاز جداگانه‌ای را کسب کنید.

  • صدور ویزا معمولاً چقدر زمان می‌برد؟

در صورتیکه تمامی مدارک شما کامل باشد، دولت کانادا برای صدور ویزای شما اقدام خواهد کرد. این زمان بین 8 ماه تا یک سال متغیر است.

  • برای اثبات داشتن سابقه کاری، سابقه بیمه الزامی است؟

خیر، متقاضی برای اینکه ثابت کند سابقه کاری درج شده در فرم‌ها را داشته، نیازی به ارائه مدرک سابقه بیمه ندارد.

  • متقاضی از لحظه دریافت دعوت‌نامه تا درخواست اقامت چقدر زمان دارد؟

در این مرحله کامل بودن اطلاعات و پروفایل متقاضی الزامی است و در انتخاب متقاضی توسط دولت فدرال تأثیرگذار است.

متقاضی از زمان دریافت دعوت‌نامه دولت کانادا تا درخواست اقامت دائم 90 روز فرصت دارد. در غیر این صورت پروفایل فرد از سیستم ثبت حذف خواهد شد.

  • آیا متقاضی مستقیماً می‌تواند درخواست ارزیابی تأثیر شغل خود در بازار کار کانادا را دهد؟

ارزیابی تأثیر شغل متقاضی توسط سازمان ESDC انجام می‌شود و شخص نمی‌تواند مستقیماً تقاضایی مبنی بر بررسی داشته باشد. در این شرایط کارفرمایی که شما قرار است با او همکاری داشته باشید باید این کار را انجام دهد.

  • سازمان ESDC چه نوع پیشنهاد کاری را قبول می‌کند؟

سازمان ESDC تنها پیشنهادهای کار دائمی را می‌پذیرد. این مشاغل دائمی باید در لیست Skill Level A، Skill Level B یا Skill Type 0 در طبقه‌بندی حرفه‌ای ملی کانادا یعنی NOC قرار داشته باشند.

  • NOC چیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟

طبقه‌بندی حرفه‌ای یا ملی که NOC نامیده می‌شود یک سیستم خاص برای ارزیابی مشاغل مختلف در کانادا است. این سیستم در واقع مهارت‌ها، شرح وظایف و نیازمندی‌های شغلی را برای مشاغل مختلف تعریف می‌کند.

  • صلاحیت متقاضی برای احراز شغل پیشنهادی چگونه ارزیابی می‌شود؟

مأمور سازمان اقامت و مهاجرت کانادا (CIC) وظیفه بررسی و ارزیابی مهارت‌های شما برای احراز شغل در کانادا را بر عهده دارد. مأمور این سازمان باید متقاعد شود که متقاضی توانایی انجام شغلی که برای آن پیشنهاد کاری دریافت کرده است را دارد. همچنین این مأمور باید متقاعد شود که در صورت نیاز به دریافت گواهینامه برای شروع به کار، متقاضی مهارت و توانایی کافی را نیز دارد.

  • آیا سیستم امتیازبندی سن فقط شامل محدوده سنی است؟

سیستم امتیازدهی بر اساس سن فقط محدوده سنی را در نظر نمی‌گیرد و برای هر سنی یک امتیاز جداگانه در نظر گرفته شده است.

سن امتیازات
زیر 18 سال 0
18 تا 21 سال 8
22 تا 35 سال 12
36 سال 11
37 سال 10
38 سال 9
39 سال 8
40 سال 7
41 سال 6
42 سال 5
43 سال 4
44 سال 3
45 سال 2
46 سال 1
47 یا بیشتر 0

همانطور که در جدول فوق می‌بینید بازه سنی 22 تا 35 سال بیشترین میزان امتیاز را دریافت می‌کند و هر چه سن متقاضی بالاتر می‌رود میزان امتیاز کاهش پیدا می‌کند تا به صفر برسد.

  • متقاضی چطور می‌تواند تسلط خود بر زبان انگلیسی را اثبات کند؟

برای اثبات تسلط بر زبان فرانسوی و انگلیسی، باید در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان که مورد تأیید سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا است شرکت کنید.

لازم به ذکر است که در صورت عدم ارسال مدارک مربوط به آزمون زبان فرانسه یا انگلیسی برای مسئولین این سازمان، دعوت‌نامه برای پذیرش ارسال نخواهد شد.

  • متقاضی باید حداقل چه نمره‌ای در آزمون آیلتس دریافت کند تا واجد شرایط تسلط بر زبان برای مهاجرت باشد؟

داشتن حداقل نمره 6 در آزمون آیلتس برای مهاجرت به کانادا ضروری است. اگر در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اید و نمره‌ای بالاتر از 6 دریافت کرده‌اید به راحتی می‌توانید از سد سطح تسلط بر زبان رد شوید.

  • متقاضی باید حداقل به چه سطحی از زبان رسمی کانادا تسلط داشته باشد؟

سطح زبان متقاضی باید حداقل CLB7 باشد تا مورد تأیید زبان رسمی کانادا قرار بگیرید. با کمک جدول زیر براحتی می‌توانید ببینید که چه نمره‌ای مناسب است.

زبان خارجی سطح ۱ Speaking Listening Reading Writing
CLB9  یا بالاتر 6 6 6 6
CLB8 5 5 5 5
CLB7 4 4 4 4
پایینتر از CLB7 عدم امکان تقاضا عدم امکان تقاضا عدم امکان تقاضا عدم امکان تقاضا
  • چطور می‌توان نمره IELTS را به نمره CLB تبدیل کرد؟

در این مقاله در بخش “نحوه امتیازدهی بر اساس سطح زبان خارجی” در مورد نحوه تبدیل نمره آیلتس به CLB توضیح داده شده است. به کمک جدول این بخش از مقاله به راحتی می‌توانید نمره آیلتس را به CLB تبدیل کنید.

  • در روش مهاجرت از طریق اشتغال، چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

در این روش تعداد سال‌هایی که یک شغل تمام‌ وقت درآمدزا داشته‌اید اهمیت پیدا می‌کند. تجربه کاری از 1 تا بیشتر از 6 سال به ترتیب 9 امتیاز تا 15 امتیاز را به همراه خواهد داشت.

  • کدامیک از اقوام درجه یک می‌توانند در امتیازبندی تأثیر مثبت داشته باشند؟

متقاضی، همسر و یا شریک حقوقی وی، هر کدام که آشنا یا بستگانی مانند والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، کودک، نوه، برادر و خواهر، عمه و عمو، دایی و خاله داشته باشند که در کانادا ساکن هستند می‌توانند از امتیاز اقوام درجه یک استفاده کنند.

  • امتیازبندی مهاجرت به کانادا معمولاً به چه روش‌های مهاجرتی تعلق می‌گیرد؟

امتیازبندی مهاجرت به کانادا معمولاً برای ویزای کاری (Skill Worker) و سرمایه‌گذاری و در چهارچوب امتیازبندی اکسپرس اینتری انجام می‌شود.

  • سیستم امتیازبندی کانادا چه مزایای دارد؟

از جمله مزایای سیستم امتیازبندی مهاجرت به کانادا، اخذ اقامت دائم کانادا است. از این روش متقاضی می‌تواند برای ویزای خانواده خود نیز اقدام کند.

  • آیا برای استفاده از امتیاز تحصیلات باید در کشور کانادا تحصیلات تکمیلی داشت؟

برای کسب امتیاز تحصیلات تکمیلی باید در کانادا تحصیل کرده باشید یا مدرک تحصیلی شما مورد تأیید اداره مهاجرت کانادا باشد و معادل‌سازی شود.

  • برای تبدیل اقامت دائم به تابعیت کانادا چه شرایطی لازم است؟

برای اینکه بتوان اقامت دائم کانادا را به تابعیت کانادا تبدیل کرد، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • اقامت دائم کانادا را داشته باشید،
  • مالیات‌ها را به طور منظم پرداخت کرده باشید،
  • مهارت‌های چهارگانه زبان شما در سطح بالایی باشد،
  • در 5 سال گذشته، حداقل 3 سال را مقیم کانادا بوده‌اید.
  • آیا برای دریافت تابعیت کانادا باید هزینه‌ای پرداخت شود؟

برای درخواست و دریافت تابعیت کانادا باید هزینه بررسی پرداخت کنید. این هزینه برای بزرگسالان 630 دلار و برای افراد زیر 18 سال 100 دلار است.

  • پروسه بررسی درخواست تابعیت کانادا چقدر زمان می‌برد؟

پروسه بررسی درخواست تابعیت حدود 12 ماه طول می‌کشد و در این پروسه متقاضی باید در مصاحبه و آزمون شناخت کانادا شرکت کند.

در این مقاله تلاش کردیم تا کلیه اطلاعات لازم به منظور دریافت پذیرش کانادا را از طریق امتیازبندی در اختیار شما قرار دهیم. در نظر داشته باشید که در زمان اقدام برای مهاجرت هر 1 امتیاز برای متقاضی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. پس در زمان اقدام و ارسال فرم‌ها تلاش کنید تا اطلاعات را با دقت کامل پر کنید.

نمره زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است، پس اگر هنوز اقدام به دریافت مدرک آیلتس نکرده‌اید تلاش کنید تا نمره بالاتری از 7 را دریافت کنید.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما قرار دهیم و در بخش سوالات متداول به مهمترین سوالاتی که ممکن است ذهن شما را مشغول کرده باشند پاسخ دهیم. در شرایطی که نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید