لوگو صبا ویزا
بهترین شغل ها برای مهاجرت

بهترین شغل ها برای مهاجرت

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بهترین شغل ها برای مهاجرت و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

مهاجرت کاری یکی از بهترین روش‌هایی است که امروزه برای مهاجرت به کشورهای خارجی وجود دارد و هرساله افراد زیادی از این روش برای مهاجرت خود استفاده می‌کنند. زمانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید بدون شک باید با بهترین شغل ها برای مهاجرت نیز آشنا شده و اطلاعاتی را در این زمینه به دست بیاورید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه وجود دارد این است که شما هریک از این موقعیت‌های شغلی را بشناسید و بتوانید درخواست خود را برای موقعیت‌های شغلی که رزومه خوبی در آنها دارید ارسال کنید. نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که هریک از کشورهای خارجی دارای مشاغل موردنیاز مخصوص به خود هستند. با این حال برخی از موقعیت‌های شغلی  وجود دارند که در تمامی کشورها محبوبیت بالایی دارند.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره بهترین شغل‌ها برای مهاجرت صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به مهاجرت به کشورهای خارجی هستید و قصد دارید از مهاجرت کاری برای این کار استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

پزشکی و پیزاپزشکی بهترین شغل برای مهاجرت

فهرست عناوین

پزشکی و پیراپزشکی جز مشاغل پردرآمد در تمامی کشورها

پزشکی و زیرشاخه‌های آن جز رشته‌های بسیار پردرآمد و پرتقاضا در کشورهای مختلف اروپایی، آمریکایی و آسیایی هستند که هرساله تعداد زیادی از افراد با داشتن تخصص در این حوزه اقدام به مهاجرت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا پزشکی و پیراپزشکی جز بهترین شغل‌ها برای مهاجرت باشند این است که افراد کمی واقعا در این حوزه متخصص بوده و مدرک دانشگاهی معتبر دارند. رشته‌هایی مانند پزشک متخصص، دندانپزشکی و البته داروسازی جز رشته‌هایی هستند که بیشترین تقاضا را در کشورهای اروپایی دارند. از طرف دیگر شما می‌توانید به این لیست رشته‌ای؛ مانند پرستاری را نیز اضافه کنید که جز رشته‌های محبوب در کشورهای اروپایی به شمار می‌آید. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به کار در خارج از کشور هستید می‌توانید این گزینه‌ها را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

نکته بسیار مهمی که درباره رشته‌های پزشکی و کار در این رشته‌ها در کشورهای خارجی وجود دارد این است که این رشته‌ها دارای درآمد بسیار بالایی نیز هستند و شما با کارکردن در این رشته‌ها می‌توانید بیشترین سطح درآمد و رفاه اقتصادی را در تمامی کشورهای دنیا تجربه کنید. اگر نگاهی به آمار میانگین درآمد در کشورهای مختلف بیندازیم مشاهده خواهیم کرد که رشته پزشکی در جایگاه اول تا پنجم لیست بهترین مشاغل در اکثر کشورهای دنیا قرار دارد. نرخ پایین بیکاری برای پزشکان در سراسر دنیا نیز عامل مهم دیگری است که باعث شده تا این شغل جز بهترین مشاغل برای مهاجرت به شمار بیاید.

رشته‌های مدیریت جز بهترین شغل‌ها برای مهاجرت

یکی از بهترین شغل ها برای مهاجرت شغل مدیریت است که خود دارای زیرشاخه‌های مختلفی است و به همین علت نیز زمانی که شما قصد دارید در این رشته مشغول به کار شوید باید به طور دقیق مشخص کنید که کدام یک از زیرشاخه‌های آن مدنظر شماست. یک نکته بسیار مهم درباره این موقعیت شغلی این است که در کشورهایی که جز کشورهای صنعتی یا در حال پیشرفت به شمار می‌آیند نیاز به مدیران باتجربه و متخصص در حوزه‌های مختلف بسیار بیشتر از همیشه احساس می‌شود. پس اگر شما هم علاقه‌مند به مهاجرت کاری به آلمان یا سایر کشورهای اروپایی و صنعتی هستید باید بدانید که رشته مدیریت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. میانگین درآمد در این موقعیت شغلی بسیار بالاتر از سایر موقعیت‌های شغلی است و در اکثر مواقع جز سه شغل برتر از نظر درآمد در کل دنیا شناخته می‌شود. مدیریت تجاری یکی از بهترین و جذاب‌ترین زیرشاخه‌های مدیریت است که امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی، کشور آمریکا و البته کانادا تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

از طرف دیگر مدیریت اقتصادی و مدیریت بودجه نیز جز مشاغل و موقعیت‌های شغلی هستند که تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد و در نتیجه همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید به شکل بهتری با داشتن تخصص در این موقعیت‌های شغلی به کشورهای مختلف در سراسر دنیا مهاجرت کنید.

مهندسی و علوم کامپیوتر

پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر باعث شده تا بسیاری از صنایع وابسته به مهندسی و علوم کامپیوتر باشند. تکنولوژی‌های به‌روز و نرم‌افزاری می‌توانند تا حد زیادی روی کیفیت فرایندهای مختلف در صنایع متفاوت تاثیرگذار باشند. همین مسئله نیز باعث می‌شود تا نیاز به مهندس و متخصص علوم کامپیوتر در تمامی کشورها و به خصوص در کشورهای صنعتی تا حد زیادی احساس شود. پس اگر شما هم به دنبال بهترین شغل ها برای مهاجرت هستید باید بدانید که این دو شغل می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشند که پیش روی شما قرار دارند. برای آن دسته از افرادی که به دنبال جاب آفر آلمان هستند باید به این نکته مهم دقت داشته باشند که در کشور آلمان نیز نیاز به افرادی که در حوزه مهندسی و علوم کامپیوتر متخصص باشند تا حد زیادی احساس می‌شود.

یک نکته بسیار مهم که درباره این موقعیت شغلی وجود دارد این است که شما می‌توانید بهترین میزان درآمد را به عنوان یک مهندس کامپیوتر یا متخصص علوم کامپیوتر داشته باشید. میانگین درآمد این دو شغل در مقایسه با سایر مشاغلی که در کشورهای مختلف در سراسر دنیا وجود دارند بیشتر است و به همین علت نیز شما با مشغول به کار شدن در این دو موقعیت شغلی می‌توانید درآمدی بسیار بالا و رفاه اقتصادی خوبی را تجربه کنید. اگر قصد دارید به‌عنوان یک مهندس کامپیوتر مشغول به کار شوید باید بدانید که کشورهایی مانند آلمان، آمریکا، کانادا، استرالیا و البته کشورهای اروپایی پیشرفته نیز می‌توانند به‌عنوان بهترین مقاصد برای مهاجرت کاری شما به شمار بیایند.

مهندسی و علوم کامپیوتر بهترین شغل برای مهاجرت

مشاغل مرتبط با مهندسی

مشاغل مرتبط با مهندسی از دیگر مشاغلی هستند که امروزه در کشورهای مختلف در سراسر دنیا مورد نیاز هستند و بسیاری از صنایع و کسب‌وکارهای مختلف به دنبال نیروهای متخصص در این زمینه هستند. مهندسی مکانیک یکی از مهم‌ترین این مشاغل و تخصص‌ها است که اکثر کشورهایی که در حوزه تولید خودرو یا قطعات صنعتی فعالیت دارند نیروهای زیادی را در این حوزه جذب می‌کنند. پس برای آن دسته از افرادی که به دنبال اخذ ویزای کاری آلمان هستند باید بدانند که کارکردن به عنوان یک مهندس مکانیک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی آنها قرار دارد؛ چرا که کشور آلمان پیش‌گام در حوزه خودروسازی است. مهندسی الکترونیک و برق از دیگر موقعیت‌های شغلی بسیار جذابی است که امروزه می‌توان آن را در لیست بهترین شغل‌ها برای مهاجرت قرار داد. میانگین درآمد این دو شغل مهندسی نسبت به سایر مشاغل مهندسی که وجود دارند بیشتر است و در نتیجه شما می‌توانید درآمد و حقوق بیشتری را در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی دریافت کنید.

از طرف دیگر برخی از رشته‌های مهندسی دیگر از جمله مهندسی شیمی و مهندسی صنایع نیز در کشورهای صنعتی مختلف موردنیاز هستند. به عنوان مثال برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت کاری به کانادا هستند باید بدانند که مهندسی شیمی و صنایع از جمله مشاغلی پرتقاضا در این کشورها به شمار می‌آیند. پس اگر شما هم علاقه‌مند به کارکردن در این حوزه‌ها بوده و مدارک تخصصی در این زمینه داشته باشید شانس بالایی برای مهاجرت کاری به کشور کانادا و کار کردن در این کشور خواهید داشت.

حسابداری یکی از بهترین شغل‌ها برای مهاجرت

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین شغل ها برای مهاجرت هستید بدون شک باید حسابداری را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. حسابداری شغلی است که تقریبا در تمامی کسب‌وکارهای دنیا مورد نیاز است و در نتیجه در کشورهای صنعتی که دارای کسب‌وکارها و شرکت‌های زیادی هستند نیاز به نیروهای متخصص حسابداری که بتوانند حسابرسی‌های لازم را در این کسب‌وکارها انجام دهند بسیار بیشتر از سایر کشورها احساس می‌شود. برای آن دسته از افرادی که دارای تخصص کافی در حوزه حسابداری هستند کشور کانادا می‌تواند یکی بهترین کشورها برای مهاجرت به شمار بیاید. شما با دریافت ویزای کاری کانادا می‌توانید درآمدی بسیار بالا را به‌عنوان یک حسابداری حرفه‌ای در این کشور داشته باشید و در نتیجه رفاه اقتصادی خوبی را نیز تجربه کنید.

از طرف دیگر نباید فراموش کنید که در کشور کانادا این امکان به شما داده می‌شود تا پس از چند سال بتوانید اقامت دائم خود را نیز به عنوان یک حسابدار در این کشور دریافت کرده و اعضای خانواده خود را نیز به این کشور بیاورید. از دیگر کشورهایی که امروزه به دنبال نیروهای متخصص در زمینه حسابداری هستند می‌توان به کشورهایی نظیر کشورهای آمریکا، آلمان، هلند و… اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین عواملی که شانس شما برای مهاجرت کاری به عنوان یک حسابدار را افزایش می‌دهد رزومه کاری است که شما برای خود ایجاد کرده‌اید. به همین علت نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما روی ایجاد یک رزومه قوی وقت بگذارید.

فروش و بازاریابی

از جمله محبوب‌ترین موقعیت‌های شغلی برای مهاجرت به کشورهای خارجی می‌توان به فروش و بازاریابی اشاره کرد. بازاریابی یکی از مشاغلی است که کسب‌وکارهای مختلف نیازمند آن هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به فروش رسانده و مشتریان خود را افزایش دهند. حال در این مسیر افرادی هستند که توانمندی‌های بالایی در زمینه بازاریابی داشته و دارای تحصیلات تخصصی در این زمینه نیز هستند. این دسته از افراد به‌راحتی می‌توانند به کشورهای مختلف مهاجرت کرده و مشغول به کار در این کشورها شوند. نکته بسیار مهمی که درباره این شغل وجود دارد این است که میزان درآمد شما به عوامل مختلفی از جمله میزان تخصص، میزان تجربه و البته در نهایت میزان فروش محصولات و خدمات شما بستگی خواهد داشت. پس هرچه شما در کارتان تخصص بیشتری داشته باشید به همان نسبت می‌توانید درآمد بالاتری را نیز تجربه کنید.

دریافت جاب آفر کانادا برای آن دسته از افرادی که دارای تخصص بالایی در زمینه فروش و بازاریابی هستند می‌تواند بسیار ساده و راحت باشد.

روانشناسی بهترین شغل برای مهاجرت

روان‌شناسی از بهترین شغل‌ها برای مهاجرت

اگر مایل به کارکردن در حوزه روان‌شناسی هستید باید بدانید که روان‌شناسی نیز از جمله موقعیت‌های شغلی بسیار جذابی است که در حال حاضر در کشورهای خارجی وجود دارد و بسیاری از کشورها به دنبال روان‌شناسان حرفه‌ای هستند. این شغل نیز مانند پرستاری از جمله مشاغلی است که خدمات اجتماعی را به مردم ارائه می‌دهد و به همین علت نیز دولت‌ها سرمایه‌گذاری‌های سنگینی روی جذب روان‌شناسان حرفه‌ای انجام داده‌اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این حوزه حتی در کشورهای آسیایی نیز طرفداران زیادی دارد. اگر علاقه‌مند به دریافت ویزای کاری عمان هستید باید بدانید که روان‌شناسی یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا روان‌شناسی یکی از بهترین شغل‌ها برای مهاجرت باشد این است که میزان درآمد شما در این شغل نیز بسیار بالا خواهد بود و در کنار آن شما زندگی راحتی خواهید داشت.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات در زمینه بهترین شغل‌ها برای مهاجرت پاسخ دهیم.

برای مهاجرت به آمریکا بهترین شغل‌ها کدام هستند؟
برای مهاجرت به این کشور معمولا شما باید در مشاغل خدماتی مانند مکانیکی، الکتریکی و… فعالیت داشته باشید تا بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن ویزای کاری خود را دریافت کنید.
بهترین مشاغل برای مهاجرت به آلمان کدام مشاغل هستند؟
کشور آلمان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای دنیاست که در حال حاضر بسیاری از افراد از سراسر دنیا تقاضای مهاجرت به این کشور را دارند. برای کارکردن در این کشور بهترین گزینه‌ها برای شما مشاغل مهندسی و مدیریتی خواهند بود. البته در این کشور پزشکی نیز دارای جایگاه ویژه‌ای است.
برای مهاجرت به کانادا چه مشاغلی را انتخاب کنیم؟
برای مهاجرت به این کشور معمولا مشاغل و موقعیت‌های شغلی مانند مهندسی، پزشکی، حسابداری، روان‌شناسی و مواردی ازاین‌قبیل می‌توانند گزینه مناسبی باشند. میانگین درآمد این مشاغل در کشور کانادا بالاتر از سایر موقعیت‌های شغلی است که این مسئله باعث سطح رفاه اقتصادی بهتر و بالاتر شما در این کشور خواهد شد.

سخن پایانی

پیدا کردن بهترین شغل‌ها برای مهاجرت همواره ممکن است کار سختی برای شما باشد و مشکلاتی را در این زمینه به همراه داشته باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین مشاغل برای مهاجرت به کشورهای خارجی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط موسسه صباویزا نیز در این زمینه استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید. فراموش نکنید که خدمات ارائه شده توسط این موسسه مهاجرتی با بالاترین سطح کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌شود.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید