لوگو صبا ویزا
تحصیل-در-ازمیر

تحصیل در ازمیر

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه شرایط و مراحل دریافت ویزای ترکیه برای ایرانیان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان

هومر قبلاً اودیسه‌ی خود را در ازمیر نوشته بود. این شهر در ترکیه به عنوان شهری لیبرال و جهان وطنی با چندین دانشگاه و یک دانشکده فنی شناخته می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم از تمام جزئیات مربوط به تحصیل در ازمیر صحبت کنیم تا شما را به تحصیل در ترکیه، تشویق کنیم.

همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی صبا ویزاویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با تحصیل در ازمیر ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزاویزا در ارتباط باشید.

فهرست عناوین

ازمیر چقدر بزرگ است؟

اندازه یک شهر می‌تواند تفاوت زیادی در تجربه تحصیلی شما ایجاد کند. برخی از دانشجویان  احساس و سرعت شهرهای شلوغ‌تر را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی ممکن است احساس کوچک‌تر و آرام‌تر را ترجیح دهند. هر ترجیحی که دارید، صبا ویزاویزا شما را تحت پوشش قرار داده است. ازمیر به طور متوسط حدود 4100000 نفر جمعیت دارد و 734 کیلومتر مربع مساحت دارد.

دانشگاه های ازمیر

ازمیر شامل چندین کالج و دانشگاه در یا نزدیک منطقه ازمیر است. ما در ادامه،‌ خلاصه‌ای از هر دانشگاه در اختیارتان قرار می‌دهیم.

دانشگاه اژه در ترکیه

دانشگاه اژه (Ege Üniversitesi) یکی از دانشگاه‌های معروفی است که در برترین دانشگاه‌های ترکیه گنجانده شده است. دانشگاه اژه یک دانشگاه دولتی بسیار بزرگ است که در ازمیر با 55399 دانشجو به ثبت رسیده است. این دانشگاه در سال 1955 تاسیس شد. با توجه به دامنه موضوعات و برنامه‌های تحصیلی ارائه شده، دانشگاه اژه یک موسسه جامع است. با توجه به مطالعات و تجربیات دانشجویان، دانشگاه اژه یکی از قوی‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه‌ی تحقیقاتی و پژوهشی محسوب می‌شود. نمایه کلی آن عملکرد برتر را در شاخص‌های مختلف نشان می‌دهد.

موسسه فناوری ازمیر

موسسه فناوری ازمیر (İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü) یکی از دیگر از دانشگاه‌های برتر ترکیه است.  موسسه فناوری ازمیر یک دانشگاه دولتی متوسط ​​واقع در ازمیر است که با 6091 دانشجو به ثبت رسیده است. این موسسه در سال 1992 تاسیس شد. با توجه به دامنه موضوعات و برنامه‌های مدرک ارائه شده، موسسه فناوری ازمیر یک موسسه گسترده است و برنامه‌هایی را به زبان‌های خارجی ارائه می‌دهد. مشخصه آن درصد متوسطی از دانشجویان بین‌المللی است. نرخ فارغ‌التحصیلی موسسه فناوری ازمیر برای لیسانس (نمره C )  55.45 و برای کارشناسی ارشد (نمره D)  54.01 است.

دانشگاه اقتصاد ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر (Izmir Ekonomi Üniversitesi) یک دانشگاه خصوصی متوسط ​​واقع در ازمیر است که 6947 دانشجو در آن ثبت نام کرده‌اند. این دانشگاه در سال 2001 تاسیس شد. با توجه به دامنه موضوعات و برنامه‌های تحصیلی ارائه شده، دانشگاه اقتصاد ازمیر یک موسسه جامع است و برنامه‌هایی را به زبان‌های خارجی ارائه می‌دهد. نرخ فارغ‌التحصیلی از دانشگاه اقتصاد ازمیر برای لیسانس (نمره C)  55.27 و برای کارشناسی ارشد (نمره D)  35.69 است. دانشگاه اقتصاد ازمیر در جهت گیری بین‌المللی قوی است.

 دانشگاه دوکوز ایلول

دانشگاه (دوکوز ایلول) Dokuz Eylül یک دانشگاه دولتی بسیار بزرگ است که در ازمیر با 70161 دانشجو به ثبت رسیده است. این دانشگاه در سال 1982 تأسیس شد. با توجه به دامنه موضوعات و برنامه‌های تحصیلی ارائه شده، دانشگاه دوکوز ایلول یک موسسه جامع محسوب می‌شود و برنامه‌هایی را به زبان‌های خارجی ارائه می‌دهد.

دانشگاه کاتیپ چلهبی ازمیر

یکی از دانشگاه‌های جدید و دولتی شهر، ازمیر کاتیپ چله‌بی (Izmir Katip Celebi) در چیگلی قرار دارد و از مرکز شهر به راحتی از طریق زیرزمین قابل دسترسی است. بنابراین، اگر در اینجا تحصیل می‌کنید، می‌توانید یا در Çiğli یا در مرکز زندگی کنید.

دانشگاه باکرجای ازمیر

شما می‌توانید به راحتی از مرکز با اتوبوس یا قطار به دانشگاه برسید، بنابراین می‌توانید در منمن (محل دانشگاه واقع شده) یا در مرکز زندگی کنید.

دانشگاه دموکراسی ازمیر

دانشگاه دموکراسی ازمیر در مرکز شهر، در Karabağlar قرار دارد. ناگزیر به دلیل موقعیت آن، منطقه برای زندگی گران‌تر است اما دسترسی به آن بسیار راحت است.

دانشگاه یاسار ازمیر

این دانشگاه در Bornova، در مرکز واقع شده است. منطقه اطراف دانشگاه ممکن است خیلی مقرون به صرفه نباشد، اما اگر با دوستانتان زندگی کنید، می‌توانید اجاره ارزان‌تری پیدا کنید.

دانشگاه انجمن هوانوردی ترکیه

در واقع، مقر این دانشگاه در آنکارا است، اما یک مدرسه حرفه‌ای در سلچوک، ازمیر دارد. اگر قصد تحصیل در این مدرسه را دارید، بهتر است جایی برای اقامت در Selçuk پیدا کنید، زیرا 82 کیلومتر (51 مایل) با شهر ازمیر فاصله دارد.

آیا برای تحصیل در ازمیر ترکیه به مدرک زبان نیاز دارم؟

یکی از اولین سوالاتی که دانشجویان هنگام تصمیم گیری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به آن می‌اندیشند، این است که «آیا برای تحصیل در آنجا باید به زبان محلی صحبت کنم؟» هر کشور و گاهی حتی خود دانشگاه‌ها شرایط خاص خود را برای زبان آموزشی دارند. دانشجویان باید با دانشگاه تماس بگیرند تا ببینند آیا مدرک زبان برای تحصیل در آنجا ضروری است یا خیر. برخی از کشورها دوره‌های بین‌المللی و برنامه‌های تحصیلی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌دهند، اما به احتمال زیاد باید مدرکی دال بر مهارت انگلیسی نشان دهید. برای دریافت مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) و تافل (تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)، چهار بخش از زبان شامل: خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن تست می‌شود.

 آیا ازمیر ترکیه مکانی امن برای تحصیل است؟

ایمنی نکته مهمی‌ است که باید در هنگام تحصیل در خارج از کشور به آن توجه کرد. با توجه به شاخص ایمنی Numbeo فعلی، ازمیر امتیاز 69.00 را به خود اختصاص داده است – از نظر ایمنی در رتبه 104 از 461 شهر جهان قرار دارد.

هزینه زندگی در ازمیر

وقتی مردم به عنوان توریست به ترکیه می‌آیند، از تجربه منحصر به فرد این کشور با میراث فرهنگی و تاریخی غنی شگفت زده می‌شوند. برخی از آن‌ها ممکن است عاشق شهرهای بزرگی مانند استانبول شوند، در حالی که برخی دیگر که شهرهای کوچکتر اما دلپذیرتر را ترجیح می‌دهند، ازمیر را انتخاب می‌کنند. آب و هوای ازمیر در تمام طول سال معتدل و مطبوع است و مزایای زندگی در ازمیر بسیار زیاد است، بنابراین مردم اغلب آن را به عنوان مقصد دائمی‌آینده خود انتخاب می‌کنند. اما شما باید هزینه‌ها را نیز به عنوان دانشجو در نظر بگیرید. ما در ادامه، نمای کاملی از هزینه‌های زندگی در ازمیر را در اختیارتان قرار می‌دهیم و تکنیک‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها با بودجه‌ی دانشجویی را معرفی می‌کنیم.

رستوران‌ها

چیزی که باید در هزینه زندگی لحاظ شود، قطعا صرف غذا در رستوران است.

اگر به غذاهای ترکی علاقه دارید، قیمت‌ها پایین‌تر خواهد بود. افرادی که می‌خواهند غذاهای باکیفیت و بین‌المللی بخورند باید برای لذت بردن از یک وعده غذایی خوشمزه هزینه بسیار بیشتری بپردازند.

سوپرمارکت‌ها

وقتی به جایی می‌رسید که غذا و فرهنگ آن با کشور خود متفاوت است، مهم است که سبک زندگی ساکنان آن را دنبال کنید تا بتوانید با محیط اطراف خود را تطبیق دهید و هنگفتی را برای چیزهای غیر ضروری خرج نکنید. خرید مواد غذایی در ازمیر باید در بازارهایی انجام شود که قیمت‌های مقرون به صرفه تری ارائه می‌دهند.

حمل و نقل

ازمیر زیرساخت جاده خوبی دارد، اما رانندگی در این شهر مانند کل کشور پر هیجان است، بنابراین به شما توصیه می‌شود در جاده‌ها مراقب باشید و در صورت امکان از رانندگی خودداری کنید. از آنجایی که ازمیر شهر کوچکی است و می‌توانید به راحتی در آن جا رفت و آمد کنید، از اتوبوس و تراموا استفاده می‌کنید که گران نیستند.

خدمات آب و برق (ماهانه)

یکی از مهمترین چیزها هنگام نقل مکان، اجاره یک آپارتمان برای گذران زندگی است، اما این واقعیت را در نظر داشته باشید که قیمت اجاره شامل خدماتی که در ازمیر مقرون به صرفه در نظر گرفته می‌شود، نمی‌شود.

در واقع، پرداخت 55 دلار برای تمام خدمات اولیه در مقایسه با برخی دیگر از شهرهای اروپایی بسیار ارزان است.

ورزش و اوقات فراغت

بسیاری از خارجی‌ها ممکن است در مورد مهاجرت به کشورهای دیگر شک داشته باشند، زیرا ممکن است نتوانند زندگی خود را که به آن عادت کرده‌اند داشته باشند.

این امر به ویژه برای ورزشکاران بسیار مهم است که بسیار خوشحال خواهند شد که بدانند اجاره باشگاه بدنسازی در این شهر مقرون به صرفه است و این می‌تواند تأثیر زیادی در تصمیم گیری برای زندگی در ازمیر داشته باشد.

لباس و کفش

ازمیر یک مکان توریستی است و انبوه گردشگران قیمت اقلام لباس را تعیین می‌کنند و باعث رشد آن‌ها در فصل تابستان می‌شود.

قیمت اجناس در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است و باید با دقت نگاه کنید تا ببینید کدام یک می‌تواند واقعا گران باشد و کدام نه.

اجاره ماهانه

مناطق خاصی در ازمیر وجود دارد که بسیار زیبا هستند و در آن مناطق اجاره بها می‌تواند کمی ‌بالاتر از جاهای دیگر باشد.

به طور کلی، ازمیر هزینه کمتری نسبت به استانبول و آنکارا دارد و افراد با حقوق متوسط ​​می‌توانند آپارتمان یک خوابه را با قیمتی بین 150 تا 250 دلار بپردازند.

جدول هزینه زندگی در ازمیر

*توجه: تمامی ‌قیمت‌ها به دلار آمریکا ذکر شده است.

میانگین قیمت رستوران
غذا (رستوران ارزان قیمت) $3.78
آبجو خانگی (0.5 لیتر) $2.84
آب (0.33 لیتر) $0.31
میانگین قیمت‌های سوپرمارکت
شیر (1 لیتر) $0.66
نان قرص (500 گرم) $0.44
تخم مرغ (12) $1.86
میانگین قیمت حمل و نقل
بلیط یک طرفه $0.57
کارت ماهانه $30.75
سوخت $1.21
متوسط قیمت خدمات آب و برق
پایه (آب، برق، زباله، گرمایش، سرمایش) $55.08
1 دقیقه. تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت محلی $0.12
اینترنت (داده نامحدود، کابل/ADSL ) $15.27
میانگین قیمت اوقات فراغت
باشگاه بدنسازی، هزینه ماهانه برای 1 بزرگسال $25.81
اجاره زمین تنیس (1 ساعت) $17.30
سینما، 1 صندلی، اکران بین‌المللی $3.78
قیمت متوسط لباس
1 شلوار جین (Levis 501) $36.43
1 لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای (زارا و…) $25.29
1 جفت کفش پیاده روی آدیداس (میان رده) $60.98
میانگین قیمت اجاره
آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر $249.30
آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز $155.71
آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر $439.82

 

بیشتر مردم ​​پول خود را چگونه در ازمیر خرج می‌کنند؟

هزینه زندگی در ازمیر در مقایسه با شهرهای بزرگ ترکیه و جهان پایین است. شما باید از اجاره، مواد غذایی و حمل و نقل که ارزان تر از استانبول هستند استفاده کنید. در ازمیر می‌توانید رانندگی کنید یا از سیستم حمل و نقل عمومی‌استفاده کنید که در اینجا مکرر و کارآمد است. سوار شدن به اتوبوس، تراموا یا مترو در زمان و هزینه شما صرفه جویی زیادی می‌کند، زیرا ترافیک رایج است. آب و برق و فعالیت‌های اوقات فراغت چندان گران نیستند، بنابراین پول زیادی برای آن‌ها خرج نمی‌شود.

ازمیر: متوسط ​​حقوق، حداقل دستمزد و وام مسکن

به طور کلی، چیزهایی که در ازمیر گران هستند در سایر نقاط ترکیه به همان اندازه گران هستند، بنابراین اگر آن مقدار زیادی پول به دست نیاورید، نمی‌توانید مانند خانه خود به زندگی ادامه دهید.

برای اینکه بتوانید به راحتی با زندگی جدید خود در ازمیر سازگار شوید، بهتر است قبل از رسیدن تا حد امکان خود را آماده کنید.

بسیاری از چیزها ممکن است تعجب برانگیز باشد، بنابراین باید بدانید که درآمد کمتر از حد متوسط ​​نیازهای اولیه تازه واردان را برآورده نمی‌کند، زیرا باید اجاره بها را بپردازید.

میانگین حقوق 441.95 دلار

حداقل دستمزد 264 دلار

نرخ بهره وام مسکن 19.86%

تحصیل در ازمیر

نکاتی برای زندگی در ازمیر با بودجه دانشجویی

اگر برای تحصیل به ازمیر نقل مکان می‌کنید، احتمالاً بودجه کمی ‌خواهید داشت، بنابراین این نکات مفید در زیر برای کمک به شما در پس انداز یک یا دو لیر بسیار مفید خواهد بود.

کارت ازمیریم

این یک کارت پرداخت است که انواع مختلفی از حمل و نقل عمومی ‌از جمله مترو، کشتی و اتوبوس را در خود جای داده است. می‌توانید برای دریافت اعتبار برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی ‌و همچنین برای دریافت تخفیف در کرایه‌ها هر بار که از آن استفاده می‌کنید، به کارت پول پرداخت کنید.

با این کارت می‌توانید در سفرهای حمل و نقل عمومی ‌نیز صرفه جویی کنید. شما می‌توانید بین یک سفر 3،5 یا 10 سواری یکی را انتخاب کنید.

غذاخوری دانشگاه‌ها به جای رستوران

در حالی که رستوران‌‌ها ممکن است غذاهای شیک‌تری ارائه دهند، غذاخوری‌ها جایگزین بسیار مقرون به صرفه تری هستند و اغلب غذاهای سنتی ترکی ارائه می‌دهند.

از فعالیت‌های رایگان نهایت استفاده را ببرید

کارهای جالب زیادی وجود دارد که می‌توانید در ازمیر انجام دهید که یک پنی برای شما هزینه ندارد. چرا نباید در کوردون، تفرجگاه ساحلی معروف ازمیر قدم بزنید یا در بازار رنگارنگ Kemeralti گم شوید و مغازه‌ها، حیاط‌های مخفی، کلیساها و کنیسه‌های آن را کاوش کنید یا در یکی از سواحل متعدد آن غوطه‌ور شوید.

قبل از رسیدن به ازمیر

مدارک

مانند هر کشوری شرایط ورود خاصی وجود دارد که برای ورود به ترکیه باید رعایت شود. به گفته وزارت کشور بریتانیا، بریتانیایی‌ها می‌توانند تا 90 روز بدون ویزا به ترکیه سفر کنند. با این حال، برای هر زمان دیگری، بسته به اینکه قصد کار یا تحصیل در کشور را دارید، باید برای ویزا یا اجازه اقامت اقدام کنید. هر کشور قوانین متفاوتی خواهد داشت، بنابراین مطمئن شوید که از وب سایت دولت خود برای دستورالعمل‌های خاص بازدید کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ورود به ترکیه، روی لینک سایت وزارت امور خارجه ترکیه کلیک کنید.

بعلاوه، اگر به عنوان دانشجو به ازمیر نقل مکان می‌کنید، ممکن است به مدارکی مانند توافقنامه یادگیری، نامه پذیرش، صورت حساب بانکی یا مدرکی مبنی بر کمک مالی اراسموس به عنوان مدرک نیاز داشته باشید. همچنین کارت دانشجویی خود را همراه داشته باشید.

تحصیل در ترکیه و ویروس کرونا

مدارک دقیقی که برای ورود به ترکیه نیاز دارید بستگی به کشور محل اقامت شما دارد. به یاد داشته باشید که همیشه از ماسک استفاده کنید و توجه داشته باشید که ممکن است تحت یک غربالگری بهداشتی تصادفی قرار بگیرید. باز هم، هر کشور قوانین متفاوتی خواهد داشت، بنابراین مطمئن شوید که از وب سایت دولت خود برای دستورالعمل‌های خاص کووید بازدید کنید.

پول

واحد پول ترکیه لیر (TRY/TL)است.  نرخ ارز در نوسان است. شما باید پول خود را به لیر ترکیه تبدیل کنید. بهترین مکان برای انجام این کار معمولاً نزد بانک شما است. شما همچنین می‌توانید فروشگاه‌های صرافی، جواهرات فروشی، دفاتر پست (PTT) یا آژانس‌های مسافرتی را انتخاب کنید. البته شما همیشه می‌توانید پول خود را در فرودگاه مبادله کنید، اگرچه این توصیه نمی‌شود زیرا این گزینه گران‌ترین گزینه است. در ازمیر می‌توانید از طریق دستگاه خودپرداز پول خود را از حساب بانکی خود برداشت کنید. آن‌ها هر دو سریع و ایمن هستند. شما می‌توانید پول خود را به لیر ترکیه، یورو، دلار یا پوند برداشت کنید. به خاطر داشته باشید که بانک‌ها برای این کار از شما کمیسیون دریافت می‌کنند.

آب و هوا

ازمیر از آب و هوای گرم و تابستانی مدیترانه ای برخوردار است و میانگین دمای آن به حدود 27 درجه سانتی گراد می‌رسد. زمستآن‌ها معتدل و بارانی است و میانگین دمای آن حدود 10 درجه سانتیگراد است.

زبان

ترکی امروزی از تبار ترکی عثمانی با تأثیرات عربی و فارسی است. این زبان دارای الفبای خط لاتین است و زبانی منطقی و ساده برای یادگیری با قواعد دستوری منظم است و برخلاف فرانسوی یا اسپانیایی، هیچ جنسیت متفاوتی برای اسم‌ها وجود ندارد.

لباس

متوجه خواهید شد که کمد لباس شما در ازمیر بسیار شبیه کمد لباس شما در خانه خواهد بود. یعنی برای زمستان چکمه و مانتو و جامپر و برای تابستان گرم شلوارک و تی شرت فراوان بیاورید.

اقامت در ازمیر

یکی از گزینه‌های خوب دهکده دانشجویی دانشگاه اژه است. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، این روستا دارای 1710 دانشجوی بین‌المللی و ترک است که در فاصله‌ای نزدیک به محوطه دانشگاه قرار دارند. این مرکز خرید در نزدیکی آن، 500 متر از بیمارستان دانشگاه و 2 کیلومتر (1.2 مایل) از مرکز شهر فاصله دارد.

شما می‌توانید از طریق دفتر امور اتحادیه اروپا برای دانشجویان بین‌المللی درخواست و ثبت نام کنید. به خاطر داشته باشید، در وب سایت آن‌ها آمده است که برنامه‌های شخصی در نظر گرفته نمی‌شوند. یک اتاق مشترک در دهکده 470 لیر در هفته و 800 لیر برای یک اتاق برای خودتان هزینه دارد. در روستا مجموعه‌ای وجود دارد که در آن می‌توانید یک اتاق رختشویی، حمام، اتاق مطالعه، اتاق اتو، آشپزخانه، خدمات بهداشتی و حتی یک دندانپزشکی پیدا کنید.

گزینه دیگر اقامت در سالن‌های دانشگاه است. 13 بلوک وجود دارد که نزدیک به 5300 دانشجو را در خود جای می‌دهد. قیمت‌ها بین 160 تا 220 لیر در هفته متفاوت است. خوابگاه‌ها به راحتی دهکده دانشجویی نیستند، اما قیمت‌ها مقرون به صرفه تر و در محوطه دانشگاه هستند به این معنی که می‌توانید به راحتی هر روز به دانشکده خود بروید. این ممکن است یک انتخاب خاص برای کسانی باشد که دوست ندارند صبح از خواب بیدار شوند و اغلب دیر به کلاس می‌رسند!

سالن‌های خصوصی امکانات بهتر و اقامت راحت‌تری را ارائه می‌دهند. در این مکآن‌ها می‌توانید یک اتاق را با هرکسی به اشتراک بگذارید. گزینه‌هایی برای سالن‌های پذیرایی وجود دارد. در سالن‌های خصوصی خود می‌توانید غذاهای خود را در آشپزخانه مشترک بپزید. در سالن‌های خصوصی کترینگ، سرویس غذای روزانه برای شما ارائه می‌شود. در سالن‌های خصوصی، شما تمایل دارید که با هم اتاقی خود در یک سرویس بهداشتی مشترک و دوش بگیرید. قیمت‌ها از 350 لیر شروع می‌شود.

بسته به دانشگاهی که در آن تحصیل خواهید کرد، می‌توانید محل اقامت خود را انتخاب کنید. پردیس‌های Torbalı، Urla، Seferihisar و Foça تنها پردیس‌هایی هستند که از طریق اتوبوس و مترو ارتباط حمل و نقل قابل دسترسی بین مناطق را ندارند. برای این چهار منطقه زمان زیادی طول می‌کشد تا به مرکز شهر برگردند.

سخن آخر

اگر قصد ادامه تحصیل در ازمیر را دارید، ما، موسسه مهاجرتی صبا ویزا، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین دانشگاه را برای خود پیدا کنید. تیم متخصص و حرفه‌ای ما با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی مهاجرت دانشجویان به ترکیه و تحصیل در ازمیر، می‌تواند به شما کمک کند تا  دانشگاهی را پیدا کنید که با شما مطابقت دارد و از آن به راحتی پذیرش بگیرید.

صبا ویزا حتی می‌تواند به شما در اخذ پذیرش نیز کمک کند. با توجه به تجربه و قدمت سابقه‌ی ما در کار با کشور ترکیه، شما می‌توانید با خیال راحت اقدامات خود را در اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی ترکیه، به صبا ویزاویزا بسپارید.

پس با ما، همین  امروز دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. برای شروع، مطمئن شوید که مقصد تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و ما به شما در بقیه موارد راهنمایی می‌کنیم. همچنین در مورد سایر جزئیات مربوط به زندگی و تحصیل در ازمیر، اطلاعات زیادی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید