لوگو صبا ویزا

تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

برای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا و آشنایی با بورسیه ها به همراه شرایط تحصیل و هزینه دانشگاه های مرتبط با کارشناسان خبره صباویزا در ارتباط باشید. مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

دیجیتال مارکتینک یک رشته جدید است که با پیشرفت تکنولوژی به صورت آکادمیک نیز تدریس می‌شود.  به همین علت بسیاری از دانشجویان به دنبال تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا هستند. از همین رو شما می‌توانید که در این رشته عالی تحصیل خود را آغاز کرده و یک آینده عالی را در کشور کانادا رقم بزنید. البته گرفتن پذیرش و شروع تحصیل در این مقطع نیازمند گذراندن مراحل مختلف و آماده سازی مدارک خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا شرایط تحصیل در این رشته را به‌طور کامل شرح دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ در کانادا

فهرست عناوین

آشنایی با رشته دیجیتال مارکتینگ کانادا

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین به روش‌های جذب مشتریان از طریق دنیای دیجیتال گفته می‌شود. با توجه به رشد روزافزون اینترنت و فضای دیجیتال در جهان امروز، شاهد آن هستیم که رشته دیجیتال مارکتینگ نیز به عنوان یک رشته دانشگاهی معتبر در کانادا تدریس می‌شود. امروزه کشور کانادا دوره‌های آ‌موزشی مختلفی را در این زمینه برگزار می‌کند که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.

مواردی همچون سئو، تجزیه داده‌ها، تولید محتوا و سوشال مارکتینگ در این رشته تدریس می‌شوند. از آنجایی که کانادا جزو کشورهای برتر از نظر تکنولوژی است، بسیاری از افراد سعی می‌کنند که تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا را جزو برنامه‌های خود قرار دهند.

تحصیل کارشناسی دیجیتال مارکتینگ در کانادا

تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا را می‌توان در دانشگاه‌های مختلفی دنبال کرد. در حال حاضر کالج‌ها و دانشگاه‌های مختلفی این رشته را ارائه می‌دهند که شما می‌توانید در آن‌ها پذیرش شوید. در صورتی که می‌خواهید در مقطع کارشناسی این رشته پذیرفته شوید، حتما باید اصل مدرک دیپلم را به همراه ریزنمرات تحویل دهید. تمامی ریزنمرات توسط مسئولین دانشگاه مربوطه بررسی می‌شوند تا بر همین اساس درباره شما تصمیم گیری لازم انجام شود. ناگفته نماند که مدرک زبان هم برای اثبات توانایی شما واجب خواهد بود.

در صورتی که مدرک زبان آیلتس دارید باید نمره آن بالاتر از ۵ باشد. همچنین برای افرادی که نمره زبان تافل آن‌ها ۹۰ به بالا است امکان پذیرش وجود دارد. فراموش نکنید که حتما باید به عنوان متقاضی انگیزه نامه را تکمیل کرده و در اختیار دانشگاه قرار دهید. هر چقدر که یک انگیزه نامه حرفه‌ای‌تر نوشته شود، به همان اندازه نیز احتمال پذیرش شما بیشتر خواهد بود. خوشبختانه تعداد دانشگاه‌ها و کالج‌هایی که در رشته دیجیتال مارکتینگ پذیرش دارند زیاد است پس حتما به این عامل مهم و تعیین کننده توجه داشته باشید.

تحصیلات تکمیلی دیجیتال مارکتینگ در کانادا

امروزه تحصیلات تکمیلی دیجیتال مارکتینگ در دو مقطع فوق لیسانس و دکترا ارائه می‌شود. به همین علت شما می‌توانید که با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق مراحل تحصیل خود را پیش ببرید. برای پذیرش در این مقاطع داشتن رزومه تحصیلی خوب در کارشناسی بسیار مهم است. به همین علت باید اصل مدرک لیسانس به همراه ریزنمرات آن ارائه شود. نکته مهم این است که شما باید مدرک GRE را هم برای تحصیلات تکمیلی ارائه کنید. برخی از دانشگاه‌ها نیز مدرک GMAT را از شما درخواست می‌کنند. داشتن توصیه نامه از اساتید کارشناسی هم در مسیر اخذ پذیرش کمک زیادی به شما خواهد کرد.

ذکر این نکته ضروری است که فقط افرادی می‌توانند وارد تحصیلات تکمیلی شوند که دو سال سابقه کاری مرتبط داشته باشند. همچنین مدرک زبان مورد پذیرش در هر دانشگاه متفاوت است که به همین علت باید به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنید و جزئیات مربوط به آن را ببینید. همچنین تمامی ریزنمرات مربوط به دوره‌های تحصیلی قبلی نیز باید به دانشگاه مورد نظر ارائه شود. تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا این فرصت را به شما می‌دهد تا در آینده نیز از شرایط شغلی بی‌نظیری در کانادا برخوردار شوید.

مراحل اپلای رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

برای اینکه بتوانید تحصیلات خود را در رشته دیجیتال مارکتینگ آغاز کنید، باید مراحل پذیرش را به شکل دقیق پشت سر بگذارید. در مرحله اول باید با انجام تحقیق درست و حرفه‌ای دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید بعد از این کار باید در سایت دانشگاه یا کالج انتخاب شده درخواست خود را برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ ثبت کنید. معمولا در این مرحله یک فرم در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید برای پر کردن آن دست به کار شوید. سپس تمامی مدارک لازم را ارسال کنید و هیچکدام از آن‌ها را باقی نگذارید.

ارسال مدارک مرحله بسیار مهمی است زیرا بررسی مدارک مختلف نقش تعیین کننده‌ای در پذیرش شما خواهد داشت. در انتهای روند ارسال مدارک باید هزینه مشخصی را برای بررسی درخواست پرداخت کنید. مبلغ این هزینه با توجه به دانشگاه‌های مختلف متفاوت خواهد بود. چنانچه شرایط لازم را دارید می‌توانید درخواست اخذ بورسیه های تحصیلی کانادا را هم ثبت کنید. با اتمام این مراحل درخواست شما به صورت کامل توسط دانشگاه بررسی می‌شود. چنانچه نامه پذیرش برای شما صادر شد، آن وقت می‌توانید که برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا دست به کار شوید.

هزینه تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

یکی از نکات مهمی که باید در تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا به آن دقت کرد میزان هزینه تحصیل در این رشته است. داشتن آمادگی مالی برای ورود به یک رشته از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر  دیجیتال مارکتینگ در بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌ها تدریس می‌شود. به همین علت هر کدام از آن‌ها شهریه خاصی را از دانشجویان خود دریافت می‌کنند. اگر بخواهیم یک عدد میانگین را در این مورد بیان کنیم، باید بگوییم که میزان شهریه از ۱۳ تا ۳۸ هزار دلار کانادا متغیر خواهد بود.

در نتیجه اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید حتما این شرایط مهم و تعیین کننده را هم در نظر بگیرید. مطمئنا اگر بخواهید که  به مراکز علمی برتر بروید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. ناگفته نماند که هر دانشجو به صورت ماهانه نیز هزینه‌های زندگی را باید پوشش دهد.  سبک زندگی هر کس نقش بسیار مهمی در هزینه‌های زندگی دارد. تجربه نشان داده است که هزینه زندگی هر دانشجو در کانادا بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار  به صورت سالانه است. در نتیجه برای صدور ویزای تحصیلی کانادا باید حتما اثبات تمکن مالی صورت بگیرد.

اخذ بورسیه تحصیلی برای رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان توان پرداخت هزینه‌های مختلف را ندارند، امروزه شاهد آن هستیم که میزان درخواست‌ها برای اخذ بورسیه تحصیلی افزایش یافته است. بورسیه های تحصیلی کانادا برای افرادی که شرایط لازم را داشته باشند اهدا می‌شود. معمولا این بورسیه‌ها توسط دولت یا دانشگاه‌ها داده می‌شود که به شکل کمک هزینه یا پرداخت کل هزینه داده می‌شود. در حال حاضر بورسیه‌های مختلف به دانشجویان تعلق می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها ارزش مشخصی دارند.

به طور مثال بورسیه Academic Improvement دارای ارزش ۲۰۰۰ دلار کانادا است که به افراد واجد شرایط اهدا می‌شود. همچنین International Student Scholarship نیز یکی دیگر از این طرح‌های معروف است که بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود. اخذ بورسیه برای رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا نیازمند داشتن شرایطی همچون معدل و نمره زبان بالا است. همچنین اگر شما سوابق پژوهشی درخشانی داشته باشید کار آسان‌تری برای اخذ بورسیه تحصیلی خواهید داشت.

این مورد را در نظر بگیرید بورسیه‌های تحصیلی بیشتر مربوط به مقاطع تحصیلی تکمیلی خواهد بود. از آنجایی که هر بورسیه زمان مشخصی برای ثبت درخواست دارد، حتما سعی کنید که در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام و ارائه مدارک اقدام کنید. مسلما با انجام این کار قادر خواهید بود که یک روند تحصیلی عالی را پشت سر بگذارید.

بهترین دانشگاه های دیجیتال مارکتینگ در کانادا

رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا به‌طور جدی دنبال می‌شود و آن را در دانشگاه‌های مختلفی ارائه می‌دهند. آنچه که در این بین بیش از هر عامل دیگری اهمیت دارد، انتخاب یک دانشگاه مناسب برای تحصیل این رشته است. دانشگاه‌های واترلو، سایمون فریزر، یورک و انتاریو این رشته را در عالی‌ترین سطح آموزشی ارائه می‌دهند. در نتیجه شما می‌توانید که برای پذیرش در این دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید. همچنین مراکز علمی دیگری همچون دانشگاه‌های آلبرتا، لاوال، مک‌مستر، مونترال و بریتیش کلمبیا نیز در رشته دیجیتال مارکتینگ دانشجو می‌پذیرند. معمولا هر دانشگاه برای پذیرش خود ضوابط خاصی را قرار داده است.

دیجیتال مارکتینگ در کانادا

بهترین کالج‌های دیجیتال مارکتینگ در کانادا

خوشبختانه ارائه رشته دیجیتال مارکتینگ فقط محدود به دانشگاه‌ها نیست و این رشته در کالج‌ها نیز به شکل دقیق ارائه می‌شود. از همین رو شما می‌توانید که در طرح‌های آموزشی کالج‌ها هم شرکت کنید و از شرایط جدید برخوردار شوید. به‌طور مثال دانشکده مدیریت تورنتو یکی از مراکزی است که رشته دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌دهد.

کالج فناوری و تجارت کانادا نیز امکان تحصیل در این رشته را برای شما به وجود آورده است. همچنین در کالج‌های دیگری مانند هامبر، سنتنیال، جورج براون، داگلاس و لمبتون نیز این رشته به‌طور دقیق ارائه می‌شود. در هر حال این شما هستید که باید با بررسی گزینه‌های مختلف بهترین مرکز تحصیلی را برای خود انتخاب کنید.

بهترین دوره‌های تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

 IIDE مدرسه دیجیتال

IIDE یکی از بهترین و مهم‌ترین موسسات فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. این موسسه توانسته در این زمینه جایزه‌های مختلفی را در سطح جهانی از آن خود کند. در حدود 235000 دانشجو از کشورهای مختلف مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، امارات متحده عربی و غیره آموزش مشغول تحصیل هستند.

نکته مهمی که این موسسه را از سایر موسسات آموزش متمایز می‌کند روش آموزش و یادگیری آن است. استادان این موسسه از روش یادگیری آینده‌نگر استفاده می‌کنند. همچنین به دلیل شیوع کرونا این موسسه یادگیری آنلاین را نیز به طرح درس خود اضافه کرده است.

IIDE یک دوره جامع بازاریابی دیجیتال آنلاین با بیش از 13 گواهینامه با روش تدریس پیشرفته ارائه می‌دهد. در این دوره متقاضیان از آموزش‌های باکیفیت و استادان باتجربه ومتخصص بهره می‌برند.

همچنین در جلسات آنلاین این امکان به افراد داده می‌شود که ابهامات و سوالات خود را نیز به صورت آنلاین بیان کنند.

برنامه درسی این دوره آموزشی در IIDE  مدرسه دیجیتال

  • سناریوی دیجیتال در هند
  • بازاریابی تجارت الکترونیک
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • چگونه از وبلاگ خود کسب درآمد کنیم.
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • بازاریابی محتوا
  • استراتژی محتوای پیشرفته
  • ملزومات طراحی
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • مدیریت شهرت برند
  • تجزیه و تحلیل وب
  • استراتژی خلاق
  • برنامه ریزی رسانه‌ای
  • مهارت های نرم
  • بازاریابی ایمیلی
  • بهین‌ سازی فروشگاه App (ASO)
  • برنامه ریزی و توسعه وب سایت
  • روانشناسی AD
  • کپی رایتینگ

مدت زمان دوره دیجیتال مارکتینگ آنلاین 3 تا 4 ماه است که تقریبا به 12 ساعت در هفته می‌رسد. هزینه‌ای که متقاضیان باید برای شرکت در این دوره باید بپردازند چیزی در حدود 971 دلار است.

ویژگی‌ها و نکات برجسته این دوره عبارت هستند از:

  • بیش از 40 ساعت آموزش ویدیویی
  • بیش از 70 ساعت آموزش زنده
  • تسلط بر ابزارهای صنعت
  • 7 تکالیف مدولار
  • اعطا 13 گواهینامه
  • 8 پروژه برند
  • 1 پروژه نهایی
  • امکان استخدام در شرکت‌های معتبر
  • جلسات فوق‌العاده
  • هیئت علمی خبره
  • راهنمایی شغلی
  • پرسش و پاسخ زنده
  • آموزش رزومه نویسی و حضور در جلسات مصاحبه

مورگان اینترنشنال

این موسسه در سال 1995 تاسیس شد و به رویای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا دانشجویان بین‌المللی تحقق می‌بخشد. اساتید این موسسه نه تنها در زمینه تئوری دیجیتال مارکتینگ افراد را راهنمایی می‌کند بلکه به آن‌ها بینشی در مورد صنعت ارائه می‌دهند. فرهنگ مثبت و رویکرد منحصر به فرد آن‌ها به تدریس باعث می‌شود بسیاری از دانشجویان به عنوان مربی به مورگان بازگردند.

برنامه درسی در موسسه مورگان اینترنشنال:

  • مقدمه‌ای بر دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • جستجوی پولی (PPC) با استفاده از تبلیغات گوگل
  • بازاریابی ایمیلی
  • تجزیه و تحلیل با گوگل آنالیتیکس
  • بازاریابی محتوا
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • تبلیغات نمایشی و تصویری
  • بهینه‌سازی وب سایت
  • استراتژی بازاریابی دیجیتال

نکات برجسته این دوره عبارت هستند از:

ارائه جزوات سخنرانی  LMS که به شما کمک می‌کند به سیستم مدیریت یادگیری مورگان دسترسی داشته باشید. زیرا شامل تمام منابعی است که برای آماده‌سازی به آن نیاز خواهید داشت.

وبینارهای تخصصی و درسی در موسسه مورگان اینترنشنال

این دوره 3 ماه زمان می‌برد و هزینه آن 2600 دلار کانادا است.

دانشکده مدیریت تورنتو

دانشکده مدیریت تورنتو یک موسسه آموزشی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که در زمینه توسعه آموزش و پرورش متمرکز بر شغل و جامعه فعال است. آموزش‌های این مرکز به صورت تئوری و عملی است و این امکان را به افراد می‌دهد تا در حین اجرای آنچه می‌آموزند، مقدار زیادی دانش و اطلاعات مفید به دست آورند تا برای حضور در کسب و کار در دنیای واقعی آماده شوند. تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا گزینه‌ شغلی سودآور تلقی می‌شود.

برنامه درسی دوره آموزشی در دانشکده مدیریت تورنتو

  • مقدمه‌ای بر بازاریابی و برندسازی
  • سئو گوگل
  • ساخت و طراحی وب‌سایت برای بازاریابان
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • مدیریت کمپین های حمایت شده رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی به ازای هر کلیک با تبلیغات گوگل
  • مدیریت کمپین، مقررات و انطباق
  • کپی رایتینگ

کل مدت این دروه حدود 51 هفته زمان می‌برد و هزینه آن 14495 دلار کانادا است.

نکات برجسته دوره آموزشی در دانشکده مدیریت تورنتو

  • توسعه کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال مانند ارائه‌ها، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی
  • بهبود مهارت‌های نوشتاری و ایجاد محتوا برای اهداف تبلیغاتی
  • انجام نظرسنجی برای شناسایی علایق و نگرانی‌های ذینفعان کلیدی
  • استفاده از ابزارهایی مانند:

WordPress

CSS

HTML

Google AdWords

Google Analytics

کالج سنتنیال

این موسسه در ابتدا یک کالج محلی بوده است اما با گذشت زمان توانسته خود را به عنوان یک موسسه جهانی به افراد معرفی کند تا دانشجویان بتوانند به تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا بپردازند. این کالج سعی دارد افراد را طوری آموزش دهد که برای بازار کار آمادگی کامل داشته باشند و به آن‌ها آموزش می‌دهند تا رهبران فردا باشند. شعار این موسسه آموزش بدون مرز است.

برنامه درسی دوره کالج سنتنیال

  • استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی محتوا
  • تجزیه و تحلیل اموال وب (استراتژی، طراحی و ناوبری)
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • بازاریابی موبایلی
  • تبلیغات وب
  • تجزیه و تحلیل وب
  • هوش
  • تجارت الکترونیک و مدل‌های کسب و کار وب
  • یادگیری مبتنی بر مصرف‌کننده و B2B
  • رابطه دیجیتال مارکتینگ با کارآفرینی

نکات برجسته دوره آموزشی کالج سنتنیال

این موسسه سعی می‌کند بیشتر مواردی را به افراد آموزش دهد که به طور گسترده به عنوان کلیدی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان آنلاین امروزی در نظر گرفته می‌شوند.

این دوره بر سه مؤلفه مرتبط، بازاریابی دیجیتال و مبانی آن در بازاریابی مستقیم و بازاریابی رابطه‌مند متمرکز است. پس اگر با هدف تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا وارد این کشور شده‌اید باید بدانید که کالج سنتنیال برای این هدف گزینه‌ای عالی است.

این دوره در حدود 2 ترم یعنی یک سال است و هزینه آن چیزی در حدود 5270 دلار برای دانشجویان کانادایی و 16099 دلار برای دانشجویان بین‌المللی است.

کالج جورج براون

این کالج که امکان تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا را برای دانشجویان فراهم می‌کند یکی از قدیمی‌ترین موسسات آموزشی در کانادا است. آن‌ها سعی می‌کنند در کنار آموزش تئوری فرصت‌هایی را نیز در دنیای واقعی برای دانشجویان فراهم کنند تا بتوانند آموزه‌های خود را نیز به صورت عملی به کار بگیرند.

برنامه درسی دوره آموزشی کالج جورج براون

  • استراتژی‌های بازاریابی پایگاه داده
  • ارتباطات تجاری کاربردی
  • مبانی بازاریابی و IMC
  • بازاریابی رسانه ای پولی
  • بهینه سازی بازاریابی جستجو
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • مقدمه ای بر بازاریابی کانال OMNI
  • بازاریابی رسانه‌ای
  • مجموعه سمینارهای بازاریابی رسانه‌های دیجیتال
  • پروژه بازاریابی استراتژیک
  • تجزیه و تحلیل برای بازاریابی دیجیتال

نکات برجسته دوره آموزشی کالج جورج براون

برنامه‌های درسی این دوره به گونه‌ای تنظیم شده است که تمامی نیازهای یک کسب و کار یا سازمان را برآورده کند.

شما با شرکت در این دوره قادر خواهید بود استراتژی‌هایی برای توسعه محصولات، مفاهیم، کالاها و خدمات جدید تدوین کنید.

این دوره به مدت 12 ماه و هزینه آن 4331 دلار آمریکا ارائه می‌شود.

آکادمی جلی

اگر شما قصد تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا را دارید این موسسه یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

برنامه درسی دوره آموزشی آکادمی جلی

  • رسانه های اجتماعی
  • سئو
  • تبلیغات گوگل
  • تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • روابط عمومی
  • نکات برجسته دوره
  • گواهینامه‌های ارائه شده
  • بورسیه های ارائه شده

رشته دیجیتال مارکتینگ در کشور کانادا

شرایط شغلی دیجیتال مارکتینگ در کانادا

با گسترش روزافزون اینترنت شاهد بهبود شرایط شغلی دیجیتال مارکتینگ در سال‌های اخیر هستیم. به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا را به شکل جدی دنبال کنید. چنانچه شما بتوانید مدرک خود را دریافت کنید، در مشاغل مختلفی شروع به کار خواهید کرد. در لیست زیر تعدادی از مشاغل مربوط به دیجیتال مارکتینگ را معرفی خواهیم کرد.

  • استراتژیست محتوا
  • مدیر دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناس بازاریابی تجاری
  • کارشناس سوشال مدیا
  • استراتژیست بازاریابی محتوایی
  • مدیر محتوا
  • متخصص بازاریابی دیجیتال

تمامی مشاغلی که در لیست بالا آمدند مربوط به فارغ‌التحصیلان رشته دیجیتال مارکتینگ هستند. به همین علت شما می‌توانید که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای در یک شغل خوب شروع به کار کنید. میانگین درآمد یک دیجیتال مارکتر در کانادا حدود ۱۰۰ هزار دلار است. البته در برخی از موارد این مبلغ تا ۲۰۰ هزار دلار هم قابلیت افزایش خواهد داشت. با توجه به آینده شغلی خوب این رشته تحصیلی، به شما توصیه می‌کنیم که تحصیل خود را به صورت هدفمند آغاز کنید.

دروس رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا دارای دروس مختلفی است که شما باید نمره قبولی را در آن‌ها به دست آورید. به طور مثال تحلیل داده‌ها یک درس بسیار مهم در رشته دیجیتال مارکتینگ است. همچنین یادگیری SEO و SEM از دیگر موارد مهمی است که در این رشته وجود دارد. برخی دیگر از دروس و موضوعات مهم در این رشته را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • یادگیری تبلیغات پولی
  • بازاریابی موبایلی
  • محتوانویسی
  • آشنایی با وردپرس
  • آشنایی با گوگل آنالیتیکس
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • مهارت‌های طراحی اولیه

تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما به دنبال یافتن شغلی در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید شاید از خود سوال کنید که آیا این زمینه برای من مناسب است یا خیر. درست است که افراد با هر ویژگی می‌توانند وارد این صنعت شوند اما برخی از الزامات شخصیتی خاصی وجود دارد که یک فرد برای موفقیت در این رشته تحصیلی باید از آن برخوردار باشد. این الزامات و ویژگی‌های شخصیتی عبارت هستند از:

کنجکاوی

فرد برای اینکه بتواند ایده‌های خلاقانه ارائه بدهد باید روحیه‌ای کنجکاوانه داشته باشد.

خلاقیت

بازاریابی دیجیتال یک زمینه کاری و تحصیلی خلاقانه است، بنابراین فرد باید در شغل خود بسیار خلاق باشد تا به موفقیت‌های چشمگیر دست یابد.

نوآوری

برای اینکه یک فرد در این زمینه موفق شود باید توانایی تفکر خارج از چارچوب را داشته باشد.

هدف‌گرایی

برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ افراد باید توانایی تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت و پیگیری آن‌ها را داشته باشد.

همچنین ویژگی‌های زیر نیز در موفقیت افراد می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد:

  • عاشق نوشتن
  • داشتن تفکر تحلیلی
  • حلال مشکلات
  • لذت بردن از کمک به دیگران برای یافتن راه‌حل‌های عملی
  • لذت بردن از چالش‌ها
  • متفکر عینی بودن
  • لذت بردن از انجام تحقیقات در زمینه دیجیتال مارکتینگ
  • عاشق وقت گذرانی در شبکه‌های اجتماعی
  • علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های جدید

کسب اقامت کانادا با تحصیل دیجیتال مارکتینگ

تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا مزایای زیادی برای شما دارد که باید به آن توجه داشته باشید. اگر دوست دارید که مهاجرت به کانادا به شکل دائمی صورت بگیرد، تحصیل در این رشته کمک زیادی به شما خواهد کرد. در طول دوران تحصیل شما دارای اقامت تحصیلی هستید که به راحتی این دوره را پشت سر خواهید گذاشت.

بعد از پایان تحصیل نیز تا ۳ سال اجازه اقامت در کانادا را خواهید داشت. در طول این بازه زمانی شما باید با کارفرمایان مختلف ارتباط گرفته و شرایط کاری مناسبی را برایی خود ایجاد کنید. با پیدا کردن شغل ویزای کاری کانادا را دریافت می‌کنید که در نتیجه آن اقامت موقت کانادا را به دست می‌آورید. چنانچه بیش از سه سال از اقامت کاری شما در کانادا بگذرد، این فرصت را دارید که اقامت دائمی خود را بگیرید و با خیال راحت به زندگی خود در کانادا ادامه دهید.

آمارها نشان می‌دهد که نیاز جامعه کانادا به مشاغل دیجیتال مارکتینگ افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه شما هم می‌توانید که با یک برنامه‌ریزی ویژه در آینده شهروندی کانادا را هم دریافت کنید. چنانچه برای این مراحل صبر زیادی داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید.

سوالات متداول برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

آیا درآمد دیجیتال مارکتینگ خوب است؟
بله حرفه دیجیتال مارکتینگ جزو مشاغل با درآمد بالا در بسیاری از کشورهای دنیا محسوب می‌شود. پس اگر درصدد پیشرفت هستید تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا را جدی بگیرید.
آیا برای رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا بورسیه تحصیلی وجود دارد؟
بله هر ساله کشور کانادا برای دانشجویان بین‌المللی بورسیه‌هایی ارائه می‌دهد. البته باید توجه داشته باشید که این بورسیه‌ها فقط مخصوص دانشگاه‌های خاص است.

سخن پایانی

تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا یک برنامه بسیار مهم برای افراد مختلف است که برای آن برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دهند. با توجه به شرایط شغلی عالی این رشته، به شما توصیه می‌کنیم که برای اخذ پذیرش در این رشته اقدامات لازم را انجام دهید. با توجه به اینکه اپلای کردن و ارائه مدارک چالش‌های زیادی دارد، بهتر است که از یک تیم حرفه‌ای در کنار خود استفاده کنید. خوشبختانه موسسه حقوقی و مهاجرتی صبا ویزا در کنار شماست تا بتوانید تمامی مراحل را به شکل سریع و آسان پشت سر بگذارید

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید