لوگو صبا ویزا
جاب آفر ایتالیا

جاب آفر ایتالیا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ ویزای کار  به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

حدود پنج میلیون مهاجر در ایتالیا زندگی می‌کنند. بی‌شک تعدادی از این مهاجران جذب غذاهای لذیذ، طبیعت زیبا و استاندارد بالای زندگی این کشور شده‌اند. با این حال، بسیاری از مهاجران برای بهره‌ بردن از فرصت‌های حرفه‌ای و مالی به این کشور نقل مکان می‌کنند. در کشور ایتالیا بین کار و زندگی تعادل برقرار است و در حیطه‌های هنر، مد، گردشگری، کشاورزی و تولید بسیار توانمند است.

اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید و در مورد بهترین مشاغل در ایتالیا برای مهاجران کنجکاو هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از سیر تا پیاز گرفتن جاب آفر ایتالیا، گرفتن ویزای شغلی و تمام نکات ضروری در مورد کار در ایتالیا به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهیم. اگر در مسیر مهاجرت شغلی خود دچار سردرگمی و یا ابهام شدید، تیم مشاوران ما در مؤسسه مهاجرتی صبا ویزا با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه ارائه مشاوره حرفه‌ای در زمینه مهاجرت، افتخار دارد شما را در این پروسه پر چالش یاری نماید. با ما تماس بگیرید.

فهرست عناوین

ویزای شغلی ایتالیا

اتباع خارجی که می‌خواهند به ایتالیا نقل مکان کرده و در آنجا شغلی پیدا کنند باید پروسه مشخص و از پیش تعیین شده‌ای را دنبال کنند. شهروندان غیر اتحادیه اروپا، قبل از اینکه بتوانند برای ویزای کار ایتالیا درخواست دهند، باید قبلاً در ایتالیا شغل پیدا کنند. برای اتباع غیراتحادیه اروپا، دریافت مجوز برای زندگی و کار در ایتالیا شامل یک فرآیند سه قسمتی است:

  • اولین قدم پیدا کردن یک کارفرمای ایتالیایی است که حاضر باشد شما را استخدام کند و برای اجازه کار شما درخواست دهد (آنها باید برای مجوز کار شما در ایتالیا درخواست دهند). فقط پس از اینکه کارفرما مجوز کار شما را دریافت کرد و آن را برای شما ارسال کرد، شما باید:
  • برای ویزای کار ایتالیا در سفارت ایتالیا واقع در تهران درخواست دهید. اگر موفق به دریافت ویزای کار ایتالیا شدید، تنها در این صورت می توانید:
  • وارد ایتالیا شده و برای اقامت و کار قانونی در این کشور درخواست دهید.

شما فقط یک بازه زمانی کوتاه در اختیار دارید که در خلال آن می‌توانید برای ویزای کار ایتالیا اقدام کنید. دولت ایتالیا همچنین سهمیه‌های سالانه را در رابطه با تعداد شهروندان غیر اتحادیه اروپا که برای آنها ویزای کار صادر می‌کنند، تعیین می‌کند.

شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا باید قبل از درخواست برای ویزای کار، در ایتالیا شغلی داشته باشند. همراه با درخواست ویزای کار در ایتالیا، شما به مدارک پشتیبان که در ادامه مشاهده می‌کنید نیاز خواهید داشت:

  • یک کپی از قرارداد کار امضا شده
  • نسخه اصلی Nulla Osta و یک نسخه اضافی
  • پاسپورتی با حداقل دو صفحه خالی که حداقل سه ماه پس از مدت ویزا اعتبار داشته باشد.
  • تصاویر پاسپورت
  • فرم درخواست ویزای اقامت طولانی مدت ایتالیا
  • مدرکی مبنی بر تمکن مالی کافی، اقامت در ایتالیا و هزینه ویزا
  • دیپلم و سایر گواهی‌های ضروری

 

شرایط لازم برای یافتن جاب آفر در ایتالیا

شرایط دریافت ویزای کار ایتالیا

اولین چیزی که باید بدانید این است که آیا شما واجد شرایط کار در کشور هستید یا خیر و برخی از شرایط لازم برای انجام این کار چیست. در حالی که کارگران اروپایی شرایط بسیار کمی برای یافتن شغل در این کشور خواهند داشت، جویندگان کار غیر اروپایی ابتدا باید شغلی پیدا کنند تا بتوانند برای مجوز کار درخواست دهند. شهروندان کشورهای ثالث برای اینکه بتوانند در این کشور کار کنند به ویزای کار نیاز دارند. ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما در مورد شرایط کاری و واجد شرایط بودن را در بخش ویزا و مجوزهای کاری این راهنما پوشش می دهیم.

اولین چیزی که باید بدانید این است که ایجاد شغل در ایتالیا در اولویت است. این به این دلیل است که کارفرمای ایتالیایی شما بیشتر مراحل درخواست ویزا را برای شما انجام خواهد داد. در ادامه بخوانید و ما شما را در یافتن و درخواست کار در ایتالیا راهنمایی می کنیم.

 

نحوه گرفتن جاب آفر ایتالیا از طریق سایت‌های کاریابی

بیشتر افراد با کمک سایت‌های کاریابی شغل خود را پیدا کرده و از طریق جاب آفر به کشور مدنظر خود مهاجرت می‌کنند. ایتالیا هم از این امر مستثنا نبوده و کاربران می‌توانند با استفاده از سایت‌های کاریابی، با کارفرمایان ایتالیایی ارتباط گرفته و جاب آفر دریافت کنند. در واقع ایتالیا جایی است که می‌توانید میلیون‌ها شغل را به‌صورت آنلاین جستجو کنید و از آن میان می‌توانید شغل موردعلاقه خود را پیدا کنید. در ادامه لیستی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌‌ها برای خود کاری در ایتالیا پیدا کنید آمده است.  برخی از این وب‌سایت‌ها به زبان ایتالیایی و برخی از آن‌ها نیز به زبان انگلیسی هستند.

Ti Consiglio: می‌توان گفت که این سایت محبوب‌ترین سایت برای جویندگان کار است. هر روز به آن سر بزنید، تمام پیشنهادات شغلی شرکت‌های بزرگ، مسابقات عمومی، اطلاعات و اخبار را خواهید دید.

Infojobs: این سایت یکی دیگر از سایت‌های محبوب استخدام در ایتالیا است. تعداد زیادی شغل و نمونه رزومه در این سایت در دسترس شما است. شما می‌توانید در میان هزاران پیشنهاد شغلی برای شغل مناسب خود جستجو کنید.

jooble Italy: یکی از بهترین سایت‌های کاریابی در ایتالیا است. می‌توانید همه پیشنهادهای شغلی را از سراسر وب در یک جستجو در Google پیدا کنید.

Jobrapido: همه پیشنهادات شغلی جدید را با هم می‌توان در این سایت پیدا کرد.

subito lavoro: یک سرویس تازه راه‌اندازی شده است که به شما امکان می‌دهد شغل پیدا کنید. همچنین در این سایت امکان خرید آنلاین نیز فراهم است.

kijiji: این سایت آگهی شما را به صورت رایگان منتشر می‌کند و در ایتالیا بسیار محبوب است. درعین حال که شما می‌توانید در این سایت شغل پیدا کنید، همچنین می‌توانید ماشین‌های دست دوم، موتور سیکلت، خانه، خدمات، مبلمان، لوازم الکترونیکی و لباس پیدا کنید.

Coldiretti: این سایت مشاغل موجود در حیطه کشاورزی را پوشش می‌دهد.

 

نکات مهم در مورد جاب آفر ایتالیا

هنگام درخواست کار در ایتالیا باید به چند نکته توجه کرد. بهتر است موارد مهمی مانند رزومه (CV) خود را بررسی کنید. برای آنکه بتوانید رزومه خوبی مطابق استانداردهای ایتالیا به کارفرمایان ایتالیایی ارائه دهید، توصیه می‌کنیم که حتماً نمونه‌های آنلاین رزومه‌های استاندارد ایتالیایی را مطالعه کرده و از آن‌ها ایده بگیرید. این کار ذهنیت مثبتی از شما در ذهن استخدام‌کنندگان برجای گذاشته و نیز انتخاب را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

شما باید اطلاعات شخصی خود را مانند نام و مشخصات تلفن خود در قسمت بالا اضافه کنید. ملیت خود را نیز در رزومه ذکر کنید. این به کارفرما کمک می‌کند تا دید واضح‌تری از ویزای کاری برای شما داشته باشد. تمام تجربیات حرفه‌ای خود را در CV ارائه دهید. همچنین، مطمئن شوید که لیست شما با آخرین تجربه کاری شما شروع می‌شود. شما باید در این لیست حتماً تمام موارد مربوط به تحصیلات خود را مانند مدارک دانشگاهی و همچنین سایر مدارک مرتبط ذکر کنید.

سعی کنید رزومه خود را به زبان انگلیسی تهیه کنید اگر این امر درمورد بخش مربوطه یا موقعیت شما در یک شرکت خاص صدق می‌کند. توجه داشته باشید که حتماً مهارت‌های زبانی خود را نیز درج کنید، به‌خصوص اگر زبان ایتالیایی می‌دانید. دانستن زبان ایتالیایی در رزومه شما گاهی اوقات تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

 

بهترین مشاغل پردرآمد در ایتالیا

بهترین مشاغل پردرآمد در ایتالیا

مشاغل پردرآمد ایتالیا حقوق بسیار سخاوتمندانه‌ای ارائه می دهند. خبر بد این است که به احتمال زیاد ابتدا افراد محلی پست‌ها را پر می‌کنند. زمانی هم که شهروندان ایتالیا نتوانند یک جای خالی را پر کنند، این سهم به سایر کشورهای اروپایی می‌رسد و بنابراین شهروندان کشورهای غیر اروپایی شانس بسیار ضعیفی برای پیدا کردن مشاغل پردرآمد در ایتالیا دارند. با این حال، اگر تخصص منحصر به فردی داشته باشید، شاید بتوانید شغلی پیدا کنید. در ادامه لیستی از مشاغل پر درآمد و میزان دستمزد هر یک را مشاهده می‌کنید:

  • جراحان: تا 21000 یورو در ماه
  • وکلا: حداکثر 14000 یورو در ماه
  • مدیران بانک: 13000 یورو در ماه
  • مدیران بازاریابی: 2390 تا 7620 یورو در ماه
  • اساتید کالج: 3190 تا 10200 یورو در ماه

به طور واقع بینانه، مدیران بازاریابی و استادان کالج، دو شغل پردرآمد هستند که مهاجران به آن علاقه دارند.

مهاجرانی که رویای زندگی در ایتالیا را در سر دارند، اگر حرفه انتخابی آنها در میان پردرآمدترین رشته‌های این کشور نباشد، نباید دلسرد شوند. گاهی اوقات فرصت‌ها در غیرمنتظره‌ترین اوقات رخ می‌دهد. ناگفته نماند که شرکت‌های ایتالیایی برای اعضای تیم انگلیسی زبان با تجربه بین‌المللی ارزش بالایی قائل هستند.

 

نوشتن CV به سبک ایتالیایی

به نفعتان است که سبک نوشتن روزمه به شیوه رایج ایتالیایی‌ را یاد بگیرید. دلیل آن این است که استخدام‌کنندگان عادت دارند به دنبال ساختار خاصی باشند و شما می‌خواهید شانس خود را با آسان‌تر کردن کارشان افزایش دهید. در اینجا برخی از بایدها و نبایدها هنگام ارائه رزومه در ایتالیا آورده شده است:

بایدها:

اطلاعات شخصی مانند نام، اطلاعات تماس و تاریخ تولد خود را در بالا اضافه کنید. ملیت خود را نیز اضافه کنید. این امر به ویژه مهم است زیرا به کارفرمای شما می‌گوید که آیا واجد شرایط ویزای کار هستید یا خیر. شما می‌توانید جزئیات مربوط به واجد شرایط بودن خود را اضافه کنید (به عنوان مثال، واجد شرایط کار در ایتالیا تا حداکثر 20 ساعت در هفته). و بلافاصله شروع به ارائه تجربه حرفه‌ای خود کنید. این لیست باید با آخرین تجربه کاری شما شروع شود، تا مدرک دانشگاهی و مدارک تحصیلی شما. اگر به بخش یا موقعیت شما مربوط است، با یک CV به زبان انگلیسی درخواست دهید.

مهارت‌های زبانی که دارید حتماً در رزومه خود قید کنید، به‌خصوص اگر می‌توانید ایتالیایی صحبت کنید. زبان‌ها به طور کلی بسیار ارزشمند هستند، اما دانستن ایتالیایی در ایتالیا قطعا یک مزیت بزرگ است.

نبایدها:

– نباید ارجاعات زیادی را در رزومه خود بگنجانید، سعی کنید تنها نام و تماس یک یا دو داور را که می‌توانند شخصیت و شایستگی شما را تأیید کنند، اضافه کنید.

نباید به رزومه خود عکس اضافه کنید، زیرا این یک الزام نیست. درصورتی که این کار را انتخاب کردید، مطمئن شوید که عکسی که انتخاب کرده‌اید یک عکس حرفه‌ای است، مانند عکس پاسپورتی.

سعی کنید سرگرمی‌های خود را فاکتور گرفته و حتی‌الامکان چیزی در مورد آن‌ها ننویسید. این موارد باید به حداقل برسد مگر اینکه با موقعیت یا بخش شغلی شما بسیار مرتبط باشند.

نباید رزومه شما بیش از دو صفحه شود، مگر اینکه موقعیتی که برای آن درخواست می‌کنید به جزئیات فنی زیادی مانند مهندسی یا پزشکی نیاز داشته باشد. برای اکثر مشاغل، کوتاه نگه داشتن رزومه کاری کلیدی است.

الگوی رزومه اروپایی را دنبال کنید، زیرا این الگو روز به روز در کشور محبوب‌تر می‌شود.

 

نوشتن کاورلتر به سبک ایتالیایی

نوشتن کاورلتر به سبک ایتالیایی

درحالی که کاورلترها در برخی کشورها ضروری هستند، در ایتالیا این نامه‌ها بیشتر به بازار کار و آگهی‌های شغلی بستگی دارد. حتی اگر ارائه یک کاورلتر بخشی از الزامات نباشد، حداقل نشان‌گر این هست که تلاش بیشتری انجام داده‌اید و مطمئناً این کار شما را از بقیه متمایز می‌کند.

 

مصاحبه با کارفرمایان ایتالیایی

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه یک مصاحبه شغلی در ایتالیا را طی کنید تا در رقابت به شما کمک کند. در ادامه نکاتی در اینباره می‌آموزیم:

  • باید طوری لباس بپوشید که کارفرمای خود را تحت تأثیر قرار دهید—البته باید این کار مطابق با فرهنگ شرکت صورت گیرد. کمی تحقیق کنید تا متوجه شوید که چه لباسی برازنده‌تر است و در مواقعی که شک دارید، دنبال لباس رسمی بپوشید.
  • نباید در مصاحبه به شیوه معمول احوالپرسی ایتالیایی‌ها که شامل سلام کردن، با دو بوسه روی گونه است، خود را از نظر کارفرما بیندازید زیرا این شیوه برای مصاحبه مناسب نیست. به یک دست دادن محکم و تماس چشمی خوب که نشان دهنده اعتماد به نفس است، تکیه کنید.
  • وقت شناس باشید. حتی باید هدفتان این باشد که حدود ده تا پانزده دقیقه زودتر از قرار ملاقاتتان حاضر شوید.
  • چه قبلاً درخواست شغلی به شما شده باشید چه همچنان به دنبال آن فرصت باشید، شبکه سازی برای حرفه شما ضروری است و باید این کار را در ایتالیا انجام دهید. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با همسالان، کارفرمایان یا مشتریان ارتباط حرفه‌ای برقرار کنید. شما می‌توانید در رویدادهای مختلف شرکت کنید، در رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای مانند LinkedIn یا ClubIn حضور داشته باشید و به بسیاری از گروه‌های تجاری در ایتالیا بپیوندید. برخی از بزرگترین سازمان‌های مهم که باید با آن‌ها در ارتباط باشید عبارتند از:
  • CNA (کنفدراسیون ملی صنعتگران و SMEs)
  • CONFAPI (کنفدراسیون شرکت های کوچک و متوسط)
  • Confcommercio
  • کنفیندوستریا

همچنین می‌توانید به InterNations، بزرگترین جامعه جهانی مهاجران، تکیه کنید. شما می‌توانید یک انجمن بین‌المللی در تورین، جنوا، میلان، پارما، ورونا، فلورانس، بولونیا، پادوآ، ونیز و رم پیدا کنید و در آنجا با سایر مهاجران ارتباط برقرار کنید و با بازار کار در ایتالیا آشنا شوید.

 

حداقل دستمزد و متوسط حقوق در ایتالیا

متوسط حقوق در ایتالیا حدود 1800 یورو (1980 دلار آمریکا) ناخالص برای حقوق 14 ماهه است که به ارزش خالص 1500 یورو (1650 دلار) در ماه می‌رسد.

این بدان معناست که میانگین حقوق سالانه حدود 25200 یورو ناخالص (27700 دلار آمریکا) یا 17300 یورو (19000 دلار) خالص است. این حقوق، البته، به شدت به مدارک، سوابق کاری مرتبط و حتی مناطقی که در آن مشغول به کار هستید بستگی دارد.

 

مزایای کارمندان در ایتالیا

ایتالیا طیف گسترده‌ای از مزایا را به کارمندان خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد. از مرخصی و تعطیلات گرفته تا مزایای زایمان و اضافه کاری. در ادامه چند مورد از این مزایا را با هم بررسی خواهیم کرد:

  • تعطیلات

همه کارمندان در ایتالیا موظف به دریافت تعطیلات ملی هستند. تعداد روزهای مرخصی معمولی و مرخصی با حقوق بسته به خط مشی شرکت متفاوت است.

  • حداقل دستمزد

هیچ محدودیتی برای حداقل دستمزد تعیین شده توسط دولت ایتالیا وجود ندارد. هر سال، دستمزدها از طریق قراردادهای چانه زنی دسته جمعی در سراسر کشور تعیین می‌شود.

  • ساعت کار و اضافه کاری

یک روز کاری کامل در ایتالیا برابر با 8 ساعت در روز است. به طور متوسط، یک هفته کاری شامل 5 روز در هفته است، به این معنی که یک هفته کاری کامل به 40 ساعت کاهش می‌یابد. این قانون اضافه کاری را به 2 ساعت در روز محدود می‌کند و این نیز باید توسط شرکت تأیید شود. کارکنان تعهدی برای دریافت غرامت برای اضافه کاری که به خواست خود انجام داده‌اند ندارند. اگرچه هیچ دستمزد مشخصی برای اضافه کاری وجود ندارد، اما باید بیشتر از نرخ دستمزد معمولی باشد.

  • صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی

کارفرمایان حدود 29 تا 32 درصد از حق بیمه تامین اجتماعی را دریافت می‌کنند و کارمند تقریباً 10.48 درصد از حقوق آنها را دریافت می‌کند. تامین اجتماعی در طول مرخصی زایمان، بیکاری، مرخصی استعلاجی و سایر موارد اعمال می‌شود.

  • مرخصی‌ها

مرخصی زایمان – زنان می‌توانند 20 هفته مرخصی زایمان با حقوق دریافت کنند، جایی که 80٪ از حقوق کامل خود را دریافت خواهند کرد. 20 هفته شامل 8 هفته منتهی به زایمان و سپس 12 هفته پس از زایمان است. مادر می‌تواند از مرخصی 6 ماهه بدون حقوق استفاده کند. مادران مجرد می‌توانند تا 10 ماه از مرخصی زایمان بدون حقوق بعد از 20 هفته استفاده کنند. در صورتی که مادر تصمیم بگیرد از مرخصی زایمان صرف نظر کند، می‌تواند ساعات کاری خود را به 6 ساعت در روز کاهش دهد.

مرخصی پدری – اگر مادر از مرخصی استفاده نکند یا خوداشتغال باشد، پدر می‌تواند تا سه ماه از مرخصی پدری استفاده کند.

مرخصی صدمات ناشی از کار – کارمندان می‌توانند در صورت صدمات ناشی از کار مرخصی با حقوق دریافت کنند و حتی ممکن است مسئول غرامت اضافی باشند. در صورت آسیب دیدگی باید حادثه را گزارش کنند، معاینه پزشکی انجام دهند و گواهی پزشکی بگیرند. سپس آنها باید سند و درخواستی را به مؤسسه ملی بیمه در برابر حوادث ناشی از کار ارسال کنند تا از مرخصی‌های مربوط به جراحت کار استفاده کنند.

  • اطلاعیه اخراج کارکنان

اعلام اخراج از طریق یک قرارداد جمعی تعیین می‌شود. با این حال، کارفرمایان معمولاً به دلایل عینی مانند بهره‌وری پایین اخطاریه اخراج ارائه می‌کنند. کارفرمایان همچنین باید به کارکنانی که از کار خاتمه می‌یابند، یک ماه حقوق به عنوان دستمزد اخراج ارائه کنند. اگرچه چندین مزایا برای کارمندان ایتالیایی 2020 وجود دارد که طبق قانون اجباری شده‌اند، بسیاری از شرکت‌ها مزایای قابل توجهی را نیز بیش از موارد ذکر شده در بالا ارائه می‌دهند.

سوالات متداول

حداقل دستمزد در ایتالیا چقدر است؟
ایتالیا جزو معدود کشورهای اروپایی است که حداقل دستمزد ندارند. برخی از کارگران گزارش شده است که حداقل 500 یورو (550 دلار) در ماه درآمد دارند.
حقوق خوب در ایتالیا چقدر است؟
دستمزد خوب در ایتالیا حقوقی است که به شما امکان دهد در هزینه‌های زندگی شهر یا منطقه‌ای به راحتی زندگی کنید. به عنوان مثال، یک کارمند با مدرک کارشناسی ارشد و هشت تا 12 سال تجربه، حدود 64000 یورو (70500 دلار آمریکا) ناخالص در سال یا 33،000 یورو (36،300 دلار) حقوق خالص دریافت می‌کند.
آیا می‌توانم بدون دانستن ایتالیایی در ایتالیا کار پیدا کنم؟
اکثر مردم محلی ایتالیا به زبان انگلیسی مسلط نیستند، و بنابراین بعید است که بدون تسلط بر زبان، کار خود را ایمن کنید. از سوی دیگر، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی شما به ویژه در گردشگری و تدریس بسیار ارزشمند خواهد بود. به همین دلیل، مشاغل آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی به راحتی در دسترس هستند.
مدت اعتبار ویزای کار در ایتالیا چقدر است؟
ویزای کار ایتالیا بسته به قرارداد کاری تا دو سال اعتبار دارد، اما تا پنج سال قابل تمدید است.
آیا گرفتن مجوز کار در ایتالیا آسان است؟
ویزای کار ایتالیا به سادگی ویزای ورودی است. این بدان معنی است که به شما اجازه ورود به ایتالیا را می‌دهد، اما همچنان باید یک مجوز دیگر برای اقامت (مجوز اقامت یا permesso di soggiorno) دریافت کنید. شما باید ظرف هشت روز پس از ورود به ایتالیا برای permesso di soggiorno خود درخواست دهید.

سخن پایانی

مشاغل در ایتالیا برای خارجی‌ها در سال 2022 هم برای دارندگان مشاغل ماهر و هم برای کارگران بدون صلاحیت خاص در دسترس است. اقتصاد ایتالیا تحت سلطه گردشگری، فرآوری مواد غذایی، تولید محصولات کشاورزی، ماشین‌آلات، اتومبیل، شراب، منسوجات، سرامیک و پوشاک است. شما می‌توانید از روش‌های مختلف اقدام به پیدا کردن شغل موردعلاقه خود در ایتالیا کرده و از کارفرمایان ایتالیایی جاب آفر دریافت کنید. اما باید به یاد داشته باشید که گرفتن جاب آفر ایتالیا برای شهروندان کشورهای غیراروپایی بسیار مشکل است و نیازمند تسلط به مراحل و شیوه‌ها و کلیه نکات مربوط به این پروسه است.

مؤسسه مهاجرتی صبا ویزا با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه ارائه مشاوره مهاجرتی به علاقمندان مهاجرت به کشورهای مختلف، مفتخر است تا شما را در مسیر مهاجرت شغلی‌تان به ایتالیا از طریق دریافت جاب آفر یاری دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید