لوگو صبا ویزا
جانز هاپکینز

دانشگاه جانز هاپکینز

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ پذیرش در دانشگاه جانز هاپکینز به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان فرم ارزیابی تحصیلی

دانشگاه جانز هاپکینز (جان هاپکینز، ‌هاپکینز، یا JHU) یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی در بالتیمور، مریلند است. جانز ‌هاپکینز که در سال 1876 تأسیس شد، ادعا می‌کند که قدیمی‌ترین دانشگاه تحقیقاتی در ایالات متحده است و همواره در میان معتبرترین دانشگاه‌های جهان قرار دارد.

این دانشگاه به خاطر اولین بانی خود، کارآفرین آمریکایی و نیکوکار کویکر، جانز ‌هاپکینز، نامگذاری شد. وصیت 7 میلیون دلاری‌ هاپکینز برای تأسیس دانشگاه، بزرگترین هدیه بشردوستانه در تاریخ ایالات متحده تا آن زمان بود. دانیل کویت گیلمن، که در 22 فوریه 1876 به عنوان اولین رئیس جانز‌ هاپکینز افتتاح شد،  دانشگاه را رهبری کرد تا آموزش عالی در ایالات متحده را با ادغام آموزش و تحقیق متحول کند. در سال 1900،  جانز ‌هاپکینز یکی از اعضای موسس انجمن دانشگاه‌های آمریکا شد. این دانشگاه در سه دهه گذشته رهبری تمام دانشگاه‌های ایالات متحده را در هزینه‌های تحقیقاتی سالانه داشته است.

جانز ‌هاپکینز به 10 بخش در پردیس‌های دانشگاه مریلند و واشنگتن دی سی، با مراکز بین‌المللی در ایتالیا و چین سازماندهی شده است. دو بخش کارشناسی، دانشکده هنر و علوم زانویل کریگر و دانشکده مهندسی وایتینگ، در پردیس هوم‌وود در محله دهکده چارلز بالتیمور واقع شده‌اند. دانشکده پزشکی، دانشکده پرستاری، دانشکده بهداشت عمومی ‌بلومبرگ، و مرکز کودکان جان هاپکینز در پردیس موسسات پزشکی در شرق بالتیمور واقع شده‌اند. این دانشگاه همچنین متشکل از موسسه Peabody، آزمایشگاه فیزیک کاربردی، دانشکده مطالعات بین‌المللی پیشرفته پل اچ. این دانشگاه همچنین دارای پردیس‌های تحصیلات تکمیلی در ایتالیا، چین و واشنگتن دی سی است.

از اکتبر 2019، 39 برنده جایزه نوبل و یک مدال فیلدز به هیئت علمی ‌و فارغ‌التحصیلان جانز ‌هاپکینز وابسته بوده‌اند. تیم چوگان مردان بلو جیز که در سال 1883 تأسیس شد، 44 عنوان ملی را به دست آورده است و در کنفرانس ده بزرگ به عنوان عضو وابسته بازی می‌کند. سایر تیم‌های ورزشی دانشگاه در بخش III NCAA به عنوان اعضای کنفرانس Centennial به رقابت می‌پردازند.

ما در ادامه جزئیات بیشتری را در رابطه با دانشگاه جانز هاپکینز در اختیارتان قرار می‌دهیم. پس اگر به مطالعه راجع به شهریه دانشگاه جانز هاپکینز، نحوه ثبت نام و فرایند اخذ پذیرش از این دانشگاه علاقه دارید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

همچنین علاوه بر این مقاله، سازمان مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تحصیل در دانشگاه جانز هاپکینز خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

 

دانشگاه جانز هاپکینز

پردیس‌های دانشگاه جانز هاپکینز

 

هوم وود

  • دانشکده هنر و علوم زانویل کریگر: مدرسه کریگر بیش از 60 رشته کارشناسی ارشد و بیش از 40 برنامه تحصیلات تکمیلی ارائه می‌دهد.
  • G.W.C. دانشکده مهندسی وایتینگ: مدرسه وایتینگ شامل 14 برنامه مهندسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و 12 زمینه تحصیلات تکمیلی است.
  • دانشکده آموزش: در ابتدا در سال 1909 به عنوان دانشکده مطالعات حرفه‌ای در تجارت و آموزش تأسیس شد، بخش‌های آموزش و تجارت در سال 2007 به مدارس جداگانه تبدیل شدند.

اولین پردیس در خیابان هوارد قرار داشت. در نهایت، آن‌ها به هوم وود، در شمال بالتیمور، ملک چارلز کارول، پسر قدیمی‌ترین امضاکننده اعلامیه استقلال، نقل مکان کردند. خانه کارول هوم وود یکی از بهترین نمونه‌های معماری مسکونی فدرال در نظر گرفته می‌شود. سپس این املاک به خانواده وایمن رسید که در آغاز قرن بیستم در تبدیل آن به پردیس اصلی پارک مانند دانشکده‌های هنر و علوم و مهندسی شرکت کردند. بیشتر معماری آن از سبک فدرال Homewood House الگوبرداری شده است. خانه هوم وود به عنوان موزه نگهداری می‌شود. بیشتر برنامه‌های کارشناسی در این پردیس است.

 

شرق بالتیمور

مرکز بالتیمور شرقی که مجموعاً به عنوان پردیس مؤسسات پزشکی جانز ‌هاپکینز (JHMI) شناخته می‌شود، چندین بلوک شهری را اشغال می‌کند که از گنبد علامت تجاری بیمارستان جانز ‌هاپکینز گسترش یافته است.

  • دانشکده پزشکی: دانشکده پزشکی به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین دانشکده‌های پزشکی و موسسات تحقیقاتی زیست پزشکی در جهان شناخته می‌شود.
  • مدرسه بهداشت عمومی ‌بلومبرگ: مدرسه بلومبرگ در سال 1916 تاسیس شد و قدیمی‌ترین و بزرگترین مدرسه بهداشت عمومی ‌جهان است. به طور مداوم توسط US News & World Report رتبه اول را در زمینه خود کسب کرده است.
  • دانشکده پرستاری: دانشکده پرستاری یکی از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین مدارس آمریکا برای آموزش پرستاری است. این کشور همواره در رتبه اول کشور قرار دارد.

 

مرکز شهر بالتیمور

  • مدرسه بازرگانی کری: مدرسه بازرگانی کری در سال 2007 تأسیس شد و بخش‌هایی از دانشکده مطالعات حرفه‌ای سابق در تجارت و آموزش را در خود جای داد. در ابتدا در خیابان چارلز قرار داشت، اما در سال 2011 به ساختمان لگ میسون در‌ هاربر شرق منتقل شد.
  • موسسه Peabody : تاسیس در سال 1857، قدیمی‌ترین هنرستان موسیقی فعال در ایالات متحده است. این هنرستان در سال 1977 به بخشی از جانز ‌هاپکینز تبدیل شد. کنسرواتوار بدنه دانشجویی خود را حفظ می‌کند و مدرک موسیقی شناسی و اجرا اعطا می‌کند، اگرچه دانشجویان ‌هاپکینز و پیبادی هر دو ممکن است در هر دو مؤسسه دوره بگذرانند. این موسسه در شرق کوه ورنون قرار دارد.

 

واشنگتن دی سی

پردیس واشنگتن دی سی در خیابان ماساچوست، به سمت انتهای جنوب شرقی سفارت است.

  • مدرسه مطالعات بین‌المللی پیشرفته پل اچ. در یک نظرسنجی در سال 2005، 65 درصد از پاسخ دهندگان SAIS را به عنوان برترین رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد کشور در روابط بین‌الملل رتبه بندی کردند.
  • برنامه‌های آکادمیک پیشرفته دانشکده هنر و علوم کریگر
  • مرکز مطالعات پیشرفته دولتی
  • مرکز آموزش بیوتکنولوژی
  • مدرسه بازرگانی کری

در سال 2019، ‌هاپکینز خرید ساختمان Newseum در خیابان پنسیلوانیا، در سه بلوک از ساختمان کنگره ایالات متحده را برای ارائه‌ی برنامه‌ها و مراکز D.C خود اعلام کرد.

 

 

واشنگتن دی سی

 

لورل، مریلند

  • آزمایشگاه فیزیک کاربردی دانشگاه جانز هاپکینز : در لورل، مریلند، در تحقیقات برای وزارت دفاع ایالات متحده، ناسا و سایر آژانس‌های تحقیقاتی دولتی و غیرنظامی‌ تخصص دارد. از جمله پروژه‌های دیگر، طراحی، ساخت و پرواز فضاپیمای ناسا به سیارک اروس و سیاره‌های عطارد و پلوتون است. این شرکت بیش از 100 دستگاه زیست پزشکی را توسعه داده است که بسیاری از آن‌ها با همکاری مؤسسات پزشکی جانز ‌هاپکینز انجام شده است.

مشابه پردیس واشنگتن دی سی برای دانشکده هنر و علوم، APL همچنین پردیس اولیه برای مقاطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف STEM است.

 

سایر دانشکده‌های دانشگاه جانز هاپکینز

 

داخلی

  • کلمبیا، مرکز مریلند (شاخه‌های مدرسه بازرگانی کری و مدرسه آموزش)
  • شهرستان مونتگومری، پردیس مریلند (برنامه‌های پاره وقت در علوم زیستی، مهندسی، تجارت و آموزش)

 

بین‌المللی

  • مرکز SAIS بولونیا، ایتالیا
  • دانشگاه پردانا-جان هاپکینز
  • مرکز مطالعات چینی و آمریکایی SAIS‌هاپکینز-نانجینگ، چین
  • کنسرواتوار موسیقی یونگ سیو تو (همکاری مؤسسه پی بادی و دانشگاه ملی سنگاپور)

 

کتابخانه‌های دانشگاه جانز هاپکینز

سیستم کتابخانه دانشگاه جانز هاپکینز بیش از 3.6 میلیون جلد را در خود جای داده است و شامل ده بخش اصلی در سراسر پردیس‌های دانشگاه است. بزرگترین بخش این سیستم کتابخانه‌های شریدان است که شامل کتابخانه میلتون اس. آیزنهاور (کتابخانه اصلی پردیس هوم وود)، Brody Learning Commons، اتاق مطالعه‌ هاتزلر در گیلمن‌ هال است. کتابخانه گرت در خانه همیشه سبز، و کتابخانه جورج پیبادی در محوطه دانشگاه پیبادی قرار دارد.

کتابخانه اصلی که در دهه 1960 ساخته شد، به نام میلتون اس. آیزنهاور، رئیس سابق دانشگاه و برادر رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دوایت دی. آیزنهاور، نامگذاری شد. پشته‌های دانشگاه قبلاً در تالار گیلمن و کتابخانه‌های دپارتمان نگهداری می‌شد. تنها دو طبقه از شش طبقه کتابخانه آیزنهاور بالای زمین هستند، اگرچه ساختمان طوری طراحی شده است که هر سطح نور طبیعی را دریافت کند. این طراحی با افسانه پردیس مطابقت دارد که هیچ سازه‌ای نمی‌تواند بلندتر از سالن گیلمن، ساختمان برجسته دانشگاهی باشد. یک توسعه چهار طبقه برای کتابخانه، معروف به Brody Learning Commons، در آگوست 2012 افتتاح شد. این توسعه دارای یک زیرساخت فن‌آوری پیشرفته و کم مصرف است و شامل فضاهای مطالعه، اتاق‌های سمینار، و کتاب‌های کمیاب است.

 

انتشارات دانشگاه جانز هاپکینز

این نشریه در سال 1878 تأسیس شد و دارای تمایزی به عنوان قدیمی‌ترین مطبوعات دانشگاهی مستمر در ایالات متحده است. انتشارات دانشگاه، تا به امروز بیش از 6000 عنوان منتشر کرده‌اند و در حال حاضر 65 نشریه علمی‌ و بیش از 200 کتاب جدید در هر سال منتشر می‌کنند. از سال 1993، انتشارات دانشگاه جانز ‌هاپکینز Project MUSE را اجرا می‌کند، مجموعه‌ای آنلاین از بیش از 250 مجله با متن کامل و با داوری در علوم انسانی و اجتماعی. مطبوعات همچنین دارای خدمات تحقق ‌هاپکینز (HFS) هستند که توزیع را برای تعدادی از مطبوعات و ناشران دانشگاهی انجام می‌دهد. در مجموع، سه بخش مطبوعات – کتابها، مجلات (از جمله MUSE) و HFS – آن را به یکی از بزرگترین مطبوعات دانشگاهی آمریکا تبدیل کرده است.

 

مرکز جوانان با استعداد دانشگاه جانز هاپکینز

دانشگاه جانز ‌هاپکینز همچنین برنامه مرکز جوانان با استعداد را ارائه می‌دهد – یک سازمان غیرانتفاعی که به شناسایی و توسعه استعدادهای امیدوارکننده‌ترین دانشجویان کلاس K-12 در سراسر جهان اختصاص دارد. به عنوان بخشی از دانشگاه جانز‌ هاپکینز، مرکز جوانان با استعداد یا CTY به انجام ماموریت دانشگاه در آماده سازی دانشجویان برای انجام مشارکت‌های چشمگیر آینده در جهان کمک می‌کند. مرکز رسانه‌های دیجیتال جانز ‌هاپکینز (DMC ) یک فضای آزمایشگاهی چندرسانه‌ای و همچنین تجهیزات، فناوری و منبع دانش برای دانشجویان علاقه‌مند به کشف استفاده‌های خلاقانه از رسانه‌های نوظهور و استفاده از فناوری است.

 

مدارک ارائه شده در دانشگاه جانز هاپکینز

جانز ‌هاپکینز تعدادی مدرک در رشته‌های مختلف کارشناسی منتهی به BA و BS و رشته‌های مختلف منتهی به MA، MS و Ph.D ارائه می‌دهد. از آنجایی که ‌هاپکینز زمینه‌های تحصیلی را هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد، بسیاری از رشته‌ها دارای مدارک متعددی هستند. مهندسی زیست پزشکی، شاید یکی از شناخته شده‌ترین برنامه‌های ‌هاپکینز، مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می‌دهد.

 

رنکینگ دانشگاه جانز هاپکینز

دانشگاه جانز هاپکینز یکی از برترین دانشگاه‌های خصوصی در بالتیمور ایالات متحده است. این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2023 در رتبه 24 قرار دارد.

  • QS World University Rankings: 24
  • QS WUR Ranking By Subject: 98
  • Graduate Employability Ranking: 43
  • US UNI (universities): 14

 

 

شهریه دانشگاه جانز هاپکینز

دانشگاه جانز هاپکینز تعهد داده که بهترین دانشجویان را بدون توجه به شرایط مالی خانواده آن‌ها ثبت نام کند. اطلاعات زیر هزینه کامل سالانه تحصیل در جان هاپکینز را قبل از کمک مالی، بورسیه تحصیلی یا جوایز دیگر نشان می‌دهد. هزینه واقعی متفاوت خواهد بود.

تمام هزینه‌ها برای سال تحصیلی 2022-23 است.

 

شهریه دوره کارشناسی

دانشکدهشهریه
دانشکده علوم و هنر$60,480
دانشکده مهندسی$60,480
موسسه Peabody$59,128

دانشجویانی که علاقه‌مند به ثبت نام در دانشکده‌های هنر و علوم و یا مهندسی هستند می‌توانند درباره نحوه پرداخت هزینه‌های کالج توسط خانواده‌های ‌هاپکینز در وب سایت دفتر پذیرش کارشناسی بیشتر بیاموزند یا با یکی از مشاوران مالی دانشگاه که برای کمک به دانشجویان و دانشجویان در دسترس هستند تماس بگیرند.

 

شهریه مقطع کارشناسی ارشد

هزینه‌ها برای سال تحصیلی 2022/2023 است.

دانشکدهشهریه
دانشکده مطالعات پیشرفته بین‌المللWashington: $57,070
Bologna: €40,320
دانشکده هنر و علوم$60,480
دانشکده تجارت Carey$66,500
($1,730/credit)
دانشکده آموزش$875/credit
دانشکده مهندسی$60,480
دانشکده پزشکی$59,700
دانشکده پرستاریFull-time MSN: $43,824
Full-time MSN/MPH: $60,288
موسسه Peabody $59,128
دانشکده بهداشت عمومی $76,200
(full-time MPH—5 terms)

 

شهریه‌ی دوره دکترا

هزینه‌ها برای سال تحصیلی 2022/2023 است.

دانشکدهشهریه
دانشکده مطالعات پیشرفته بین‌الملل$57,070
دانشکده هنر و علوم$60,480
دانشکده آموزش$46,618
دانشکده مهندسی$60,480
دانشکده پزشکی$59,700
دانشکده پرستاری$42,858
موسسه Peabody $59,128
دانشکده بهداشت عمومی $60,960

جانز ‌هاپکینز اولین دانشگاه تحقیقاتی آمریکا است که بر این باور است که تدریس و تحقیق به یکدیگر وابسته هستند و یک دانشگاه مدرن باید هر دو را به خوبی انجام دهد.

امروزه، با بیش از 21000 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد که با اعضای محترم هیئت علمی ‌در 9 بخش دانشگاهی در سطح جهانی در حال تحصیل هستند، جانز هاپکینز همچنان در زمینه تدریس و تحقیق در جهان پیشرو است.

 

تقویم زمانی ثبت نام در دانشگاه جانز هاپکینز

دانشگاه جانز هاپکینز، درخواست‌های ترم پاییز را از اوت تا ژانویه (تا مارس برای متقاضیان انتقالی)، جهت پذیرش در مقطع کارشناسی در دانشکده هنر و علوم و یا دانشکده مهندسی بررسی می‌کند.

 

بورسیه تحصیلی دانشگاه جانز هاپکینز

به عنوان موسسه‌ای با سنت دیرینه عبور از مرزهای دانشگاهی و انجام اکتشافات جدید که دنیای اطراف ما را شکل داده است، تعهد دانشگاه به حمایت از بهترین و باهوش‌ترین دانشجویان هسته اصلی ماموریت جانز هاپکینز است.

دانشجویان مقطع کارشناسی در ‌هاپکینز از طریق یک فرآیند خاص پذیرش می‌شوند، به این معنی که توانایی پرداخت آن‌ها به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش در نظر گرفته نمی‌شود و بسته‌های کمک مالی بدون وام دریافت می‌کنند که 100٪ نیاز مالی ثابت شده را برآورده می‌کند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون بدهی فارغ‌التحصیل شوند و با آزادی دنبال هر راهی که جاه‌طلبی‌هایشان دیکته می‌شود، بروند.

برنامه کمک مالی سخاوتمندانه دانشگاه به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا تجربیات متحول کننده‌ای را برای بااستعدادترین دانشجویان فراهم کنند و به نوبه خود به آن‌ها اجازه می‌دهد از فرصت‌های منحصر به فرد ‌هاپکینز برای ایجاد تأثیر ماندگار بر جهان استفاده کنند.

 

نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه جانز هاپکینز

با اینکه درخواست‌ها را تمام طول سال برای همه‌ برنامه‌ها مورد تایید و پذیرش است، توصیه می‌کنیم که فرآیند درخواست را چهار تا شش هفته قبل از ترم تحصیلی مورد نظر تکمیل کنید.

 

نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه جانز هاپکینز

 

مراحل درخواست پذیرش

  • درخواست آنلاین خود را تکمیل کنید.
  • تمام مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. الزامات موردنیاز بسته به برنامه و رشته‌ تحصیلی متفاوت است. شما مسئول جمع آوری و ارسال کلیه مطالب درخواستی از طریق فرم درخواست آنلاین یا دفتر دانشگاه هستید. پس از دریافت، لطفا یک هفته برای پردازش فرصت دهید.
  • درخواست خود را همراه با 75 دلار هزینه درخواست ارسال کنید. معافیت‌های هزینه درخواست برای سازمان‌های شریک، فارغ‌التحصیلان JHU، محققان مک‌نیر، و همراهان ملی GEM در دسترس هستند.

 

 

مهلت درخواست پذیرش از دانشگاه جانز هاپکینز

شما می‌توانید در طول سال درخواست دهید و در هر یک از سه ترم (پاییز، بهار یا تابستان) شروع به تحصیل کنید. اداره پذیرش درخواست‌هایی را تا یک سال قبل از ترم تحصیلی مورد نظر شما می‌پذیرد.

  • قویاً توصیه می‌کنیم که چهار تا شش هفته قبل از شروع ترم مورد نظر درخواست دهید و مراحل درخواست را تکمیل کنید.
  • متقاضیان بین‌المللی که به دنبال ویزا هستند باید تمام مواد درخواستی را سه ماه قبل از شروع ترم تحصیلی مورد نظر ارسال کنند.

درخواست ناقص (شامل هزینه درخواست) به مدت یک سال از تاریخ ارسال معتبر است.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه جانز هاپکینز

قبل از ثبت نام در هر یک از برنامه‌های پیشرفته آکادمیک باید مدرک کارشناسی داشته باشید. لطفاً شرایط اضافی برای برنامه یا گواهی انتخابی خود را بررسی کنید.

 

زندگی دانشجویی در دانشگاه جانز هاپکینز

روستای چارلز، منطقه شمال بالتیمور اطراف دانشگاه، چندین پروژه بازسازی را پشت سر گذاشته است و دانشگاه به تدریج اموال اطراف مدرسه را برای مسکن و خوابگاه‌های دانشجویی اضافی خریداری کرده است. پروژه روستای چارلز که در سال 2008 تکمیل شد، فضاهای تجاری جدیدی را به این محله آورد. این پروژه شامل چارلز کامانز، یک سالن اقامتی جدید و مدرن بود که شامل امتیازات خرده فروشی محبوب است. در سال 2015، دانشگاه توسعه املاک تجاری جدید، از جمله یک مجتمع آپارتمانی مدرن، رستورآن‌ها و غذاخوری‌ها، و یک فروشگاه خرده‌فروشی CVS را آغاز کرد.

هاپکینز در سال 2001 با یک مجتمع هنری، مرکز متین، و یک مرکز ورزشی سه طبقه، مرکز تفریحی اوکانر، روی بهبود زندگی دانشگاهی سرمایه گذاری کرد. امکانات غذاخوری بزرگ در محوطه دانشگاه در هوم وود در تابستان 2006 بازسازی شد. مرکز متین در سال 2021 تخریب شد تا جایی برای مرکز دانشجویی جدیدی که قرار بود در پاییز 2024 افتتاح شود، باز شود.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در داخل و خارج از دانشگاه فعال هستند. جان هاپکینز خانه چندین انجمن مخفی بوده است که بسیاری از آن‌ها اکنون منقرض شده‌اند. انجمن شام آبی جی تنها انجمن مخفی فعال با برنامه‌های کاربردی باز است. عضویت برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین فارغ‌التحصیلان آزاد است.

 

انجمن‌های برادری در دانشگاه جانز هاپکینز

انجمن‌های برادری و صومعه‌نشینی در سال 1876 با منشور برادری بتا تتا پی به ‌هاپکینز آمد، که امروزه هنوز در محوطه دانشگاه وجود دارد. از آن زمان، جانز ‌هاپکینز به 9 انجمن و 11 انجمن برادری تبدیل شده است. از نه سوریتی، پنج تا به کنفرانس ملی پانهلنیک و چهار سوریتی شورای چندفرهنگی یونان تعلق دارند. از میان برادری‌ها، همه 11 انجمن متعلق به شورای بین برادری هستند. بیش از 1000 دانشجو در انجمن برادری و رفاقتی شرکت می‌کنند که 23 درصد از زنان و 20 درصد از مردان در آن شرکت می‌کنند. در دهه‌های اخیر، زندگی برادری و همبستگی در‌ هاپکینز گسترش یافته است، زیرا در سال 1989 تنها 15 درصد از دانشجویان شرکت کردند. آلفا فی آلفا، یک انجمن برادری سیاه‌پوست تاریخی، در سال 1991 تأسیس شد و لامبدا فی اپسیلون، یک انجمن برادری با منافع آسیایی، در سال 1994 تأسیس شد. اکثر انجمن‌های برادری خانه‌های خود را در دهکده چارلز نگه می‌دارند.

 

نمایشگاه بهاره دانشگاه جانز هاپکینز

نمایشگاه بهار از سال 1972 سنت جانز ‌هاپکینز بوده است و از آن زمان به بزرگترین جشنواره دانشجویی در کشور تبدیل شده است.نمایشگاه Spring Fair که در بین دانشجویان هاپکینز و ساکنان بالتیمور محبوب است، دارای کارناوال سواری، فروشندگان، غذا و باغ آبجو است. نمایشگاه بهاره از زمان شروع به کار، چه از نظر حضور و چه از نظر استفاده از فضا، از ابعاد آن کاسته شده است.

 

سنت‌های دانشگاه جانز هاپکینز

در حالی که حدس زده می‌شود که جانز ‌هاپکینز سنت‌های نسبتا کمی ‌برای مکتبی در عصر خود دارد و بسیاری از سنت‌های گذشته فراموش شده‌اند، تعداد انگشت شماری از اسطوره‌ها و آداب و رسوم دانش همه‌جا در میان جامعه هستند. یکی از این اسطوره‌های دیرینه مهر دانشگاه را احاطه کرده است که در کف سالن گیلمن ‌هال تعبیه شده است. این افسانه معتقد است که هر دانشجوی فعلی که بر روی مهر قدم بگذارد هرگز فارغ التحصیل نخواهد شد. به احترام این سنت، مهر از بقیه اتاق حصار کشیده شده است.

یک رویداد سالانه روشنایی چهارگوش است، مراسمی‌که هر زمستان در آن پردیس با چراغ‌های تعطیلات روشن می‌شود. سال‌های اخیر شامل آواز خواندن و آتش بازی بوده است.

 

اقامت دانشجویان جانز هاپکینز

زندگی در محوطه دانشگاه معمولاً برای دانشجویان سال اول و دوم کارشناسی مورد نیاز است. مسکن دانشجویان سال اول در اطراف Freshman Quad متمرکز شده است که از سه مجتمع اقامتی تشکیل شده است: دو اقامتگاه یادبود فارغ التحصیلان (AMR I و AMR II) به علاوه ساختمان‌های A و B. خوابگاه‌های AMR هر کدام به خانه‌ها تقسیم می‌شوند که زیر واحدهایی به نام چهره‌های دانشگاه نامگذاری شده‌اند. تاریخ اولیه دانشجویان سال اول نیز در وولمن ‌هال و در بال‌های خاصی از سالن مک کوی اسکان داده می‌شوند که هر دو کمی ‌خارج از محوطه دانشگاه قرار دارند. خوابگاه‌ها در‌هاپکینز عموماً با اتاق‌های همجنس ساخته می‌شوند، اگرچه یک خط مشی جدید به دانشجویان اجازه می‌دهد از پاییز 2014 در اتاق‌های مختلط زندگی کنند.

دانشجویان از طریق قرعه کشی مسکن تعیین می‌کنند که در سال دوم در کجا زندگی کنند. بیشتر نوجوانان و سالمندان به آپارتمان‌ها یا خانه‌های ردیفی نزدیک نقل مکان می‌کنند. دانشجویانی که مشکلات جسمی دارند، در مسکن دانشگاه یکی از چهار ساختمان را اشغال می‌کنند: سالن مک کوی، آپارتمان برادفورد، آپارتمان هوم وود، و چارلز کامانز. همه‌ این‌ها نیز در روستای چارلز در یک بلوک از پردیس Homewood واقع شده‌اند. چهل و پنج درصد از تعداد دانشجویان نیز در خارج از دانشگاه زندگی می‌کنند.

 

سخن پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با تمام جزئیات و بخش‌های مربوط به دانشگاه جانز هاپکینز، از جمله ثبت نام در دانشگاه هاپکینز، شهریه‌ی دانشگاه و به طور کلی، تحصیل در آمریکا آشنا کنیم. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز دارید، حتما با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و با مشاوره‌ی رایگان ما، پاسخی برای تمامی سوالاتتان بیابید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید