لوگو صبا ویزا
دانشگاه متروپولیتن تورنتو

دانشگاه متروپولیتن تورنتو

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ پذیرش در دانشگاه متروپولیتن تورنتو به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزاویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان فرم ارزیابی تحصیلی

دانشگاه متروپولیتن تورنتو (TMU یا Toronto Met، به طور قانونی به عنوان دانشگاه رایرسون ثبت شده و قبلاً به عنوان دانشگاه رایرسون فعالیت می‌کرد) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در تورنتو، انتاریو، کانادا واقع شده است. پردیس اصلی دانشگاه در منطقه گاردن واقع شده است، اگرچه در سایر نقاط تورنتو نیز دارای امکاناتی است. این دانشگاه دارای هفت بخش/دانشکده آکادمیک، دانشکده هنر، دانشکده خدمات اجتماعی، دانشکده مهندسی و علوم معماری، دانشکده علوم، مدرسه خلاق، مدرسه حقوق لینکلن الکساندر و مدرسه تد راجرز است. بسیاری از این دانشکده‌ها در بخش‌ها و موسسات کوچکتر سازماندهی می‌شوند. این دانشگاه همچنین خدمات آموزش مداوم را از طریق مدرسه آموزش مداوم G. Raymond Chang ارائه می‌دهد.

این مؤسسه در سال 1948 با نام مؤسسه فناوری رایرسون، به نام اجرتون رایرسون – یکی از مشارکت‌کنندگان برجسته در طراحی سیستم مدارس دولتی کانادا که دیدگاه‌هایش بعداً بر توسعه سیستم مدارس مسکونی هندی کانادا پس از مرگ او تأثیر گذاشت، تأسیس شد. در سال 1964، این موسسه تحت قوانین استانی سازماندهی شد و به موسسه پلی تکنیک رایرسون تغییر نام داد. تحت این نام، این موسسه در طول دهه 1970 از اختیارات محدودی برای اعطای مدرک برخوردار شد. این موسسه در سال 1993 به یک دانشگاه کامل سازماندهی شد و به دانشگاه پلی تکنیک رایرسون تغییر نام داد. در سال 2002، چندین سال پس از تأسیس دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دانشگاه نام دانشگاه رایرسون را برگزید. در سال 2021، دانشگاه اعلام کرد که به دلیل به رسمیت شناختن دخالت اگرتون رایرسون در سیستم مدارس مسکونی، نام خود را تغییر خواهد داد. نام جدید مدرسه دانشگاه متروپولیتن تورنتو در سال 2022 اعلام شد. با این حال، در انتظار اعلام برخی از دانش آموزان مدرسه به عنوان دانشگاه X نامیده می‌شود.

این دانشگاه یک موسسه آموزشی مختلط است و تقریباً 44,400 دانشجوی کارشناسی و 2,950 دانشجوی کارشناسی ارشد در طول سال تحصیلی 2019-20 در آنجا ثبت نام کرده اند. تا سال 2017، TMU نزدیک به 170000 فارغ التحصیل داشت. بخش دو و میدانی دانشگاه چندین تیم دانشگاهی را اداره می‌کند که به عنوان رایرسون رامز بازی می‌کنند و در کنفرانس دو و میدانی دانشگاه انتاریو U Sports به رقابت می‌پردازند.

ما در ادامه جزئیات بیشتری را در رابطه با دانشگاه رایرسون در اختیارتان قرار می‌دهیم. پس اگر به مطالعه راجع به دانشگاه رایرسون، نحوه ثبت نام و فرایند اخذ پذیرش از این دانشگاه علاقه دارید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

همچنین علاوه بر این مقاله، سازمان مهاجرتی صبا ویزاویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تحصیل در دانشگاه رایرسون خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزاویزا در ارتباط باشید.

پردیس دانشگاه متروپولیتن تورنتو

فهرست عناوین

پردیس دانشگاه متروپولیتن تورنتو

پردیس مرکزی دانشگاه عمدتاً در منطقه گاردن در مرکز شهر تورنتو قرار دارد. پردیس با بقیه هسته مرکزی شهر درهم آمیخته است، با چند نشانگر ورودی که پردیس را از بقیه شهر جدا می‌کند. بیشتر پردیس دانشگاه به عنوان یک منطقه سازمانی با کاربری مختلط تعیین شده است، اگرچه بخش‌هایی از محوطه دانشگاه در مناطقی برای استفاده تجاری و مسکونی منطقه بندی شده است. علاوه بر قوانین منطقه‌بندی، ارتفاع ساختمان‌های دانشگاه نیز با احکامی‌که از مسیرهای پرواز خدمات پزشکی هوایی به بیمارستان سنت مایکل و بیمارستان کودکان بیمار محافظت می‌کند، محدود می‌شود.

خیابان جرارد در شمال، خیابان جارویس در شرق، خیابان دونداس شرقی در جنوب، و خیابان یونگ در غرب، به عنوان محیطی برای هسته پردیس عمل می‌کنند؛ اگرچه دانشگاه همچنین امکاناتی فراتر از محوطه اصلی دانشگاه را اجرا می‌کند.  تالار کر به عنوان قلب پردیس عمل می‌کند، در حالی که خیابان گولد در جنوب تالار کر به عنوان راهرو اصلی شرقی-غربی دانشگاه عمل می‌کند و آن را با سایر مناطق پردیس مرتبط می‌کند.

بیشتر خیابان‌ها و معابر در سراسر محوطه دانشگاه متروپولیتن تورنتو بخشی از قلمرو عمومی ‌محسوب می‌شوند. این‌ها شامل خیابان‌های ارتباطی است که به روی ترافیک وسایل نقلیه و خیابان‌هایی که فقط برای عابر پیاده باز می‌شوند. خیابان ویکتوریا در جنوب خیابان جرارد به عنوان یک منطقه فقط برای عابر پیاده تعیین شده است که از سال 1978 به روی تردد وسایل نقلیه بسته شده است. در سال 2010، یک برنامه آزمایشی یک ساله توسط دولت شهرداری تصویب شد که خیابان گولد را به روی تردد عابران پیاده مسدود کرد، طرحی که بعداً شش ماه تمدید شد. در فوریه 2012، شهر به طور دائمی‌خیابان گولد را به روی ترافیک خودروها، از O’Keefe Lane تا خیابان Bond، بسته است. با بخش‌های بسته تنها عابر پیاده از خیابان گولد که به‌عنوان میدان رایرسون تعیین شده است.

بیشتر پارک‌ها، میدان‌ها و فضاهای سبز در محوطه دانشگاه متعلق به دانشگاه است، اگرچه دسترسی به این فضاها نیز برای عموم آزاد است. این فضاها شامل میدان دونین و چهارگوش تالار کر است. میدان دونین توسط بخش پارک‌ها، جنگل‌داری و تفریح ​​تورنتو طراحی شد و تا حدودی توسط گروه دوونین از بنیادهای خیریه کلگری تأمین مالی شد – که نام پارک را نیز به آن قرض داد. این فضا دارای یک حوضچه بازتابنده و سنگهای آذرین و دگرگونی بزرگ پرکامبرین است که تقریباً دو میلیارد سال از سپر کانادایی قدمت دارند. علاوه بر فضاهای سبز، یک بام سبز و مزرعه شهری، که در ابتدا به عنوان بام سبز محیطی اندرو و والری پرینگل شناخته می‌شد، در سال 2003 در بالای مرکز مهندسی و محاسبات جورج وری ساخته شد. مزرعه شهری در یک تناوب پنج ساله عمل می‌کند و شامل 30 محصول مختلف و صدها رقم است.

چندین ملک توسعه نیافته نیز در محوطه دانشگاه وجود دارد که دانشگاه دو پارکینگ از Infrastructure Ontario در سال 2013 به قیمت 32 میلیون دلار خریداری کرده است. یک زمین 5400 متر مربعی (58000 فوت مربع) در خیابان دونداس 202 شرقی و یک زمین 750 متر مربعی (8100 فوت مربع) در 136 خیابان دونداس شرقی. دانشگاه در نظر دارد تا زمانی که سرمایه کافی برای توسعه سایت‌ها جمع شود، به استفاده از آنها به عنوان پارکینگ ادامه دهد. در سال 2019، دانشگاه درخواست تغییر مساحت را برای یک برج 41 طبقه در خیابان جارویس 202 ارائه کرد که شامل یک پایگاه دانشگاهی 11 طبقه با کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌ها و فضای تحقیقاتی در نظر گرفته شده برای دانشکده علوم به همراه یک اقامتگاه دانشجویی در سطوح بالای آن خواهد بود.

 

امکانات خارج از دانشگاه متروپولیتن تورنتو

مرکز مهندسی هوافضای دانشگاه متروپولیتن تورنتو یک مرکز تحقیقاتی است که در یک مرکز ساخت هلیکوپتر به مساحت 680 متر مربع (7300 فوت مربع) تغییر کاربری داده شده در پارک داونزویو قرار دارد. این مرکز که در سال 2018 افتتاح شد، با مشارکت دانشکده مهندسی و علوم معماری دانشگاه، Bombardier، و کنسرسیوم تحقیقاتی و نوآوری هوافضای Downsview (DAIR) تشکیل شد. این مرکز با شرکای صنعتی خود یک محیط تحقیقاتی مشترک را برای اساتید دانشگاه و دانشجویان فارغ‌التحصیل فراهم می‌کند. این مرکز بخشی از پارک تحقیق و توسعه بزرگتر DAIR را تشکیل می‌دهد. برنامه فوتبال دانشگاهی دانشگاه همچنین از امکانات ورزشی در پارک داونزویو استفاده می‌کند.

در سال 2018، دانشگاه برنامه‌های خود را برای افتتاح یک پردیس جدید در شهرداری همسایه برامپتون، با مشارکت کالج شریدان، در سال 2022 اعلام کرد. دولت استانی تقریباً 90 میلیون دلار به منظور تأمین مالی توسعه پردیس اختصاص داد. با این حال، بودجه استانی برای این پروژه بعداً در اکتبر 2018 توسط یک دولت استانی جدید برداشته شد و عملاً توسعه برنامه ریزی شده لغو شد. در سال 2022، دانشگاه برنامه‌های خود را برای افتتاح یک دانشکده پزشکی در برامپتون در سال 2025 اعلام کرد.

 

کتابخانه و موزه دانشگاه متروپولیتن تورنتو

کتابخانه دانشگاه متروپولیتن تورنتو به عنوان کتابخانه آکادمیک اصلی دانشگاه عمل می‌کند و در یک ساختار 11 طبقه به سبک بروتالیستی قرار دارد که در سال 1974 تکمیل شد. از سال 2012، مجموعه کتابخانه بیش از 522000 کتاب، بیش از 836000 واحد میکروفرم را در خود جای داده است و دسترسی به منابع الکترونیکی از جمله کتاب‌های الکترونیکی، عناوین سریال و پایگاه داده را فراهم می‌کند. در سال 2015، مرکز آموزشی دانشجویی در مجاورت ساختمان کتابخانه تکمیل شد. مرکز آموزشی دانشجویی با مساحت 14200 متر مربع (153000 فوت مربع) توسط شرکت معماری Snøhetta طراحی شده است و برای تقویت کتابخانه با ارائه فضای مطالعه اضافی ساخته شده است. اگرچه هیچ کتابی از مجموعه دانشگاه در مرکز آموزشی دانشجویی ذخیره نمی‌شود.

مرکز تصویر مجموعه‌ای به مساحت 4500 متر مربع (48000 فوت مربع) واقع در محوطه دانشگاه است که به عنوان موزه عکاسی عمل می‌کند و مدرسه هنرهای تصویر را در خود جای داده است. مرکز تصویر شامل چندین گالری است که یکی از آنها برای نمایش آثار دانشجویان دانشکده هنرهای تصویری اختصاص یافته است. این مرکز همچنین دارای دفاتر، اتاق‌های نمایش، و امکانات ذخیره سازی برای مجموعه عکاسی دانشگاه است. در اتاق‌های ویژه تحت کنترل آب و هوا ذخیره می‌شود. قدمت مرکز تصویر به سال 1969 باز می‌گردد، اگرچه ساختمان تا سال 2012 تکمیل نشد، پس از اینکه دانشگاه 292000 عکس از مجموعه ستاره سیاه را دریافت کرد. در مجموع، مجموعه مرکز شامل تقریباً 375000 شیء، از جمله عکس‌های تاریخی، عکس‌های هنرمندان معاصر، و همچنین مجموعه‌های آرشیوی از نشریاتی مانند لایف و نیویورک تایمز است.  این مرکز در ساختمانی قرار دارد که توسط معماران دیاموند اشمیت در اوایل دهه 2010 بازسازی شد.

 

نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه متروپولیتن تورنتو

 

مرحله 1: درخواست خود را ارسال کنید

فرم درخواست آنلاین: برای جزئیات بیشتر در مورد فرم استفاده از برنامه‌ها و فرم‌های مرتبط مراجعه کنید.

فرم تکمیلی: همه متقاضیانی که در حال حاضر در یک برنامه تحصیلی روزانه در یک مدرسه متوسطه در انتاریو شرکت نمی‌کنند، باید یک فرم تکمیلی را از طریق پورتال متقاضی ChooseTMU برای هر برنامه درخواست شده ارسال کنند – برای جزئیات بیشتر به درخواست‌ها و فرم‌های مرتبط مراجعه کنید. درخواست پذیرش تا زمانی که فرم تکمیلی تکمیل شده توسط پذیرش در مقطع کارشناسی دریافت نشود، بررسی نخواهد شد. متقاضیان باید منتظر ایمیل تایید درخواست خود باشند و هویت آنلاین TMU خود را برای ارسال یک فرم تکمیلی تنظیم کرده باشند.

گزینه‌های برنامه جایگزین: متقاضیانی که مایلند برای بیش از یک برنامه در دانشگاه متروپولیتن تورنتو (TMU) بمانند، باید تمام گزینه‌های برنامه را در فرم درخواست کاربردی ذکر کنند. با انجام این کار، دانشجویان به طور خودکار برای هر برنامه جداگانه در نظر گرفته می‌شوند

نکته برای متقاضیانی که در سال تحصیلی قبلی برای TMU درخواست داده‌اند: اگر نام در درخواست به هر نحوی تغییر کرده باشد، باید مدرکی مبنی بر تغییر نام (یعنی سند ازدواج، اظهارنامه محضری یا سایر اسناد قانونی) ارائه شود.

 

مرحله 2: ارسال/آپلود مدارک مورد نیاز

هنگامی‌ که یک ایمیل تایید درخواست خود را از TMU دریافت کردید، و هویت آنلاین TMU خود را با موفقیت فعال کردید، باید فرآیند ارسال رونوشت‌ها و مدارک پشتیبان خود را از طریق پورتال متقاضی ChooseTMU آغاز کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه متروپولیتن تورنتو

  • ریز نمرات دانشگاهی
  • فرم تکمیلی
  • توصیه نامه
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی

لطفاً برای تعیین اینکه چه مدارکی را باید ارسال کنید و چگونه آنها را ارسال کنید، به صفحه ارسال مدارک مراجعه کنید.

 

مرحله 3: وضعیت برنامه خود را بررسی کنید

  • برای بررسی مراحل و مسئولیت‌های بعدی خود، پس از درخواست به سایت مراجعه کنید.
  • برای مشاهده نامه‌ها/اسناد صادر شده توسط پذیرش در مقطع کارشناسی و پیگیری درخواست خود، وارد پورتال متقاضی شوید.

به عنوان یک متقاضی، شما تا اواخر سپتامبر به پورتال درخواست کننده خود دسترسی دارید، پس از آن زمان، حساب کاربری پورتال متقاضی شما غیرفعال خواهد شد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه متروپولیتن تورنتو

بورسیه تحصیلی بین المللی رایرسون (RISS)

بورسیه بین المللی دانشجویی رایرسون (RISS) برای حمایت از تعداد محدودی از دانشجویان بین المللی ثبت نام شده در برنامه‌های مهندسی دکتری ایجاد شد. RISS را می‌توان همراه با RGDA و هر منبع مالی دیگری به جز مواردی که هزینه شهریه دانشجویان بین المللی را پرداخت می‌کند برگزار کرد.

ارزش و مدت

7000 دلار غیر قابل تمدید

مهلت درخواست

هیچ مهلتی وجود ندارد. تمام دانشجویان دکتری مهندسی به طور خودکار برای این جوایز در نظر گرفته می‌شوند.

شایستگی

یک دانشجوی بین المللی که نامزد فعلی یکی از برنامه‌های مهندسی دکتری رایرسون است.

راهنمای انتخاب

انتخاب بر اساس میزان کل بودجه از منابع دیگر ارائه شده به دانشجویان واجد شرایط و همچنین سوابق تحصیلی آنها انجام می‌شود.

 

رتبه بندی دانشگاه متروپولیتن تورنتو

دانشگاه رایرسون در رتبه 933 در بهترین دانشگاه‌های جهانی قرار دارد. دانشکده‌ها بر اساس عملکردشان در مجموعه‌ای از شاخص‌های برتری پذیرفته شده به طور گسترده رتبه بندی می‌شوند.

Ryerson University Rankings

#933

inBest Global Universities (tie)

#25

inBest Global Universities in Canada

 

Ryerson University Subject Rankings

#982

inClinical Medicine (tie)

#472

inComputer Science

#174

inElectrical and Electronic Engineering (tie)

#280

inEngineering (tie)

#699

inMaterials Science (tie)

#394

inPsychiatry/Psychology (tie)

#387

inSocial Sciences and Public Health (tie)

 

کتابخانه و موزه دانشگاه متروپولیتن تورنتو

کتابخانه دانشگاه متروپولیتن تورنتو به عنوان کتابخانه آکادمیک اصلی دانشگاه عمل می‌کند و در یک ساختار 11 طبقه به سبک بروتالیستی قرار دارد که در سال 1974 تکمیل شد. از سال 2012، مجموعه کتابخانه بیش از 522000 کتاب، بیش از 836000 واحد میکروفرم را در خود جای داده است و دسترسی به منابع الکترونیکی از جمله کتاب‌های الکترونیکی، عناوین سریال و پایگاه داده را فراهم می‌کند. در سال 2015، مرکز آموزشی دانشجویی در مجاورت ساختمان کتابخانه تکمیل شد. مرکز آموزشی دانشجویی با مساحت 14200 متر مربع (153000 فوت مربع) توسط شرکت معماری Snøhetta طراحی شده است و برای تقویت کتابخانه با ارائه فضای مطالعه اضافی ساخته شده است. اگرچه هیچ کتابی از مجموعه دانشگاه در مرکز آموزشی دانشجویی ذخیره نمی‌شود.

مرکز تصویر مجموعه ای به مساحت 4500 متر مربع (48000 فوت مربع) واقع در محوطه دانشگاه است که به عنوان موزه عکاسی عمل می‌کند و مدرسه هنرهای تصویر را در خود جای داده است. مرکز تصویر شامل چندین گالری است که یکی از آنها برای نمایش آثار دانشجویان دانشکده هنرهای تصویری اختصاص یافته است. این مرکز همچنین دارای دفاتر، اتاق‌های نمایش، و امکانات ذخیره سازی برای مجموعه عکاسی دانشگاه است. در اتاق‌های ویژه تحت کنترل آب و هوا ذخیره می‌شود. قدمت مرکز تصویر به سال 1969 باز می‌گردد، اگرچه ساختمان تا سال 2012 تکمیل نشد، پس از اینکه دانشگاه 292000 عکس از مجموعه ستاره سیاه را دریافت کرد. در مجموع، مجموعه مرکز شامل تقریباً 375000 شیء، از جمله عکس‌های تاریخی، عکس‌های هنرمندان معاصر، و همچنین مجموعه‌های آرشیوی از نشریاتی مانند لایف و نیویورک تایمز است. این مرکز در ساختمانی قرار دارد که توسط معماران دیاموند اشمیت در اوایل دهه 2010 بازسازی شد.

 

زندگی دانشجویی در دانشگاه متروپولیتن تورنتو

در سال تحصیلی 2019-2019، بدنه دانشجویی دانشگاه شامل 44400 دانشجوی دوره کارشناسی تمام وقت و نیمه وقت و 2950 دانشجوی کارشناسی ارشد تمام وقت و پاره وقت بود. بدنه دانشجویی عمدتاً از کانادایی‌ها تشکیل شده است و بیش از 93 درصد از بدنه دانشجویی از کانادا تشکیل شده است. نزدیک به 80 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی از منطقه تورنتو بزرگ سرچشمه می‌گیرند.

زندگی دانشجویی در دانشگاه متروپولیتن تورنتو

بر اساس نظرسنجی انجام شده در سال 2015، تقریباً 54 درصد از دانشجویان دانشگاه متروپولیتن تورنتو با استفاده از سیستم‌های حمل و نقل محلی مانند کمیسیون حمل و نقل تورنتو به محوطه دانشگاه سفر کردند. تقریباً 23 درصد از دانشجویان با استفاده از GO Transit به محوطه دانشگاه سفر کردند، 14 درصد پیاده روی کردند و 5 درصد بقیه دوچرخه سواری کردند.

 

سازمان‌های دانشگاه متروپولیتن تورنتو

چندین انجمن دانشگاهی وجود دارند که نیازهای مشارکت دانشجویی، توسعه حرفه‌ای، سلامت روان و زندگی دانشجویی را برآورده می‌کنند، از جمله انجمن دانشجویان تد راجرز؛ جامعه خدمات اجتماعی دانشکده، جامعه مدرسه خلاق. انجمن مهندسی متروپولیتن کارشناسی; انجمن دانشجویان علوم معماری؛ انجمن هنر، علوم اجتماعی، و علوم انسانی، انجمن علوم رایرسون؛ و انجمن دانشجویان حقوق لینکلن الکساندر. همه انجمن‌های دانشجویی در دانشگاه و دفاتر رؤسای گذشته‌نگر آنها ادغام شده‌اند. همه انجمن‌های دانشجویی دانشکده، هفته‌های تازه دانشکده خود و رویدادهای دیگر را برنامه ریزی می‌کنند.

اکثر برنامه‌های آکادمیک در دانشگاه متروپولیتن تورنتو دارای یک اتحادیه درسی است که شخص ثالث دانشگاه هستند و توسط RSU تأمین مالی می‌شود. تعدادی از گروه‌های اجتماعی فرهنگی، اجتماعی و تفریحی نیز توسط RSU معتبر هستند. به طور رسمی، انجمن‌های برادری و سوری توسط دانشگاه به رسمیت شناخته نمی‌شوند، یا توسط اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه به عنوان تشکل‌های دانشجویی معتبر نیستند. با توجه به الزام اتحادیه برای داشتن عضویت فراگیر، و آزاد بودن آنها از عوارض سازمانی، انجمن‌های برادری و سوری توسط RSU معتبر نیستند. با این حال، چندین انجمن برادری و صمیمی ‌به صورت غیررسمی ‌در دانشگاه متروپولیتن تورنتو فعالیت می‌کنند. از سال 2016، 10 انجمن برادری و انجمن صمیمی ‌فعال هستند. برخی از این انجمن‌های برادری و انجمن‌های اجتماعی به‌عنوان بخش‌هایی در سطح شهر عمل می‌کنند، که عضویت آنها برای گروه‌های مختلف دانشجویی پس از دبیرستان در سراسر تورنتو آزاد است.

 

رسانه

چندین رسانه با مدیریت دانشجویی در دانشگاه وجود دارد، از جمله روزنامه‌های دانشجویی و ایستگاه رادیویی دانشگاه .CJRU، همچنین به عنوان رادیو رایرسون شناخته می‌شود، از سال 2016 به عنوان یک پردیس غیرانتفاعی و ایستگاه رادیویی برای دانشگاه متروپولیتن تورنتو خدمت کرده است. CJRU به عنوان جانشین CJRT-FM و CKLN-FM، دو ایستگاه رادیویی عمومی‌که قبلاً توسط دانشگاه اداره می‌شد، عمل می‌کند.

همچنین بودجه فعالیت روزنامه از طریق عوارض پرداخت شده توسط بدنه دانشجویی دانشگاه تامین می‌شود. دانشجویان دانشکده روزنامه نگاری همچنین یک مجله و روزنامه به نام Review of Journalism و On the Record منتشر می‌کنند. هر دو نشریه توسط دانشجویان دانشکده روزنامه نگاری در سال آخر خود کار می‌کنند. علاوه بر این، On the Record نیز پخش خبری معروف به OTR TV را تولید می‌کند. بررسی روزنامه نگاری توسط دانشکده روزنامه نگاری در سال 1984 تأسیس شد و کیفیت روزنامه نگاری را در کانادا بررسی می‌کند.

 

دو و میدانی

تیم‌های ورزشی این دانشگاه به نام رایرسون رامز شناخته می‌شوند و در کنفرانس دو و میدانی دانشگاه انتاریو U Sports برای اکثر ورزش‌های دانشگاهی شرکت می‌کنند. تیم‌های دانشگاه شامل بدمینتون، بسکتبال، شمشیربازی، اسکیت بازی،‌هاکی روی یخ، فوتبال و والیبال است. دپارتمان ورزشی دانشگاه همچنین چندین باشگاه ورزشی دیگر برای بیسبال، کریکت، کراس کانتری، کرلینگ، قایق اژدها، ورزش‌های الکترونیکی، راگبی، تنیس روی میز، دو و میدانی، فریزبی نهایی و کشتی دارد. این دانشگاه اولین تیم‌های ورزشی خود را در سال 1948، اندکی پس از تاسیس موسسه، راه اندازی کرد.

این دانشگاه دارای سه مرکز ورزشی در داخل و اطراف پردیس خود است، مرکز تفریحی و ورزشی، سالن بدنسازی کرر/غرب، و مرکز ورزشی ماتامی. مرکز تفریحی و ورزشی به عنوان مرکز مرکزی بخش دو و میدانی دانشگاه عمل می‌کند که دارای مرکز تناسب اندام، سالن‌های بدنسازی، پیست سرپوشیده به طول 145 متر (476 فوت)، استخر 23 متری (25 yd) و زمین‌های اسکواش است. سالن بدنسازی کر یکی دیگر از امکانات ورزشی در محوطه دانشگاه است که شامل دو سالن بدنسازی است. مرکز ورزشی Mattamy یک مرکز ورزشی است که بخش‌های بالایی باغ‌های برگ افرا را تشکیل می‌دهد. مرکز ورزشی Mattamy شامل یک اتاق کاردیو، یک زمین بسکتبال و والیبال، یک پیست ‌هاکی روی یخ، یک مرکز تناسب اندام، و استودیو رقص است. باشگاه‌های دانشگاه متروپولیتن تورنتو و برنامه‌های دو و میدانی عمدتاً بازی‌های خود را در مرکز ورزشی Mattamy یا سالن بدنسازی Kerr Hall انجام می‌دهند. اگرچه برنامه فوتبال دانشگاه در پارک داونزویو است.

 

سخن آخر

ما در این مقاله تمام جزئیات مربوط به اخذ پذیرش از دانشگاه رایرسون یا متروپولیتن تورنتو را ذکر کردیم. در صورتی که به اطلاعات بیشتری برای تحصیل در کانادا نیاز دارید، با موسسه مهاجرتی صبا ویزاویزا، تماس بگیرید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید