لوگو صبا ویزا
دانشگاه مدیپول

دانشگاه مدیپول استانبول

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ پذیرش در دانشگاه مدیپول استانبول به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان فرم ارزیابی تحصیلی

تحصیل در استانبول، یکی از شهر‌های دانشجویی ترکیه، یک فرصت عالی برای دانشجویان ایرانی محسوب می‌شود. در این مقاله به طور اختصاصی به دانشگاه مدیپول استانبول (Istanbul Medipol University) پرداخته شده است. این دانشگاه‌ها دوره‌های آموزشی بسیار با کیفیت به زبان انگلیسی ارائه نموده است. همچنین دانشکده پزشکی و دندانپزشکی و نیز دانشکده مهندسی این دانشگاه به دلیل آموزش‌های عملی و تئوری با کیفیت عالی شناخته شده‌اند. . موسسه مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره‌های کاملا تخصصی و خدمات متنوع و یک تیم پشتیبانی قوی در تلاش است تا فرآیند مهاجرت تحصیلی را برای شما تسهیل بخشد.

 

فهرست عناوین

درباره دانشگاه مدیپول استانبول

دانشگاه مدیپول استانبول (Istanbul Medipol University) یک دانشگاه خصوصی و غیرانتفاعی است که در سال 2009 تاسیس شد. ثبت نام برای دانشجویان بین‌المللی در سال 2010 آغاز شد. چهار دانشکده فنی و حرفه‌ای دارای برنامه‌های کارشناسی متعدد در زمینه‌های مالی، اقتصادی، زیست محیطی و پزشکی هستند. در کل با حدود 30.676 دانشجو و دانشجویان بین‌المللی از 63 کشور مختلف، دانشگاه مدیپول استانبول یکی از برگزیده‌ترین دانشگاه‌ها در بین دانشجویان بین‌المللی است.

دانشگاه مدیپول استانبول توسط بنیاد آموزش و تحقیقات بهداشت ترکیه و موسس این بنیاد ( دکتر فخرالدین کوجا Dr Fahrettin Koca) تاسیس شد. دانشگاه مدیپول استانبول به عنوان دانشگاهی مدرن، معاصر، آموزش دیده، باز، رقابتی و در حال گسترش شناخته می‌شود و هدفش ارائه فرصت‌های جدید به جوانان است. دانشگاه مدیپول استانبول در 13 دانشکده، 71 برنامه کارشناسی را ارائه می‌دهد. 24 مورد از برنامه‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

دپارتمان‌های آموزش به زبان انگلیسی : مقاطع کارشناسی شامل دانشکده بین‌المللی پرستاری، دندانپزشکی، داروسازی، علوم پزشکی، مهندسی و علوم طبیعی، هنرهای زیبا، طراحی و معماری، بازرگانی، رسانه، آموزش و پرورش و کالج علوم بهداشت، حقوق، علوم انسانی و علوم اجتماعی است.

 

برنامه‌های دانشگاه مدیپول استانبول

51 برنامه کارشناسی ارشد (2 برنامه به زبان انگلیسی) و 25 برنامه Ph.D ارائه شده است. برنامه‌ها توسط سه دانشکده تحصیلات تکمیلی مختلف ارائه می‌شوند. علاوه بر دپارتمان‌های متعدد، 85 کلوپ دانشجویی مختلف نیز وجود دارد که به علایق مختلف دانشجویی پاسخ می‌دهد.

ساختمان‌های آکادمیک و اداری و به دنبال آن امکانات دانشگاهی، اجتماعی و تفریحی و خوابگاه‌ها در سه پردیس مجزا خدمات ارائه می‌دهند که اصلی‌ترین آنها کاواجیک (Kavacık) است. در حدود سال‌های 2012-2018، تعداد فارغ‌التحصیلان 12462 نفر بوده است. در دانشگاه مدیپول استانبول در مجموع 969 کارمند دانشگاهی با پیشینه قوی استخدام شده است.

دانشگاه مدیپول استانبول اهمیت ویژه‌ای به سیستم تضمین کیفیت در آموزش می‌دهد. این دانشگاه 21 برنامه معتبر دارد و در تلاش است برنامه‌های معتبر دیگری را نیز بیفزاید.  یکی از اهداف کلیدی دانشگاه مدیپول ارائه آموزش با کیفیت بالا در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد است. دانشگاه تاسیسی دانشکده‌های با کیفیت بالا دستیابی به سطوح آموزشی و تحقیقاتی با کیفیت بالا است. توجه داشته باشید که در کشور ترکیه، تعداد انتشارات علمی واجد شرایط و درخواست‌های ثبت اختراع به سرعت در حال افزایش است.

دانشگاه مدیپول استانبول دارای 12 مرکز تحقیقاتی است. REMER (مرکز تحقیقات پزشکی احیا کننده و ترمیمی) در واقع مهمترین مرکز تحقیقاتی دانشگاه مدیپول است. دانشگاه مدیپول یک “دانشگاه عمومی” است که در مرکز استانبول واقع شده و دسترسی آسان از سراسر منطقه دارد. اگرچه در شبه جزیره تاریخی با پردیس شاخ طلایی راه اندازی شده است، اما تلاش‌های خود را برای تبدیل شدن به یک “شهر آموزشی educational city ” با امکانات در حال رشد در پردیس کاواجیک Kavacık به سرعت انجام می‌دهد.

 

دانشگاه مدیپول استانبول

دانشکده بین المللی پزشکی دانشگاه مدیپول استانبول

دانشکده پزشکی بین‌المللی (International School of Medicine) در دانشگاه مدیپول استانبول (ISM)، که آموزش به زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد، به فعالیت‌های تحقیقاتی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و برنامه‌های اصلی دوگانه را در کنار دانشکده مهندسی و همچنین برنامه‌های MD/Ph.D دارد. دانشکده بین‌المللی پزشکی دانشگاه مدیپول استانبول برای 3 سال متوالی دانشجویان برتر کنکور دانشگاه ترکیه را پذیرفته است. این دپارتمان رتبه اول در ترکیه و همچنین سخت‌ترین دپارتمان برای ورود دانشجویان ترک است.

برای اکثر دانشجویان دانشکده بین‌المللی پزشکی و دانشکده مهندسی، بیش از 50 درصد از دانشجویان بورسیه‌های تحصیلی متفاوتی از جمله بورسیه تحصیلی فول فاند پس از سال دوم تحصیل خود دریافت می‌کنند.

 

فرصت‌های آموزش فنی دانشگاه مدیپول استانبول

آموزش فنی در دانشگاه مدیپول استانبول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای دستیابی به این امر از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌شود. دانشجویان تحت آموزش عملی، فارغ از حفظ و بهبود مهارت‌های حرفه‌ای خود از طریق مطالعات کاربردی در آزمایشگاه های داخل دانشگاه هستند. دانشگاه مدیپول استانبول که هدف آن تربیت دانشجویان برای اولین سال زندگی تجاری است، زمینه‌های تمرین فنی را در بیمارستان‌ها به دانشجویان خود ارائه می‌دهد و ترکیب بی‌نظیری از آموزش تئوری و عمل را ارائه می‌دهد.

 

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه مدیپول استانبول

روش آموزش دندانپزشکی تایید شده توسط انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا (ADEE : Association for Dental Education in Europe) در دانشکده دانشگاه مدیپول استانبول انجام می‌شود. مهمترین هدف این مدل آموزشی جدید کمک به دانشجویان دانشگاه مدیپول استانبول در سال تحصیلی برای کسب مهارت های مطالعه و یادگیری فردی در هر دو جنبه تئوری و عمل است.

یک دانشجوی دانشگاه مدیپول استانبول در دانشکده دندانپزشکی به عنوان یک دندانپزشک با مهارت‌های پزشکی برجسته و واجد شرایط شناخته می‌شود که به لطف دور‌ه‌های پزشکی فشرده درجه یک که در سه سال اول تدریس می‌شود، مجددا تایید شده باشد. دانشجو همچنین در کلینیک فرصتی برای تمرین بیشتر با بیمار پیدا می‌کند. بدین ترتیب پس از فارغ‌التحصیلی بدون هیچ مشکلی شغل خود را انجام خواهد داد.

“بیمارستان دندانپزشکی مدیپول Medipol Dental Hospital ” که در سال 2011 فعالیت خود را در پردیس دانشگاه هالیچ Haliç آغاز کرد، یک فرصت آموزشی قابل توجه است که به دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول فرصت تمرین بسیار بیشتری را می‌دهد.

 

فرصت‌های دانشگاه مدیپول استانبول

برنامه‌های دو رشته‌ای که دانشجو می‌تواند در پایان دو مدرک کارشناسی همزمان دریافت کند :‌

برنامه دو رشته‌ای (Double Major Program) به دانشجویان کوشا و با استعداد این امکان را می‌دهد که کلاس‌ها را همزمان از یک برنامه دیگر بگذرانند و با دو مدرک کارشناسی فارغ‌التحصیل شوند. دانشجویی که می‌خواهد دو مدرک همزمان بگیرد باید شرایط مورد نیاز را برآورده کند.

برنامه رشته فرعی یا Minor  (YDP) : در حقیقت این برنامه‌ای است که دانشجویان را قادر می سازد تا با گذراندن دوره‌هایی از برنامه دیگری در همان موسسه آموزش عالی، گواهینامه رشته فرعی (Minor Certificate) دریافت کنند. البته دیپلم جایگزین گواهینامه رشته فرعی نمی‌شود.

دانشجویان انتقالی به انتقال یک دانشجوی مقطع کاردانی و کارشناسی که در یک برنامه آموزش عالی ثبت نام کرده‌اند به یک برنامه گواهی مشابه دیگر اشاره دارد. دانشجویان دانشگاه مدیپول استانبول به استثنای آموزش مقدماتی، می‌توانند حداقل دو ترم تحصیلی را در دوره کارشناسی که در آن ثبت‌نام کرده‌اند بگذرانند و در صورت رضایت‌بخش بودن در تمام دوره‌ها، می‌توانند به بخش‌های دیگر انتقال یابند که امتیاز و محتوای آموزشی آنها با هم همپوشانی دارند و یک مدرک دیپلم از گروهی که در حال گذراندن آن هستند، دریافت کنند.

 

رنکینگ دانشگاه مدیپول استانبول

نام موسسه آموزش عالی Istanbul Medipol University
محل دانشگاه Turkey
رتبه جهانی (World Rank) 2084
رتبه کشوری (National Rank) 36
رتبه کیفیت آموزش
رتبه استخدامی فارغ التحصیلان
کیفیت رتبه هیئت علمی
رتبه عملکرد تحقیق
نمره کلی
وبسایت دانشگاه medipol.edu.tr

 

برنامه‌ها و شهریه‌های دانشگاه مدیپول استانبول

رشته تحصیلی زبان دوره آموزشی مدرک طول دوره آموزشی شهریه دوره‌ آموزشی
ARCHITECTURE معماری ترکی کارشناسی 4 $6.250
ARCHITECTURE (ENGLISH) معماری (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
AVIATION MANAGEMENT مدیریت حمل و نقل هوایی ترکی کارشناسی 4 $5.500
AUDIOLOGY شنوایی شناسی ترکی کارشناسی 4 $5.556
BANKING AND INSURANCE بانک و بیمه ترکی کارشناسی 4 $5.500
BIOMEDICAL ENGINEERING (ENGLISH) مهندسی بیومدیکال (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $7.000
BUSINESS ADMINISTRATION مدیریت کسب و کار انگلیسی کارشناسی 4 $5.500
CHILD DEVELOPMENT رشد کودک ترکی کارشناسی 4 $5.556
CIVIL ENGINEERING (ENGLISH) مهندسی عمران (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
CIVIL ENGINEERING مهندسی عمران ترکی کارشناسی 4 $6.250
COMPUTER ENGINEERING (ENGLISH) مهندسی کامپیوتر (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
DENTISTRY (ENGLISH) دندانپزشکی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 5 $28.000
DENTISTRY (TURKISH) دندانپزشکی (ترکی) ترکی کارشناسی 5 $25.000
ECONOMICS AND FINANCE (ENGLISH) اقتصاد و امور مالی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.500
ELECTRICAL – ELECTRONIC ENGINEERING (ENGLISH) مهندسی برق – الکترونیک (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
ENGLISH LANGUAGE TEACHING (ENGLISH) آموزش زبان انگلیسی (انگلیسی) ترکی کارشناسی 4 $5.278
ERGOTHERAPY ارگوتراپی ترکی کارشناسی 4 $5.556
GASTRONOMY AND CULINARY ARTS غذا و هنر آشپزی ترکی کارشناسی 4 $5.278
HEALTH MANAGEMENT (TURKISH) مدیریت سلامت (ترکی) ترکی کارشناسی 4 $5.556
HEALTH MANAGEMENT (ENGLISH) مدیریت سلامت (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.556
HUMAN RESOURCES MANAGEMENT مدیریت منابع انسانی ترکی کارشناسی 4 $5.500
INDUSTRIAL DESIGN طراحی صنعتی ترکی کارشناسی 4 $5.278
INDUSTRIAL ENGINEERING (ENGLISH) مهندسی صنایع (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
INTERIOR ARCHITECTURE AND ENVIRONMENTAL DESIGN (ENGLISH) معماری داخلی و طراحی محیطی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
INTERIOR ARCHITECTURE AND ENVIRONMENTAL DESIGN معماری داخلی و طراحی محیطی ترکی کارشناسی 4 $6.250
LOGISTIC MANAGEMENT مدیریت لجستیک ترکی کارشناسی 4 $5.500
LOGISTICS MANAGEMENT(ENGLISH) مدیریت لجستیک (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.500
INTERNATIONAL SCHOOL OF MEDICINE (ENGLISH) دانشکده بین المللی پزشکی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 6 $35.000
INTERNATIONAL TRADE AND FINANCE تجارت بین المللی و مالی ترکی کارشناسی 4 $5.500
INTERNATIONAL TRADE AND FINANCE (ENGLISH) تجارت و مالیه بین المللی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.500
JOURNALISM روزنامه نگاری ترکی کارشناسی 4 $5.278
LAW قانون ترکی کارشناسی 4 $9.028
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS سیستم های مدیریت اطلاعات ترکی کارشناسی 4 $5.500
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS (ENGLISH) سیستم های اطلاعات مدیریت (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.500
MEDIA AND VISUAL ARTS رسانه و هنرهای تجسمی ترکی کارشناسی 4 $5.278
MEDICINE (TURKISH) پزشکی (ترکی) ترکی کارشناسی 6 $27.000
MIDWIFERY مامایی ترکی کارشناسی 4 $5.556
MIDWIFERY (HALİÇ CAMPUS) مامایی (پردیس HALİÇ) ترکی کارشناسی 4 $5.000
NEW MEDIA AND COMMUNICATION رسانه و ارتباطات جدید ترکی کارشناسی 4 $5.278
NURSING (ENGLISH) پرستاری (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
NURSING (TURKISH) پرستاری (ترکی) ترکی کارشناسی 4 $5.556
NURSING (HALİÇ CAMPUS) پرستاری (پردیس HALİÇ) ترکی کارشناسی 4 $5.000
NUTRITION AND DIETETICS تغذیه و رژیم غذایی ترکی کارشناسی 4 $5.556
NUTRITION AND DIETETICS (HALİÇ CAMPUS) تغذیه و رژیم غذایی (HALİÇ CAMPUS) ترکی کارشناسی 4 $5.000
ORTHOSIS AND PROSTHESIS ارتز و پروتز ترکی کارشناسی 4 $5.556
PHARMACY داروخانه ترکی کارشناسی 5 $10.417
PHARMACY (ENGLISH) داروخانه (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $16.500
PHYSIOTHERAPY AND REHABILITATION (ENGLISH) فیزیوتراپی و توانبخشی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $6.250
PHYSIOTHERAPY AND REHABILITATION فیزیوتراپی و توانبخشی ترکی کارشناسی 4 $5.556
POLITICAL SCIENCE AND INTERNATIONAL RELATIONS (ENGLISH) علوم سیاسی و روابط بین الملل (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.278
POLITICAL SCIENCE AND PUBLIC ADMINISTRATION علوم سیاسی و مدیریت دولتی ترکی کارشناسی 4 $5.278
POLITICAL SCIENCE AND PUBLIC ADMINISTRATION (ENGLISH) علوم سیاسی و مدیریت عمومی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.278
PRESCHOOL TEACHING آموزش پیش دبستانی ترکی کارشناسی 4 $5.278
PRIMARY MATHEMATICS TEACHING تدریس ریاضیات ابتدایی ترکی کارشناسی 4 $5.278
PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCE مشاوره و راهنمایی روانشناسی ترکی کارشناسی 4 $5.278
PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCE (ENGLISH) مشاوره و راهنمایی روانشناسی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.278
PSYCHOLOGY روانشناسی ترکی کارشناسی 4 $5.278
PSYCHOLOGY (ENGLISH) روانشناسی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.278
PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING روابط عمومی و تبلیغات ترکی کارشناسی 4 $5.278
PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING (ENGLISH) روابط عمومی و تبلیغات (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.278
RADIO TELEVISION AND CINEMA رادیو تلویزیون و سینما ترکی کارشناسی 4 $5.278
SOCIAL SERVICES خدمات اجتماعی ترکی کارشناسی 4 $5.556
SPECIAL EDUCATION TEACHING آموزش و پرورش استثنایی ترکی کارشناسی 4 $5.278
SPEECH AND LANGUAGE THERAPY گفتار و زبان درمانی ترکی کارشناسی 4 $5.556
SPEECH AND LANGUAGE THERAPY (ENGLISH) گفتار و زبان درمانی (انگلیسی) انگلیسی کارشناسی 4 $5.556
TURKISH MUSIC ART MAJOR هنر موسیقی ترکیه ترکی کارشناسی 4 $5.278
URBAN DESIGN AND LANDSCAPE ARCHITECTURE طراحی شهری و معماری منظر ترکی کارشناسی 4 $5.278
VISUAL COMMUNICATION DESIGN طراحی ارتباط بصری ترکی کارشناسی 4 $5.278

 

دانشکده‌های دانشگاه مدیپول استانبول

در این بخش دپارتمان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه مدیپول استانبول معرفی شده‌اند.

  • دانشکده دندانپزشکی (School of Dentistry)
  • دانشکده حقوق (School of Law)
  • دانشکده پزشکی (School of Medicine)
  • داروسازی (Pharmacy)
  • دانشکده بازرگانی (Business School)
  • دانشکده آموزش (School of Education)
  • دانشکده ارتباط (Communication)
  • دانشکده علوم بهداشتی (Health Sciences)
  • دانشکده مهندسی و علوم طبیعی (Engineering and Natural Sciences)
  • دانشکده هنرهای زیبا، طراحی و معماری (Fine Arts, Design and Architecture)
  • دانشکده علوم انسانی و اجتماعی (Humanities and Social Sciences)

 

زندگی دانشجویی در پردیس دانشگاه مدیپول استانبول

دانشگاه مدیپول استانبول برنامه‌های آموزشی و تحصیلی خود را در پردیس‌های کاواجیک شرقی (Kavacık East)، کاواجیک جنوبی (Kavacık South) و گلدن هورن (Golden Horn) ادامه می‌دهد. علاوه بر این دوره‌های آموزشی عملی و کارآموزی برای دانشجویان در بیمارستان مگا دانشگاه مدیپول در باغجیلار (Bağcılar) آغاز می‌شود. تحصیل در استانبول تجربه بی‌نظیری یرای دانشجویان خواهد بود.

پردیس شمالی و جنوبی کاواجیک Kavacık : ساختمان‌های خوابگاهی دانشجویان را در خود جای داده است. پردیس‌های شمالی و جنوبی Kavacık، در پای پل فاتح سلطان مهمت در سمت آناتولی واقع شده‌اند. این پردیس که به خاطر زمین‌های فوتبال، تنیس و بسکتبال، مناطق تفریحی و چت، سالن‌های بزرگ، کلاس‌های درس و امکانات پارکینگ شناخته شده است، در حال تبدیل شدن به یک پردیس بزرگ‌ دانشجو محور است.

پردیس هالیج Haliç : این پردیس با داشتن مرکزی‌ترین موقعیت شهر، به دلیل غنای تاریخی و فرهنگی خود متمایز است. پردیس هالیج با ساختمان مدرن، لابی پویا، باغ‌ها و رستوران، میزبان یک زندگی دانشگاهی پر جنب و جوش است. نزدیک به 20 باشگاه دانشجویی از جمله تئاتر، موسیقی، سفر و عکاسی به این نشاط دانشجویی رنگ می‌بخشند.

 

معرفی اساتید دانشگاه مدیپول استانبول

در جدول زیر اساتید و مدرسین و به طور کلی هیئت علمی دانشگاه مدیپول استانبول معرفی شده‌اند.

پروفسور دکتر اومر سران Prof.Dr. Ömer CERAN
پروفسور دکتر ناجی  KARACAOĞLAN Prof.Dr. Naci KARACAOĞLAN
پروفسور دکتر اردوغان کونتر Prof.Dr. Erdoğan KUNTER
پروفسور دکتر آیهان تاشتکین Prof.Dr. Ayhan TAŞTEKİN
پروفسور دکتر بایرام اوفوک ŞAKUL Prof.Dr. Bayram Ufuk ŞAKUL
پروفسور دکتر حسین ارسلان Prof.Dr. Hüseyin ARSLAN
پروفسور دکتر ابراهیم سینا UÇKAN Prof.Dr. İbrahim Sina UÇKAN
پروفسور دکتر عایشه نوهولو Prof.Dr. Ayşe NUHOĞLU
پروفسور دکتر علی بویوکاسلان Prof.Dr. Ali BÜYÜKASLAN
پروفسور دکتر حسین آتیلا DİKBAŞ Prof.Dr. Hüseyin Atilla DİKBAŞ
پروفسور دکتر گوخان سیلاحتاروگلو Prof.Dr. Gökhan SİLAHTAROĞLU
پروفسور دکتر گلدن زهرا اومورتاگ Prof.Dr. Gülden Zehra OMURTAG
پروفسور دکتر علی رسول یوسف Prof.Dr. Ali Resül USUL
پروفسور دکتر گوخان ملکوچ Prof.Dr. Gökhan MALKOÇ
پروفسور دکتر سروت بایرام Prof.Dr. Servet BAYRAM
پروفسور دکتر حسین اوکتای Prof.Dr. Hüsamettin OKTAY
پروفسور دکتر مهمت امین  ARTUK Prof.Dr. Mehmet Emin ARTUK
پروفسور دکتر آلپر آتاسور Prof.Dr. Alper ATASEVER
دانشیار Rana ATABAY KUŞÇU Assoc.Prof. Rana ATABAY KUŞÇU
پروفسور دکتر Müjgan TUNÇ YÜCEL Prof.Dr. Müjgan TUNÇ YÜCEL
پروفسور دکتر هارون DEMİRBAŞ Prof.Dr. Harun DEMİRBAŞ
پروفسور دکتر نسلین EMEKLİ Prof.Dr. Neslin EMEKLİ
دانشیار ایلکنور KESKİN Assoc.Prof. İlknur KESKİN
پروفسور دکتر Halit Eyüp ÖZDEMİR Prof.Dr. Halit Eyüp ÖZDEMİR
پروفسور دکتر فاطما توسون Prof.Dr. Fatma TOSUN
پروفسور دکتر رجب اوزتورک Prof.Dr. Recep ÖZTÜRK
پروفسور دکتر عایشه زینپ سوزن Prof.Dr. Ayşe Zeynep SÖZEN
پروفسور دکتر نورالله گور Prof.Dr. Nurullah GÜR
دانشیار فره چکیچی Assoc.Prof. Ferah ÇEKİCİ
پروفسور دکتر آرزو یوکسلن Prof.Dr. Arzu YÜKSELEN
پروفسور دکتر بهادیر کورشات گونتورک Prof.Dr. Bahadır Kürşat GÜNTÜRK
پروفسور دکتر ارطغرول کیلیچ Prof.Dr. Ertuğrul KILIÇ

 

سخن پایانی

موسسه مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره‌های تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به ترکیه، شرایط تحصیل در ترکیه ، اخذ پذیرش از دانشگاه‌های ترکیه ، اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه و بسیاری از موارد دیگر خواهد بود. این موسسه مهاجرتی با دانش و تخصصی که در زمینه قوانین مهاجرتی دارد و نیز ارائه خدمات متنوع و داشتن یک تیم پشتیبانی قوی در تلاش است تا مسیر مهاجرت را برای شما هموار‌تر نماید. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با موسسه مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. zeinab mesgarzadeh
    14 تیر 1401
    پاسخ

    test

برای مشاوره رایگان کلیک کنید