لوگو صبا ویزا
ویزای کار اسپانیا

ویزای کار اسپانیا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ ویزای کار اسپانیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

برخی از ملیت‌ها برای زندگی و کار قانونی در اسپانیا نیاز به ویزا دارند و ایرانی‌ها نیز یکی از این دسته ملیت‌ها هستند. چندین نوع مجوز کار اسپانیایی و همچنین برخی از معافیت‌ها وجود دارد. این موارد به عوامل زیادی از جمله کشور اصلی، وضعیت اقامت و وضعیت شغلی شما بستگی دارد.

خوشبختانه، این مقاله آنچه را که برای اخذ ویزای کار اسپانیا به آن نیاز دارید را مشخص می‌کند. همچنین در صورتی که تمایل دارید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا نیز تماس بگیرید و تمام سوالاتتان راجع به مهاجرت کاری به اسپانیا را بپرسید.

سازمان مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به اسپانیا خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

فهرست عناوین

کار در اسپانیا

اسپانیا برای افرادی که می‌‌خواهند درازمدت در این کشور زندگی و کار کنند، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این کشور در میان کشورهای OECD برای تعادل بین کار و زندگی امتیاز بالایی کسب می‌کند. نه تنها این، بلکه دارای هوایی همیشه آفتابی، فرهنگ عالی و منظره‌های غذایی پر جنب و جوش است که آن را برای مهاجران از سراسر جهان جذاب می‌کند. در واقع، حدود 5.5 میلیون ساکن در کشور دیگری متولد شده‌اند که 45 درصد از آمریکای جنوبی و مرکزی، 30 درصد از سایر کشورهای اتحادیه اروپا و 25 درصد از سایر نقاط جهان هستند. این شامل بازنشستگان، دانشجویان، متخصصان، خانواده‌ها و … می‌شود.

متوسط ​​درآمد خانوار در اسپانیا 23999 دلار در سال است که کمتر از میانگین 33604 دلار خواهد بود. با وجود این، اسپانیا همچنان به جذب نیروی کاری مهاجر ادامه می‌دهد. این تا حدودی به این دلیل است که هزینه زندگی نسبت به سایر کشورها ارزان‌تر است. به عنوان مثال، زندگی در مادرید ارزان‌تر از مثلاً لندن یا برلین است.

علاوه بر این، کارمندان اسپانیا توسط برخی از قوی‌ترین قوانین کار اروپا محافظت می‌شوند. از سپتامبر 2021، حداقل حقوق برای یک شغل تمام وقت در اسپانیا 1125 یورو در ماه است.

درصد زیادی (63٪) از جمعیت خارجی اسپانیا نیز در سال 2019 شاغل بودند. این درصد بالاتر از یونان (53٪) و فرانسه (58.9٪) است. در همین حال، بیشترین تعداد اتباع خارجی در اسپانیا از مراکش و پس از آن رومانی، بریتانیا و ایتالیا هستند.

کار در اسپانیا

 

چه کسانی به ویزای کار اسپانیا نیاز دارند

اگر می‌‌خواهید در اسپانیا زندگی و کار کنید، دو شاخه اصلی از مقامات وجود دارد که با آن‌ها سروکار خواهید داشت: اداره مهاجرت زیر نظر وزیر امور خارجه مهاجرت و مقامات کار و اقتصاد، تحت نظر وزارت کار و اقتصاد.

خوشبختانه برای شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس، مهاجرت به اسپانیا ساده است و آن‌ها می‌توانند بدون محدودیت در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند. با این حال، اکثر شهروندان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا، که اتباع کشورهای ثالث نیز نامیده می‌شوند، به مجوز کار نیاز دارند و قبل از اینکه بتوانند برای آن درخواست دهند، باید یک قرارداد کار داشته باشند. شهروندان بریتانیایی که مایلند پس از برگزیت برای زندگی و کار به اسپانیا بیایند نیز به ویزای اقامت و کار نیاز دارند.

 

معافیت‌های مجوز کار در اسپانیا

برخی از افراد برای کار در اسپانیا نیازی به دریافت مجوز کار ندارند، با این حال، ممکن است همچنان برای ورود به این کشور نیاز به ویزا داشته باشند. این‌ها شامل اساتید دانشگاه، تکنسین‌ها و دانشمندان می‌شود. سایر افرادی که از این معافیت بهره مند می‌شوند عبارتند از کسانی که برای توسعه برنامه‌های علمی یا فرهنگی به اسپانیا می‌روند، روزنامه نگاران خارجی، هنرمندانی که برای اجراهای خاص می‌آیند، روحانیون و مقامات اتحادیه‌های کارگری. همچنین اگر به عضوی از خانواده ملحق می‌شوید که دارای مجوز کار اسپانیایی است، ممکن است نیازی به ویزا نداشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای کار در اسپانیا

هنگام ورود به اسپانیا، برای اقامت طولانی مدت، باید برای مجوز اقامت و یک شماره شناسایی خارجی را  از طریق اداره اتباع خارجی درخواست کنید.

شما برای تمام مراحل مالی و اداری خود در اسپانیا به NIE نیاز دارید. این شامل افتتاح حساب بانکی، دریافت حقوق، ثبت نام در تامین اجتماعی، پرداخت مالیات، خرید ملک و درخواست گواهینامه رانندگی اسپانیایی است.

به خاطر داشته باشید که همه افرادی که در اسپانیا کار می‌کنند، خواه کارمند حقوق بگیر یا خوداشتغال باشند، باید در صندوق تامین اجتماعی عمومی ثبت نام کنند. اگر کارمند هستید، کارفرمای شما این کار را برای شما انجام می‌دهد، اما اگر فریلنسر هستید، مسئولیت آن با شماست.

 

انواع ویزای کار در اسپانیا

اگر می‌‌خواهید در اسپانیا به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا / EEA زندگی و کار کنید، به مجوز اقامت و کار نیاز دارید.

انواع مختلفی از مجوزهای کار برای انواع مشاغل و طول مدت کار وجود دارد. برخی از رایج‌ترین انواع ویزا که به شما امکان زندگی و کار در اسپانیا را می‌دهد عبارتند از:

  • ویزای کاری – شامل مجوزهایی برای متخصصان واجد شرایط و نیروی کاری فصلی است.
  • ویزای کار فریلنسر – این اجازه را به شما می‌دهد که به مدت یک سال در اسپانیا زندگی و کار کنید.

هنگام درخواست، باید هزینه تعیین شده (معمولاً 60 تا 80 یورو) را برای ویزاهای بلند مدت بپردازید. در صورت رد درخواست شما این مبلغ بازنخواهد گشت و غیرقابل استرداد است.

 

ویزای کار اسپانیا برای افراد شاغل

قبل از اینکه بتوانید ویزای کار اسپانیا دریافت کنید، ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشید. سپس کارفرمای شما باید برای شما اجازه کار درخواست کند تا بتوانید بصورت قانونی در اسپانیا کار کنید. مجوزها برای بخش‌های خاصی در دسترس هستند.

 

الزامات اخذ ویزای کار اسپانیا

دولت اسپانیا معمولاً زمانی ویزای کاری اعطا می‌کند که دولت این شغل را به عنوان شغلی با کمبود نیرو شناسایی کرده باشد. در آن صورت، متقاضی به طور کلی یک حرفه‌ای بسیار ماهر است.

نکته مهم این است که شما نمی‌توانید زمانی که در اسپانیا هستید برای ویزای کار درخواست دهید. زیرا مقامات مهاجرت هر درخواستی را که در اسپانیا ارسال شود غیرقانونی می‌دانند و درخواست را رد می‌کنند. به این ترتیب، هنگام درخواست برای اجازه کار در اسپانیا، حتما از کنسولگری یا سفارت در کشور خود درخواست دهید.

 

نحوه درخواست ویزای کار اسپانیا

کارفرمای شما باید از طرف شما درخواستی برای مجوز کار به دفتر استانی وزارت کار ارسال کند.

در حالی که این درخواست در حال پردازش است، دولت اسپانیا یک کپی از درخواست را با مهر دفتری که مسئول مجوز و شماره پرونده‌ی شما است برای شما ارسال می‌کند. سپس می‌توانید این را به عنوان بخشی از درخواست ویزای خود به سفارت اسپانیا ارسال کنید. سپس سفارت به اداره کار منطقه‌ای اطلاع می‌دهد که درخواست شما را دریافت کرده است و اداره کار نیز به درخواست شما رسیدگی می‌کند.

 

مدت اعتبار ویزای کار اسپانیا

رسیدگی به درخواست مجوز کار ممکن است تا هشت ماه طول بکشد. زمانی که اداره کار مجوز کار را تایید کرد، سفارت ویزای کار و اقامت شما را صادر می‌کند. مجوز کار به مدت یک سال معتبر است و تا زمانی که شرایط را داشته باشید قابل تمدید است. پس از پنج سال، می‌توانید برای اقامت دائم اسپانیا اقدام کنید.

 

ویزای کار برای نیروی کاری فصلی

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید که مایل به انجام کار فصلی در اسپانیا است، باید موارد زیر را پیش ببرید:

  • اخذ اجازه کار و اقامت
  • اخذ ویزای کار و اقامت

الزامات اخذ ویزای کار اسپانیا برای نیروی کار فصلی

روند درخواست ویزا تقریباً شبیه به درخواست شما برای استخدام طولانی مدت است. با این حال، چند الزام اضافی وجود دارد:

  • کارفرمای شما باید مسکن را در «شرایط بهداشت و منزلت کافی» فراهم کند.
  • کارفرمای شما باید هزینه‌های سفر شما را بپردازد.
  • باید موافقت کنید که پس از پایان قرارداد به کشور مبدا خود بازگردید.

نحوه‌ی درخواست ویزای کار اسپانیا برای نیروی کار فصلی

قبل از اینکه برای ویزای کار و اقامت خود درخواست دهید، کارفرمای شما باید از اداره امور بیگانگان استانی یا از هر بخش رسمی کار در جوامع خودمختار مختلف مجوز کار دریافت کند.

پس از تأیید مجوز کار، اجازه اقامت همراه با مجوز کار توسط اداره امور بیگانگان استان صادر می‌شود. پس از تأیید مجوز کار، باید برای ویزای کار و اقامت در سفارت یا کنسولگری در کشور محل اقامت خود درخواست دهید که به شما امکان می‌دهد برای کار وارد اسپانیا شوید.

مدت اعتبار ویزای کار اسپانیا برای نیروی کار فصلی

مجوزها حداکثر برای 9 ماه در سال تقویمی معتبر هستند و مدت زمان آن با قرارداد کار خواهد بود. قراردادها و مجوزهای کوتاهتر را می‌توان تمدید کرد، اما در مجموع حداکثر تا نه ماه امکان‌پذیر خواهد بود.

 

کارت آبی اتحادیه اروپا

کارت آبی اتحادیه اروپا یک مجوز اقامت برای افراد واجد شرایط است. این به کشورهای اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا اتباع ماهر کشورهای ثالث را جذب و به کار گیرند. اسپانیا در سال 2019 سی و نه کارت آبی اتحادیه اروپا صادر کرد که به طور قابل توجهی کمتر از آلمان، لهستان و فرانسه است. چون آن‌ها به ترتیب 28858، 2104 و 2036 کارت آبی صادر کردند. هزینه این ویزا 418 یورو است که از بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا بیشتر است.

کارت آبی اتحادیه اروپا

 

شرایط اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا

اگر مدرک تحصیلی عالی دارید که حداقل سه سال طول کشیده است (و به شما اجازه می‌دهد در سطح بالا و به صورت حرفه‌ای کار کنید) یا حداقل پنج سال تجربه حرفه‌ای دارید، می‌توانید برای کارت آبی اتحادیه اروپا درخواست دهید.

شما همچنین به یک قرارداد کاری یا یک پیشنهاد شغلی الزامی و قانونی نیاز دارید. این شغل باید حداقل 1.5 برابر (یا 1.2 برابر برای مشاغل خاص) متوسط ​​دستمزد در اسپانیا داشته باشد. حداقل حقوق سالانه فعلی برای متقاضیان کارت آبی اتحادیه اروپا در اسپانیا 33908 یورو است.

 

نحوه درخواست کارت آبی اتحادیه اروپا

شما نباید برای درخواست کارت آبی کاری کنید، این وظیفه‌ی کارفرمای شماست. او درخواست به همراه مدارک مربوط به شغل از طرف شما ارسال می‌کند. در این مدارک باید شواهدی مبنی بر اینکه هیچ شهروند اتحادیه اروپا نمی‌تواند این موقعیت را پر کند، و اطلاعاتی در مورد مدارک تحصیلی، پاسپورت/شناسنامه و بیمه درمانی شما در اسپانیا وجود داشته باشد.

هنگامی که مقامات اسپانیایی کارت آبی اتحادیه اروپا شما را تایید کردند، باید از سفارت اسپانیا در کشور خود برای ویزا درخواست دهید. شما به پاسپورت، گواهی پزشکی، بدون گواهی سابقه کیفری و یک کپی از قرارداد کار نیاز دارید. پس از دریافت ویزا، سه ماه فرصت دارید تا وارد اسپانیا شوید.

 

مدت اعتبار کارت آبی اتحادیه اروپا

کارت آبی به مدت یک سال اعتبار دارد و تا زمانی که هنوز شرایط آن را داشته باشید قابل تمدید است. هنگامی که کارت آبی اتحادیه اروپا دارید، می‌توانید تا سه ماه و در یک دوره شش ماهه به سایر کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید. پس از 18 ماه، می‌توانید به یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا نقل مکان کنید، اما باید در آنجا دوباره برای کارت اتحادیه اروپا درخواست دهید.

اگر کارت آبی صادر شده توسط یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به مدت 18 ماه در اختیار داشته باشید، این حق را دارید که به اسپانیا مهاجرت کرده و برای کارت آبی اتحادیه اروپا اسپانیا درخواست دهید. شما یا کارفرمایتان می‌توانید قبل از ورود به اسپانیا یا ظرف یک ماه پس از ورود به کشور درخواست دهید.

 

ویزای کار فریلنسر اسپانیا

اگر ایده رئیس خود بودن در اسپانیا جذاب به نظر می‌رسد، ممکن است بخواهید به فریلنسری یا همان چیزی که اسپانیایی‌ها از آن به عنوان autonomo یاد می‌کنند فکر کنید. با این حال، درک این نکته مهم است که فرآیندی که باید دنبال کنید تا حد زیادی به کشور مبدا شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و EFTA می‌توانند بدون نیاز به مجوز کار، وارد اسپانیا شده و آزادانه کار کنند. آن‌ها می‌توانند پس از ورود به کشور خود را به عنوان خوداشتغال ثبت کنند.

با این حال، شهروندان غیر اتحادیه اروپا/EFTA ابتدا باید برای ویزای ورود به اسپانیا، اجازه اقامت برای اقامت طولانی مدت در این کشور و در نهایت یک مجوز کار فریلنسر درخواست دهند.

شرایط اخذ ویزای کار فریلنسر در اسپانیا

برای درخواست ویزای کار فریلنسر در اسپانیا، باید:

  • شهروند اتحادیه اروپا نباشید.
  • بیش از 18 سال سن داشته باشید.
  • در پنج سال اخیر سابقه‌ی کیفری نداشته باشید.
  • دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای مناسب یا تجربه کافی مورد نیاز برای فعالیت تجاری که می‌‌خواهید انجام دهید، باشید.
  • شواهدی مبنی بر داشتن منابع مالی کافی برای انجام تجارت خود نشان دهید.

نحوه‌ی درخواست ویزای کار فریلنسر در اسپانیا

شما می‌توانید این نوع ویزای کاری را با درخواست آن یا با تغییر ویزای موجود دریافت کنید. هزینه‌های این ویزا برای شهروندان ایالات متحده 515 دلار آمریکا، برای کانادایی‌ها 1043 دلار و برای سایر ملیت‌ها 318 دلار آمریکا است. اتباع ایرلندی، بریتانیایی و استرالیایی باید توافقات کشورشان با اسپانیا را بررسی کنند.

مدت اعتبار ویزای کار فریلنسر در اسپانیا

مجوز کار فریلنسر به شهروندان غیر اتحادیه اروپا و EEA اجازه می‌دهد تا به مدت یک سال در اسپانیا زندگی و کار کنند. پس از این، آن‌ها می‌توانند ویزا را برای دو سال تمدید کنند و سپس این کار را تا رسیدن به مرز پنج ساله تکرار کنند.

 

ویزای کار در اسپانیا برای دانشجویان

اگر کارت اقامت دانشجویی دارید، می‌توانید در طول تحصیل در اسپانیا تا 20 ساعت در هفته کار کنید. با این حال، کارفرمای شما باید یک مجوز کار از طرف شما ترتیب دهد.

اگر برنامه تحصیلی شما بین سه تا شش ماه طول بکشد، ممکن است نیاز به دریافت ویزای دانشجویی داشته باشید. اگر روی آن مهر «مطالعات 180 روزه» زده شود، نمی‌توانید کارت اقامتی دریافت کنید که به شما اجازه می‌دهد در اسپانیا کار کنید.

 

ویزای تعطیلات کاری

اسپانیا با کشورهای زیر قراردادهای ویزای تعطیلات کاری دارد:

  • استرالیا
  • کانادا
  • ژاپن
  • نیوزلند
  • کره جنوبی

اگر شهروند یکی از این کشورها هستید و 30 سال یا کمتر دارید، واجد شرایط درخواست این ویزا هستید.

الزامات ویزای تعطیلات کاری

برای شرکت در برنامه باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • یک پاسپورت معتبر برای مدتی بیشتر از مدت اقامت پیشنهادی خود در اسپانیا داشته باشید
  • در تاریخ ارسال درخواست بین 18 تا 30 سال سن داشته باشید. کانادایی‌ها تا سن 35 سالگی مجاز هستند
  • در طول اقامت خود در اسپانیا بودجه کافی برای حمایت شخصی داشته باشید
  • هزینه درخواست ویزا را بپردازید
  • یک بلیط رفت و برگشت یا بودجه کافی برای خرید آن نگه دارید
  • حداقل تحصیلات عالی را گذرانده باشند
  • سطح خوبی در زبان اسپانیایی داشته باشید
  • قبل از ورود به اسپانیا الزامات بهداشتی را با بیمه نامه پزشکی مورد نیاز برآورده کنید
  • الزامات شخصیتی را برآورده کنید
  • هیچ همراهی نداشته باشید
  • قبلاً در برنامه تعطیلات کاری در اسپانیا شرکت نکرده باشید

نحوه‌ی درخواست ویزای تعطیلات کاری

شما باید برای ویزای تعطیلات کاری اسپانیا از سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور خود درخواست دهید. مهم است که توجه داشته باشید که زمان پردازش، بسته به جایی که هستید و ملیت شما می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین، بهتر است برای اطلاع از این موضوع با مقامات تماس بگیرید. آن‌ها می‌توانند به شما در مورد بهترین زمان درخواست مشاوره دهند. هزینه این ویزا 60 یورو است.

مدت اعتبار ویزای تعطیلات کاری

ویزای تعطیلات کاری به شما امکان می‌دهد حداکثر یک سال در اسپانیا زندگی کنید. در این مدت، شما فقط می‌توانید حداکثر تا سه ماه برای همان کارفرما کار کنید. نکته مهم این است که ویزا قابل تمدید نیست و فقط یک بار می‌توانید در این برنامه شرکت کنید. با این حال می‌توانید در طول سال از سایر کشورهای اتحادیه اروپا دیدن کنید.

 

ویزای کار برای au pairs در اسپانیا

در گذشته، بسیاری از au pair ها روی ویزای دانشجویی کار می‌کردند، با این حال، امروزه، برنامه ویزای دانشجویی در اسپانیا مستلزم این است که شما یک دانشجوی تمام وقت باشید. علاوه بر این، اگر دانشجو هستید و خواهان مجوز کار هستید، شغل باید با تحصیلات شما سازگار باشد و ساعات کاری شما محدود باشد.

از آنجایی که اسپانیا برنامه رسمی ویزای au pair ندارد، شهروندان غیر اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس به عنوان یک au pair گزینه‌های محدودی برای زندگی و کار در اسپانیا دارند.

خوشبختانه، با این حال، اسپانیا توافق نامه اروپایی در مورد قرار دادن Au Pair را امضا کرده است، به این معنی که تقریباً شهروندان همه کشورهای جهان می‌توانند برای کار به عنوان au pair به اسپانیا سفر کنند. گفته می‌شود، آن‌ها باید از مقررات ورود پیروی کنند که بسته به کشور مبدا آن‌ها متفاوت است.

از طرف دیگر، اگر از کشوری هستید که 90 روز بدون ویزا به اسپانیا سفر می‌کنید، می‌توانید به سادگی از پاسپورت خود برای بازدید از خانواده میزبان در این کشور برای این مدت استفاده کنید.

الزامات

برای کار به عنوان au pair در اسپانیا، باید:

  • بین 17 تا 30 سال سن داشته باشید
  • یک توافق نامه au pair بین شما و خانواده میزبان داشته باشید که جزئیات کار و حقوق را مشخص کند
  • مدرکی داشته باشید که نشان دهد می‌توانید از خود حمایت کنید و پوشش پزشکی داشته باشید

نحوه درخواست

شما باید با سفارت یا دفتر کنسولگری اسپانیا تماس بگیرید تا ببینید آیا خانواده میزبان شما می‌توانند در طول اقامت در اسپانیا از شما برای دریافت مجوز اقامت وابسته حمایت کنند. اگر مقامات اسپانیا برای شما مجوز اقامت صادر کنند، می‌توانید با آن به اسپانیا سفر کنید و سپس باید برای مجوز کار به عنوان au pair اقدام کنید.

مدت اعتبار

اگر شرایط شما توسط مقامات اسپانیا تایید شود، مجوز یکساله را می‌توان برای یک سال دیگر تمدید کرد.

ویزای اسپانیا

ویزای کار در اسپانیا برای اعضای خانواده

اعضای خانواده می‌توانند با درخواست ویزای الحاق خانواده به اقوام غیر اتحادیه اروپا که به مدت یک سال در اسپانیا زندگی کرده‌اند بپیوندند و برای یک سال دیگر اجازه اقامت داشته باشند. پس از تایید، اعضای خانواده می‌توانند بدون نیاز به مجوز کار در کشور کار کنند.

اگر شما یک تبعه اتحادیه اروپا نیستید، اما خویشاوندان شما در اسپانیا شهروند اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / سوئیس هستند، می‌توانید بدون نیاز به یک سال صبر به اسپانیا بیایید. شما همچنین می‌توانید بدون مجوز کار کنید.

اعضای خانواده کسانی که دارای کارت آبی اتحادیه اروپا هستند می‌توانند بدون نیاز به یک سال انتظار برای اجازه اقامت موقت درخواست دهند، البته تا زمانی که شرایط اتحاد مجدد را داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند بدون مجوز کار کار کنند.

 

درخواست تجدید نظر و شکایات در مورد ویزای کار در اسپانیا

اگر درخواست شما برای ویزای کار رد شد، می‌توانید به تصمیم دولت اعتراض کنید. می‌توانید فرم درخواست را در آژانس یا سفارت اسپانیا در کشور خود تکمیل کنید. این به شما امکان می‌دهد توضیح دهید که چرا با این تصمیم موافق نیستید.

هنگامی که سفارت درخواست تجدید نظر را بررسی کرد، درخواست ویزا مجدداً اعطا یا رد می‌شود. اگر ظرف یک ماه از تاریخ درخواست تجدید نظر خود پاسخی کتبی دریافت نکردید، باید تصمیم را قطعی بدانید. با این حال، می‌توانید درخواست تجدیدنظر دیگری ارائه دهید، اما باید به دادگاه‌های اسپانیا ارسال شود و به وکیل نیاز دارید.

 

سخن آخر

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم، اسپانیا انواع گوناگونی از ویزاهای شغلی را فراهم کرده است که به کمک آن می‌توانید با توجه به شرایط خود، بهترین گزینه را انتخاب و برای اخذ ویزای آن درخواست دهید. ما، موسسه مهاجرتی صبا ویزا، در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا برای اخذ ویزای کار اسپانیا، مدارک خود را جمع‌آوری کرده و با مشاوره‌ رایگان، به تمام اطلاعات مورد نیازتان برسید. پس همراه ما باشید و همین حالا با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. زهرا امجدی
    5 اردیبهشت 1402
    پاسخ

    باسلام و عرض ادب
    ببخشید برای ویزای کار شرایط سن و زبان لحاظ نشده؟ لطفا برای اخذ ویزای کاری با خانواده راهنمایی بفرمایید.
    سپاس

    • تحریریه صباویزا
      28 مرداد 1402
      پاسخ

      سلام، وقت بخیر
      لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند یا از طریق شماره 58416-021 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید