لوگو صبا ویزا

پست دکترا در اتریش

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه پست دکترا در اتریش در به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان

در این مطلب قصد داریم راجع به تحصیل پست دکترا در اتریش صحبت کنیم. کشوری پر از موقعیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی که بهشتی را برای پژوهشگران و دانشجویان پست دکترا فراهم می‌کند. اما قبل از هرچیز بهتر است راجع به خود پست دکترا اطلاعاتی به دست بیاوریم. ما در این مقاله، راجع به پست دکترا، موقعیت‌های شغلی پست دکترا در اتریش، بهترین دانشگاه‌های اتریش برای این مقطع تحصیلی و … را معرفی خواهیم کرد.

همچنین علاوه بر این مقاله، سازمان مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی‌سوالات شما در زمینه تحصیل در اتریش و پست دکترا در اتریش خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

فهرست عناوین

پست دکترا چیست؟

در بسیاری از زمینه‌ها، پست دکترا گام بعدی در مسیر شغلی آکادمیک پس از اخذ دکترا است (از این رو نام آن پست دکترا است.) پست دکترا یک موقعیت موقت است که به یک دکترا اجازه می‌دهد به آموزش خود به عنوان یک محقق ادامه دهد و مهارت‌ها و تجربه‌ای را کسب کند.

 

وظایف دانشجوی پست دکترا

یک دانشجوی پست دکترا در درجه اول محققی است که تحت نظارت یک مربی به عنوان بخشی از یک گروه تحقیقاتی بزرگتر کار می‌کند. به این ترتیب، آن‌ها تحقیقاتی را انجام می‌دهند، یا بر روی یک پروژه از پیش تعیین شده یا یکی از طراحی‌های خودشان و آن تحقیق را منتشر می‌کنند. در عین حال، پست دکترا برای آماده سازی محققان جوان برای تبدیل شدن به محققین اصلی یا اعضای هیئت علمی‌جوان است، پس آن‌ها همچنین مسئولیت‌های ارشد مانند مربیگری، نوشتن کمک هزینه و تدریس را بر عهده می‌گیرند.

مدت زمان تحصیل در دوره‌ی پست دکترا

هیچ مدت زمان مشخصی برای دوره پست دکترا وجود ندارد. این به عوامل متعددی مانند دانشگاه، کشور تحقیق، PI یا بودجه بستگی دارد. همانطور که گفته شد، اکثر موقعیت‌ها دو تا سه ساله هستند و برخی از آن‌ها قابل تمدید هستند. انجام بیش از یک دوره پست دکترا قبل از درخواست برای پست‌های هیئت علمی ‌معمول است. برخی از کشورها تعداد کل سال‌هایی را که یک فرد می‌تواند به عنوان دکترا کار کند محدود می‌کند. به عنوان مثال، در کانادا و سوئد، مجموعاً فقط پنج سال پست دکترا ممکن است، در حالی که در ایالات متحده محدودیتی برای سال‌های پست  دکترا وجود ندارد.

بودجه پست داک چگونه تامین می‌شود؟

بودجه‌ی پژوهش در مقطع پست دکترا را می‌توان به روش‌های مختلفی تامین کرد. برخی از پست دکترا کارمندان حقوق بگیر یک دانشگاه، موسسه یا شرکت هستند. در مواقع دیگر از کمک مالی، کمک هزینه تحصیلی یا بورسیه به آن‌ها کمک هزینه پرداخت می‌شود. در برخی از کشورها، نام موقعیت نشان دهنده منبع تامین مالی است. به عنوان مثال، در انگلستان، یک دستیار پست دکترا روی پروژه ای کار می‌کند که برای کمک هزینه‌ای که به PI اعطا می‌شود، در حال انجام است.

بورسیه تحصیلی پست دکترا در اتریش

در اتریش، دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی الزامات سختگیرانه و انتظارات بالایی برای بورسیه تحصیلی پست  دکترا دارند. این مقاله به شما بینشی در مورد بورسیه تحصیلی پست دکترا در اتریش و همچنین آنچه که ممکن است از نظر حقوق و دستمزد مالی انتظار دریافت کنید، ارائه می‌دهد.

مقدمه ای کوتاه بر بورسیه تحصیلی پست دکترا در اتریش

اتریش محل بسیاری از مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌های معتبر و معتبر است. این شامل دانشگاه گراتس، TU Wien و دانشگاه وین است.

تحصیلات پست  دکترا مرحله بین دکترا و استادی است. این یک مرحله احراز صلاحیت است که در طی آن پست  دکترا در حوزه‌های تخصصی خود عمیق تر می‌شوند. این به موسسه بستگی دارد، اما موقعیت‌ها معمولا بین دو تا سه سال طول می‌کشد اما می‌تواند تا چهار سال باشد. کاندیداها توسط رئیس گروه تحقیقاتی – عموماً استاد یا استادیار انتخاب می‌شوند و از بودجه کافی برخوردار هستند. درخواست‌ها به صورت مستمر است.

ورود به چنین برنامه‌هایی بسیار مورد توجه است و بنابراین رقابتی است. با این حال، تعداد فزاینده ای از دوره‌ها با موسسات در اتریش، به ویژه با موسسات علمی ‌وجود دارد، پس شانس خوبی برای به دست آوردن موقعیت با مدرک تحصیلی مربوطه وجود دارد.

مطالعات پست دکترا در موضوعات خاصی انجام می‌شود. این بستگی به دوره دارد، اما موقعیت‌ها نیز ممکن است با وظایف تدریس همراه باشد. این باز هم بستگی به مؤسسه دارد، زیرا هرکدام شرایط خود را برای ورود متفاوت است، اما تأکید بر استخدام بر اساس بالاترین استاندارد دکترا است که قبلاً به دست آمده است.

خارج از موفقیت تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات بر مهارت‌های به اصطلاح نرم تاکید دارند. این‌ها می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی آشکاری مانند جاه طلبی یا اشتیاق باشند. گذراندن وقت در خارج از کشور و درک خوب یک زبان خارجی، به ویژه انگلیسی، مطلوب تلقی می‌شود. علاوه بر این، دانش زبان آلمانی امتیاز محسوب می‌شود.

 

پست دکترا در اتریش

شرایط پست دکترا در اتریش

متقاضیان باید شرایط واجد شرایط بودن موقعیت‌های پست  دکترا را در صورت ورود از خارج بررسی کنند. در حالی که این بسته به مؤسسه متفاوت است، ممکن است از متقاضیان خواسته شود که الزامات مختلف متفاوتی را برآورده یا متعهد شوند. متعهد به نقل مکان به اتریش برای دوره قرار ملاقات غیرعادی نیست. برخی از موسسات درخواست می‌کنند که متقاضیان در اتریش زندگی کنند و برخی تنها در صورتی واجد شرایط هستند که برای مدت معینی در این کشور زندگی کرده باشند.

مهم است که به اطلاعیه‌های شغلی مانند موارد ذکر شده در Academys.com توجه داشته باشید. این‌ها باید با دقت خوانده شوند و باید از خود بپرسید نقش مورد علاقه شما چگونه در حرفه تحقیقاتی شما قرار می‌گیرد. وظایف و وظایف باید متناسب با کاری باشد که ممکن است بخواهید انجام دهید. فکر می‌کنید چه الزاماتی را برآورده می‌کنید؟

اغلب از متقاضیان لیستی از مقالات منتشر شده خواسته می‌شود، بنابراین برای ذکر نمونه‌هایی از کار خود آماده باشید. همچنین از متقاضیان خواسته می‌شود که انگیزه‌نامه ارائه دهند – نامه‌ای که توضیح دهد که چرا درخواست می‌دهید، جاه طلبی‌های شما چیست و چرا به موسسه‌ای که از آن درخواست داده‌اید علاقه‌مند هستید.

برای مؤسسه عجیب نیست که بخواهد یک کپی از پایان نامه را به عنوان بالاترین مدرک تحصیلی شما ببیند.

چشم انداز شغلی پست دکترا در اتریش

در یک نظرسنجی که توسط دکترای وین انجام شد موارد زیر یافت شد:

  • 50 درصد از فارغ التحصیلان پست دکترا مجبور به ترک دانشگاه هستند
  • 30 درصد به صورت داوطلبانه ترک می‌کنند
  • 19 درصد فکر می‌کنند که می‌توانند شغلی خارج از دانشگاه پیدا کنند

مشخص شد که یک سوگیری جنسیتی وجود دارد، به طوری که زنان پست دکترا کمتر به گزینه‌های شغلی خود اطمینان دارند. در مقایسه با مردان، تعداد بیشتری از زنان بیکار و برای مدت طولانی تری بیکار بودند. مشخص شد که تحرک اجتماعی محدودی به دلیل پیشینه اجتماعی دانشگاهیان وجود دارد. توازن کار و زندگی با چشم انداز تشکیل خانواده، کار در دانشگاه را برای زنان دشوارتر کرد.

با این وجود، دیدگاه کلی مثبت‌تر است. بسیاری از موسسات اتریش مشتاق هستند تا انواع خدمات خانوادگی را ارائه دهند و متقاضیان پست دکترا با بالاترین کیفیت علمی را جذب کنند. به همین ترتیب، انواع اقامتگاه‌ها، از جمله آپارتمان‌ها و مهمانخانه‌ها را می‌توان در محوطه دانشگاه پیدا و استفاده کرد.

مسیرهای شغلی و چالش‌های پیرامون این موقعیت‌ها برای هر دانشمند و محققی کاملاً فردی است و هیچ مسیر یکنواختی برای دانشگاهیان وجود ندارد.

 

مزایای مطالعه پست دکترا در اتریش

محدوده فایده
مربی‌گری برای ارتقای موقعیت خود، گردآوری شایستگی‌های اصلی در چارچوب آکادمیک و توسعه برنامه اقدام خود برای آینده.
گفتگو با متخصصان هم‌رده در اتریش برای دستیابی به یک آموزش جامع در این زمینه، گفتگوهای طولانی با محققان قدیمی دانشگاهی – مدیر و ایجاد گفتگو برای بازخورد حرفه‌ای
صحبت‌های تخصصی و آموزش تحت نظر پژوهشگران حرفه ای این برای کمک به شما در مرحله نهایی مدارک علمی است که از طرف همتایان و همچنین کارشناسان خارجی حمایت خواهد شد.
آموزش درخواست این نشان دهنده‌‌ی دانش و شایستگی‌های خاص در زمینه علمی است. این همچنین شما را بسته به زمینه‌های تخصص و علاقه برای مصاحبه و سخنرانی آماده می‌کند.

درآمد یک پست دکترا در اتریش

متقاضیان بورسیه تحصیلی پست دکترا در اتریش اغلب دارای صلاحیت بالایی هستند و اخیراً یک دکترا یا مدرک معادل آن را به پایان رسانده‌اند.

بسیاری از متقاضیان پست دکترا کارکنان دانشگاهی هستند که در دانشگاه‌ها یا مؤسسات تحقیقاتی کار می‌کنند. حقوق آن‌ها در گروه شغلی A2 قرار می‌گیرد.

حقوق و دستمزد تحصیلی در اتریش

رده‌بندی حقوقی موقعیت شغلی
A1 پروفسورهای دانشگاه
A2 کارکنان دانشگاهی که با آن‌ها قرارداد صلاحیت منعقد شده است.
B1 دستیاران دانشگاه (معروف به استادیار)، دانشمندان ارشد، اساتید ارشد و کارکنان پروژه که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی هستند.
B2 سخنرانان
C کارکنان دانشجو و کارکنان پروژه که طرح کارشناسی ارشد یا دیپلم را تکمیل نکرده‌اند

برای موقعیت‌هایی مانند سطح ارشد پست دکترا، حقوق ناخالص ماهانه می‌تواند حتی بالاتر باشد و حقوق‌هایی حدود 4080 یورو غیر معمول نیست. بر اساس ماده 27 قانون دانشگاه‌ها در سال 2002 حداکثر مجاز تحت این حقوق 4388.70 یورو است.

کارکنان دائمی ‌مؤسسات در این درجه باند می‌توانند انتظار داشته باشند که این رقم در طول زمان افزایش یابد.

گرنت‌ها، در حالی که در دسترس هستند، بسیار هدفمند و در زمینه‌های مختلف دانشگاهی هستند. کمک هزینه‌ها عمدتاً برای دانشجویان خارجی برای کمک و کمک به اقامت آن‌ها در اتریش است. آن‌ها اغلب افرادی از کشورهای خاص را هدف قرار می‌دهند و توسط دولت، مؤسسه، دولت خارجی یا ترکیبی از این جریان‌های درآمدی تأمین مالی می‌شوند.

موقعیت‌های شغلی پست دکترا در اتریش

برنامه بین‌المللی IST-BRIDGE

آیا مایل به انجام تحقیقات پایه پیشرفته در یک محیط بین‌المللی هستید؟ آیا می‌خواهید مرزهای علم را پیش ببرید و با سرپرستان و همکارانی که از بهترین‌های جهان هستند کار کنید؟

برنامه IST-BRIDGE در IST اتریش بورسیه‌های پست دکترا با بودجه کامل (دو ساله) را برای داوطلبان بسیار واجد شرایطی که دکترا یا معادل آن را در علوم طبیعی یا کامپیوتر، ریاضیات یا هر رشته مرتبط تکمیل کرده‌اند یا به زودی تکمیل خواهند کرد، ارائه می‌دهد.

مشاغل پست دکترای IST-BRIDGE با یک برنامه آموزشی منعطف «پیش‌های شغلی» و اعزام‌های غیر آکادمیک اختیاری، قرار گرفتن در واحدهای پشتیبانی تحقیقاتی IST اتریش و اعزام‌های آکادمیک به شرکای برجسته بین‌المللی شبکه BRIDGE افزایش می‌یابد.

 

مزایای کمک هزینه تحصیلی IST-BRIDGE

  • برنامه بورسیه بین‌المللی، بین رشته‌ای و بین بخشی
  • موقعیت پست دکترا 2 ساله با بودجه کامل (توسعه اختیاری برای جابجایی/فرستادگی)
  • آموزش شایستگی مشخص: 4 مسیر شغلی منعطف
  • قرار دادن و اعزام اختیاری BRIDGE
  • عنوان همکار ماری اسکلودوسکا-کوری- نشان برتری پژوهشی شناخته شده بین‌المللی

شرایط

  • همه زمینه‌های تحقیقاتی پشتیبانی شده در IST اتریش واجد شرایط خواهند بود.
  • در تاریخ مقرر، متقاضیان باید دارای مدرک دکترا (یا معادل آن) را ارائه دهند یا حداقل چهار سال تجربه تحقیقاتی معادل تمام وقت داشته باشند و مدرک دکترا خود را قبل از شروع بورسیه دریافت کنند (که نباید دیرتر باشد). تا زمانی که یک کپی از مدرک دیپلم / مدرک دفاع موفق ارائه نشود، قرارداد کمک هزینه تحصیلی صادر نمی‌شود.
  • متقاضیان نمی‌توانند بیش از 12 ماه در 36 ماه بلافاصله قبل از مهلت فراخوان در اتریش اقامت داشته باشند یا فعالیت اصلی خود (کار، تحصیل و …) را انجام داده باشند.
  • محققانی که قبلا در IST اتریش در آخرین مهلت فراخوان استخدام شده‌اند، واجد شرایط درخواست نیستند.

فراخوان‌های پیشنهادی: IST-BRIDGE 60 همکار را در طول 5 تماس تبلیغاتی جهانی (تقریباً 12 نفر در هر تماس) استخدام می‌کند.

 

11

مهلت درخواست

05/11/21 – 05/05/22 – 05/11/22 – 05/05/23 – 05/11/23

موقعیت شغلی پست دکترا در آزمایشگاه دارک متر COSINUS

40 ساعت در هفته | محدود به 3 سال

TU Wien بزرگترین موسسه تحقیقاتی و آموزش عالی اتریش در زمینه‌های فناوری و علوم طبیعی است. با بیش از 26000 دانش آموز و بیش از 4000 دانشمند، تحقیقات، آموزش و یادگیری اختصاص داده شده به پیشرفت علم و فناوری برای بیش از 200 سال در اینجا انجام شده است که با شعار «تکنولوژی برای مردم» هدایت می‌شود. TU Wien به عنوان یک محرک نوآوری، همکاری نزدیک با تجارت و صنعت را تقویت می‌کند و به شکوفایی جامعه کمک می‌کند.

گروه آزمایشی برای جستجوی رویدادهای نادر با همکاری دانشگاه Technische Universität Wien (TU Wien) و آکادمی ‌علوم اتریش (ÖAW) با مؤسسه فیزیک انرژی بالا (HEPHY)، وین، اتریش یک موقعیت باز پست دکترا ارائه می‌دهد.

آن‌ها به دنبال یک محقق پست  دکترا هستند که روی تجزیه و تحلیل داده‌ها و توسعه نرم افزار برای آزمایش جستجوی ماده تاریک COSINUS کار می‌کند. هدف COSINUS ارائه یک بررسی متقاطع مستقل از مدل ادعای ماده تاریک DAMA/LIBRA با استفاده از کریستال‌های هدف NaI است که به عنوان آشکارسازهای برودتی عمل می‌کنند. COSINUS در حال حاضر در آزمایشگاه زیرزمینی Gran Sasso (LNGS) در مرکز ایتالیا ساخته شده است. انتظار می‌رود اولین داده‌های ماده تاریک در سال 2023/24 گرفته شود.

گروه وین COSINUS –  به طور مشترک توسط TU Wien و HEPHY اداره می‌شود – به شدت در ساخت COSINUS شرکت دارد و سهم عمده‌ای در جمع آوری داده‌ها، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل داده‌ها دارد. COSINUS یک همکاری بین‌المللی اروپایی با مشارکت‌های اصلی اتریش، فنلاند، آلمان و ایتالیا است.

شرح وظایف

  • تجزیه و تحلیل داده‌ها از داده‌های خام تا نتیجه نهایی دارک متر (ممکن است شامل روش‌های یادگیری ماشینی باشد)
  • توسعه نرم افزار چارچوب تجزیه و تحلیل داده‌ها و سیستم جمع آوری داده برای آشکارسازهای برودتی و وتوی میون Cherenkov (بر اساس PMT)
  • پشتیبانی در محل در LNGS (ایتالیا) برای ساخت و ساز و گرفتن داده
  • تدریس در TU Wien و نظارت روزانه بر کار دانشجویان
  • انتشار نتایج علمی ‌و ارائه در کنفرانس‌های بین‌المللی (هزینه سفر پرداخت خواهد شد)
  • مشارکت احتمالی در تلاش‌های شبیه سازی مونت کارلو (Geant4).

شرایط اخذ موقعیت شغلی

  • تخصص علمی‌ و سابقه انتشار در (اختر) فیزیک ذرات
  • تخصص در آمار و تجربه برنامه نویسی (Python، C++ و/یا جولیا)
  • مهارت‌های ارتباطی و تیم محور برای کار در یک همکاری بین‌المللی و متنوع
  • توانایی انجام تحقیقات مستقل، خلاقانه و نوآورانه
  • دکترا فیزیک (تکمیل شده یا نزدیک به اتمام)
  • گواهینامه رانندگی کلاس B ترجیح داده می‌شود
  • تخصص در کرایوژنیک، الکترونیک و/یا برنامه نویسی تعبیه شده مزیت دارد

مزایا

  • محیطی خلاقانه در یکی از قابل زندگی ترین شهرهای جهان
  • این موقعیت برای مدت 3 سال با امکان تمدید 2 سال بسته به پیشرفت آزمایش پیش می‌رود.

TU Wien متعهد به افزایش نسبت زنان به ویژه در پست‌های رهبری و مدیریت است. پس در صورت داشتن شرایط یکسان، اولویت به زنان داده می‌شود، مگر اینکه دلایل خاص برای یک متقاضی مرد، تعادل را به نفع او تغییر دهد.

حقوق ورودی با درجه حقوق B1 تعیین می‌شود. این حداقل در حال حاضر 4061.50 یورو در ماه است، یعنی 14 بار در سال برای 40 ساعت در هفته. تجارب کاری مرتبط ممکن است درآمد ماهانه را افزایش دهد. مسئولین این دانشگاه مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما تا تاریخ 18.08.2022 هستند.

موقعیت شغلی دانشمند جوان برای انجام توسعه حسگرهای زیستی پلاسمونیک

BioSensor Technolgies بزرگترین سازمان تحقیقات و فناوری اتریش و یک ارائه‌دهنده‌ی بین‌المللی در زمینه‌های تحقیقاتی است که محققان پست دکترا را تحت پوشش قرار می‌دهد. این موسسه را به یک شریک توسعه پیشرو برای صنعت و کارفرمای برتر در جامعه علمی ‌تبدیل می‌کند. واحد BioSensor Technolgies به دنبال استخدام یک شریک مبتکر جدید درTulln  (در مجاورت وین) است:

وظایف پژوهشگر

  • به عنوان بخشی از تیم Biosensor Technologies ، به نیازهای آینده برای تجزیه و تحلیل پست حساس و سریع مقادیر کمی ‌از گونه‌های شیمیایی و بیولوژیکی پاسخ خواهید داد.
  • شما روی پروژه بین‌المللی DIPLAB کار خواهید کرد که در آن از نزدیک با فیزیکدانان، شیمیدانان پلیمری و زیست شناسان مولکولی از سازمان‌های شریک همکار خواهید شد: موسسه شیمی ‌ماکرو مولکولی آکادمی‌ علوم چک و تیم تشخیص مولکولی در موسسه فناوری اتریش.
  • هدف این پروژه FWF-GACR DIPLAB توسعه یک پلت فرم بیوسنسور نوری با تکیه بر پاسخ حسگر پلاسمونیکی تقویت شده، رابط‌های زیستی پلیمری ضد رسوب جدید و استراتژی تشخیص تک مولکولی است.

فعالیت

  • شما با استفاده از یک جعبه ابزار پلیمری جدید در توسعه سنجش‌ها و رابط‌های زیستی از تیم حمایت خواهید کرد.
  • شما مسئول اجرای روش‌های جدید برای ابزارهای تحلیلی جدید و اعتبار سنجی تجربی آن‌ها با نمونه‌های واقعی خواهید بود.
  • به همراه تیم خود، بر روی توسعه تراشه‌های حسگر نوری با معماری‌های رابط زیستی متناسب با ترکیب نانوساختارهای فلزی و اتصال دقیق مکانیکی کنترل‌شده قطعات زیست‌عاملی تمرکز خواهید کرد.

نتایج کار در این دوره‌ی شغلی

  • با استفاده از اصل ماشین مولکولی و دستکاری پلاسمونیک با فلورسانس، یک استراتژی تقویت دوگانه جدید ایجاد خواهید کرد.
  • شما تشخیص سریع غلظت‌های زیر فمتومولری آنالیت‌های موجود در مایعات بیولوژیکی پیچیده و نمایش آن را برای تجزیه و تحلیل DNA متیله برای بیوپسی مایع فعال خواهید کرد.

شرایط

  • مدرک دکترا در زمینه‌های مربوط به فناوری‌های حسگر زیستی، سنجش زیستی، و رابط‌های زیستی
  • تجربه کار با تکنیک‌های حسگر نوری مانند رزونانس پلاسمون سطحی و طیف‌سنجی فلورسانس
  • تجربه کار با چندین شریک پروژه از رشته‌های علمی ‌مختلف
  • تفکر تحلیلی
  • مهارت‌های ارتباطی بسیار خوب در زبان انگلیسی

انتظارات شما از این موقعیت شغلی

حداقل حقوق ناخالص سالانه طبق قرارداد جمعی 5524260 یورو است. حقوق واقعی بر اساس صلاحیت و تجربه شما به صورت جداگانه تعیین می‌شود. علاوه بر این، تیم مزایای شرکت، شرایط کاری انعطاف پذیر، آموزش فردی و فرصت‌های شغلی را ارائه می‌دهیم. در AIT، ارتقای زنان واقعا مهم است – به همین دلیل است که آن‌ها به ویژه مشتاقانه منتظر شنیدن درخواست‌های زن‌ها هستند.

لطفا مدارک درخواستی خود شامل رزومه، انگیزه نامه و گواهینامه را به صورت آنلاین ارسال کنید.

موقعیت شغلی پست دکترا برای مدلسازی سه بعدی تومورهای دوران کودکی

مکان: وین

گروه پژوهشی: گروه النی تومازو

ساعات کاری: تمام وقت

گروه النی تومازو، برای تقویت تیم تحقیقاتی خود، که بر توسعه و تحقیق رویکردهای نوآورانه برای درمان سرطان دوران کودکی متمرکز است، به دنبال یک محقق پست دکترا برای مدل سازی سه بعدی تومورهای دوران کودکی است. در این نقش، شما این فرصت منحصر به فرد را خواهید داشت تا بخشی از یک مرکز شایستگی چند رشته ای برای سرطان شناسی کودکان باشید و تأثیر مستقیمی ‌بر توسعه درمان‌های جدید سرطان داشته باشید.

گروه تومازو (https://www.tomazoulab.org/) به دنبال جذب یک دانشجوی پست دکترا است که یک پروژه تحقیقاتی بسیار جاه طلبانه را با هدف تسریع در کشف دارو و پزشکی دقیق مولکولی برای تومورهای کودکان (Sheffield NC., Nature) انجام دهد. این تیم با بهره‌گیری از پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر در زیست‌شناسی سلول‌های بنیادی، غربالگری CRISPR و آنالیز تک سلولی، رویکردی را دنبال می‌کند که مدل‌های تومور in vitro و in vivo را از سلول‌های بنیادی پرتوان انسانی و بافت تومور بسازد.

 

مسئولیت‌های شما

  • به یک محیط مهیج و چند رشته‌ای با پشتیبانی فراوان برای پیشرفت شخصی و حرفه‌ای خود از سوی سرپرست، تیم و همتایان خود بپیوندید.
  • شما از ابتدا از جمله برنامه ریزی آزمایش‌ها و جمع آوری داده‌ها کمک خواهید کرد
  • شما تفکر کامل و خلاقانه‌ای ارائه خواهید کرد که باعث موفقیت این پروژه می‌شود
  • بر ادبیات و منابع جامعه نظارت خواهید کرد تا از آخرین پیشرفت‌ها مطلع شوید و اطلاعات، داده‌ها و روش‌هایی را برای ادغام در کار خود شناسایی کنید.
  • مقاله بنویسید، تحقیقات خود را در کنفرانس‌ها ارائه دهید، برای بورسیه‌های تحصیلی درخواست دهید و در کمک‌های مالی مشارکت کنید

شرایط

  • مدرک دکترا در یک موضوع مرتبط (مانند زیست شناسی مولکولی، زیست شناسی رشد، سرطان، ایمونولوژی)
  • دقت بالا، قابلیت اطمینان، دقت تحت فشار زمان، و مهارت‌های سازمانی
  • مهارت‌های فنی عالی در زیست شناسی مولکولی. تجربه کار با سلول‌های بنیادی پرتوان و ارگانوئیدها مزیت محسوب می‌شود
  • انگیزه و تعهد برای پیگیری یک برنامه تحقیقاتی جاه طلبانه، ذهنیت فعال، نگرش به انجام کارها
  • مهارت‌های ارتباطی کلامی ‌و نوشتاری عالی به زبان انگلیسی (آلمانی لازم نیست)
  • مشتاق یادگیری
  • تعهد و خلاقیت
  • طرز فکر علمی، نگرش حل مسئله
  • حداقل یک مقاله چاپ شده در یک مجله معتبر

مزایا

  • یک محیط معنادار، الهام بخش، و بین‌المللی
  • فضای کاری برجسته در یک تیم قوی با فرصت‌های تحقیق و توسعه عالی
  • تمرکز بر مشکلات مربوط به پزشکی، با جنبه ترجمه‌ای قوی و همکاری نزدیک با پزشکان و واحد کارآزمایی بالینی
  • دسترسی به زیرساخت‌های پیشرفته
  • ساعات کاری انعطاف پذیر و سایر مزایای عالی
  • موقعیت عالی در مرکز وین، پایتخت تحقیقات زیست پزشکی در اروپا با کیفیت زندگی عالی
  • بسته حقوقی منصفانه و جذاب طبق صندوق علوم اتریش FWF

موسسه تحقیقات سرطان کودک سنت آنا

موسسه تحقیقات سرطان کودکان سنت آنا (CCRI)، واقع در مرکز وین، بهترین شهر جهان و یکی از مهم‌ترین مکان‌های اروپا برای تحقیقات زیست پزشکی و علوم زیستی، یک مرکز بین‌المللی و چند رشته‌ای  با صلاحیت بالا است که در تلاش برای بهبود و درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به سرطان از طریق پیوند تحقیقات ترجمه‌ای و بالینی با کاوش آزادانه مکانیسم‌های بیماری اساسی است. این موسسه از طریق همکاری نزدیک بین کلینیک و تحقیقات، CCRI یک محیط ایده آل برای تحقیقات پیشرفته و تبدیل آن به عمل بالینی فراهم می‌کند. برای دستیابی به هدف نهایی خود برای پیشبرد رفاه بیماران، CCRI دائماً مرزهای علمی ‌را پیش می‌برد و همکاری نزدیک و تبادل نظر با مؤسسات خارجی مانند دانشگاه پزشکی وین، مرکز تحقیقات CeMM برای پزشکی مولکولی آکادمی ‌علوم اتریش را قویاً ترویج می‌کند.

CCRI یک کارفرمای عادل است. این موسسه برای تنوع ارزش قائل است و متعهد به ارائه محیط کاری با احترام متقابل برای همه بدون در نظر گرفتن قومیت، مذهب، منشاء ملی، سن، هویت جنسی یا بیان، ناتوانی، یا هر ویژگی دیگری که توسط قوانین و مقررات قابل اجرا محافظت می‌شود، خواهد بود.

درخواست

این موسسه مشتاقانه منتظر درخواست شما است! اپلیکیشن درخواست باید حداقل شامل رزومه شما، یک نامه پوششی، فهرست انتشارات (لطفاً سه مشارکت برتر خود را علامت بزنید / توضیح دهید)، و جزئیات تماس دو توصیه نامه باشد.

آخرین مهلت درخواست 15 اوت 2022 است. درخواست‌ها تا زمانی که این موقعیت تکمیل شود به صورت متوالی بررسی می‌شود.

پست دکترا در آزمایشگاه دارک متر COSINUS

30 ساعت در هفته | محدود به 4 سال

TU Wien بزرگترین موسسه تحقیقاتی و آموزش عالی اتریش در زمینه‌های فناوری و علوم طبیعی است. با بیش از 26000 دانشجو و بیش از 4000 دانشمند، تحقیقات، آموزش و یادگیری اختصاص داده شده به پیشرفت علم و فناوری برای بیش از 200 سال در اینجا انجام شده است که با شعار «تکنولوژی برای مردم» هدایت می‌شود. TU Wien به عنوان یک محرک نوآوری، همکاری نزدیک با تجارت و صنعت را تقویت می‌کند و به شکوفایی جامعه کمک می‌کند.

گروه آزمایشی برای جستجوی رویدادهای نادر با همکاری دانشگاه Technische Universität Wien (TU Wien) و آکادمی ‌علوم اتریش (ÖAW) با مؤسسه فیزیک انرژی بالا (HEPHY)، وین، اتریش یک دستیار دانشگاه (پست دکترا) ارائه می‌کند.

این موسسه به دنبال محققی است که روی تجزیه و تحلیل داده‌ها و توسعه نرم افزار برای آزمایش جستجوی دارک متر COSINUS کار می‌کند. هدف COSINUS ارائه یک بررسی متقاطع مستقل از مدل ادعای دارک متر DAMA/LIBRA با استفاده از کریستال‌های هدف NaI است که به عنوان آشکارسازهای برودتی عمل می‌کنند. COSINUS در حال حاضر در آزمایشگاه زیرزمینی Gran Sasso (LNGS) در مرکز ایتالیا ساخته شده است. انتظار می‌رود اولین داده‌های دارک متر در سال 2023/24 گرفته شود.

گروه وین  COSINUS – به طور مشترک توسط TU Wien و HEPHY اداره می‌شود – به شدت در ساخت COSINUS شرکت دارد و سهم عمده ای در جمع آوری داده‌ها، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل داده‌ها دارد. COSINUS یک همکاری بین‌المللی اروپایی با مشارکت‌های اصلی اتریش، فنلاند، آلمان و ایتالیا است

وظایف:

  • تجزیه و تحلیل داده‌ها از داده‌های خام تا نتیجه نهایی دارک متر (ممکن است شامل روش‌های یادگیری ماشینی باشد)
  • توسعه نرم افزار چارچوب تجزیه و تحلیل داده‌ها
  • پشتیبانی در محل در LNGS (ایتالیا) برای ساخت و ساز و گرفتن داده
  • شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی و مدارس تابستانی (هزینه سفر پوشش داده خواهد شد)
  • همکاری و نظارت روزانه بر دانشجویان مقطع کارشناسی
  • مشارکت احتمالی در توسعه سخت و نرم افزاری سیستم جمع آوری داده‌ها

شرایط

  • کارشناسی ارشد یا معادل آن در فیزیک، علوم کامپیوتر یا مرتبط (تکمیل شده یا نزدیک به اتمام)
  • علاقه علمی ‌به فیزیک ذرات و ماده تاریک
  • پیشینه قوی در آمار و برنامه نویسی
  • مهارت‌های ارتباطی و تیم محور برای کار در یک همکاری بین‌المللی و متنوع
  • توانایی انجام تحقیقات مستقل، خلاقانه و نوآورانه
  • گواهینامه رانندگی کلاس B ترجیح داده می‌شود

مزایا

  • ادامه تحصیل شخصی و حرفه‌ای و ساعات کاری انعطاف پذیر
  • محیطی خلاقانه در یکی از بهترین شهرهای جهان

حقوق ورودی با درجه B1 تعیین می‌شود. این حداقل در حال حاضر 2294.00 یورو در ماه است، یعنی 14 بار در سال برای 30 ساعت در هفته. تجارب کاری مرتبط ممکن است درآمد ماهانه را افزایش دهد.

مهلت درخواست

18.08.2022

سخن آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم تا راجع به شرایط تحصیل در اتریش به عنوان یک محقق و دانشجوی پست دکترا صحبت کنیم. حتی چندین موقعیت شغلی را نیز برای درک بهتر شرایط یک دانشجوی پست دکترا ذکر کردیم. اما اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا می‌خواهید به عنوان محقق و پژوهشگر پست دکترا در اتریش مشغول به کار شوید، با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید.

تیم متخصص و باتجربه‌ی ما می‌تواند بهترین رزومه‌ی علمی و شغلی را برای شما ترتیب دهد و برای شما به عنوان یک محقق برجسته، از اتریش پذیرش بگیرد. پس همین حالا، با صبا ویزا تماس بگیرید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید