لوگو صبا ویزا
چطور بورسیه تحصیلی کانادا را دریافت کنم؟

با بورسیه های تحصیلی کانادا آشنا شوید

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه شرایط و مراحل دریافت ویزای تحصیلی برای ایرانیان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.مشاوره رایگان

بورسیه های تحصیلی کانادا بورسیه‌های تحصیلی هستند که به دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کنند تا بتوانند از پس هزینه‌های تحصیلی و زندگی در این کشور بربیایند. این بورسیه‌های تحصیلی دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها مبلغ مشخصی داشته و ویژگی‌های خاصی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. با وجود این‌که این بورسیه‌های تحصیلی امروزه دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند؛ ولی نباید فراموش کنید که بسیاری از افراد آشنایی چندانی با آنها ندارند. همین مسئله نیز باعث می‌شود تا دانشجویان نتوانند به شکل مناسبی از این بورسیه‌های تحصیلی استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. فراموش نکنید که این بورسیه‌های تحصیلی می‌توانند شامل مبالغ بسیار بالایی بین 5 تا 10 هزار دلار کانادا باشند که مبلغ بسیار خوبی برای تحصیل و زندگی در این کشور است.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره بورسیه های تحصیلی کانادا صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از دانشجویانی هستید که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه‌های کشور کانادا بوده و قصد دارید تا از بورسیه‌های تحصیلی این کشور نیز نهایت بهره را ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید تا اطلاعات موردنیاز خود درباره این موضوع را به دست بیاورید.

مزایای مهم تحصیل در کشور کانادا

پیش از اینکه بخواهیم درباره بورسیه‌های تحصیلی این کشور صحبت کنیم اجازه دهید تا کمی بیشتر درباره تحصیل در کانادا صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار دهیم. به‌طورکلی باید بدانید که تحصیل در کشور کانادا نیازمند این است که شما به‌خوبی با شرایط این کشور آشنا باشید. کشور کانادا یکی از کشورهای آمریکایی است که امروزه امکان تحصیل دانشجویان بین‌المللی را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده و شما می‌توانید در دانشگاه‌های مختلف این کشور مشغول به تحصیل شوید. ارائه بورسیه های تحصیلی کانادا به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند بخش عمده‌ای از هزینه‌های خود را از طریق این روش پرداخت کنند و در نتیجه مشکلات مالی کمتری را در طول تحصیل در این کشور تجربه کنند.

دانشگاه‌های کشور کانادا از نظر علمی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند و همین مسئله نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع پیشرفت کرده و به جایگاه‌های علمی خوبی دست پیدا کنید. از طرف دیگر این دانشگاه‌ها معمولا دارای امکانات زیادی نیز هستند که تحصیل در این کشور را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در دانشگاه‌های کشور کانادا این است که شما می‌توانید در مقاطع مختلف و در رشته‌های متفاوت مشغول به تحصیل شوید. تنوع بالای رشته‌ها در این کشور باعث می‌شود تا دست دانشجویان برای انتخاب از میان آنها باز باشد و بتوانند بر اساس سلیقه و استعدادهایی که دارند یک رشته خوب را برای ادامه تحصیل در کشور کانادا انتخاب کنند.

شرط تمکن مالی برای تحصیل در کشور کانادا

یکی از مهم‌ترین شروطی که برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور کانادا وجود دارد مسئله تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا است که بسیاری از دانشجویان معمولا به این شرط توجه نمی‌کنند و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در طول مهاجرت تحصیلی به این کشور با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شوند. این شرط بیانگر این است که شما حتما باید تمکن مالی خود را به اثبات برسانید تا بتوانید ویزای تحصیلی کشور کانادا را دریافت کنید. حال ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که حداقل تمکن مالی لازم برای تحصیل در این کشور چقدر است؟ معمولا این هزینه شامل هزینه‌های شهریه تحصیلی شما و هزینه‌های زندگی برای مدت‌زمان 12 ماه در کشور کانادا است که باید به طور دقیق محاسبه شود. شما می‌توانید شهریه دانشگاهی خود را از وب‌سایت رسمی دانشگاه مدنظرتان مشاهده کنید.

نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر از تمکن مالی لازم برای مهاجرت به کشور کانادا برخوردار نباشید می‌توانید از بورسیه های تحصیلی کانادا برای تامین این تمکن مالی استفاده کنید. این بورسیه‌های تحصیلی معمولا به دانشجویانی که توانایی‌های علمی خود را به اثبات رسانده باشند تعلق می‌گیرد و آنها دیگر نیازی نیست که سرمایه خوبی برای مهاجرت به این کشور داشته باشند. پس استفاده از بورسیه های تحصیلی کانادا می‌تواند از جهات مختلفی برای شما مفید و سودمند باشد. یکی از نکات کلیدی و بسیار مهمی که در خصوص تمکن مالی در این کشور وجود دارد این است که شما می‌توانید بخشی از هزینه‌های زندگی و تحصیلی خود را با کار پاره‌وقت در این کشور نیز پرداخت کنید. این قابلیتی است که دولت کشور کانادا برای دانشجویان فراهم کرده تا بتوانند از پس زندگی خود در این کشور بربیایند.

انواع بورسیه های تحصیلی در کانادا

بدون شک برای استفاده از بورسیه های تحصیلی کانادا شما هم علاقه‌مند هستید تا با انواع این بورسیه‌های تحصیلی آشنا شده و بتوانید اطلاعاتی را درباره هریک از آنها به دست بیاورید. به‌طورکلی باید بدانید که راه‌های مختلفی برای تامین هزینه‌های تحصیلی شما در کشور کانادا وجود دارد؛ ولی در بیشتر مواقع دانشجویان از طریق بورسیه‌های تحصیلی در این کشور اقدام می‌کنند. اگر بخواهیم بورسیه‌های تحصیلی ارائه شده در این کشور را تقسیم‌بندی کنیم می‌توان آنها را در سه دسته مختلف قرارداد که شامل سه دسته زیر خواهند بود:

  • بورسیه‌های تحصیلی ارائه شده توسط دولت کانادا
  • بورسیه‌های غیردولتی کشور کانادا
  • بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه‌های کشور کانادا

هریک از این بورسیه‌های تحصیلی دارای مبلغ مشخصی هستند و بخشی از هزینه‌های شما را پرداخت می‌کنند. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که هریک از آنها دارای شرایط مخصوص به خود نیز هستند و به همین علت شما باید دقت داشته باشید که کدام‌یک را برای پرداخت هزینه‌های دانشگاهی و تحصیلی خود در این کشور انتخاب می‌کنید. در ادامه با برخی از محبوب‌ترین بورسیه های تحصیلی کانادا در هریک از این سه دسته آشنا شده و اطلاعاتی را درباره آنها به دست می‌آوریم.

10 بورسیه تحصیلی دولتی در کشور کانادا

بورسیه های تحصیلی کانادا که از طرف دولت این کشور ارائه می‌شوند به دانشجویان بین‌المللی اجازه می‌دهند تا با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه بتوانند در کانادا تحصیل کنند. با دریافت این بورسیه‌های تحصیلی شما می‌توانید هزینه‌های تحصیلی و زندگی خود را مدیریت کرده و دوران تحصیلی خوبی را در کشور کانادا داشته باشید.

در ادامه برخی از محبوب‌ترین این بورسیه های تحصیلی کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • بورسیه فوق دکتری Banting: این بورسیه تحصیلی هم به دانشجویان ملی و هم به دانشجویان بین‌المللی در کشور کانادا اعطا می‌شود. معمولا برای مدت‌زمان 2 سال مبلغ 70 هزار دلار کانادا به هر دانشجو داده می‌شود.
  • جوایز تحقیقاتی IDRC: دانشجویان کشورهای درحال‌توسعه می‌توانند برای دریافت این بورسیه تحصیلی اقدام کنند. معمولا مبلغی که در هر دوره از این بورسیه تحصیلی به دانشجویان اعطا می‌شود متغیر است.
  • برنامه بورسیه تحصیلی Vanier در کانادا: دولت کانادا به دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم طبیعی، مهندسی، علوم‌انسانی و … در حال تحصیل هستند این بورسیه را اعطا می‌کند. این بورسیه سالانه 50 هزار دلار کانادا بوده و به مدت سه سال به دانشجویان اعطا می‌شود.
  • بورسیه موسسه Shastri Indo-Canadian: این موسسه کمک‌هزینه تحصیلی خود را به دانشجویان مختلف هندی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا در حال تحصیل هستند اعطا می‌کند. دانشجویان واجد شرایط می‌توانند در دوره‌ها ثبت‌نام کرده و مبلغ بورسیه خود را دریافت کنند.
  • برنامه بورسیه تحصیلی Commonwealth کانادا: دانشجویانی که عضو کشورهای commonwealth هستند می‌توانند هرساله از چندین کمک‌هزینه در این کشور استفاده کنند. این بورسیه تحصیلی هرساله بر اساس امتیازات ارائه شده مبلغ متفاوتی را به دانشجویان اعطا می‌کند.
  • برنامه بورسیه تحصیلی Ontario: این بورسیه تحصیلی دارای مبلغی بین 5000 تا 15000 دلار کانادا است که به دانشجویانی که در دانشگاه دولتی Ontario ثبت‌نام می‌کنند اعطا می‌شود.
  • بورسیه تحصیلی Ontario Trillium: این بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی در مقطع دکتری تعلق می‌گیرد و حداکثر 40 هزار دلار کانادا در طول 4 سال به آنها اعطا می‌شود.
  • بورسیه Canada-ASEAN SEED: این بورسیه تحصیلی به دانشجویانی که تحصیلات عالی خود را ادامه دهند ارائه می‌شود. این بورسیه شامل هزینه ویزا، هزینه‌های مربوط به مجوز تحصیل یا کار در این کشور، بلیت هواپیما، بیمه درمانی، هزینه‌های زندگی، هزینه‌های حمل‌ونقل، کتاب‌ها و لوازم موردنیاز می‌شود.
  • بورسیه دولتی استان کبک: این کمک‌هزینه به دانشجویانی که در کبک در حال تحصیل هستند اعطا می‌شود و سقف آن نیز 40 هزار دلار کانادا است.
  • بورسیه شورای ملی تحقیقات کانادا یا NRCC: این کمک‌هزینه به دانشجویانی که در حال پژوهش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند اعطا می‌شود و مبلغ آن و البته مدت زمانی که اعطا می‌شود کاملا به سطح مطالعات شما بستگی خواهد داشت.

بورسیه‌‎های تحصیلی غیر دولتی در کانادا

در کنار بورسیه های تحصیلی کانادا که از سمت دولت این کشور اعطا می‌شود شما می‌توانید از بورسیه‌های تحصیلی غیردولتی این کشور نیز استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. از جمله مهم‌ترین این بورسیه‌های تحصیلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بورسیه Anne Vallee Ecological: صندوق Anne Vallée Ecological دو بورسیه تحصیلی را برای حمایت از دانشجویان ثبت‌نام شده در حوزه تحقیقات حیوانی در سطح کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه‌های کبک و بریتیش کلمبیا ارائه می‌دهد.
  • بورسیه حریم خصوصی و امنیت Surfshark: یک جایزه دوهزاردلاری است که برای دانشجویان کارشناسی یا کارشناسی ارشد ثبت‌نام شده در کانادا در دسترس است. برای برنده‌شدن این بورسیه تحصیلی حتما باید یک مقاله را ارسال کنید.
  • بورسیه‌های تحصیلی Trudeau: شامل 15 بورسیه بین‌المللی برای دانشجویانی که در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند. این بورسیه بین 20 تا 40 هزار دلار کانادا بوده و برای سه سال تحصیل به همراه احتساب کمک‌هزینه‌های سفر شما خواهد بود.

بورسیه‌های تحصیلی دانشگاهی کشور کانادا

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم یکی دیگر از انواع بورسیه های تحصیلی کانادا بورسیه‌های دانشگاهی این کشور هستند که توسط دانشگاه‌های کانادا به دانشجویان بین‌المللی اعطا شده و هزینه‌های زندگی و تحصیل آنها را پوشش می‌دهند. از جمله محبوب‌ترین انواع این بورسیه های تحصیلی کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بورسیه تحصیلی دانشگاه Toronto Ontario: مبلغی بین 10000 تا 15000 دلار کانادا به دانشجویان در مقطع دکتری و مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تورنتو اعطا تعلق می‌گیرد.
  • بورسیه تحصیلی بین‌المللی دانشگاه Waterloo: به دانشجویان بین‌المللی تعدادی بورسیه تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه واترلو تعلق می‌گیرد که از 2500 دلار کانادا آغاز شده و تا 50 هزار دلار این کشور نیز می‌رسد.
  • بورسیه بین‌المللی دانشگاه Calgary: این بورسیه تحصیلی بورسیه‌ای است که برای دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در کانادا در دانشگاه Calgary اعطا می‌شود. معمولا مبلغ این بورسیه تحصیلی بین 500 دلار تا 60 هزار دلار است که بر اساس پارامترهای مختلف تنظیم می‌شود.
  • بورسیه بین‌المللی دانشگاه Alberta: چندین فرصت بورسیه تحصیلی که به دانشجویان بین‌المللی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آلبرتا هستند ارائه می‌شود.
  • بورسیه UBC International Leader of Tomorrow: به دانشجویان بین‌المللی تعدادی بورسیه تحصیلی که مبلغ آنها از 1500 دلار آغاز شده و تا 50 هزار دلار کانادا نیز می‌رسد ارائه می‌شود. البته این دانشجویان حتما باید در دانشگاه بریتیش کلمبیا در حال تحصیل باشند.
  • بورسیه‌های بین‌المللی دانشگاه Queen: دانشگاه Queens کمک‌های مالی؛ مانند انواع وام‌های بانکی و … را به دانشجویان بین‌المللی که در این دانشگاه در حال تحصیل هستند ارائه می‌دهد.
  • بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه McGill و کمک‌های دانشجویی: دانشگاه McGill هرسال 3000 بورسیه تحصیلی با مبلغ 12 هزار دلار کانادا را به دانشجویانی که در این دانشگاه در حال تحصیل هستند اعطا می‌کند.
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه Dalhousie: این یک بورسیه تحصیلی مبتنی بر شایستگی است که به دانشجویان Dalhousie اعطا می‌شود.
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه Western: مبلغ این مورد از بورسیه های تحصیلی کانادا از 2000 دلار کانادا شروع می‌شود و تا 100 هزار دلار کانادا نیز می‌رسد که بر اساس شایستگی به دانشجویان اعطا می‌شود.

بورسیه های تحصیلی کانادا

دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا در مقاطع مختلف

اگر شما هم علاقه‌مند به تحصیل کارشناسی در کانادا هستید باید بدانید که برخی از بورسیه های تحصیلی کانادا به دانشجویان مقطع کارشناسی نیز اعطا می‌شود که شما می‌توانید از آنها نهایت بهره را ببرید. البته نباید فراموش کنید که تعداد این بورسیه‌های تحصیلی کم است و معمولا مبلغ بالایی را نیز به شما نمی‌دهند؛ مگر این‌که شما دارای توانمندی‌های علمی بالایی باشید. یکی دیگر از مقاطع تحصیلی که امروزه محبوبیت زیادی در میان دانشجویان بین‌المللی در کشور کانادا دارد مقطع کارشناسی ارشد است. تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید خود را آماده ورود به مقطع دکتری یا ورود به بازار کار کنید. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در کشور کانادا معمولا می‌توانند از طیف گسترده‌ای از بورسیه‌های تحصیلی استفاده کرده و بخش عمده‌ای از هزینه‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

در مقطع کارشناسی ارشد معمولا هم تعداد بورسیه‌های تحصیلی که به شما ارائه می‌شود بیشتر است و هم شما می‌توانید مبلغ بالاتری را به‌عنوان بورسیه تحصیلی در این کشور دریافت کنید. توصیه ما به شما به‌عنوان یک دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این است که حتما سعی کنید رزومه خود را به‌تمامی برنامه‌های بورسیه های تحصیلی کانادا ارائه دهید تا بتوانید از حداقل یکی از این برنامه‌ها استفاده کنید. امروزه دانشگاه‌های کشور کانادا امکان تحصیل دکترا در کانادا را نیز برای شما فراهم کرده‌اند که شما می‌توانید در این مقطع نیز مشغول به تحصیل شوید. یک نکته بسیار مهم در خصوص این موضوع این است که در مقطع دکتری معمولا مبالغ بورسیه تحصیلی بسیار زیاد است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید زندگی راحتی را در کشور کانادا داشته باشید و با خیالی راحت در این کشور ادامه تحصیل دهید.

راهکارهای افزایش شانس برای اخذ بورسیه های تحصیلی کانادا

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند هستید تا بورسیه های تحصیلی کانادا را برای ادامه تحصیل خود دریافت کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتما سعی کنید از راهکارهایی که ارائه می‌دهیم استفاده کرده و شانس خود برای پذیرش این بورسیه‌های تحصیلی افزایش دهید. اولین راهکاری که برای افزایش شانس در این زمینه وجود دارد این است که تلاش کنید تا در تمامی جلسات مصاحبه‌ای که برگزار می‌شود شرکت کرده و بهترین نسخه از خودتان را ارائه دهید. داشتن یک رزومه خوب و قوی علمی می‌تواند به میزان زیادی شانس شما را برای دریافت بورسیه‌های تحصیلی کانادا افزایش دهد. عامل بسیار مهم دیگری که می‌تواند روی این موضوع اثرگذار باشد این است که تلاش کنید تا رزومه کاری خوبی را نیز در زمینه رشته تحصیلی خود داشته باشید.

داشتن یک رزومه کاری نیز می‌تواند به شما کمک کند تا توجه موسساتی که بورسیه های تحصیلی کانادا را ارائه می‌دهند به خود جلب کرده و شانس بیشتری برای اخذ این بورسیه‌های تحصیلی داشته باشید. به‌عنوان یک راهکار بسیار خوب دیگر سعی کنید در تمامی دانشگاه‌ها و موسساتی که وجود دارند درخواست خود را به ثبت برسانید. فراموش نکنید این‌که یک موسسه آموزش عالی یا دانشگاه درخواست شما برای بورسیه تحصیلی را رد کرده به این معنی نیست که شما دیگر نمی‌توانید درخواست خود را در سایر موسسات ثبت کرده یا این‌که شانسی برای دریافت بورسیه تحصیلی نخواهید داشت.

نحوه درخواست برای بورسیه تحصیلی برای تحصیل در کشور کانادا

درصورتی‌که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا را دارید در اولین قدم باید تلاش کنید تا رشته تحصیلی خود را مشخص کنید. مشخص‌کردن رشته تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های این کشور برخوردار است. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این نکته کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید تا با مشکل و چالش خاصی در این زمینه مواجه نشوید. در قدم بعدی شما باید دانشگاه‌هایی که رشته شما را ارائه می‌دهند را بررسی کرده و بهترین دانشگاه‌ها را از میان آنها انتخاب کنید. انتخاب دانشگاه نیز ممکن است یک فرایند سخت و زمان‌گیر باشد که برای این کار به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی ما استفاده کنید تا در زمان کمتری بتوانید این کار را انجام دهید. البته در ادامه برخی از دانشگاه‌های معروف این کشور از نظر رتبه را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

مرحله بعدی که برای دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا وجود دارد این است که شروع به ساختن یک رزومه خوب و قوی برای خود کنید. تا زمانی که یک رزومه علمی خوب را برای خودتان تهیه نکنید نمی‌توانید موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های این کشور را قانع کنید که بورسیه‌های تحصیلی خود را به شما ارائه دهند. برای ایجاد یک رزومه خوب و جذاب نیز می‌توانید از خدماتی که مشاوران و متخصصان ما به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید. در گام آخر نیز تلاش کنید تا مدارک تحصیلی خود را آماده کرده و در کنار سایر مدارک قرار دهید تا زمانی که به آنها نیاز پیدا کردید پیداکردن آنها زمان‌بر نباشد. حال شما آماده این هستید که درخواست‌های خود را برای اخذ بورسیه های تحصیلی کانادا ارسال کرده و انتظار پاسخ مناسبی را نیز داشته باشید.

آشنایی با بهترین دانشگاه‌های کشور کانادا

یکی دیگر از اطلاعات بسیار مهمی که احتمالا شما هم برای دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا به آن نیاز پیدا خواهید کرد مسئله دانشگاه‌های این کشور است. در این بخش قصد داریم برخی از دانشگاه‌های معروف کشور کانادا را معرفی کرده و رتبه آنها را نیز در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از این لیست شما می‌توانید به بهترین دانشگاه‌هایی که امروزه در کشور کانادا فعالیت دارند دسترسی پیدا کرده و از این لیست برای انتخاب دانشگاه مقصد و البته دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا استفاده کنید. رنکینگ دانشگاه های کانادا به شکل زیر است:

  • دانشگاه تورنتو: رتبه اول در کانادا و رتبه 25 در دنیا
  • دانشگاه مک گیل: رتبه دوم در کانادا و رتبه 31 در دنیا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: رتبه سه در کانادا و رتبه 45 در دنیا
  • دانشگاه مونترال: رتبه 4 در کانادا و رتبه 118 در دنیا
  • دانشگاه آلبرتا: رتبه 5 در کانادا و رتبه 119 در دنیا
  • دانشگاه مک مستر: رتبه 6 در کانادا و رتبه 144 در دنیا
  • دانشگاه واترلو: رتبه 7 در کانادا و رتبه 166 در دنیا
  • دانشگاه وسترن: رتبه 8 در کانادا و رتبه 203 در دنیا

درصورتی‌که در خصوص هریک از این دانشگاه‌ها و البته دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا مشکل یا سوالی در ذهن دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی ما نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید