لوگو صبا ویزا
بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

بدون شک زمانی که تصمیم به مهاجرت می‌گیرید، باید همه جوانب را بسنجید و خیلی زیاد در این‌باره تحقیق کنید تا مطمئن شوید انتخابی که انجام داده‌اید به نفع خودتان خواهد بود و می‌تواند به پیشرفتتان کمک کند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این مقاله بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم. کشورهای زیادی هستند که باید مورد بررسی قرار بگیرند. قطعا بعد از مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که راه‌های زیادی برای پیشرفت و سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی وجود دارد، فقط باید اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

کشورهای اروپایی برای مهاجرت

آیا کشورهای اروپایی برای مهاجرت مناسب هستند؟

شاید اولین سوالی که از خودتان می‌پرسید؛ این باشد که آیا کشورهای اروپایی گزینه مناسبی برای مهاجرت هستند یا خیر؟ باید بگوییم که کشورهای اروپایی جزو کشورهای پیشرفته هستند و از هر لحاظ می‌توانند شرایط خوبی را برای شما فراهم کنند. در نتیجه می‌توانید حداکثر پیشرفت را در این کشورها شاهد باشید اما به شرطی که پروسه مهاجرتی را درست طی کرده و همه شرایط را مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم درستی اتخاذ نمایید.

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

اکنون به بخش اصلی ماجرا رسیده‌ایم و می‌خواهیم بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تصمیم عاقلانه‌تری بگیرید:

سوئد

سوئد پرجمعیت‌ترین و بزرگترین کشور اسکاندیناوی است که به حقوق بشر هم احترام زیادی می‌گذارد و خدمات عمومی بسیار عالی دارد و جزو بهترین کشورها در اروپا برای مهاجرت به حساب می‌آید. در هر صورت مهاجرت به سوئد از هر طریقی می‌تواند گزینه بسیار عالی باشد. ثروت‌سازی کم‌نظیر و سیستم اجتماعی بسیار قوی در این کشور وجود دارد و اکثر کسانی که به سوئد مهاجرت می‌کنند، می‌توانند در آن پیشرفت چشمگیری داشته باشند. جالب‌تر اینکه این کشور مهاجرپذیر است و ۱۰ درصد از جمعیت آن را مهاجران تشکیل می‌دهند.

سوئیس

قطعا خیلی از شما در مورد سوئیس شنیده‌اید که جزو بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت به حساب می‌آید. نرخ بیکاری بسیار کمی دارد. در واقع زندگی در سوئیس شبیه به زندگی در بهشت این دنیا است؛ زیرا شما می‌توانید در آن شغل عالی داشته باشید، درآمد بالایی کسب کنید و استاندارد زندگی تان در سطح بالایی باشد اما به همان نسبت که کیفیت زندگی در این کشور بالاست، سختگیری برای مهاجرت هم وجود دارد. سوئیس در بین کل کشورهای دنیا چندین بار اولین رتبه را به عنوان بهترین، به خودش اختصاص داده است. اگر هم تجارتی دارید که دیگر فبها، سوئیس می‌تواند بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت شما باشد.

آلمان

مهاجرت به آلمان بهترین کاری است که یک فرد می‌تواند در زندگی‌اش به انجام برساند. علت هم این است که شما در آلمان می توانید در دانشگاه‌های بسیار عالی تحصیل کنید. وقتی که مدرکی از دانشگاه‌های آلمان داشته باشید، همه‌جا روی شما حساب باز میکنند، چرا که دانشگاه‌های آلمان مخصوصاً دانشگاه‌های فنی مهندسی این کشور در سراسر دنیا شناخته شده هستند و در نتیجه احتمال اینکه سریعا وارد بازار کار شوید، خیلی زیاد خواهد بود. از طرفی اگر تحصیلاتتان در کشور ایران یا در یک کشور دیگری باشد اما از لحاظ کاری و تخصصی اثبات کنید که می‌توانید عالی ظاهر شوید، مهاجرت کاری به آلمان هم یکی از گزینه‌های بسیار خوب است.

نیروی کار در آلمان حقوق و دریافتی بسیار عالی خواهد داشت. می‌توانیم بگوییم که بهترین کشور برای تحصیل در بین همه کشورهای اروپایی می‌تواند آلمان باشد. علت هم دانشگاه‌های بسیار عالی با رنکینگ بالا و همچنین هزینه مقرون بصرفه برای زندگی دانشجویان است؛ پس چه بهتر که برای تحصیل خودتان یا فرزندانتان به دنبال اقدامات مهاجرتی آلمان بروید.

هلند

هلند اقتصاد پیشرفته‌ای دارد و رفاه مردم در این کشور بسیار زیاد است. از لحاظ تحصیلی هم باید بگوییم که دانشگاه‌هایش رنکینگ خوبی دارند. از طرفی شما با یک کشور زیبا و جذاب روبرو هستید و اگر عاشق این هستید تا در کشوری زندگی کنید که نقطه نقطه آن زیبایی‌های طبیعی داشته باشد، بدون اغراق هلند بهترین مقصد برای مهاجرتتان خواهد بود.

فنلاند

فنلاند هم در دسته بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت قرار می‌گیرد و جزو شمالی‌ترین کشورهای جهان است. خدمات بسیار خوبی را به مهاجران خود ارائه می‌دهد. هزینه زندگی در این کشور خیلی بالا نیست و فرصت کار، تحصیل و پیشرفت در آن زیاد خواهد بود.                        ‌

اسلواکی

اگر به دنبال اقامت در یک کشور هستید و می‌خواهید راحت‌ترین راه را انتخاب کنید، به سراغ کشور اسلواکی بروید. برای اقامت در این کشور نیاز به سرمایه‌گذاری نیست اما اگر بخواهید کارهای ثبتی را به انجام برسانید که مربوط به بیمه، اجاره‌نامه، حق‌الوکاله و موارد این چنینی است، باید حدودا بین ۱۵۰۰۰تا ۲۰۰۰۰ یورو پول پرداخت کنید.

اسلواکی مزایای زیادی برای اقامت دارد؛ مثلاً اینکه راحت‌ترین کشور برای اخذ اقامت است، نیاز به مدرک زبان، مدرک تحصیلی و شغلی ندارید. محدودیتی برای سفر و تحصیل در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا نخواهید داشت. جالب است بدانید که می توانید در آنجا حساب بانکی افتتاح کنید، اتومبیل و ملک بخرید و اگر هم اقامت داشته باشید، امکان اینکه ویزای استرالیا، آمریکا، کانادا و انگلستان را به شما بدهند، بیشتر خواهد بود و کارت اقامت اروپا به شما تعلق میگیرد.

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

اسپانیا

اگر می‌خواهید بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت را بشناسید، باید بگوییم که اسپانیا یکی از این گزینه‌ها است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد. تحصیل در دانشگاه‌های این کشور میتواند ایده خوبی باشد اما بدانید که اسپانیا به عنوان بهترین کشور اروپایی برای خرید ملک دسته‌بندی می‌شود.

در واقع اگر شما در کشوری مثلِ اسپانیا، ملکی خریداری کنید، نه تنها برای خود و خانواده، بلکه برای پدر مادرتان هم (به شرط اینکه به شما وابسته باشند) میتوانید اقامت بگیرید. بعد از ۵ سال، اقامت دائم هم به شما تعلق می‌گیرد؛ البته به شرطی که طبق قوانین آن کشور عمل کرده باشید‌.

اگر چه قوانین مربوط به خرید ملک برای کشورهای اروپایی و پروسه مربوط به اقامت، مدام در حال تغییر است اما به‌هرحال اسپانیا می‌تواند گزینه خوبی باشد.

پرتغال

یکی دیگر از کشورهایی که برای زندگی و مهاجرت گزینه مناسبی است و در دسته‌بندی بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت قرار می‌گیرد، پرتغال است. اولین مزیتی که می‌توانیم در مورد آن نام ببریم، آب و هوای مناسب است که شباهت زیادی با آب و هوای ایران دارد؛ با این تفاوت که زمستان‌های آن گرم‌تر است.

از لحاظ سرگرمی و تفریح نیز شما با یک کشور شاد مواجه هستید. امنیت در این کشور بسیار بالاست و جنایت نرخ بسیار پایینی دارد. مردمانش نژادپرست نیستند و در نتیجه مهاجران کمتر احساس غربت میکنند. هزینه زندگی در این کشور خیلی بالا نیست. کیفیت آموزش، کیفیت درمان، مزایای مالیاتی، صحبت کردن مردم به زبان انگلیسی و سبک زندگی آرام و بدون چالش و هیاهو، از دیگر مزیت‌های مهاجرت به پرتغال است.

 یونان

اگر به دنبال بهترین کشور اروپایی برای سرمایه گذاری هستید، یونان می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد که برای اقامت و سرمایه‌گذاری شرایط خوبی دارد. از لحاظ اقتصادی شما در این کشور به اندازه کافی ثبات را احساس می‌کنید؛ به شرطی که اثبات کنید تمکن مالی دارید و میتوانید هزینه زندگی خود و خانواده‌تان در این کشور را پرداخت کنید. مهاجرت به یونان از طریق ازدواج با تبعه یا شهروند یونانی هم امکان‌پذیر است.

مزیتی که در مورد مهاجرت به یونان به عنوان کشور اروپایی وجود دارد، این است که از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی به ایران نزدیک است. هزینه تحصیل و زندگی در این کشور بالا نیست. بدون اخذ ویزا نیز میتوانید در کشورهای اتحادیه اروپا رفت و آمد داشته باشید. جاذبه‌های طبیعی هم در آن زیاد است. اگر شرایط اولیه اقامت موقت را داشته باشید، بعد از مدتی می‌توانید درخواست اقامت دائم بدهید. بعد از فارغ التحصیلی نیز وارد بازار کار می‌شوید. در دانشگاه‌های معتبر این کشور نیز می‌توانید تحصیلات خود را ادامه دهید که در کل دنیا، مدرکتان مورد تایید خواهد بود.

کانادا

همانطور که می‌دانید کانادا جزو کشورهای اروپایی نیست؛ اما لازم دانستیم که در این مقاله کمی در مورد این کشور هم صحبت کنیم تا مقایسه و تصمیم گیری برایتان راحت‌تر شود در واقع کانادا هم یک کشور مهاجرپذیر است و مزایای بسیار زیادی برای مهاجرت دارد و می‌توان ساعت‌ها در مورد آن صحبت کرد.

حتما شما هم متوجه شده‌اید که اکثر افراد مهاجرت به کانادا را انتخاب می‌کنند. از لحاظ تحصیلی بهترین دانشگاه‌ها را دارد، به دانشجویان اهمیت بسیار زیادی می‌دهد، هر ساله بورسیه‌های تحصیلی زیادی را ارائه می‌دهد و شرایط زندگی را برای دانشجویان و محصلان راحت‌تر می‌کند. از طرفی دومین کشور بزرگ جهان بعد از روسیه است و دو پنجم قاره آمریکای شمالی به کانادا اختصاص پیدا می‌کند اما با وجود وسعت زیادی که دارد، کشوری کم جمعیتی است. در نتیجه فضای زیادی برای پذیرش مهاجران در آن وجود دارد.

مهم‌ترین عاملی که کانادا را به بهترین کشور برای مهاجرت تبدیل کرده، مواجهه با کمبود نیروی کار است. همین می‌تواند برگ برنده‌ای برای شما باشد و باعث شود تا انگیزه بیشتری برای مهاجرت کاری به کانادا بگیرید. این کشور از لحاظ صنعتی هم پیشرفته است، کیفیت زندگی در آن بسیار بالا است و از طرفی هم می‌توانید تجارت‌های بسیار عالی را در آنجا به راه بیندازید.

از لحاظ امکانات شرایط بسیار خوبی دارد و به طور کلی با یک کشور مهاجر مدار روبرو هستید که از لحاظ امنیت هم شرایط خوبی را برای شما فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین کشور برای کار را در نظر بگیرید، قطعاً کانادا همیشه رتبه اول را دارد و از هر نیروی متخصصی با هر رشته و گرایشی استقبال می‌کند.

چگونه از آخرین قوانین کشورهای مختلف برای مهاجرت اطلاعات کسب کنیم؟

زمانی که تصمیم به مهاجرت می‌گیرید و می‌خواهید بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت را بشناسید، حتماً باید خوب تحقیق کنید. از افراد با تجربه در این زمینه سوال بپرسید و در اینترنت جستجو کنید و مدت زمانی را اختصاص دهید تا تحقیقات‌تان کامل شود. البته زمانی می‌توانید اطلاعات دقیقی داشته باشید و از آخرین قوانین و اخبار آگاهی پیدا کنید که به موسسات مهاجرتی مراجعه نمایید.

موسسه ما با عنوان موسسه مهاجرتی صبا ویزا می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. مشاوران و وکلای مهاجرتی ما سابقه طولانی مدت دارند و شما را از آخرین اخبار و قوانین کشورهای مختلف برای مهاجرت آگاه می‌سازند. زمانی که به ما مراجعه میکنید، تمام اطلاعاتتان، بودجه مالی که در نظر گرفته‌اید، شرایط خانوادگی، تحصیلات و تخصصتان را توضیح می‌دهید و مشاوران نیز با راهنمایی‌هایی که انجام میدهند، به شما کمک می‌کنند تا تصمیم منطقی برای انتخاب کشور مورد نظر و مهاجرت به آنجا بگیرید.

کشور اروپایی برای مهاجرت

بهتر است که چه روشی را برای مهاجرت به کشورهای اروپایی انتخاب کنیم

بالاتر روش‌های مختلف را برایتان توضیح دادیم و گفتیم که هر کشوری برای چه نوع مهاجرتی می‌تواند مناسب باشد اما اگر بخواهیم کل کشورهای اروپایی را در نظر بگیریم، باید بگوییم تحصیل می‌تواند بهترین روش مهاجرت به کشورهای اروپایی باشد، زیرا دانشگاههای اروپایی معمولا بهترین و رتبه‌دارترین دانشگاه‌ها در سطح دنیا هستند و مدرکی که از این دانشگاه‌ها میگیرید در سطح جهان معتبر شناخته می‌شوند.

بعد از مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری هم یکی از بهترین گزینه‌ها است. البته کشورهای اروپایی به دلیل اینکه خیلی پیشرفته هستند، برای کار هم می‌توانند گزینه مناسبی باشند اما باز هم همه‌چیز بستگی به این دارد که خودتان از چه لحاظ بیشتر آمادگی داشته باشید.

به‌هرحال در قاره اروپا کشورهای مختلفی هستند که پذیرای مهاجران می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به شرایطی که دارید و مشاوره‌هایی که می‌گیرید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوالات متداول

روش مناسب مهاجرتی برای کشورهای اروپایی کدام است؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی وجود دارد اما شاید بهترین آنها از طریق تحصیل باشد که البته رقابت در آن سخت‌تر است.
آیا هزینه زندگی در کشورهای اروپایی بالاست؟
قطعاً بله. کشورهای اروپایی جزو پیشرفته‌ترین‌ها هستند و نباید انتظار هزینه‌های پایین را داشته باشید که البته در بین آنها کشورهایی مانند آلمان و انگلستان از لحاظ هزینه بالا سرآمد هستند.
آیا قوانین کشور های اروپایی برای مهاجرت نسبت به کشورهای آمریکایی سخت‌تر است؟
نمی‌توانیم در مورد همه انواع مهاجرت یک مقایسه دقیق انجام دهیم، زیرا هر کدام قوانین متفاوتی را برای انواع مختلف مهاجرت در نظر میگیرند.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام‌ها هستند. همچنین چندین کشور را به شما معرفی کردیم و گفتیم که مزایای آن‌ها چیست و از چه لحاظی می‌توانند برای مهاجرت مناسب باشند. البته همه اینها زمانی درست پیش می‌رود که شما از مشاوران مهاجرتی کمک بگیرید که بالاتر هم سایت خودمان را به شما معرفی کردیم. در این زمینه می‌توانید مشاوره حضوری یا تماس تلفنی داشته باشید تا راهنمایی‌های لازم را برایتان انجام بدهند. بهتر است که با تحقیق و تفحص کامل پیش بروید و هرگز بدون اطلاعات کافی به سمت مهاجرت نروید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید