لوگو صبا ویزا
خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول: بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در ترکیه

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ملک در استانبول و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

  مشاوره رایگان

خرید ملک در استانبول رویایی است که اکثر افراد در فکر آن هستند. باید توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در استانبول و خرید ملک ممکن است سختی‌ها و دشواری‌های هم داشته باشد. با توجه به اینکه کشور ترکیه دارای غنای طبیعی، فرهنگی، شبکه حمل و نقل مناسب، موقعیت تجاری، سرگرمی و گردشگری مناسبی است؛ توانسته سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. ترکیه جزو کشورهایی است که اقتصاد قوی و رو به رشدی دارد؛ به همین دلیل فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد اقامت از طریق خرید ملک در استانبول را دارید، با ما همراه باشید تا موسسه مهاجرتی صبا ویزا شما را به طور کامل راهنمایی کند.

ملک در استانبول
فهرست عناوین

فهرست عناوین

بازار ملک در استانبول: رونق و وضعیت کنونی

استانبول جزو شهرهایی است که بازار املاک در آن روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است. در این شهر تعداد زیادی خانه و آپارتمان‌های مختلف وجود دارد. با توجه به اینکه استانبول به عنوان بهترین شهر برای سرمایه‌گذاری شناخته شده است؛ پس در صورتی که قصد خرید ملک در این کشور را دارید، باید با رونق و وضعیت کنونی آن آشنایی داشته باشید.

قیمت املاک موجود در شهر استانبول ماهانه ۵.۴ افزایش پیدا می‌کند و سالانه تقریباً ۱۸۸ درصد در حال رشد خواهد بود. با توجه به تحقیقات مختلفی که صورت گرفته است، شاخص قیمت خانه‌ها در حال افزایش بوده و ارزش املاک روز به روز در حال افزایش است.

مناطق محبوب برای خرید ملک در استانبول

اکثر افرادی که قصد خرید ملک در استانبول را دارند، معمولاً به فکر زندگی در منطقه‌ای مناسب هستند، پس از این طریق سعی می‌کنند ملک مورد نظر خود را در بهترین منطقه پیدا کرده و از مزیت‌های بسیار زیاد آن بهره‌مند شوند. برخی از مناطق محبوب در شهر استانبول که برای خرید ملک توصیه می‌شود، عبارت است از:

  • بیلیکدوزو: یکی از مناطقی که امروزه مورد توجه خارجی‌ها برای خرید ملک قرار گرفته است، بیلیکدوزو است که در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. اکثر ملک‌هایی که در این منطقه وجود دارد، از منظره رو به دریاچه برخوردار هستند. در این منطقه مراکز خرید، دانشگاه، ساختمان‌های مسکونی و مراکز تفریحی زیادی وجود دارند‌، اما یکی از معایب آن دور بودن از مرکز شهر است.
  • اسکودار: این منطقه در قسمت آسیایی و روبروی بشیکتاش واقع شده است. در این منطقه طبیعت زیبا و مناطق گردشگری بسیار جذابی وجود دارد. توجه داشته باشید که یکی از بناهای بسیار قدیمی کشور ترکیه در این منطقه واقع شده است؛ به همین دلیل سالانه خارجی‌های زیادی این منطقه را برای خرید ملک انتخاب می‌کنند.
  • کادیکوی: کادیکوی یکی از مناطقی است که دارای رونق بسیار بالایی بوده و گردشگران بسیار زیادی این منطقه را انتخاب می‌کنند. کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و با توجه به اینکه این منطقه به دریای مرمر نزدیک است، منظره زیبایی دارد و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. توجه داشته باشید که این منطقه محلی مناسب برای سکونت و توریست‌های بسیار زیادی برای تفریحات خود این منطقه را انتخاب می‌کنند. یکی از مزیت‌های دیگر آن این است که سیستم حمل و نقل این شهر از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • بی اوغلو: بی‌ اوغلو یکی از مناطق محبوب است که خیابان استقلال جزو شلوغ‌ترین گذرگاه‌ها و در این منطقه واقع شده است. بی اوغلو یکی از بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات و سبک هنری بسیار زیبایی در مسکن‌های این منطقه اجرا شده است.
  • اسن یورت: این منطقه در قسمت اروپایی استانبول واقع شده. توجه داشته باشید که هزینه املاک در این منطقه نسبت به سایر مناطق دیگر بسیار مناسب‌تر است، اما با توجه به اینکه در میان اعراب از محبوبیت زیادی برخوردار شده، پس امکان افزایش قیمت‌ها در آینده وجود دارد.

قوانین و مقررات خرید ملک در استانبول

کشور ترکیه معمولا در آستانه عضویت در اتحادیه اروپا قرار دارد؛ به همین دلیل از بازار رو به رشدی برخوردار است و سالانه سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. معمولاً در کشور ترکیه و در شهر استانبول املاک گوناگونی وجود دارند که ممکن است قوانین مختلفی را به خود اختصاص دهند. بر اساس ماده ۳۵ قانون اساسی، مربوط حق مالکیت است و امکان دارد که محدودیت‌هایی را برای افراد خارجی و بومی تعیین کند.

در ماده ۶۳۳ قانون اساسی نحوه به دست آوردن ملک توضیح داده شده است. در این قانون توضیح داده می‌شود که یک فرد هنگام خرید باید زمین خود را ثبت کند؛ چرا که ثبت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که ثبت املاک استانبول از سوی یک دفتر اسناد رسمی صورت نمی‌گیرد؛ بلکه از طریق مقامات اداره ثبت اسناد و املاک پیگیری می‌شود. یکی دیگر از قوانین، الزامی بودن حضور فروشنده و خریدار از نظر قانونی می‌باشد.

مالکیت ملک فقط در صورتی در اختیار خریدار قرار داده می‌شود، که تمامی فرایند تکمیل شده و تمامی مبلغ پرداخت شده باشد. اما توجه داشته باشید که در زمینه سرمایه‌گذاری املاک، قوانین بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است به مرور زمان تغییراتی در آن ایجاد شود و قوانین جدیدی ارائه شوند.

هزینه ها و مالیات های مرتبط با خرید ملک در استانبول

یکی از سوالاتی که امکان دارد ذهن اکثر سرمایه‌گذاران و خریداران ملک در استانبول را به خود مشغول کند، این است که هزینه‌ها و مالیات‌ها در این شهر در چه اندازه‌ای است؟ به همین دلیل سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند که قبل از اقامت خرید ملک ترکیه با هزینه‌ها و مالیات آشنایی داشته باشند. در حالت کلی توصیه می‌شود که ۷ تا ۸ درصد از قیمت خرید ملک مورد نظر خود را به مالیات و هزینه‌های مالکیت، تعمیر و غیره اختصاص دهید. در حالت کلی توجه داشته باشید که هزینه‌ها و مالیات برای خرید ملک در کشور ترکیه نسبت به سایر کشورهای دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. برخی از هزینه‌هایی که ممکن است هنگام خرید ملک در استانبول نیاز باشد، عبارتند از:

  • حق تمبر در ترکیه: معمولا این هزینه به اندازه ۴ درصد از ارزش ملک شما است که باید به نام مالک ملک پرداخت شود.
  • هزینه‌های حقوقی: در حالت کلی وکلای موجود در ترکیه برای خدمات مورد نظر خود هزینه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ پوند را در نظر می‌گیرند. البته توجه داشته باشید با توجه به نوع وکیل حقوقی و زمانی که برای مشاوره انتخاب می‌کنید، ممکن است هزینه‌ها تغییر کنند. توجه داشته باشید که مبلغ مورد نیاز برای وکیل چندان بالا نیست و شما مبلغ کمی را در این زمینه در نظر بگیرید.
  • کارمزد خریدار: آژانس‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش املاک فعالیت دارند، هزینه‌های مختلف را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. در این زمینه توجه داشته باشید که یک شرکت و آژانس مناسب را انتخاب کنید تا هزینه‌های شما در این زمینه افزایش پیدا نکند.
  • تاییدیه‌ها و مدارک: سایر تاییدیه‌ها و مدارکی که برای تکمیل فرایند خرید لازم است، معمولاً هزینه‌هایی را در بر دارد که تقریباً برای آن ۵۰۰ یورو در نظر گرفته شده است.

نکاتی در مورد بازار ملک در استانبول که باید بدانید

سرمایه‌گذارانی که قصد خرید ملک در استانبول را دارند، باید توجه کنند که نکات مهمی در این زمینه وجود دارد که باید این نکات را درنظر داشته باشند تا بتواند به صورت موثرتر در بازار ملک حضور پیدا کرده و ملک مناسب را در بهترین موقعیت خریداری کنند. برخی از نکات مهم در مورد بازار ملک در استانبول عبارت است از:

  • در قدم اول اطمینان داشته باشید که شما مسیر را با یک مشاوره متخصص طی می‌کنید که با بازار ملک در ترکیه آشنایی کامل داشته باشد. در این صورت مشاور مورد نظر می‌تواند راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار داده و بهترین ملک را برای شما انتخاب کند.
  • تا حد امکان یک وکیل مجرب که با زبان انگلیسی آشنایی و به سیستم حقوقی ترکیه دسترسی دارد را انتخاب کنید؛ چرا که برای تنظیم قرارداد می‌تواند شما را به خوبی راهنمایی کند.
  • قبل از اینکه مراحل خرید ملک خود را به پایان برسانید، از سالم بودن ملک اطمینان داشته باشید تا بعد از خرید با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید.
  • قبل از تصمیم برای اجاره خانه در ترکیه یا خرید ملک، مدت زمان مشخصی را برای تحقیق در زمینه بهترین مناطق و ملک‌ها در نظر بگیرید تا بتوانید ملکی را انتخاب کنید که از بهترین شرایط برخوردار باشد.
مراحل خرید ملک در استانبول

مراحل خرید ملک در استانبول

کشور ترکیه جزو گزینه‌های اقامتی بسیار مناسبی است که هزینه املاک در آنها نسبت به سایر کشورهای دیگر ارزان‌تر است. به همین دلیل در صورتی که رویای خرید ملک در استانبول و سرمایه‌گذاری را دارید، می‌توانید بر اساس مراحلی که از قبل مشخص شده، اقدامات لازم را انجام دهید تا بتوانید بهترین ملک را در بهترین‌ شهر و با قیمت مناسب انتخاب کنید. مراحل خرید ملک در استانبول عبارت است از:

  • تحقیقات لازم را انجام دهید: املاک بسیار زیادی در شهر استانبول برای فروش و اجاره وجود دارند که شما قبل از خرید باید تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهید. توصیه می‌شود که در این زمینه با یک مشاور و وکیل مناسب همراه باشید تا بتواند به طور کامل شما را راهنمایی کند. در صورتی که با تمامی شرایط و مناطق استانبول آشنایی داشته باشد، می‌تواند بهترین پیشنهادها را در اختیار شما قرار دهد.
  • در مرحله بعد سعی کنید که به ترکیه مسافرت کنید. در این صورت شما می‌توانید از املاک مختلف دیدن کرده و با جوامع و امکانات مختلف آن آشنایی داشته باشید. در این زمینه شما می‌توانید تحقیقات بسیار زیادی را در مورد قیمت و شرایط خرید انجام دهید.
  • در مرحله بعد باید ملک مورد نظر خود را رزرو کرده و قیمت را تعیین کنید. برای اینکه بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و بهترین ملک را انتخاب نمایید، توصیه می‌شود که از یک وکیل حقوقی مناسب در این زمینه کمک بگیرید.

نوع ملک ها و آپارتمان ها در استانبول

در شهر استانبول و کشور ترکیه انواع املاک مختلف وجود دارند که افراد با توجه به شرایط و سلیقه خود می‌توانند بهترین ملک و آپارتمان‌ها را انتخاب کرده و برای اقامت در این کشور یا سرمایه‌گذاری آن را خریداری کنند. انواع ملک‌ها و آپارتمان‌های موجود در استانبول عبارت است از:

  • املاک مسکونی: املاک مسکونی شامل انواع خانه‌هایی هستند که در شهر استانبول وجود دارند و معمولاً در بین مردم بسیار رایج‌ هستند. آپارتمان‌های مختلفی همچون آپارتمان‌های قدیمی، استودیو آپارتمان، آپارتمان‌های دوبلکس، تریبلکس، پنت هاوس و ویلاهای مختلف در این دسته قرار می‌گیرند.
  • املاک صنعتی: معمولاً هزینه این املاک نسبت به سایر دسته‌های دیگر پایین‌تر است و طرفداران بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید که این املاک در مناطق دور افتاده قرار می‌گیرند و شامل کارخانه، انبار، مراکز تولید، فروشگاه‌ها و غیره خواهند بود. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه را دارند، می‌توانند از املاک صنعتی استفاده کنند و به درآمد ثابتی برسند.
  • املاک تجاری: افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و تجارت در شهر استانبول را دارند، می‌توانند از این املاک استفاده کنند که از بازده بسیار بالایی برخوردار هستند. معمولاً در این دسته مجتمع‌های مسکونی بزرگ، ساختمان‌های تجاری، آسمان خراش‌ها و غیره قرار می‌گیرند. انواع مغازه، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، ساختمان‌های اداری و غیره هم در این دسته قرار دارند.
  • زمین‌ها: یکی از املاک دیگری که برای سرمایه‌گذاری در شهر استانبول بسیار مناسب است، زمین‌های موجود در این شهر هستند. معمولاً اراضی زراعی، مسکونی و عمومی جزو زمین‌هایی هستند که برای سرمایه‌گذاری در این شهر بسیار مناسب می‌باشند.

رونق بازار اجاره ملک در استانبول

در چند سال اخیر اجاره خانه در ترکیه به عنوان یکی از کم هزینه‌ترین و آسان‌ترین روش‌های اخذ اقامت کشور ترکیه در نظر گرفته شده است. به همین دلیل سالانه مردمان زیادی از کشور ایران و سایر کشورهای دیگر از این طریق به کشور ترکیه و شهر استانبول مهاجرت می‌کنند. به همین دلیل بازار اجاره ملک در استانبول روز به روز در حال پیشرفت و شاهد رونق بسیار زیادی در این زمینه است.

توجه داشته باشید که اجاره ملک در استانبول قوانین و شرایط خاصی دارد که شما قبل از اقدام به هر کاری باید با این قوانین آشنایی داشته باشید. در صورت مطابقت با این قوانین، می‌توانید برای اجاره ملک در این کشور اقدام کنید.

تأثیر تغییرات قیمت ملک در استانبول

با توجه به اینکه در شهر استانبول املاک مختلفی در مناطق متفاوتی وجود دارند، پس قیمت انواع ملک در استانبول متغیر است. معمولاً بعضی از مناطق نسبت به مناطق دیگر قیمت‌های بالایی را برای املاک خود در نظر می‌گیرند و شرایط بهتری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند.

علاوه بر این انواع امکانات و شرایطی که هر یک از املاک دارند، در تغییرات قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است؛ به همین دلیل شما قبل از اینکه برای خرید ملک در شهر استانبول اقدام کنید، باید شرایط ملک مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس برای تعیین قیمت‌های آن اقدام کنید.

راهنمای خرید ملک در مناطق مرکزی استانبول

مناطق مرکزی استانبول جزو مناطقی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و املاک زیادی سالانه در این مناطق به فروش می‌رسند. انواع خدمات رفاهی، تفریحی و سیستم حمل و نقل در این منطقه نسبت به سایر مناطق دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل طرفداران این منطقه نسبت به سایر مناطق دیگر بیشتر است.

در این زمینه بهتر است که شما با یک مشاور و وکیل حقوقی مجرب و متخصص همراه باشید تا بتوانید تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و بهترین پیشنهادها را به شما عرضه کند. توجه داشته باشید که در این زمینه با کلاهبرداران مواجه نشوید و سرمایه خود را از دست ندهید.

مسائل قانونی مربوط به خرید ملک در استانبول

امروزه قوانین زیادی برای خرید ملک در استانبول در نظر گرفته شده است؛ به همین دلیل محدودیت‌هایی را برای خرید ملک ایجاد خواهد کرد. یکی از مسائل قانونی در این زمینه این است که یک خریدار خارجی در شهر استانبول نباید بیشتر از ۳۰ ملک را خریداری کند. تمامی مراحل خرید ملک باید بر طبق قانون و زیر نظر اداره ثبت اسناد و املاک صورت بگیرد.

هنگام خرید و اجاره ملک، تمامی مقامات دولتی در زمینه خرید ملک نظارت دارند. اما توجه داشته باشید که می‌توانید با تمامی قوانینی که در زمینه خرید ملک در استانبول وجود دارد، آشنایی پیدا کنید. در این زمینه شما می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید تا تمامی مسائل قانونی خرید ملک را در اختیار شما قرار دهند.

راهنمای خرید ملک برای غیر مقیمان در استانبول

امروزه در شهر استانبول این امکان فراهم شده که غیر قیمان استانبول هم بتوانند برای خرید ملک اقدام کنند. توجه داشته باشید که این افراد باید از طریق مشاوران و وکیلان حقوقی مراحل خرید ملک خود را انجام دهند تا بتوانند در اسرع وقت بهترین ملک را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه قوانین خرید ملک در استانبول نسبت به سایر کشورهای جهان متفاوت است، پس در این زمینه باید اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به عنوان فردی که مقیم استانبول نیست، یک ملک مناسب را خرید خریداری کنید و سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام دهید.

تراکم سکونت و ترافیک در مناطق مختلف استانبول

استانبول از مناطق مختلفی تشکیل شده که تراکم سکونت و ترافیک در تمامی مناطق آن یکسان نیست. معمولاً مناطق مرکزی و قسمت آسیایی استانبول از تراکم سکونت و ترافیک بالاتری نسبت به سایر مناطق دیگر برخوردار است، به همین دلیل شما هنگام خرید ملک در استانبول، باید این مسئله را مد نظر داشته باشید. در صورتی که با این موضوع مشکل دارید، باید ملکی خریداری کنید که در مناطق کم تراکم و با ترافیک کم واقع شده است.

تاثیر معاملات املاک روی ویزای ترکیه

یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌هایی که امروزه برای اخذ ویزای ترکیه در نظر گرفته شده، معاملات املاک است. معمولاً افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه املاک را دارند، می‌توانند مراحل قانونی آن را طی کرده و ملک مورد نظر خود را در شهر استانبول پیدا کنند. در این صورت برای دریافت ویزای ترکیه می‌توانند در کمترین زمان ممکن اقدام کرده و به راحتی ویزای خود را دریافت نمایند.

راهنمای انتخاب مشاور املاک معتبر در استانبول

امروزه مشاوران املاک معتبر بسیار زیادی در استانبول وجود دارند که می‌توانند سرمایه‌گذاران را در زمینه خرید ملک راهنمایی کنند و بهترین املاک را به آنها معرفی کنند. شما می‌توانید از طریق مجموعه صبا ویزا تمامی مراحل را به طور قانونی طی کرده و یک مشاور معتبر در استانبول را انتخاب کنید که خرید ملک شما در شهر استانبول را انجام دهد. در این صورت می‌توانید در کمترین زمان ممکن اقامت خود در این کشور را کسب کنید.

مسائل مالی و بانکی مرتبط با خرید ملک در استانبول

توجه داشته باشید که قیمت‌های ملک در شهر استانبول چندان بالا نیست و از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر شهرهای جهان برخوردار است. اما با این وجود سرمایه‌گذارانی قصد دارند با مسائل مالی و بانکی مرتبط‌ در این زمینه آشنایی داشته باشند تا بتوانند برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند. معمولاً با توجه به انواع ملک و شرایط آن مسائل مالی و بانکی متغیر خواهد بود و از قبل قابل تعیین نیست.

مشکلات و چالش های مرتبط با خرید ملک در استانبول

هنگامی که قصد خرید ملک در استانبول را دارید ممکن است با مشکلات و چالش‌های زیادی در زمینه خرید املاک مواجه شوید. پس بهتر است در این زمینه شما اطلاعاتی کامل داشته باشید تا هنگام مواجهه با این مشکلات و چالش‌ها بتوانید در کمترین زمان ممکن فرایند خرید خود را تکمیل کنید. برخی از مشکلات و چالش‌های مرتبط در این زمینه، عبارت است از:

  • امروزه افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری در زمینه املاک در استانبول اقدام می‌کنند که یکی از نگران کننده‌ترین مشکلات و چالش‌ها در این زمینه این است که با کلاهبرداران املاک مواجه شوند. در این صورت کلاهبرداران از بی‌تجربگی سرمایه‌گذاران استفاده کرده و با توجه به اینکه دانش کافی در این زمینه ندارند، املاک با شرایط بد را به قیمت بالا در اختیار آنها قرار می‌دهند. پس بهتر است در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید سپس برای خرید ملک اقدام کنید.
  • یکی دیگر از مشکلات و چالش‌هایی که در این زمینه وجود دارد، مربوط به بی‌ثباتی لیر ترکیه و نوساناتی است که در زمینه ارز رخ می‌دهد.
  • یکی از مشکلات دیگر مربوط به بازار ملک در ترکیه است؛ به همین دلیل شما باید در بهترین زمان برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری اقدام کنید تا بتوانید سرمایه گذاری مناسب را در بهترین زمان انجام دهید.

تفاوت‌های خرید ملک در شهر و خارج از شهر در استانبول

معمولاً املاک زیادی در شهر استانبول وجود دارند که برخی از آنها در داخل شهر و برخی در خارج از شهر واقع شده‌اند. به همین دلیل هنگام خرید ملک در استانبول بین این املاک تفاوت‌های زیادی وجود دارد که برخی از تفاوت خرید این املاک عبارت است از:

  • مکان: استانبول جزو بزرگترین شهرها است؛ به همین دلیل از مناطق مختلف تشکیل شده که هر یک از موقعیت و امکانات مختلفی برخوردار هستند. هنگامی که قصد دارید ملکی را خریداری کنید به موقعیت آن، نزدیکی به مدارس، بیمارستان و وسایل حمل و نقل توجه داشته باشید.
  • بودجه: معمولاً هزینه و بودجه لازم برای خرید ملک‌ در استانبول با توجه به نوع مناطق قیمت متغیر خواهد بود.
  • الزامات قانونی: توجه داشته باشید که شرایط قانونی انواع املاک در استانبول از لحاظ مالیات و قوانین با یکدیگر متفاوت هستند.
خرید ملک در استانبول ترکیه

راهنمای سرمایه‌گذاری در بازار ملک در استانبول

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید ملک در استانبول را دارند، معمولاً با دغدغه بسیار زیادی مواجه می‌شوند. اما توجه داشته باشید هنگامی که شما با مشاوران در این زمینه همراه باشید، نگرانی شما کاهش پیدا می‌کند. در این زمینه موسسه مهاجرتی صبا ویزا می‌تواند راهنمایی کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهد. برخی از نکات مهم در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار املاک، عبارت است از:

  • درباره بازار املاک در ترکیه تحقیقاتی را انجام دهید تا بتوانید با انواع مناطق مختلف، انواع ملک و قیمت‌ها آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید بهترین فرصت‌ها را انتخاب نمایید.
  • سعی کنید در این مسیر با یک مشاور املاک حرفه‌ای همراه باشید که بتواند بهترین پیشنهادها را در اختیار شما قرار دهد و تمامی مراحل را به طور قانونی طی کند.
  • در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری را دارید، با یک شرکت و آژانس معتبر در ارتباط باشید تا بتوانید از خدمات بیشمار آنها بهره‌مند شوید.
  • هنگامی که فرایند خرید خود را تکمیل می‌کنید، هزینه‌های اضافی را در نظر داشته باشید و برای تمامی آنها فاکتورهای لازم را تهیه کنید.

سوالات متداول

آیا امکان خرید ملک برای خارجیان در کشور ترکیه وجود دارد؟

امروزه این امکان برای خارجیان وجود دارد که بتوانند در سراسر ترکیه همچون شهر استانبول بتوانند در زمینه املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام دهند.

آیا سرمایه‌گذاری در زمینه املاک در استانبول گزینه مناسب است؟

قیمت املاک در کشور ترکیه نسبت به سایر کشورهای دیگر بسیار مناسب‌تر است و ارزش آنها سالانه در حال افزایش است؛ به همین دلیل سرمایه‌گذاری در این زمینه در شهر استانبول بسیار مناسب است.

نتیجه گیری

شهر استانبول جزو بزرگترین شهرها و بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. در شهر استانبول انواع املاک مختلف وجود دارند که افراد با توجه به شرایط خود می‌توانند یک نوع مناسب را انتخاب کنند. قیمت انواع املاک در این شهر بسیار مقرون به صرفه است و ارزش املاک روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل سرمایه‌گذاری در این زمینه روز به روز افزایش پبدا کرده و بسیار پر رونق شده است.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید