لوگو صبا ویزا
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

  مشاوره رایگان

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که امروزه برای مهاجرت وجود دارد و افراد زیادی هستند که هرساله این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند. یکی از بهترین روش‌هایی که برای انجام این کار وجود دارد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک است که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید روند مهاجرت خود را به این کشور طی کنید. سرمایه‌گذاری در کبک با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هریک از این روش‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا از طریق کار یا سرمایه‌گذاری در این کشور هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سرمایه‌گذاری در کبک صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را دراین‌خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست عناوین

فهرست عناوین

برنامه سرمایه گذاری مهاجرتی کبک چیست؟

کبک کانادا یکی از استان‌های کانادا است که امروزه بسیاری از ایرانیان این استان را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این استان از کشور کانادا وجود دارد که یکی از بهترین این روش‌ها سرمایه‌گذاری در استان کبک کانادا است. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری خود دارای روش‌های مختلفی است که از جمله این روش‌ها می‌توان به مواردی مانند کارآفرینی، راه‌اندازی یک استارت آپ، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های موجود در این استان و… اشاره کرد.

در واقع استان کبک و مسئولان آن تلاش می‌کنند تا سرمایه‌گذاران خارجی را جذب کنند و از این طریق بتوانند اقتصاد خود را رشد دهند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا روند مهاجرت شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در این کشور به میزان زیادی بهبود پیدا کند و بتوانید در کمترین زمان ممکن روند مهاجرت خود را طی کنید. نکته مهم دیگری که باید درباره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در استان کبک بدانید این است که سرمایه‌گذاری در استان کبک می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد.

سرمایه گذاری مهاجرتی کبک

در ادامه بیشتر و کامل‌تر درباره این مزایا صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چه مزایا و معایبی در مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟

سرمایه‌گذاری در کبک کانادا می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد که از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین و یکی از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در این استان این است که این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید فرزندان و همسر خود را نیز به این کشور ببرید و از این نظر محدودیتی برای شما وجود ندارد.
  • استان کبک امکانات و تسهیلات بسیار زیادی را برای شما فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید روند مهاجرت خود را به شکل بهتری طی کنید.
  • شرایط اقتصادی در این استان بسیار جذاب است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شرایط کار و زندگی برای شما در این استان راحت‌تر باشد.
  • امکانات درمانی و آموزشی بسیار خوبی در این استان وجود دارد که باعث رفاه در زندگی شما می‌شود.
  • موقعیت‌های سرمایه‌گذاری بسیار جذابی در استان کبک وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع با سرمایه‌گذاری در این موقعیت‌ها به درآمد بسیار خوبی در این استان دست پیدا کنید.
  • شما می‌توانید از تمامی خدمات شهروندی در این استان بهره‌مند شوید.

چقدر باید سرمایه گذاری کنم تا بتوانم در برنامه مهاجرتی کبک شرکت کنم؟

به‌طورکلی برای این‌که بتوانید در این طرح مهاجرتی و سرمایه‌گذاری در استان کبک شرکت کنید در اولین قدم شما باید تلاش کنید تا سرمایه‌ای حدود 350 هزاردلاری را تامین کنید. نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که مبلغ 350 هزار دلار حداقل سرمایه‌ای است که شما برای سرمایه‌گذاری در استان کبک به آن نیاز دارید.

بر اساس نوع کسب‌وکاری که قصد راه‌اندازی آن در استان کبک را دارید این میزان سرمایه متغیر خواهد بود و به همین علت نیز باید حتما تمکن مالی خود را برای شرکت در این طرح مهاجرتی و سرمایه‌گذاری ثابت کنید.

آیا برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک نیاز به سرمایه شخصی است؟

برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک شما لزومی ندارد که حتما سرمایه شخصی خود را وارد کار کنید و می‌توانید این سرمایه را از محل‌هایی که برای تامین سرمایه تهیه شده‌اند دریافت کنید. از طرف دیگر باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که دولت کشور کانادا امروزه تسهیلات بسیار زیادی را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده که می‍‌توانید از این تسهیلات نیز در جهت تامین سرمایه موردنیاز خود استفاده کنید.

امروزه موسسات مالی زیادی نیز در کشور کانادا و استان کبک فعالیت دارند که امکان دریافت سرمایه موردنیاز برای کارآفرینی در این استان را فراهم کرده‌اند. شما باید بیزینس پلن خود را به این موسسات ارائه دهید و پس از تایید نیز باید سود سرمایه را به آنها بازگردانید.

چه نوع سرمایه گذاری‌هایی مورد قبول در برنامه سرمایه‌گذاری کبک است؟

سرمایه‌گذاری‌هایی که به شما اجازه می‌دهند تا اقدام به مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در کبک کنید شامل مواردی از قبیل کارآفرینی، راه‌اندازی استارت آپ یا یک شعبه از شرکتی که در کشور دیگری فعالیت دارد می‌شود. دقت داشته باشید که این کسب‌وکار حتما باید سودآوری خوبی را برای استان کبک داشته باشد و به اقتصاد این استان کمک کند.

چقدر طول می‌کشد تا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کبک به پایان برسد؟

به‌طورکلی باید دقت داشته باشید که روند مهاجرت به کانادا از این طریق ممکن است کمی طولانی شود و نیازمند این باشد که شما تمامی مدارک خود را بارگذاری کرده و مدارک شما کاملا توسط مسئولان دولتی این کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. میانگین زمانی که طول می‌کشد تا این پروسه طی شده و شما بتوانید اقامت کشور کانادا را دریافت کرده و در استان کبک سرمایه‌گذاری کنید حدودا 20 تا 40 ماه است که این موضوع به مسائل مختلفی بستگی دارد.

چه نوع مستنداتی برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کبک موردنیاز است؟

یکی از مهم‌ترین شرایط اقامت در کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در کبک کانادا این است که شما مدارک خود را به‌صورت کامل و جامع در اختیار سفارت رسمی این کشور قرار دهید. از جمله مهم‌ترین مدارکی که شما برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک به آن نیاز پیدا خواهید کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدارک شخصی از جمله شناسنامه و کارت ملی و البته پاسپورت معتبر که نشان‌دهنده این است که شما اجازه ورود به خاک کشور کانادا را دارید.
  • پرینت از حساب شخص که نشان دهد تمکن مالی لازم برای سرمایه‌گذاری در استان کبک را دارد.
  • تمامی فرم‌ها و درخواست‌های لازم که باید با اطلاعات معتبر و دقیق پر شده باشند و با مدارک شما نیز همخوانی داشته باشند.
  • رسید پرداخت هزینه‌های رسیدگی به پرونده شخص
  • رسید پرداخت هزینه‌های صدور ویزای کشور کانادا
  • مدارک تحصیلی که حتما باید مدرک آخرین دوره تحصیلی در لیست مدارک شما وجود داشته باشد.
  • ارائه یک بیزینس پلن برای سرمایه‌گذاری در استان کبک
  • اسناد مالکیتی

با آماده‌کردن این مدارک این اجازه به شما داده می‌شود تا مراحل اخذ اقامت کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در استان کبک را طی کنید.

مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری در کبک

آیا برای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری نیاز به آزمون زبانی دارم؟

بله باید بدانید که مدرک زبان یکی از مهم‌ترین مدارکی است که می‌تواند روی امتیاز شما در سیستم امتیازدهی این برنامه تاثیرگذار باشد. به همین علت نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در یک آزمون معتبر شرکت کرده و تلاش کنید تا بهترین نمره را در آن دریافت کنید. با دریافت مدرک زبان معتبر و با نمره بالا این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید شانس خود را برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک به میزان زیادی افزایش دهید.

آیا برای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری نیاز به تجربه کاری خاصی است؟

بله آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کشور کانادا هستند حتما باید دارای سابقه مدیریتی باشند. حداقل سابقه مدیریتی که شما نیاز دارید حدودا 2 سال است و هرچه سابقه کاری شما در این زمینه بیشتر باشد و مدیریت بیشتری در زمینه کسب‌وکارتان داشته باشید به همان نسبت می‌توانید امتیاز بالاتری را در سیستم امتیازدهی دریافت کرده و در نتیجه شانس خود را برای اخذ پذیرش از این کشور افزایش دهید.

آیا می‌توانم خانواده‌ام را همراه بیاورم در برنامه سرمایه گذاری کبک؟

بله یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک این است که به شما اجازه داده می‌شود تا بتوانید به‌راحتی هرچه تمام ویزای همراه را برای اعضای خانواده خود دریافت کنید و آنها را نیز به همراه خود به این کشور ببرید. دقت داشته باشید که این اجازه تنها برای همسر و فرزندان زیر 23 سال شما داده خواهد شد تا به همراه شما وارد خاک کشور کانادا شوند.

چه نوع اقامتی پس از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کبک دریافت خواهم کرد؟

پس از این‌که در برنامه سرمایه‌گذاری کبک شرکت کردید و موفق به مهاجرت به کشور کانادا از این طریق شدید یک اقامت سه الی پنج‌ساله دریافت می‌کنید. دقت داشته باشید که این نوع اقامت در واقع یک اقامت کوتاه‌مدت و موقت است که به شما اعطا می‌شود. درصورتی‌که پلن سرمایه‌گذاری شما با موفقیت دنبال شود و شما بتوانید برنامه‌هایی که در بیزینس پلن خود ارائه داده‌اید را پیاده‌سازی کرده و به نتیجه برسانید می‌توانید درخواست خود را به‌منظور اخذ اقامت دائم به دولت این کشور ارائه دهید.

به‌این‌ترتیب این اجازه به شما داده خواهد شد که بتوانید اقامت دائم کشور کانادا را دریافت  کنید. البته برای این کار باید دقت داشته باشید که مجوزها و تایدیه‌هایی موردنیاز است که حتما باید دریافت کنید تا اجازه اخذ اقامت دائم به شما داده شود.

چه امکانات اجتماعی و سلامتی در کبک برای مهاجران سرمایه گذاری کننده وجود دارد؟

اکثر افرادی که مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک را برای مهاجرت به این کشور انتخاب می‌کنند معمولا می‌توانند از تمامی امکانات اجتماعی که دولت این کشور به شهروندان آن ارائه می‌دهد استفاده کنند. آنها می‌توانند از بیمه سلامتی که دولت این کشور در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده کرده و از خدمات درمانی این کشور به‌صورت رایگان یا با هزینه‌ای بسیار پایین استفاده کنند.

از طرف دیگر آنها می‌توانند از امکاناتی نظیر وام‌های بانکی کم‌بهره و خدمات این‌چنینی که اکثر مردم کشور کانادا از آنها استفاده می‌کنند نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرند.

چه فرصت‌های شغلی در کبک برای مهاجران سرمایه گذاری کننده وجود دارد؟

افرادی که مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک را انتخاب کرده‌اند معمولا می‌توانند در این استان مشغول به کارآفرینی و راه‌اندازی استارت آپ شوند. ثبت شرکت از دیگر موقعیت‌های شغلی است که آنها می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنند. یکی دیگر از فرصت‌های شغلی بسیار جذابی که برای مهاجران سرمایه‌گذاری کننده وجود دارد این است که آنها می‌توانند در موقعیت‌های شغلی مدیریتی نیز مشغول به کار شوند و از این نظر محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

آیا بعد از مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری می‌توانم در دیگر استان‌های کانادا سکونت یابم؟

در اولین قدم زمانی که وارد خاک کشور کانادا شده‌اید این اجازه به شما داده نخواهد شد که بتوانید در استان‌های دیگر کانادا سکونت داشته باشید. پس از گذشت دو الی پنج سال و زمانی که موفق به اخذ اقامت دائم کشور کانادا شدید این اجازه به شما داده خواهد شد که وارد استان‌های دیگر شده و در آنها سکونت داشته باشید.

آیا بعد از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌توانم در کبک تحصیل کنم؟

بله یکی از خدمات اجتماعی که پس از مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک به شما داده می‌شود این است که شما می‌توانید در این استان مشغول به تحصیل شوید و دقیقا مانند سایر افراد در این کشور در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل دهید.

چه تغییراتی در برنامه سرمایه گذاری کبک در طول سال‌های اخیر اتفاق افتاده است؟

در برنامه قبلی معمولا امتیاز زبان از اهمیت چندان زیادی برخوردار نبود؛ ولی در برنامه فعلی امتیاز زبان نیز بسیار مهم شده و شما حتما باید نمره قابل‌قبولی را دریافت کنید. اهمیت سطح تحصیلات نیز به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و سابقه کاری شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرمایه گذاری در کبک

چقدر زمان صرف بررسی و پردازش درخواست سرمایه گذاری در کبک می‌شود؟

معمولا بین 10 تا 20 ماه طول می‌کشد تا درخواست شما به‌منظور مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک پردازش شده و نتیجه آن نیز به شما اعلام شود.

آیا برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک نیاز به مشاوره حقوقی یا مهاجرتی دارم؟

بله برای مهاجرت از این طریق شما حتما باید از کارشناسان و افراد حقوقی که دارای تجربه بالایی هستند مشورت بگیرید تا بتوانید عملیات مهاجرت را به بهترین شکل ممکن طی کنید.

چگونه می‌توانم اطمینان حاصل کنم که برنامه سرمایه گذاری کبک برای من مناسب است؟

برای این کار بهترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید این است که سعی کنید از کارشناسان دفتر مهاجرتی صباویزا کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از شرایط خود مطمئن شوید.

 

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید