لوگو صبا ویزا
ویزای همراه آلمان

ویزای همراه آلمان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه ویزای همراه آلمان به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که علاقه‌مند به مهاجرت به کشور آلمان بوده و قصد دارند تا با استفاده از کار در این کشور ویزای خود را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که معمولا این افراد با آن درگیر می‌شوند این است که نمی‌توانند ویزای خود را دریافت کنند؛ چراکه نمی‌توانند اعضای خانواده‌شان را به همراه خود به این کشور ببرند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که امروزه دولت آلمان شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید این محدودیت‌ها را برطرف کنید. برای این کار کافی است که ویزای همراه آلمان را دریافت کنید. ویزای همراه آلمان یک ویزای بسیار جذاب است که به افرادی اعطا می‌شود که قصد دارند خانواده خود را نیز به همراهشان به کشور آلمان ببرند.

البته یک نکته بسیار مهم در خصوص این موضوع وجود دارد که باید به آن دقت و توجه داشته باشید و آن این است که برای دریافت این ویزا برای اعضای خانواده شرایط خاصی نیز وجود دارد که بدون داشتن آن شرایط معمولا شما نمی‌توانید با موفقیت ویزای خود را دریافت کنید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره شرایط کلی برای دریافت ویزای همراه آلمان صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را دراین‌خصوص در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر درباره دریافت ویزای آلمان به عنوان یک همراه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا هرآنچه که در این زمینه نیاز دارید را به دست بیاورید.

هر آنچه درباره ویزای همراه آلمان باید بدانید

فهرست عناوین

هرآنچه باید درباره ویزای همراه آلمان بدانید

امروزه مهاجرت به آلمان به یک دغدغه بسیار مهم برای بسیاری از افراد تبدیل شده است و اکثر افراد به دنبال این هستند تا بتوانند ویزای خود را از این طریق دریافت کنند. یکی از مشکلاتی که این افراد با آن درگیر هستند این است که نمی‌توانند اعضای خانواده خود را در کشور مبدا رها کنند و به دنبال این هستند تا ویزای آنها را نیز بگیرند. امروزه دولت کشور آلمان برای بسیاری از گروه‌های مختلف از افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند شرایطی را فراهم کرده تا بتوانند ویزا و اقامت خانواده خود را بگیرند و محدودیت خاصی در این زمینه نداشته باشند. حال‌آنکه ممکن است آنها اعضای خانواده‌شان را به‌صورت موقت یا دائم به این کشور بیاورند. البته این کار نیازمند شرایطی است که یکی از مهم‌ترین این شرایط داشتن تمکن مالی لازم برای مهاجرت به کشور آلمان است.

در واقع شما باید اثبات کنید که برای زندگی در آلمان به همراه اعضای خانواده‌تان از نظر مالی مشکلی ندارید و می‌توانید هزینه‌های مربوط به مهاجرت به این کشور را پرداخت کنید. یک نکته بسیار مهم در خصوص ویزای همراه آلمان این است که اعضای خانواده شما که به این کشور مهاجرت می‌کنند می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این کشور کار کنند بدون این که نیاز داشته باشند تا مجوزهای موردنیاز در این زمینه را دریافت کنند. البته به جز شرایط مالی شرایط مهم دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که در ادامه به طور مفصل درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

دقت داشته باشید که افرادی که ویزای کاری آلمان را دریافت می‌کنند از جمله مهم‌ترین گروه‌هایی هستند که این اجازه را دارند که ویزای همراه کشور آلمان را برای اعضای خانواده‌شان دریافت کنند.

چه افرادی واجد شرایط برای دریافت ویزای همراه آلمان هستند؟

پیش از آنکه بخواهیم در خصوص مراحل دریافت ویزای همراه آلمان صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم اجازه دهید تا کمی بیشتر درباره شرایطی که برای دریافت این نوع ویزا وجود دارد صحبت کنیم. در اولین قدم شخصی که قصد دارد ویزای همراه را برای اعضای خانواده خود دریافت کند حتما باید اقامت این کشور را داشته باشد. در صورت نداشتن اقامت کشور آلمان شما نمی‌توانید مراحل مربوط به اخذ ویزای همراه را طی کنید. از طرف دیگر شما باید بتوانید اعضای خانواده خود در این کشور را تامین مالی کنید که این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یک نکته کلیدی و بسیار مهم که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که شرایط مالی شما حتما باید در شرایط استیبل قرار داشته باشد تا بتوانید ویزای همراه را برای اعضای خانواده خود دریافت کنید.

شما باید یک حساب بانکی معتبر در یکی از بانک‌های کشور آلمان داشته باشید تا از این طریق بتوانید نامه‌ای مبنی بر تمکن مالی را از آنها دریافت کنید. مبلغ تمکن مالی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که با مراجعه به سایر بخش‌های سایت ما می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه به دست بیاورید. خدمات مشاوره ارائه شده توسط این موسسه مهاجرتی می‌تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد که در ادامه بیشتر دراین‌خصوص صحبت خواهیم کرد.

شرایط همسر و فرزندان به چه شکل است؟

در بخش قبلی در خصوص این موضوع صحبت کردیم که اگر شما قصد داشته باشید ویزای همراه آلمان را برای اعضای خانواده خود دریافت کنید چه شرایطی باید داشته باشید. حال در این بخش قصد داریم درباره این موضوع صحبت کنیم که اعضای خانواده شما چه شرایطی را باید برای اخذ این ویزا داشته باشند؟ یکی از مهم‌ترین این شرایط مربوط به همسر شماست. همسر شما حتما باید دارای مدرک زبان آلمانی بوده و به زبان این کشور مسلط باشد. از طرف دیگر همسر شما نباید کمتر از 18 سال سن داشته باشد. درصورتی که شما چند همسر دارید و یکی از همسران شما پیش از این ویزای همراه را دریافت کرده است هیچ یک از همسران دیگر شما اجازه دریافت این ویزا را نخواهند داشت. پس حتما برای اخذ ویزای همراه آلمان به این نکته مهم دقت داشته باشید.

اخذ ویزای همراه آلمان

درصورتی که فرزند زیر 16 سال دارید حتما باید حضانت او را داشته باشید تا بتوانید ویزای همراه کشور آلمان را برای او دریافت کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که فرزندان بین 16 تا 18 سال برای اینکه بتوانند ویزای همراه را بگیرند حتما باید دانش حداقلی درباره زبان آلمانی داشته باشند. برای فرزندانی که بالای 18 سال سن دارند امکان مهاجرت به کشور آلمان از طریق دریافت ویزای همراه وجود ندارد. تنها در شرایطی این اجازه به شما داده می‌شود که بتوانید ویزای همراه را دریافت کنید که فرزند شما دارای مشکلات جسمانی یا فیزیکی مانند معلولیت باشد. در برخی از مواقع این اجازه به شما داده می‌شود تا بتوانید ویزای همراه را برای اعضای خانواده خود نیز دریافت کنید. البته این کار در شرایطی است که والدین شما نیاز به حمایت داشته باشند و سایر فرزندان نیز امکان حمایت از آنها را نداشته باشند. در این شرایط می‌توانید ویزای همراه آلمان را برای آنها دریافت کنید.

در برخی از شرایط خاص سایر اقوام نیز می‌توانند ویزای همراه کشور آلمان را دریافت کنند؛ ولی نباید فراموش کنید که این کار دارای شرایط خاصی است. برای اطلاع پیدا کردن در خصوص این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره موسسه مهاجرتی صبا ویزا استفاده کنید.

برای دریافت ویزای همراه آلمان به چه مدارکی نیاز داریم؟

درصورتی که قصد دریافت این ویزا را برای همسر خود دارید به چند مدرک بسیار مهم و کلیدی نیاز پیدا خواهید کرد:

  • در اولین قدم شما باید تلاش کنید تا مدرک مهارت زبان آلمانی در سطح حداقل A1 را برای همسر خود دریافت کنید.
  • داشتن گواهی ازدواج معتبر از دیگر مدارک بسیار مهمی است که برای اخذ ویزای همراه آلمان برای همسرتان به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
  • مدارک شخصی همسر یکی از مهم‌ترین مدارکی است که برای اخذ ویزای همراه به آن نیاز دارید.
  • ارائه پاسپورت معتبر نیز برای اخذ این ویزا لازم و ضروری خواهد بود.

درصورتی که قصد دارید ویزای همراه را برای کودکان خود دریافت کنید به چند مدرک مهم نیاز دارید که از جمله آنها می‌توان به شناسنامه کودک، اثبات ملیت کودک و اثبات حضانت او اشاره کرد که حتما باید این مدارک را تهیه کنید تا با مشکل و چالش خاصی برای اخذ ویزای همراه مواجه نشوید.

برای اخذ ویزای همراه آلمان چه مراحلی را باید طی کنیم؟

درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند هستید تا ویزای همراه آلمان را دریافت کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما مراحل زیر را به‌صورت مرحله به مرحله طی کنید تا با چالش خاصی مواجه نشوید:

  • تمامی اسناد را جمع‌آوری کرده و به‌صورت لیست آماده کنید. دقت داشته باشید که در همین مرحله باید مراحل مربوط به حمایت مالی را نیز تهیه کنید و ثابت کنید که تمکن مالی لازم برای حمایت از اعضای خانواده خود را دارید.
  • در مرحله دوم یک جلسه آنلاین برگزار می‌شود که شما حتما باید در این جلسه شرکت کنید. با شرکت در این جلسه مصاحبه اولیه از شما دریافت خواهد شد.
  • در ادامه به اداره مهاجرت یا سفارت این کشور مراجعه کرده و کلیه مدارک را به مسئول و کارگذار تحویل دهید.
  • در این مرحله مدارکی که شما آماده کرده‌اید بررسی خواهد شد و اطمینان حاصل می‌کنند که شما تمامی مدارک را به‌صورت کامل آماده کرده‌اید و البته مدارک شما معتبر هستند.
  • در مرحله آخر نیز شما باید به سفارت این کشور مراجعه کرده و در جلسه حضوری شرکت کنید. این جلسه مصاحبه برای این است که انگیزه شما از اخذ ویزای همراه آلمان مشخص شود.
  • در گام آخر برای زندگی در آلمان ممکن است مدارک اضافی نیز از شما خواسته شود که حتما باید این مدارک را نیز آماده کرده و در اختیار سفارت کشور آلمان قرار دهید.

ویزای همراه کشور آلمان

آیا با اخذ ویزای همراه اجازه کار در آلمان را نیز خواهیم داشت؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد این است که آیا بعد از اخذ ویزای همراه آلمان اجازه کارکردن در این کشور را نیز خواهیم داشت؟ پاسخ دادن به این سوال ممکن است کمی سخت و دشوار باشد؛ ولی شما باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم در این زمینه دقت داشته باشید. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر شخص بزرگسالی که وارد خاک کشور آلمان می‌شود این اجازه را خواهد داشت تا در این کشور مشغول به کار شود. با این حال نباید فراموش کرد که این کار نیازمند شرایط خاصی است که حتما باید به این شرایط دقت داشته باشید. اولین شرط این است که حتما باید مجوز کار در کشور آلمان را دریافت کنید. برای دریافت این مجوز می‌توانید به اداره مهاجرت آلمان و سازمان‌های مربوطه در این کشور مراجعه کرده و مراحل مربوط به اخذ مجوز را طی کنید.

در گام بعدی شما باید تلاش کنید یک کارفرمای خوب و مناسب را در کشور آلمان برای خود پیدا کنید. پیداکردن چنین کارفرمایی نیز می‌تواند چالش‌ها و مشکلات مخصوص به خود را به همراه داشته باشد. به همین علت نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در این زمینه دقت و توجه لازم را داشته باشید. یکی از بهترین راهکارهایی که برای پیداکردن چنین کارفرمایی وجود دارد این است که حتما سعی کنید از موسسات کاریابی که در کشور آلمان فعالیت دارند کمک بگیرید.

به این ترتیب شما می‌توانید پس از دریافت ویزای همراه آلمان اقدام به کارکردن در این کشور کرده و درآمد خود را داشته باشید.

نتیجه‌گیری

امروزه دولت کشور آلمان این اجازه را به افراد مختلف می‌دهد تا بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. یکی از دغدغه‌هایی که اکثر افرادی برای مهاجرت به این کشور تجربه می‌کنند این است که آیا می‌توانند همسر و فرزندان خود را نیز به این کشور ببرند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله شما می‌توانید ویزای همراه آلمان را برای اعضای خانواده خود دریافت کرده و آنها را به همراه خود به این کشور ببرید. دریافت ویزی همراه این کشور دارای مزایای زیادی است که از جمله آنها می‌توان به امکان کارکردن در کشور و بهره‌مندشدن از خدمات آموزشی برای کودکان اشاره کرد. البته در کنار این مزایا باید دقت داشته باشید که دریافت ویزای همراه آلمان دارای شرایط مخصوص به خود نیز هست که بدون داشتن این شرایط معمولا شما نمی‌توانید ویزای همراه را با موفقیت دریافت کنید.

در صورتی که شما هم علاقه‌مند تا ویزای همراه آلمان را دریافت کنید بدون شک برای این کار نیازمند خدمات مشاوره کاملا تخصصی خواهید بود. برای انجام چنین کاری به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات موسسه مهاجرتی صبا ویزا نیز استفاده کرده و از مزایای فوق‌العاده‌ای که خدمات این موسسه مهاجرتی در اختیار شما قرار می‌دهد نهایت بهره را ببرید. استفاده از خدمات این موسسه هزینه بسیار مناسبی را برای شما دارد و درعین‌حال به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را نیز دریافت کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید