لوگو صبا ویزا
اقامت ازدواج انگلستان

اقامت ازدواج انگلستان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت ازدواج انگلستان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان

ویزای ازدواج انگلستان، برای افرادی صادر می شود که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج رادارند. افرادی که قصد ازدواج صوری بایکی از اتباع یا افراد مقیم درانگلستان را دارند، مشمول این نوع ویزا نخواهند شد ودرصورت کشف نیت آنها مبنی برازدواج صوری درانگلستان، ممکن است برای همیشه از ورود به انگلستان، محروم شوند. این نوع از ویزای انگلیس به دو دسته ویزای ازدواج و ویزای نامزدی تقسیم میشود که شرایط آنها تقریبا مشابه هم است. در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند.

زوج يا زوجه بايد در زمان تسليم تقاضانامه براي اخذ ويزا مقامات سفارت انگلستان را از قصد و تصميم برای ادامه زندگی در اين كشور مطلع كند. شرايط و مقررات كلی مهاجرت ايجاب می كند كه شخص متقاضی قبل از تقاضای ويزا، با همسر خود ازدواج قانونی كرده و مدارك كامل و سند ازدواج را همراه خود داشته باشد.

سن ازدواج براي زوج و زوجه   18 سال می باشد. كسانيكه كمتر از 18 سال سن داشته باشند نمی توانند در اين گروه تقاضای ويزا كرده و وارد انگلستان شوند.

لازم به ذكر است كه يكی از زوج يا زوجه بايد اقامت قانونی در انگلستان را داشته و از منابع مالی و كمكهای دولتی و عام المنفعه (مگر افراد سياسی) استفاده نكنند.

زوج و زوجه همديگر را ملاقات كرده و با هم آشنا باشند.

زوج و زوجه قصد اقامت دائمی در انگلستان را داشته باشد.

محل سكونت براي اقامت زوج و زوجه در انگلستان از قبل هماهنگ شده باشد.

زوج و زوجه قصد اخذ كمكهای دولتی وعام المنفعه را نداشته باشند.

شرایط  و مدارک لازم جهت صدور ویزای ازدواج با شهروندان انگلستان


1- اثبات حقوق سالیانه حدود 18600 پوند انگلستان که باید ازطریق حساب بانکی یا گواهی اشتغال به کار وحقوق، اثبات شود.
2- نداشتن سابقه موثر کیفری.
3- مجرد بودن.

شرایط  و مدارک لازم جهت صدور ویزای ازدواج با افراد مقیم انگلستان


امکان ازدواج با افرادی که شهروند انگلستان نیستند نیز وجود دارد وشرایط خاص خود را دارد.
1- حداقل سن متقاضی باید 18 سال باشد.
2- هیچ سابقه جرم وجنایت وتخلف که باعث محرومیت ازحقوق اجتماعی می شود، نداشته باشد.
3- تسلط کامل به زبان انگلیسی.
4- دارابودن اقامت انگلستان ازیکی ازطرق قانونی درانگلستان برای نامزد.

مدارک مورد نیاز سفارت انگلیس جهت اخذ ویزای اقامت
  • پاسپورت جدید و قدیم متقاضی
  • شناسنامه متقاضی
  • عقد نامه
  • عکس ها و فیلم های مراسم عروسی پرینت های تلفن (جهت اثبات ارتباط مستمر با همسر)
  • تکمیل فرم درخواست ویزا، تکمیل Sponsorship Form پرشده و امضاء شده توسط همسر (شخص ساپورت کننده) و اخذ نوبت از سفارت انگلیس
  • دوقطعه عکس 4*6 پشت سفید
  • مدرک زبان IELTS LIFE SKILLS
  • پرداخت هزینه بیمه Health Surcharges


در ویزای ازدواج ابتدا ویزا برای 33 ماه صادر شده و بعد از 5/2 سال دوباره شرایط بررسی شده و برای 33 ماه دیگر تمدید میشود. بعد از 5 سال امکان کسب اقامت دائم وجود دارد.

ویزای نامزدی انگلستان

ویزای نامزدی انگلستان خود به دو شکل است:

ویزای نامزدی معمولی و ویزای نامزدی ویزیتوریدر ویزای نامزدی معمولی انگلستان پس از اثبات دارا بودن شرایط لازم به شما یک ویزای شش ماهه داده خواهد شد و شما در این شش ماه فرصت خواهید داشت که با هم ازدواج کنید. متقاضی باید امکان ثبت ازدواج را داشته باشد. در این ویزا بعد از اخذ ویزای شش ماهه فرد به انگلستان رفته و فرصت می یابد آنجا ازدواج کند و سپس یک ویزای سه ساله دریافت کند و یا اینکه اصلا ازدواج نکرده و به کشورش بازگردد.


اما در ویزای نامزدی ویزیتوری به فرد یک ویزای شش ماهه داده میشود تا او به انگلستان رفته و در آنجا ازدواج کند و سپس به کشور خودش برگردد و بعد از طریق کشور خودش ویزای سه ساله ی ازدواج را دریافت کند که البته در حال حاضر این نوع از ویزا برای ایرانی ها مقدور نیست.


در ویزای نامزدی انگلستان متقاضی باید ثابت کند که قبل از انقضای مهلت ویزا کشور انگستان را ترک خواهد کرد و این که در طول مدت زمان اقامت خود در کشور انگلستان بدون اشتغال در این کشور و یا دریافت کمکهای دولتی استطاعت پرداخت هزینه های خود را خواهد داشت.برای افرادی که با یکی از تبعه یا افراد مقیم انگلستان، قصد آشنایی و ازدواج دارند وشناخت کافی از طرف مقابل خود ندارد، به شرط اثبات رابطه از طریق تلفن یا ایمیل ویا داشتن فیلم های مشترک، نوعی ویزای توریستی انگلستان صادر می شود تا باحضور درانگلستان، نسبت به اخذ تصمیم قطعی و ازدواج با فرد مورد نظر درانگلیس اقدام نماید. افرادی که درخواست صدور ویزای نامزدی انگلستان رادارند، باید دارای شرایط زیر باشند.


شرایط صدور ویزای نامزدی انگلستان
1- اقامت فرد مورد نظر برای ازدواج به یکی از طرق قانونی درانگلستان.
2- مجرد بودن هردونفر.
3- اثبات تمکن مالی وتوان اداره مالی یک خانواده.

مدارك موردنیاز سفارت انگليس جهت اخذ ويزای نامزدی

  • پاسپورت جديد و قديم متقاضی
  • یک قطعه عكس رنگی 4.5*3.5
  • مدارک اثبات‌کننده وضعیت مالی متقاضی شامل منابع درآمدی و حساب‌های بانکی
  • مدارک اثبات‌کننده برنامه آینده شما برای ازدواج: مانند محل سکونت بعد از ازدواج
  • مدارک اثبات‌کننده حقیقی بودن ازدواج و ارتباط مستمر با همسر: عکس‌ها و فیلم‌ها ، پرینت‌های تلفن، بلیت‌های رزرواسیون‌های هتل در سفرهای مشترک
  • جزئیات تدارکات ازدواج و مدارک اثبات‌کننده‌ی پرداخت بخشی از هزینه‌های ثبت ازدواج
برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 4 میانگین: 3.3]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید