لوگو صبا ویزا
تحصیل در دبی

تحصیل در دبی

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه تحصیل در دبی و جزئیات ثبت نام در دانشگاه های دبی به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

دبی، پایتخت امارات متحده عربی به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی شناخته می‌شود. این شهر بزرگ، بسیار توسعه یافته و دارای فرهنگ غنی و توسعه اقتصادی است. نفت خام درآمد اصلی دبی است و بزرگ‌ترین مرکز تجاری در جهان آسیایی شناخته می‌شود که نه تنها درآمد خود را از نفت خام، بلکه از طریق گردشگری، تجارت، هوانوردی، املاک و سایر خدمات مالی به دست می‌آورد. عربی زبان اصلی است که در دبی صحبت می‌شود، اما انگلیسی نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا هر ساله گردشگران و دانشجویان خارجی بیشتری وارد امارات می‌شوند. واحد پول امارات متحده عربی درهم امارات متحده عربی AED است. اما چگونه می‌توان به تحصیل در دبی پرداخت؟ همان‌طور که در حال ارزیابی انتخاب‌های دانشگاه خود هستید، چندین ویژگی وجود دارد که باید به عنوان یک دانشجوی خارجی بالقوه در دبی در نظر داشته باشید. برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید نیازمند اطلاعات مفید، جامع و دقیق هستید که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

درباره دبی بیشتر بدانیم

فرهنگ دبی توسط یک تبار عربی احاطه شده است و این باعث می‌شود این شهر به یک جاذبه توریستی بزرگ تبدیل شود و درآمدی بالا از این راه کسب کند. این شهر منعکس کننده زندگی‌های مجلل است و قطعاً بازدیدکنندگان خارجی را که در تمام طول سال وارد کشور می‌شوند به خود جذب می‌کند. دبی سالانه حدود یک میلیون بازدید کننده را به این شهر جذب می‌کند تا سبک زندگی مجلل خود را تجربه کنند. آب و هوای پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی یک بیابان نیمه گرمسیری است که زمستان و تابستان نسبتاً مناسبی تجربه می‌کند.

دانشگاه های دبی

جایگاه دبی در امارات متحده

تحصیل در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) فرصتی برای زندگی در یک تجربه فرهنگی است که شبیه هیچ کشور دیگری نیست، در یک کشور پر رونق از نظر اقتصادی و تحصیلی که دیدگاه‌های جهانی شما را به چالش می‌کشد و حس ماجراجویی شما را برمی انگیزد.

کشوری کوچک در شبه جزیره عربستان است. امارات متحده عربی با عربستان سعودی، عمان و خلیج فارس هم مرز است و از هفت امارت ابوظبی (پایتخت)، دبی، شارجه، عجمان، راس الخیمه، فجیره و ام ال،کوین تشکیل شده است.

همه آنها نقش مهمی در تشکیل ثروت فرهنگی و طبیعی این کشور ایفا می‌کنند، اما بیشتر مؤسسات آموزش عالی این کشور در دو امیرنشین بزرگ ابوظبی و دبی واقع شده‌اند که در خط مقدم آرزوهای کشور برای ارتقای سطح بالاتر آموزش با استانداردهای کلاس جهانی امروزی هستند.

ابوظبی پایتخت این کشور است و بزرگ‌ترین امارات است و سه چهارم خاک کشور را تشکیل می‌دهد و همچنین در مرکز صنعت نفت امارات متحده عربی قرار دارد و مسئول یک سوم تولید ناخالص داخلی آن است. دبی به نوبه خود پرجمعیت‌ترین امارات و حیاتی‌ترین مرکز تجاری و مالی منطقه است، جایی که دانشجویان بین‌المللی فرصت‌های زیادی برای توسعه حرفه‌ای خود خواهند یافت.

شما این شانس را خواهید داشت که جاذبه‌های مختلف و پیشرفته مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و جزایر مصنوعی نخل در دبی و همچنین بناهای مذهبی مانند مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی را کشف کنید. علاوه بر تمام فعالیت‌های ماجراجویانه می‌توانید از محیط طبیعی کشور مانند غواصی در اعماق دریا در خلیج فارس یا تپه‌بازی در کویر را نیز تجربه کنید.

مراکز تفریحی و حمل و نقل در دبی

شهر دبی مملو از مراکز تفریحی و سرگرمی مختلف و فعالیت‌هایی است که خارجی‌ها را به خود جذب می‌کند، مانند باشگاه، سوق‌های سنتی، شترسواری، مراکز خرید، ورزش‌های آبی، چتربازی، مراکز بازی و جاذبه‌های دیدنی. وسایل حمل و نقل مختلفی در دبی بسته به اندازه جیب شما وجود دارد. برخی از این وسایل عبارت‌اند از: اتوبوس، تاکسی، اجاره ماشین و همچنین مترو دبی که سیستم راه آهن خودکار و بدون راننده است. به دلیل تنوع و گستردگی سیستم حمل نقل این کشور از نظر مالی موقعیت عالی برای مردم ایجاد می‌کند زیرا بسته به وسیله حمل و نقلی که انتخاب می‌کنند هزینه زیادی نمی‌دهند. این شهر برای تحصیل بسیار امن است و این ویژگی قطعاً دانشجویان بین‌المللی را جذب می‌کند تا دبی را به عنوان گزینه تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنند.

گشت و گذار در دبی

گشت و گذار در دبی شوخی نیست، به خصوص زمانی که نمی‌توانید در گرمای شدید دوچرخه سواری کنید یا در شهر قدم بزنید. تاکسی گران است. بنابراین، تنها گزینه‌های واقعی و مقرون به صرفه‌ای که برای رفت و آمد در شهر بدون پول نقد دارید، از طریق اتوبوس عمومی یا خط حمل و نقل سریع، متروی دبی است. بهتر است با مسیرها و مناطقی که اغلب بازدید می‌کنید آشنا شوید. به محض ورود به دبی، یک کارت NoI قابل شارژ برای خود خریداری کنید. این باعث صرفه جویی در صف‌های طولانی می‌شود و زمان رفت و آمد شما را به شدت کاهش می‌دهد. اما اگر به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی بودجه بیشتری برای حمل و نقل دارید، می‌توانید به گرفتن گواهینامه و اجاره ماشین در دبی یا خرید یک دست دوم فکر کنید.

فرهنگ دبی چگونه است؟

مهم نیست که چقدر در جذب ویژگی‌های مختلف فرهنگ‌های مختلف مهارت دارید، سنت‌های اماراتی شما را شگفت زده می‌کند. برای کمک به عادت کردن شما به این منطقه، به یک راهنمای جامع برای دانشجویان بین‌المللی در دبی نیاز دارید. امارات متحده عربی منطقه‌ای با 200 ملیت است. منطقه‌ای که از نظر فرهنگی بسیار متنوع است که معمولاً تشخیص سنت‌های مختلف که باهم ترکیب شده‌اند دشوار است. اما حتی با وجود ادیان و قومیت‌های بسیاری که در اینجا زندگی می‌کنند، اسلام دین رسمی امارات است.

کسی که با سنت‌های اسلامی سازگار نیست، ممکن است بسیاری از اعمال مذهبی و فرهنگی اعراب را کمی عجیب بیابد. بنابراین، به عنوان یک دستورالعمل اساسی، مراقب مواردی از جمله ابراز محبت به افراد، مصرف الکل، دعوا، حرکات دور از ادب، سبک لباس پوشیدن مخصوصاً هنگام مراسم‌های محلی باشید تا از شرمساری غیر ضروری جلوگیری کنید.

هزینه زندگی و تحصیل در دبی چگونه است؟

دبی که به عنوان یک مرکز تجاری و قطب تجاری بین‌المللی در جهان آسیایی و عرب شناخته می‌شود، در زمان‌های اخیر نیز تلاش کرده تا آموزش خود را در سطح جهانی قرار دهد. هزینه تحصیل در دبی نسبتاً پایین است و این باعث می‌شود که برای دانشجویان بین‌المللی گزینه خوبی برای تحصیل در خارج از کشور باشد. اگر چه هزینه زندگی در دبی بالاست، زیرا این شهر بسیار مجلل است. بنابراین به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که می‌خواهد برای تحصیل به امارات بیاید، باید به هزینه‌های زندگی عمومی خود مانند خوابگاه و سایر هزینه‌ها توجه بیشتری داشته باشید. اینها مناطقی هستند که احتمالاً پول بیشتری در آنها خرج می‌کنید و نه برای شهریه. اقامت در دبی برای دانشجویان دو نوع است، خارج از دانشگاه و داخل دانشگاه.

در مقایسه با نوع خوابگاه‌های خارج از دانشگاه، محل اقامت در محوطه دانشگاه نسبتاً ارزان‌تر است. خوابگاه خصوصی نیز وجود دارد که با تمام امکانات لوکس همراه است، اما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که می‌خواهد در طول مدت برنامه ریزی مالی داشته باشد، اقامتگاه خصوصی همیشه بهترین انتخاب نیست، می‌توانید آپارتمان‌های مشترک را برای خارج از دانشگاه امتحان کنید.

پس از تهیه محل اقامت مورد نظر خود، هزینه‌های دیگری که باید در نظر بگیرید غذا، تفریح، حمل و نقل و کتاب است. اگرچه اینها به اندازه محل اقامت پول زیادی نمی‌گیرند، اما به بودجه ماهانه نیز نیاز دارند تا به شما در ادامه مسیر کمک کنند.

دانشگاه‌های این شهر از برنامه درسی انگلستان در تدریس خود استفاده می‌کنند و همچنین به دانشگاه‌ها و ارگان‌های بین‌المللی بیشتری اجازه می‌دهند که بیایند و دانشگاه‌هایی را در کشور امارات تأسیس کنند تا دانشجویان خارجی بیشتری را جذب کنند.

چگونه هم زمان با تحصیل در دبی کار کنیم؟

با اقتصاد خوب دبی، دانشجویان می‌توانند پس از تحصیل در هر شرکتی که مورد علاقه آن‌ها است و مرتبط با رشته تحصیلی‌شان است پیدا کنند. همچنین وقتی که هنوز در حال تحصیل هستند، دانشجویان می‌توانند دوره‌های کارآموزی نیز دریافت کنند که اینها برای تجربیات کاری به دست آمده برای آینده شغلی آنها عالی است.

البته باید بدانید دبی به دانشجویان بین‌المللی اجازه نمی‌دهد در حین تحصیل بدون مجوز کار کار کنند اما برای دانشجویان محلی که شهروند هستند، حدود 6 ساعت در روز فرصت داده می‌شود تا در حین تحصیل کار کنند و این مطابق با قانون کار در امارات است. برخی از دانشگاه‌های دبی مشاغلی را در دانشگاه به دانشجوها ارائه می‌دهند که می‌توانند در بخش‌های مختلف مدرسه و دانشگاه کار کنند و همچنین حقوق دریافت کنند.

اگرچه این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که دانشجو برخی از معیارهای مورد نیاز برای کار در دانشگاه را داشته باشد. متداول‌ترین الزامات این است که دانشجو باید در یک برنامه کارشناسی تمام وقت درگیر باشد و باید حداقل معدل 2.2 داشته باشد. در طول دوره تحصیلی دانشجویان، مجاز به کار تا 15 ساعت در هفته هستند، اما در زمان تعطیلات تحصیلی، دانشجویان می‌توانند تا 40 ساعت در هفته کار کنند.

در حین کار و تحصیل در دبی، دانشجویان مجاز به داشتن بیش از یک شغل نیستند و هر دانشجویی که به دلیل داشتن دو شغل مجرم شناخته شود، پرداخت یکی از آن مشاغل را از دست می‌دهد و ویزای دانشجویی آن ممکن است لغو شود. شرکت‌های دبی حقوق کارمندان خود را بسیار خوب می‌پردازند و بازه حقوقی آن بسته به مدرک تحصیلی شما و شرکتی که در آن کار می‌کنید، متفاوت است.

مراحل لازم برای کار و تحصیل در دبی

با اصلاح شدن قانون کار در سال‌های اخیر دانشجویان خارجی می‌توانند با مجوز به صورت پاره وقت در خارج از دانشگاه و یا تمام وقت در دانشگاه کار کنند. به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که مایل است در حین گذراندن دوره تحصیلی خود در هر دانشگاه امارات متحده عربی کار کند، باید از برخی اقدامات لازم برای جلوگیری از لغو ویزای دانشجویی خود و بازگرداندن شما به کشور خود آگاه باشد.

 

دبی

دریافت ویزای دانشجویی

برای یک دانشجوی بین‌المللی که برای تحصیل به خارج از کشور می‌رود، ابتدا باید ویزای دانشجویی خود را دریافت کنید که پس از استقرار مؤسسه مورد نظر و تعیین دوره و برنامه تحصیلی است. اخذ این ویزای تحصیلی دبی به شما امکان ورود بدون استرس به این کشور را می‌دهد.

دریافت مجوز کار

همان‌طور که قبلاً گفته شد، کشور امارات قبلاً به دانشجویان بین‌المللی اجازه کار نمی‌داد تا زمانی که قانون کار آن در قانون اساسی اصلاح شد و اکنون به دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد در حین تحصیل شغل پاره وقت یا تمام وقت داشته باشند.

مدت تحصیل

برای یافتن شغل در دبی در حین تحصیل، دانشجو باید 12 ماه از تحصیل در دانشگاه را گذرانده باشد و قبل از صدور مجوز کار باید دارای یک برنامه تحصیلی تمام وقت باشد.

دنبال کردن تمام دستور العمل های کاری

دانشجویان بین‌المللی مجاز به کار حداقل 15 ساعت در هفته و حداکثر 40 ساعت در هفته در تعطیلات تابستانی یا تحصیلی هستند. مجوز کار همچنین به دانشجویان این امکان را می‌دهد که فقط یک شغل داشته باشند، یعنی یک دانشجو نمی‌تواند دو یا سه شغل را هم‌زمان داشته باشد. اینها دستورالعمل‌های بسیار مهمی هستند که باید رعایت کنید تا در صورت گرفتار شدن جریمه نشوید که می‌تواند منجر به عدم دریافت حقوق برای کارهای انجام شده یا تکمیل ویزای شما شود و به خانه بازگردانده شوید.

شرایط سنی و تحصیلی

شرط سنی رسمی برای کار در دبی 18 سال است؛ بنابراین قبل از اینکه برای کار در دبی درخواست دهید، باید تا 18 سال سن داشته باشید و دارای مدرک تأییدیه پزشکی برای شغل مورد نیاز خود باشید. دو نوع شغل برای یک دانشجوی بین‌المللی وجود دارد، یک شغل در دانشگاه که ممکن است شامل کار در کتابخانه‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه باشد، یا یک شغل خارج از دانشگاه. برای یک شغل در دانشگاه، دانش‌آموز باید معدل 2.2 داشته باشد تا بتوانید پیشنهاد کار در دانشگاه را بدهید.

اقامت برای دانشجویان در دبی چگونه است؟

این شاید مهم‌ترین مطلب در این راهنما برای دانشجویان بین‌المللی در دبی باشد. وقتی دانشجوی خارجی در دبی هستید، پیدا کردن خانه چندان سخت نیست. انواع اقامتگاه‌ها به وفور در سراسر دبی موجود است. بسیاری از دانشجویان ترجیح می‌دهند در خانه‌های دانشجویی داخل یا خارج از دانشگاه که توسط دانشگاه‌هایشان ارائه می‌شود، بمانند. این اقامتگاه‌ها به محوطه دانشگاه نزدیک‌تر هستند و از نظر مالی به‌صرفه‌ترند. با این حال، آنها به تعداد محدود در دسترس هستند و اگر به اندازه کافی سریع نباشید، ممکن است آنها را از دست بدهید. خوشبختانه، مناطق بسیار مقرون به صرفه‌ای برای اجاره آپارتمان‌های استودیویی در دبی وجود دارد.

بیمه درمانی برای دانشجویان بین المللی در دبی

دانشجویان خارجی در دبی باید بیمه درمانی داشته باشند. در واقع، این یک شرط ضروری برای درخواست ویزای دانشجویی شماست. بدون بیمه درمانی قابل اعتماد، درخواست شما برای تحصیل در دبی پذیرفته نخواهد شد. مراقبت‌های پزشکی در دبی گران است. این را به هزینه‌های تحصیلی و هزینه‌های اقامت خود اضافه کنید و ممکن است شما را ناچار به برنامه‌ریزی‌های فشرده مالی کند.

داشتن بیمه درمانی به شما کمک می‌کند از هزینه‌های بالای مراقبت‌های بهداشتی در دبی فرار کنید. گاهی اوقات، مراقبت‌های بهداشتی شما توسط دانشگاه حمایت می‌شود. در چنین شرایطی تمام قبوض بیمه درمانی شما در هزینه‌های بسته ویزای دانشجویی شما لحاظ می‌شود. از طرف دیگر، برخی از دانشگاه‌ها هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی دانشجویان را حمایت نمی‌کنند. همیشه بهتر است بدانید که کارهای موجود در لیست شما از چه اولویت‌هایی برخوردارند.

زندگی دانشجویی در دبی

زندگی دانشجویی در دبی

آموزش عالی با کیفیت تنها چیزی نیست که زندگی دانشجویی شما را در دبی ارزشمند می‌کند. این امارت پر جنب و جوش دارای تمام عناصری است که تضمین می‌کند در طول اقامت دانشجویی خود در دبی شرایط خوب داشته باشید. چه در خوابگاه دانشجویی خارج از دانشگاه یا در یک استودیو اجاره‌ای در دبی زندگی می‌کنید، در این شهر چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. رستوران‌ها، تفریحات شبانه، سواحل، فستیوال‌ها و تعداد زیادی فعالیت جالب در دبی، آن را به مقصدی عالی برای دانشجویان خارج از کشور تبدیل کرده است. بهترین بخش این است که همه چیز نباید هزینه داشته باشد، در واقع کارهای زیادی برای انجام رایگان در دبی وجود دارد.

این همه نکاتی است که در حال حاضر برای دانشجویان بین‌المللی در دبی وجود دارد. به خاطر داشته باشید که دبی می‌تواند بسیار متفاوت از سایر مقاصد آموزش عالی در سراسر جهان باشد. برای دانشجویان خارج از کشور در دبی، اتفاقات خوبی ممکن است رقم بخورد. بنابراین، بدون تجربه زندگی در اینجا تصمیم خود را نگیرید. اگر می‌خواهید در حین تحصیل در دبی اوقات خوشی داشته باشید حتماً اطلاعات کافی درباره آن کسب کنید.

تحصیل در دبی می‌تواند برای شما تعیین کننده شغل باشد و شاید ندانستن این که این شهر شگفت‌انگیز چه چیزی را برای شما آماده کرده است تصمیم گیری نهایی را دشوار کند.

چگونه ویزای کاری در دبی بگیریم؟

اگر علاوه بر شرایط تحصیل در دبی می‌خواهید شرایط کار در آن کشور را نیز بررسی کنید باید بدانید به طور کلی، قبل از اینکه بتوانید در امارات متحده عربی کار کنید، باید مجوز کار را از وزارت کار دریافت کنید و این به شما اجازه می‌دهد در هر بخش از کشور کار کنید. برخی از شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای کار در دبی در زیر ذکر شده است.

  • فرم درخواست کار
  • کارت شناسایی امارات
  • پاسپورت (اصل و کپی)
  • کارت شرکت معتبر
  • گواهی معاینه پزشکی و سلامت
  • مجوز ورود صادر شده توسط وزارت کار

دبی یکی از چنین شهرهایی است که پذیرای دانشجویان بین‌المللی از سراسر جهان برای تحصیل است. با رشد سریع اقتصاد خود، یکی از بهترین‌ها در جهان آسیا، رشد شغلی و فرصت‌های کاری زیادی برای دانشجویان دارد. کار و تحصیل در دبی اکنون آسان‌تر است زیرا قانون کار اصلاح شده است تا به دانشجویان بین‌المللی اجازه می‌دهد تا حداکثر 15 ساعت در هفته برای کار تمام وقت یا پاره وقت کار کنند. از آنجایی که سبک زندگی در دبی در سطح بالایی قرار دارد، این چالش اصلی اکثر دانشجویان بین‌المللی است که باعث می‌شود برای کمک مالی به آنها مشاغل کوچکی پیدا کنند. دبی مملو از فرهنگ عالی و محیطی خوب است که گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. اگر تمام قوانین امارات متحده عربی، به خصوص در دبی، به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی رعایت شود، از اقامت در آنجا لذت خواهید برد، و به راحتی مشغول به کار و تحصیل خواهید شد.

سوالات متداول

آیا دبی برای دانشجویان بین المللی خوب است؟
دبی یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای دانشجویان بین‌المللی است، زیرا بسیاری از دانشگاه‌های جهانی در اینجا پردیس‌های خود را راه اندازی کرده‌اند. امارات متحده عربی به دلیل حفظ استانداردهای بالا در زمینه آموزش شناخته شده است و دانشجویان زیادی جذب می‌کند.
آیا خارجی ها می توانند در دبی تحصیل کنند؟
دانشجویان بین‌المللی که باید برای اخذ ویزا برای تحصیل در امارات متحده عربی اقدام کنند. معمولاً ویزای تحصیلی توسط دانشگاه یا کالجی که دانشجو در آن ثبت نام کرده است حمایت می‌شود.
مزایای تحصیل در دبی چیست؟
تحصیل در دبی مزایای زیادی می‌تواند داشته باشد که ما به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم: یک مقصد تحصیلی منحصر به فرد در خارج از کشور را می‌توانید تجربه کنید. فرهنگ‌های بسیاری در یک مکان جمع‌آوری‌شده‌اند که می‌توانید با آنها آشنا شوید. می‌توانید از امکانات آموزشی عالی بهره‌مند شوید. می‌توانید تمام هفت امارات را کاوش کنید. در این فرصت می‌توانید با افراد بزرگ آشنا شوید. همچنین می‌توانید درباره یک فرهنگ جالب بیاموزید.
شرایط تحصیل در دبی چیست؟
پاسپورت معتبر چهار کپی پاسپورت دوازده عکس اخیر به اندازه پاسپورت با پس زمینه سفید. نامه پیشنهاد پذیرش دریافت شده از دانشگاه امارات. صورتحساب بانک دانشجویان برای تأیید وجوه. یک قرارداد اجاره.

کلام آخر

سیستم آموزش عالی امارات از سیستم‌های آموزش عالی غربی تأثیر می‌پذیرد و به داشتن برخی از بهترین دانشگاه‌ها در منطقه افتخار می‌کند. اگرچه تعداد مؤسسات در امارات متحده عربی در حال افزایش است، در حال حاضر سه دانشگاه با بودجه دولتی و بیش از 50 مؤسسه خصوصی وجود دارد و در حالی که مؤسسات دولتی برای دانشجویان بین‌المللی بسیار رقابتی هستند، دانشگاه‌ها و کالج‌های خصوصی برای همه باز هستند.

همچنین حضور رو به‌ رشدی از مؤسسات بین‌المللی خصوصی یا مشارکت‌های جهانی وجود دارد که دانشجویانی که به دنبال تحصیل و اعتبار بین‌المللی هستند، بسیار به دنبال آن هستند. یادگیری زبان عربی برای تحصیل در امارات ضروری نیست زیرا اکثر مؤسسات دارای برنامه‌های انگلیسی هستند.

اگر چه هزینه‌های تحصیل به طور کلی بالا در نظر گرفته می‌شود، فرصت‌های بورسیه تحصیلی فراوانی برای دانشجویان بین‌المللی وجود دارد، و همچنین امکان دستیابی به شغل پاره وقت در حالی که ویزای دانشجویی دارید، وجود دارد. همچنین فرهنگ و سنت عمیق اسلامی این کشور همراه با انگیزه قدرتمند آنها به سمت نوآوری و مدرنیته، امارات متحده عربی را به مقصدی بی نظیر برای دانشجویان در سراسر جهان تبدیل کرده است.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 4 میانگین: 3.3]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. هادی اعظم منش
    23 مرداد 1402
    پاسخ

    با درود،
    می خوام بدونم آیا رشته ی دامپزشکی در هیچ یک از دانشگاه های امارات ارائه می شه یا نه؟
    سپاس از توجه شما

    • تحریریه صباویزا
      26 مرداد 1402
      پاسخ

      سلام، وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران مجموعه با شماره 58416-021 تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید