لوگو صبا ویزا

تحصیل در کینگستون

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه تحصیل در کینگستون و جزئیات بیشتری از آن به دست بیاورید،می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.
مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

دانشگاه کینگستون دانشگاهی بزرگ و پر جنب و جوش است که به دلیل تدریس عالی خود شناخته شده است، دانشگاه کینگستون در لیست دانشگاه‌های جوان جهان رتبه بالایی دارد و دارای چندین دوره و رشته‌ پیشرو در انگلستان است. جمعیت متنوع دانشجویی کینگستون که در حومه لندن واقع شده است، افراد ساکن در این مناطق از بزرگترین و بهترین شهرهای جهان لذت می‌برند. با تحصیل در کینگستون، دانشجویان به آرزوهای خود برای تحصیل در یک محیط آکادمیک مساعد در یکی از دانشگاه‌های دولتی محبوب لندن دست می‌یابند.

طیف گسترده‌ای از دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در کینگستون ارائه می‌شود، که چندین مورد از آن‌ها توسط راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2021 جزو بهترین‌ها در کشور رتبه‌بندی شده‌اند. دانشگاه کینگستون یکی از مقاصد برتر جهانی برای مطالعات در حوزه‌ مد و فشن است و رشته‌های مد و فشن آن یکی از دو رشته‌ای است که در بریتانیا حداکثر تعداد «نشان برترین‌ها» را توسط وب‌سایت تأثیرگذار Business of Fashion  دریافت کرده‌اند. در این مطلب از صبا ویزاپلن به بررسی دانشگاه کینگستون خواهیم پرداخت و از اینکه همراه ما هستید از شما ممنونیم.

دریافت کیفیت تدریس بالا با تحصیل در کینگستون

دانشگاه کینگستون با برنده شدن جایزه دانشگاه گاردین در سال 2017 برای آموزش عالی خود، ثابت می‌کند که از کیفیت تدریس بالایی برخوردار است و علاوه بر این، رشته‌های عملی با امکانات یادگیری تعاملی مانند اتاق تجارت بلومبرگ، شبیه ساز پرواز، بیمارستان بخش داخلی و استودیوی ضبط موسیقی به دانشجویان آموزش داده می‌شوند

خدمات برای دانشجویان بین‌المللی

دانشگاه کینگستون واقعا یک دانشگاه جهانی است و هر سال پذیرای دانشجویان از سرتاسر جهان خواهد بود. از مجموع نزدیک به 19000 دانش آموز، 5000 دانشجوی بین المللی از بیش از 140 کشور جهان در آن حضور دارند.

این دانشگاه یک تیم اختصاصی ویزا و تایید پذیرش برای مطالعات (CAS) را دارد و زمانی که تحصیل در کینگستون را شروع می‌کنید، واحد زندگی دانشجویی خدمات کلیدی پشتیبانی را در مواردی مانند اسکان، مشاوره مالی، حمایت از معلولیت و بودجه دانشجو به شما ارائه می‌دهد. همه دانشجویان در آینده و حتی حال می‌توانند به پشتیبانی ارائه شده دسترسی داشته باشند.

برنامه‌ مخصوصی برای دانشجویان ورودی بین‌المللی و جلسه مشاوره برای کمک به شما در استقرار در دانشگاه در هفته اول وجود دارد. این برنامه خدمات حمل و نقل فرودگاهی را ارائه می‌دهد، رویدادهای اجتماعی را سازماندهی می‌کند و جلسات معارفه را برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود در محوطه دانشگاه و محیط اطراف کینگستون فراهم خواهد کرد.

رتبه بندی دانشگاه کینگستون

دانشگاه کینگستون دارای رتبه‌های زیر است و شما با تحصیل در کینگستون از افتخارات خوبی بهره‌مند خواهید شد:

  • 45 در راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2022
  • 10 دانشگاه برتر لندن (راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2022)
  • رتبه 5 برترین در رشته‌های آموزشی مد و فشن (راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2022)
  • رتبه 10 برترین در طراحی و صنایع دستی، پرستاری و مامایی، تولید فیلم و عکاسی (راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2022)
  • رتبه 20 برتر برای هنر، معماری، علوم زیستی، مطالعات رسانه و فیلم، داروسازی و فارماکولوژی، سیاست (راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2022)
  • 250 دانشگاه برتر جوان در جهان (رده بندی دانشگاه های جوان در سال 2020)
  • شماره یک در جهان برای استارت آپ‌های فارغ‌التحصیلی MBA (QS TopMBA.com)
  • 95 درصد از فارغ‌التحصیلان در مدت شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی در حال کار یا ادامه تحصیل هستند (HESA 2015/16)

محل اقامت در دانشگاه کینگستون برای دانشجویان

برای تحصیل در کینگستون نگران اقامت نباشید زیرا دانشگاه کینگستون برای همه دانشجویان سال اول جدید خود محل اقامت تضمینی ارائه می‌دهد. دانشگاه کینگستون دارای هفت سالن اقامتی است که همگی در نزدیکی محوطه دانشگاه قرار دارند. خوابگاه‌های متعلق به دانشگاه شامل اتاق‌های یک نفره با آشپزخانه مشترک بین 2 تا 9 دانشجو است که 70 درصد آن‌ها داخل اتاق هستند.

دانشجویان بین‌المللی که می‌خواهند کمتر از یکسال در این دانشگاه تحصیل کنند و دانشجویانی که می‌خواهند خارج از خوابگاه زندگی کنند می‌توانند از لیستی از خوابگاه‌های خصوصی که دانشگاه ارائه می‌کند برای اقامت در خانه‌های اطراف منطقه محلی دانشگاه بهره ببرند.

بین سالن‌های اقامتی و پردیس‌ها سرویس اتوبوس رایگان وجود دارد. خوابگاه‌های خصوصی در نزدیکی پردیس Road Penrhyn نیز موجود است.

مکان جغرافیایی دانشگاه

دانشگاه کینگستون در کینگستون آپون تیمز، شهری شلوغ که در کنار رودخانه واقع شده است، که تنها 25 دقیقه با قطار تا مرکز لندن فاصله دارد و به عنوان یکی از امن‌ترین و شادترین مکان‌ها برای زندگی در بریتانیا شناخته می‌شود. مرکز این شهر تاریخی مملو از فروشگاه‌های متنوع بوده و دسترسی آسان به فرودگاه‌های گاتویک و هیترو دارد. پارک سلطنتی خیره‌کننده ریچموند، کاخ همپتون کورت و رودخانه تیمز نیز در فاصله چند قدمی از آن قرار دارند.

این دانشگاه دارای پنج پردیس است که هر کدام به نام خاصی اختصاص دارند. پردیس‌های کینگستون هیل، خیابان پنرین ، نایتس پارک، و روهامپتون ویل در مرکز شهر کینگستون یا اطراف آن قرار دارند. پردیس پزشکی سنت جورج نیز در لندن و در دسترس آسان کینگستون قرار دارد و به جاذبه‌های معروف دیگری مانند باغ کیو نزدیک است.

فارغ‌التحصیلان مطرح این دانشگاه

اکنون که قصد تحصیل در کینگستون را دارید بهتر است با معروف‌ترین فارغ‌التحصیلان این دانشگاه آشنا شوید.

  • بن بارنز (بازیگر)
  • اریک کلاپتون (گیتاریست)
  • بنر فیونا (هنرمند)
  • راتیسان یوگاناتان (تجار، رئیس گروه لبارا)

تحصیل در کینگستون

با توجه به اینکه دانشگاه کینگستون یکی از 40 دانشگاه برتر انگلستان است، به دلیل طیف گسترده‌ای از رشته‌ها، امکانات درخشان، موقعیت عالی، فارغ‌التحصیلان قابل توجه و بورسیه‌های بین المللی خود یکی از بهترین دانشگاه‌های انگلستان برای دانشجویان بین‌المللی است که مایل به تحصیل در انگلستان هستند.

دوره‌های دانشگاه کینگستون

دانشگاه کینگستون شامل چهار دانشکده، دانشکده هنر (مدرسه هنر کینگستون)، دانشکده بهداشت، مراقبت اجتماعی و آموزش، دانشکده تجارت و علوم اجتماعی و دانشکده علوم، مهندسی و محاسبات است. هر دانشکده طیف گسترده‌ای از رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهد که تعدادی از آن‌ها در راهنمای دانشگاه گاردین رتبه بالایی دارند.

رشته‌های محبوب دانشگاه کینگستون طبق جدول برترین‌های گاردین در سال 2021 شامل رشته‌های: مد و منسوجات، روزنامه نگاری، معماری، طراحی و صنایع دستی، علوم ورزشی، آموزش و علوم زیستی است. مدرک مد و فشن مدرسه هنر کینگستون یکی از بهترین‌ها در جهان محسوب می‌شود.

امکانات مدرن

کینگستون 123 میلیون پوند در چهار پردیس خود برای تجهیزات و امکانات سرمایه گذاری کرده است تا یک محیط آموزشی عالی مبتنی بر تمرین را برای دانشجویان خود ارائه دهد. جدا از منابع مورد انتظار مانند یک کتابخانه 24 ساعته، دو کافه، یک حیاط و فضاها و استودیوهای مراسمات، دانشگاه بسیاری از آموزش‌های تعاملی، درجه یک و امکانات ویژه حول محور موضوعات تدریس شده را در تمام دانشکده‌های خود ارائه می‌دهد.

تحصیل در کینگستون امری جذاب است به خصوص در مدرسه هنر، آیا می‌دانید چرا؟ زیرا دارای موارد و متریال‌های سه بعدی، تصاویر متحرک، رسانه‌های دیجیتال و کارگاه‌های عکاسی و یک استودیوی ضبط و نشر موسیقی است. دانشکده مهندسی دارای آزمایشگاه  LearJet، شبیه ساز پرواز و مرکز واقعیت افزوده و مجازی است. امکانات دیگر عبارت هستند از اتاق تجارت بلومبرگ و بخش بیمارستان داخلی.

فارغ‌التحصیلی از کینگستون

وقتی از کینگستون فارغ‌التحصیل می‌شوید افتخار کم نظیر هم دانشگاهی بودن با افراد مشهوری مانند بازیگر بن بارنز، گیتاریست اریک کلاپتون، هنرمند فیونا بنر، مجسمه ساز دیوید نش، معمار الکساندر یوسف، سردبیر هارپر بازار، گلندا بیلی و تاجر راتیسان یوگاناتان را خواهید داشت. دانش‌آموزان می‌توانند با تحصیل در کینگستون بیش از 200000 فارغ‌التحصیل دیگر این دانشگاه در ارتباط باشند و دانشجویان کسب‌وکار و مدیریت نیز می‌توانند به پلتفرم شبکه‌ای دانشگاه Kingston Connect بپیوندند.

بورسیه‌ها و کمک‌های تحصیلی

کینگستون برخی از بورسیه‌ها و کمک‌های تحصیلی بین المللی را به دانشجویانی که به صورت صد درصدی قصد پذیرش در این دانشگاه را دارند، ارائه می‌دهد. دانشجویان می‌توانند از بورسیه‌های تحصیلات تکمیلی مختلفی مانند مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم بهره‌مند شوند:

  • بورسیه توسعه بین المللی به ارزش 2000 پوند
  • بورسیه اقتصاد بین الملل به ارزش 1500 پوند
  • بورسیه تحصیلات تکمیلی پیشرفت تحصیلی که 15 درصد کاهش هزینه دوره کارشناسی ارشد را برای دانشجویان بین‌المللی کینگستون ارائه می‌دهد.

بورسیه‌های تحصیلی با بودجه خارجی در این دانشگاه عبارت هستند از:

  • بورسیه‌های Chevening که هزینه یک سال مدرک کارشناسی ارشد را پوشش می‌دهند.
  • بورسیه‌های مشترک المنافع که هزینه یک سال مدرک کارشناسی ارشد را پوشش می‌دهند.

نحوه درخواست بورسیه برای مدرک لیسانس

یک نامه‌ی درخواست بنویسید

برای هر یک از دوره‌های کارشناسی، شما به صورت آنلاین از طریق خدمات پذیرش دانشگاه‌ها و کالج‌ها (UCAS)  درخواست می‌دهید. برای گزینه‌های تحصیل در کینگستون به صورت پاره وقت و رشته پایه هنر و طراحی، باید مستقیما به دانشگاه درخواست دهید.

درخواست از طریق  UCAS

همه برنامه‌های UCAS اکنون به صورت آنلاین از طریق UCAS Apply ساخته می‌شوند. شما باید:

اگر متقاضی تحصیل در بریتانیا یا اتحادیه اروپا هستید، درخواست خود را از طریق UCAS ارسال کنید.

برای اطلاع از تاریخ دقیق و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت UCAS مراجعه کنید.

درخواست و همچنین اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی خود را به طور کامل تکمیل کنید. باید یک مرجع و یک بیانیه شخصی ارائه دهید، که مدرس پذیرش در کینگستون با دقت به آن نگاه خواهد کرد.

درخواست خود را در اسرع وقت ارسال کنید تا بهترین شانس برای دریافت پیشنهادات مناسب را داشته باشید.

شما می‌توانید برای حداکثر پنج رشته مختلف درخواست دهید. کد UCAS برای University Kingston  K84  است. پس از درخواست، می‌توانید درخواست خود را از طریق UCAS Track دنبال کنید.

برای برخی از رشته‌های مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی، باید از طریق UCAS به سنت جورج، دانشگاه لندن درخواست دهید. کد UCAS برای سنت جورج، University London S49  است.

 

نکات مهم برای تکمیل فرم درخواست

مشخصات و صلاحیت‌های شخصی

در بخش اول برنامه، شما باید مشخصات شخصی و اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی که دارید و در حال تحصیل هستید را ارائه دهید.

درخواست شخصی

درخواست شخصی فرصت شما است تا به دانشگاه اطلاع دهید که چه چیزی شما را از سایرین متمایز می‌کند. این تنها فرصت شما برای نشان دادن خود به دانشگاه‌هایی است که برای آن‌ها درخواست می‌دهید، پس به خوبی روی آن وقت بگذارید. شما همچنین می‌توانید از وبسایت دانشگاه کینگستون راهنمای درخواست شخصی رایگان را سفارش دهید تا به شما در نوشتن یک درخواست عالی کمک کند.

منابع

هنگامی که مطمئن شدید که درخواست شخصی شما کاملا آماده است، معلم یا داوران شما توصیه نامه‌های خود را اضافه خواهند کرد. اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای نوشتن یک توصیه نامه‌ مناسب قبل از پایان مهلت ارسال به آن‌ها اختصاص داده‌اید. اگر در مدرسه یا کالج هستید، این احتمال وجود دارد که معلمان شما ضرب الاجل خود را برای تکمیل درخواست شما تعیین کنند.

 

اگر مهلت UCAS را از دست دادید چه کاری باید انجام دهید؟

اول از همه، نترسید! ما قول می‌دهیم که این آخر دنیا نیست و شما هنوز چند گزینه برای تحقق هدف تحصیل در کینگستون را خواهید داشت. بهترین کار این است که با گزینه‌های مختلفی که دارید آشنا شوید و تصمیم بگیرید که بهترین قدم بعدی برای شما چیست.

تا 30 ژوئن همچنان امکان درخواست برای دانشگاه وجود دارد. برخی از رشته‌هایی که تقاضای بالایی دارند ممکن است درخواست‌های دیرهنگام را در نظر نگیرند. با این حال برخی نیز وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند، بنابراین قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

اگر چه ممکن است در چنین شرایطی استرس داشته باشید، سعی کنید آرام بمانید، تحقیقات خود را انجام دهید و اگر می‌خواهید بهترین فرصت را برای تضمین مکانی در مسیر انتخابی خود داشته باشید، تا جایی که می‌توانید سریع عمل کنید تا موفق باشید.

 

به دانشگاه زنگ بزنید

از برداشتن تلفن و تماس با دانشگاه مورد نظرتان ابایی نداشته باشید. از آن‌ها بپرسید که آیا همچنان درخواست شما را بررسی خواهند کرد یا خیر. این اغلب سریع‌ترین راه برای رسیدن به جواب است و به این معنی است که اگر مطمئنا جایی برای ارائه به شما نداشته باشند، یکی از گزینه‌های خود را برای درخواست در جایی هدر نخواهید داد. برای اطلاع از اینکه کینگستون جایی برای شما دارد، می‌توانید با تیم پذیرش دانشگاه تماس بگیرید یا به admissionsops@kingston.ac.uk ایمیل بزنید و به راحتی از تحقق رویای خود برای تحصیل در کینگستون دست نکشید.

 

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دانشگاه را بررسی کنید

روش دیگر، یک راه بسیار آسان است که می‌توانید صفحات دانشگاه را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید تا آخرین اخبار و عکس‌های آن‌ها را مشاهده کنید.

 

UCAS Extra

اگر برای دانشگاه درخواست داده‌اید اما هیچ پیشنهادی دریافت نکرده‌اید، یا تصمیم گرفته‌اید که می‌خواهید هر پیشنهادی را که به شما داده شده رد کنید و در جای دیگری درخواست دهید، می‌توانید از چیزی به نام UCAS Extra  استفاده کنید که هنگام ورود به UCAS نشان داده می‌شود.

 

مسیرهای کاربردی جایگزین

برخی از درخواست‌های شرکت در کلاس‌ها از طریق UCAS ارسال نمی‌شوند. این رشته‌ها شامل:

رشته‌های بنیاد هنر که مستقیما برای دانشگاه کینگستون است (مهلت نهایی آن‌ها تا پایان ژانویه است) و شما می‌توانید با استفاده از پیوند موجود در صفحات وبسایت رشته‌ها آن را درخواست دهید.

 

دوره‌های پاره وقت

تعداد کمی از دوره‌های مبتنی بر کار وجود دارند که برای جزئیات نحوه درخواست برای این دوره‌ها(معمولا مستقیما به دانشگاه یا یکی از شرکای آن‌ها) می‌توانید به صفحه دوره مربوطه مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد دانشگاه کینگستون

آیا باید قبل از درخواست با یک سرپرست احتمالی تماس بگیرم؟
شما باید قبل از درخواست، یک ناظر پیشنهادی را شناسایی کنید تا بتوانید همراه با آن‌ها برروی پروپوزال پروژه‌تان کار کنید. اطلاعات زیر در مرحله اولیه نوشتن پروپوزال مورد نیاز خواهد بود: اهداف مطالعه شما کاری که قبلا توسط افراد دیگر در این حوزه انجام شده است روش‌هایی که پیشنهاد می‌کنید برای پیگیری تحقیقات خود استفاده کنید (شبیه سازی، آزمایش و غیره) لطفا از دایرکتوری علایق پژوهشی در وب سایت دانشگاه دیدن کنید. در آنجا می‌توانید اطلاعاتی در مورد کارکنان دانشکده و علایق تحقیقاتی آن‌ها بیابید.
آیا باید با یک پروپوزال از قبل نوشته شده درخواست بدهم؟
سه گزینه برای تحصیل در کینگستون وجود دارد: برای پروژه‌های تبلیغاتی و دارای بودجه که قبلا یک پروژه پیشنهادی تعریف شده دارند، درخواست دهید. به ایده‌های پروژه تحقیقاتی که توسط کارکنان دانشگاهی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری شخصی پیشنهاد شده‌اند، نگاه کنید. بسیاری از این پروژه‌ها قبلا یک پیشنهاد پروژه تعریف شده دارند. اطلاعات و جزئیات تماس برای کارمند مربوطه را بیابید. با طرح ایده خود برای پروژه اقدام کنید. اگر قبلا یک پروژه پیشنهادی نوشته اید، لطفا به دستورالعمل‌های ذکر شده مراجعه کنید تا مطمئن شوید که تمام نکات مورد نیاز پوشش داده شده است. اگر ایده‌ای دارید که می‌خواهید توسعه دهید، لطفا اطلاعات زیر را ارائه دهید، زیرا این نقطه‌ شروعی برای نوشتن پیشنهاد شما به ‌طور مشترک با سرپرست پیشنهادی شما خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که خودتان باید با سرپرستان احتمالی تماس بگیرید. دانشگاه سرپرستانی برای متقاضیان پیدا نمی‌کند.
ملزومات برای اپلای چه چیزهایی هستند؟
برای ارسال درخواست برای تحصیل در کینگستون در همه مقاطع تحقیقاتی، باید مدرک درجه یک یا درجه دوم در یک رشته‌ مربوطه داشته باشید. برای در نظر گرفتن دکترا، مدرک کارشناسی ارشد و برخی از تجربه‌های تحقیقاتی مفید خواهد بود.
تا چه حد باید زبان انگلیسی بلد باشم؟
اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان نیستید یا قبلا در دانشگاه‌های انگلیسی تحصیل نکرده‌اید، باید مدرک آیلتس با نمره ی 6.5 (یا معادل آن) را ارائه دهید.
چه زمانی می‌توانم تحصیل در رشته خود را شروع کنم؟
ثبت‌نام دانشجویان پژوهشی در طول سال انجام شده و دو پذیرش اصلی در ماه‌های اکتبر و مارس است.
چگونه یک استاد برای نظارت بر مطالعاتم پیدا کنم؟
شما می‌توانید از دایرکتوری علایق پژوهشی در وب سایت دانشگاه دیدن کنید تا بتوانید پژوهشگران را بر اساس علایق آن‌ها دیده و از بین آن‌ها بهترین مورد برای خود را انتخاب کنید.
وقتی درخواست من ارسال می‌شود چه اتفاقی می‌افتد؟
درخواست شما در اسرع وقت توسط هماهنگ کنندگان بخش دانشجویان پژوهشی بررسی خواهد شد. دانشگاهی که مایل به نظارت بر مطالعات شما است یک فرم ثبت‌نام داخلی تهیه می‌کند و مجموعه کامل مدارک درخواست (شامل دو توصیه نامه) توسط کمیته مدارک تحقیقاتی دانشکده ارزیابی می‌شود. در صورت تایید، از شما خواسته می‌شود قبل از ارائه فرصت تحصیل به شما، در یک مصاحبه شرکت کنید.
چقدر طول می‌کشد قبولی درخواست به من اعلام شود؟
گاهی اوقات ممکن است 4 تا 6 هفته طول بکشد تا همه کارهای اداری انجام شوند. تنها زمانی که تمام مدارک مورد نیاز (از جمله دو توصیه نامه) دریافت شده باشد، می‌توان آن را برای تایید دانشکده ارسال کرد. پس از تایید درخواست، متقاضی برای مصاحبه دعوت می‌شود. قبول پیشنهاد فقط پس از مصاحبه موفقیت آمیز متقاضی انجام می‌شود. در مورد ویزا باید بدانید که اگر متقاضی بین‌المللی هستید که از قبل با ویزا در انگلستان حضور دارید، می‌توانید قبل از اینکه بتوانید ویزای خود را تمدید کنید، برای گواهی ATAS نیز درخواست دهید. ضروری است که خیلی قبل‌تر از زمان انقضای ویزای خود درخواست دهید زیرا بازه زمانی فرآیند درخواست قابل تغییر نیست و اگر تاریخ انقضای ویزا نزدیک است، ممکن است لازم باشد برای بازگشت به کشور خود برنامه ریزی کنید.
آیا می‌توانم با رتبه برتر برای دکتری ثبت نام کنم؟
امکان درخواست تحصیل در کینگستون برای دکتری با رتبه برتر وجود دارد. دانشجویانی که برای دکترا در مؤسسه مشابه دیگری ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند برای پذیرش با رتبه برتر درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید برای حداقل یک سال تمام وقت (دو سال پاره وقت) قبل از تاریخ ارسال نهایی پایان نامه آماده ثبت نام در دانشگاه کینگستون باشند.
چه مدت طول می‌کشد تا یک مدرک تحقیقاتی تکمیل شود؟
مدت زمان لازم برای تکمیل مدرک تحقیقاتی با توجه به نحوه حضور متفاوت است: کارشناسی ارشد توسط تحقیقات تمام وقت – 1 سال کارشناسی ارشد توسط تحقیقات پاره وقت – 2 سال MPhil تمام وقت – 2 سال (با 1 سال اضافی اختیاری) MPhil پاره وقت – 4 سال (با 1 سال اضافی اختیاری) دکتری تمام وقت – 3 سال (با 1 سال اضافی اختیاری) دکتری پاره وقت – 6 سال (با یک سال اضافی اختیاری)
پایان نامه من چقدر باید باشد؟
برای تحصیل در کینگستون به یاد داشته باشید که طول پایان نامه ممکن است با توجه به رشته‌ای که مطالعه می‌کنید متفاوت باشد. به عنوان یک راهنمای کلی، آن‌ها انتظار دارند که پایان نامه‌های کارشناسی ارشد تحقیقاتی 15000 کلمه، MPhil 20000 کلمه و PhD 40000 کلمه باشد.

سخن پایانی

از اینکه همراه ما بودید از شما ممنونیم. ما در این مقاله از صبا ویزا درصدد این بودیم که شما را برای تحصیل در کینگستون راهنمایی کنیم. همچنین در پایان مقاله به سوالات متداول و مهم در زمینه تحصیل در این دانشگاه پاسخ دادیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و ابهاماتی که در ذهن شما وجود داشت اکنون رفع شده باشد. با این حال متخصصان ما در صبا ویزاپلن آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و با اطلاعات جامع و دقیق به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 3 میانگین: 2.3]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید