لوگو صبا ویزا
برای تحصیل دندانپزشکی ترکیه را انتخاب کنید

برای تحصیل رشته دندانپزشکی ترکیه را انتخاب کنید! [2024]

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه شرایط تحصیل دندانپزشکی در ترکیه و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

دندانپزشکی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در ترکیه به شمار می‌رود، به طوری که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه در بسیاری از دانشگاه‌های ترکیه ثبت نام می‌کنند. در واقع، تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور ترکیه یکی از آرزو‌هایی است که هر دانشجو در سر می‌پروراند. در دانشگاه‌های ترکیه، دانشجویان می‌توانند از مطلوب‌ترین امکانات استفاده کنند. اما چرا باید برای تحصیل رشته دندانپزشکی در ترکیه را انتخاب کنید؟ مزایای تحصیل در رشته دندانپزشکی در ترکیه چه هستند؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فهرست عناوین

تحصیل دندان پزشکی

فهرست عناوین

دوره عمومی دندانپزشکی در کشور ترکیه

در دوره عمومی، دانشجو می‌بایست ۵ سال تمام وقت خود را صرف تحصیل در ترکیه کند. در دو سال اول، دانشجو دروس نظری و عملی را می‌گذراند. سه سال بعد نیز دانشجو در بیمارستان مستقر شده و دوره عملی خود را آغاز خواهد کرد. در طول این سه سال، این امکان برای دانشجو مهیاست تا مهارت‌های لازم برای ایفای این شغل در جامع را به خوبی کسب کند.

دوره تخصص و فوق تخصص رشته دندانپزشکی در ترکیه

برای دوره تخصص و فوق تخصص این امکان برای دانشجو فراهم می‌شود تا در رشته‌های مختلف مانند ارتودنسی، پزشکی دندانپزشکی، روت کانال، جراحی صورت، دهان و فک، دندانپزشکی اطفال ادامه تحصیل دهد.

در رشته ارتودنسی، دانشجو می‌تواند تخصص کافی در تشخیص و اصلاح ناهنجاری‌های فک و دندان را به دست آورد.

در رشته پزشکی دندانپزشکی نیز دانشجو زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های لثه، استخوان و دندان‌های اطراف تخصص کافی را به دست خواهد آورد.

شرایط پذیرش در رشته دندانپزشکی در ترکیه

برای آنکه بتوانید به تحصیل دندانپزشکی در ترکیه مشغول شوید، باید در آزمون‌های ورودی این رشته شرکت کرده و نمره‌ی قبولی کسب کنید. به طور کلی دو آزمون مختلف برای ورود به رشته‌ی دندانپزشکی برگزار می‌شود که بسته به نوع دانشگاهی که قصد ورود به آن را دارید، باید در یکی از آنها شرکت کنید. این دو آزمون به شرح زیر هستند:

آزمون YOS

یکی از آزمون‌های ورود به دانشگاه در کشور ترکیه آزمون یوس است که برای دو گروه از افراد برگزار می‌شود:

  • متقاضیان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
  • متقاضیان دوره‌های کارشناسی ارشد، دکترا و رشته‌های مهندسی

این آزمون، سنجشی برای ورود به دانشگاه‌های دولتی است که سالی یک بار برگزار می‌شود و تا سال 2010 زیر نظر سازمان سنجش این کشور بود و از آن سال به بعد هر دانشگاه به طور جداگانه سوالات مخصوص به خود را طراحی می‌کند. به طور کلی آزمون یوس شامل 80 سوال است که در سه بخش هوش، هندسه و ریاضیات طراحی می‌شوند. اینکه چند سوال به هر بخش اختصاص داده شود، بسته به نوع دانشگاه می‌تواند متفاوت باشد. برای پاسخگویی به این سوالات 90 دقیقه زمان در نظر گرفته شده است.

اصولاً این آزمون به زبان ترکی برگزار می‌شود اما بسته به نوع دانشگاه به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و روسی نیز برگزار می‌شود. اگرچه در گذشته آزمون YOS به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما از سال 2020 و به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری این آزمون به صورت آنلاین نموده‌اند. آزمون یوس یک آزمون صد نمره‌ای است و به ازای هر چهار سوال غلط، یک نمره‌ی منفی منظور می‌شود. سطح سختی سوالات و نمره‌ی قابل قبول هم بسته به دانشگاهِ برگزار کننده می‌تواند متفاوت باشد. نمره‌ی این آزمون تنها تا یک سال اعتبار دارد.

آزمون SAT

برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه، آزمون دیگری به نام آزمون SAT نیز وجود دارد. این آزمون کمی نسبت به آزمون یوس متفاوت است و توسط موسسه‌ کالج برد آمریکا برگزار می‌شود. از این رو نمره‌ آن در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، نروژ، فنلاند، اتریش، ترکیه و … قابل قبول است. این آزمون به زبان انگلیسی برگزار شده و سوالات آن در دو بخش سوالات ریاضی و زبان انگلیسی طراحی می‌شوند. آزمون SAT چهار بار در سال در ماه‌های اردیبهشت، شهریور، آذر و اسفند برگزار می‌شود و حداقل نمره‌ی قبولی در آن بسته به نوع دانشگاه می‌تواند متفاوت باشد.

بسیاری از دانشگاه‌های مناسب برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه نمره‌ی این آزمون را قبول دارند و خبر خوش این است که در ایران نیز کلاس‌هایی برای آماده سازی برای آن برگزار می‌شود. هزینه‌ی ثبت نام در آزمون SAT در سال 2020، 98 دلار بود البته بسته به امکاناتی که متقاضی درخواست می‌کند، می‌تواند متفاوت باشد.

شرایط سنی تحصیل دندانپزشکی در ترکیه به چه صورت است؟

برای ثبت نام در دانشگاه‌های ترکیه محدودیت سنی خاصی در نظر گرفته نشده است. لازم است که فرد متقاضی تا ۲۰ سپتامبر که سال تحصیلی آغاز می‌شود، حداقل ۱۷ سال سن را داشته باشد.

چه مدارکی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی ترکیه لازم است؟

مدارکی که باید برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی ترکیه ارائه دهید، در ادامه توضیح داده شده‌اند:

  • پاسپورتی با ۹۰ روز اعتبار
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای دانشجویی ترکیه
  • ۲ قطعه عکس
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • گواهی بیمه مسافرتی برای اقامت در ترکیه
  • گواهی بیمه سلامت
  • گواهی رزرو بلیط هواپیما
  • مدارکی دال بر در اختیار داشتن منابع مالی کافی برای تحصیل و زندگی در ترکیه
  • مدارک اقامت در ترکیه
  • گواهی یا مدرک تحصیلی قبلی

تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بدون آزمون

علیرغم آنچه در بالا گفته شد، شما هنوز هم شانس تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بدون شرکت در آزمون ورودی را دارید. برای این کار باید شرایط ویژه‌ای داشته باشید که به شرح زیر است:

  • ارائه‌ی مدرک دیپلم دوازده ساله و مدرک پیش دانشگاهی در رشته‌های ریاضی یا تجربی با حداقل معدل 18 ( با این حال اگر این شرط را ندارید، می‌توانید یک مدرک کارشناسی علوم پایه با معدل بالا هم ارائه دهید)
  • ارائه‌ی مدرک آیلتس با حداقل نمره‌ی شش و تافل با حداقل نمره‌ 80

با داشتن این شرایط و سابقه‌ی درخشان تحصیلی، این شانس را دارید که بدون آزمون به دانشگاه‌های دولتی ترکیه وارد شوید. اما دانشگاه‌‌های خصوصی به صورت پیش فرض بدون آزمون ورودی دانشجو می‌پذیرند. با این حال شما باید هزینه‌ بالاتری برای تحصیل در آنها پرداخت کنید.

بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه کدامند؟

بهترین دانشگاه‌های ترکیه که برای تحصیل دندانپزشکی معرفی شده‌اند عبارتند از:

۱-دانشگاه ایستینیه

۲- دانشگاه مدیپل

۳- دانشگاه باهچه شهیر

۴- دانشگاه بیرونی

۵- دانشگاه آیدین

ویزای تحصیلی ترکیه

متقاضیان برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه، باید شخصاً به سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. فرد متقاضی موظف است که قبل از ورود به ترکیه، ویزای دانشجویی را همراه داشته باشد. بعد از ورود به ترکیه نیز باید برای اقامت درخواست داده شود و بدین ترتیب مجوز اقامت ۹۰ روزه به متقاضی ارائه خواهد شد.

برای دریافت ویزا برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه، شما به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • نامه‌ی پذیرش دانشگاه
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی به این منظور که نشان دهید از نظر مالی توانایی زندگی و تحصیل در ترکیه را دارید.
  • رسید پرداخت شهریه‌ی دانشگاه برای یک سال
  • گواهی و سند اثبات محل اقامت در ترکیه
  • مدرک معتبر زبان انگلیسی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه‌ دریافت ویزای تحصیلی ترکیه و به طور کلی زندگی در این کشور می‌توانید به موسسه‌ی مهاجرتی صبا ویزا مراجعه کنید. کارشناسان این موسسه آماده هستند که نه تنها در دریافت ویزای تحصیلی به شما کمک کنند، بلکه شما را برای زندگی در ترکیه نیز آماده کرده و هر آنچه که باید قبل از درخواست ویزا در مورد این کشور بدانید را به شما توضیح خواهند داد.

رشته دندانپزشکی در ترکیه

هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بسته به این که روش بدون کنکور و یا با کنکور را انتخاب کنید، متغیر خواهد بود.

برای تحصیل در این رشته بدون این که در آزمون‌های دانشگاه ترکیه شرکت کنید بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار سالیانه برآورد شده است.

در صورتی که با شرکت در کنکور و قبولی وارد دانشگاه شوید، می‌بایست سالانه ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار را برای هزینه تحصیل خود در نظر بگیرید.

هزینه زندگی دانشجویی در ترکیه

هزینه زندگی دانشجویی یکی از مسائلی است که همواره ذهن بسیاری از متقاضیان که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند به خود مشغول کرده است. به عنوان یک دانشجوی خارجی می‌توانید با در اختیار داشتن مبلغ ۴۰۰ تا ۶۵۰ یورو در ماه به راحتی در ترکیه زندگی کنید. این رقم در مقایسه با دیگر کشور‌ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می‌رسد.

رنکینگ معتبرترین دانشگاه‌های دندانپزشکی کشور ترکیه

معتبر‌ترین دانشگاه‌های دندانپزشکی کشور ترکیه به شرح زیر رتبه‌بندی شده‌اند.

دانشگاه حاجت تپه

دانشگاه استانبول

دانشگاه اژه

دانشگاه غازی

دانشگاه سلجوک

دانشگاه مرمره

دانشگاه آنکارا

دانشگاه آتاتورک

زمان پذیرش دندانپزشکی در ترکیه

متقاضیان برای درخواست پذیرش دندانپزشکی در ترکیه برای ترم پاییز تا پایان ماه می و برای ترم بهار تا پایان دسامبر فرصت دارند تا مدارک خود را ارسال نمایند.

مزایای تحصیل رشته دندانپزشکی (BDS) در ترکیه

در این قسمت از محتوا قصد داریم تا به مزایای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بپردازیم. همانطور که می‌دانید دانشگاه‌های ترکیه در دنیا دارای شهرت خوبی هستند و سطح کیفی تحصیلات دانشگاهی در این دانشگاه‌ها بسیار بالاست.

از دیگر مزایای تحصیل در رشته دندانپزشکی در ترکیه می‌توان به سهولت در اخذ ویزا و یا نزدیک بودن مسافت برای سفر به ترکیه اشاره کرد. همچنین دانشجویان این امکان را دارند تا در بدو ورود خود، اقامت تحصیلی را از آن خود کنند.

از دیگر مزایای تحصیل در ترکیه می‌توان به هزینه پایین زندگی و تحصیل در این کشور در مقایسه با کشور‌های دیگر اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای مهم تحصیل در رشته دندانپزشکی در ترکیه این است که فارغ التحصیلان می‌توانند کارت پزشکی بین‌المللی دریافت کنند. این کارت برای دانشجویانی که قصد کار در کشور خود یا خارج از کشور را دارند مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

خوابگاه‌های دانشجویان دندانپزشکی در کشور ترکیه

هزینه خوابگاه‌های دانشجویی در ترکیه بسته به دانشگاهی که متقاضی در آن تحصیل می‌کند و امکاناتی که در خوابگاه قرار داده شده متفاوت خواهد بود. به طور معمول، دانشجو باید بین ۲۴ تا ۳۸ یورو برای اقامت در خوابگاه‌های دولتی پرداخت کند. مسلماً هزینه خوابگاه‌های خصوصی بیشتر خواهد بود، زیرا امکانات بیشتری در آن‌ها گنجانده شده‌اند. دانشجویان در صورتی که تمایل به اقامت و اجاره آپارتمان را داشته باشند، باید بسته به مکان و متراژ آپارتمان در ماه بین ۶۸ تا ۲۸۳ یورو پرداخت کنند.

مراحل اخذ پذیرش دندانپزشکی در کشور ترکیه

شرط پذیرش در دانشگاه‌های دولتی منوط به قبولی در آزمون یوس (Yos) و ست (SAT) می‌باشد. از دیگر معیار‌ها برای پذیرش در رشته دندانپزشکی در دانشگاه‌های ترکیه ارائه مدرک زبان است. در صورتی که قصد داشته باشید که به زبان انگلیسی در دانشگاه تحصیل کنید باید مدرک تافل خود را ارائه دهید. در صورتی که بخواهید به زبان ترکی به تحصیل خود ادامه دهید، ارائه مدرک تومر الزامی است.

شرایط کار دانشجویان دندانپزشکی در ترکیه

در دوره تحصیل دانشجویان می‌توانند مشغول به کار شوند و از این راه کسب درآمد کنند.

شرایط کار و اقامت بعد از تحصیل رشته دندانپزشکی

بعد از فارغ شدن از تحصیل در رشته دندانپزشکی، متقاضیان این شانس را دارند تا به عنوان پزشک در بیمارستان فعالیت کنند. فرصت‌های بسیار زیادی در اختیار دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل قرار می‌گیرد. همچنین این امکان برای فرد مهیاست تا به تحصیلات تکمیلی در تخصص مورد نظر خود بپردازد.

دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی از دانشگاه‌ فرصت تدریس در هر دانشگاهی در دنیا را خواهند داشت. حتی با مدرکی که از دانشگاه‌های ترکیه دریافت می‌کنند می‌توانند در بیمارستان‌های دولتی و یا خصوصی در ترکیه و یا خارج از آن مشغول به فعالیت شوند.

دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی از دانشگاه‌ این شانس را خواهند داشت تا در کشورهایی نظیر آلمان یا دیگر کشور‌های اتحادیه اروپا به عنوان دندانپزشک فعالیت کنند.

دانشگاه‌های پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

اولین دانشکده دندانپزشکی در ترکیه در سال ۱۹۰۸ تأسیس شد و طی ۱۵ سال گذشته تعداد دانشکده‌ها در ترکیه دو برابر شده است. اکنون ۸۴ دانشکده در ترکیه وجود دارند. طی سال‌های اخیر، تغییرات قابل توجهی در سطح کیفی دانشکده‌های ترکیه ایجاد شده است. یکی از مهمترین مزایای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه این است که همواره بر تخصص دانشجویان تأکید دارند. مدیریت دانشکده‌های دندانپزشکی در ترکیه همواره تلاش می‌کنند تا دانشجویانی با سطح بالایی از تخصص را پرورش دهند.

علت این که دانشگاه‌های پزشکی ترکیه به محبوبیت و شهرت بسیار زیادی دست یافته‌اند را می‌توان به ارتقای شرایط بیمه دانشجویان، دریافت هزینه پایین برای شهریه و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه زندگی دانست. به طور کل می‌توان گفت که دولت ترکیه سرمایه‌گذاری هنگفتی در سیستم مراقبت‌های بهداشتی این کشور کرده است.

بورسیه تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

اگرچه تحصیل در ترکیه در مقایسه با دیگر کشور‌های اروپایی مقرون به صرفه و ارزان‌تر است، اما افراد زیادی وجود دارند که استطاعت مالی کافی را برای پرداخت این هزینه‌ها ندارد. این دسته از افراد می‌توانند برای تحصیل در ترکیه از بورسیه استفاده کنند. البته برای اخذ بورسیه لازم است که فرد متقاضی دارای شرایطی باشدد. بورسیه تحصیلی ترکیه همچون CoHE یکی از معروف‌ترین بورسیه‌هایی است که به دانشجویان بین‌المللی عرضه می‌شود. این بورسیه مختص دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد است که به زبان ترکی آشنا هستند.

بورسیه دانشجو را از نظر مالی تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین دانشجویان بورسیه این فرصت را دارند تا از خوابگاه و بیمه درمانی استفاده کنند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی ترکیه

بعد از این که دانشجو از یکی از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرد، می‌بایست به دفتر دانشگاه مورد نظر مراجعه کند. مراحل ثبت نام و پرداخت شهریه در دانشگاه انجام می‌شود. برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه، دانشگاه موظف است که یک گواهی تائید پذیرش به دانشجو ارائه دهد. دانشجو با در اختیار داشتن این گواهی به کنسولگری ترکیه در کشور خود مراجعه می‌کند و در نهایت ویزای تحصیلی را دریافت می‌کند. مدارکی که برای ویزای تحصیلی مورد نیاز می‌باشد عبارتند از اصل پاسپورت، کپی صفحه اول پاسپورت، ۲ قطعه عکس پرسنلی، نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در ترکیه، فیش پرداخت شهریه، فرم تقاضای ویزای دانشجویی، بلیط رفت و برگشت، مدارک اثبات تمکن مالی برای یک سال تحصیلی، هزینه ویزا، گواهی پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه.

تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

کیفیت آموزشی بالا، استفاده از امکانات مدرن و تحصیل به زبان انگلیسی را می‌توان از جمله مهمترین مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه محسوب می‌شوند. یکی دیگر از مزایای تحصیل در این کشور بورسیه‌ تحصیلی ترکیه می‌باشد.

چه معایبی در تحصیل دندانپزشکی در ترکیه وجود دارد؟

تحصیل دندانپزشکی در ترکیه با وجود مزایای زیادی که به خود اختصاص داد، دارای معایبی نیز می‌باشد. از جمله این معایب می‌توان به عدم تسلط متقاضی به زبان‌های انگلیسی یا ترکی، مشکلاتی که برای اخذ ویزا وجود دارد و همچنین بی‌ثباتی سیاسی اشاره کرد.

سوالات متداول

در این قسمت به برخی از متداولترین سؤالات در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه پاسخ خواهیم داد. در صورتی که شما هم قصد مهاجرت به ترکیه را داشته و در جستجوی پاسخ این سؤالات هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

آیا برای تحصیل در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی در ترکیه باید به زبان انگلیسی مسلط باشم؟
برای تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در ترکیه می‌توانید به دو زبان ترکی یا انگلیسی تحصیل کنید. انتخاب شما هر کدام از این زبان‌ها که باشد باید بعد از ورود به دانشکده در آزمون مهارت زبان ترکی و انگلیسی شرکت کرده و نمره قابل قبول را به دست آورید.
متوسط درآمد یک دندانپزشک در ترکیه چقدر است؟
متوسط درآمد یک دندانپزشک در ترکیه ۱۲۷۱۴ پوند تخمین زده شده است.
آیا برای شرکت در آزمون یوس، ارائه مدرک دیپلم ضروری است؟
برای شرکت در آزمون یوس ارائه مدرک دیپلم لازم نیست. اما هنگام پذیرش لازم است که این مدرک را ارائه نمایید.
آیا وارد شدن به دانشگاه حاجت تپه بدون کنکور امکان‌پذیر است؟
بله. متقاضیان بدون کنکور می‌توانند به دانشگاه حاجت تپه وارد شوند. شرط ورود به دانشگاه حاجت تپه بدون شرکت در آزمون معدل بالای ۱۸ می‌باشد.

سخن پایانی

به نظر می‌رسد که تحصیل دندانپزشکی در ترکیه یک انتخاب بسیار مناسب و آینده‌دار برای شما خواهد بود. با ورود به دانشگاه‌های این کشور نه تنها از تحصیلات سطح بالا در سطح دانشگاه‌های اروپایی بهره‌مند خواهید شد، بلکه می‌توانید هزینه‌ی بسیار کمتری پرداخت کنید و از زندگی در یک کشور مدرن و زیبا بهره‌مند شوید.

بعلاوه می‌توانید بعد از پایان دوره‌ی پنج ساله‌ی دندانپزشکی به راحتی جذب بازار کار پرتقاضای این رشته شوید و ویزای تحصیلی خود را به اقامت دائم در این کشور تبدیل کنید. حتی می‌توانید در صورت تمایل برای اشتغال به ایران برگردید. زیرا مدرک بیشتر دانشگاه‌های این کشور مورد قبول وزارت بهداشت ایران است. تنها کافی است قبل از انتخاب دانشگاه، تحقیق کوتاهی در این زمینه انجام دهید.

در این محتوا به مزایا و معایب تحصیل دندانپزشکی در ترکیه پرداختیم. همچنین مدارک و فرآیندی که برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه باید توسط متقاضیان محترم طی شود را توضیح دادیم. توصیه می‌کنیم برای انجام این فرآیند حتماً از رهنمون‌های کارشناسانی که تجربه کافی را در این زمینه دارند بهره‌مند شوید تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی خود را نیز هدر ندهید.

موسسه مهاجرتی صبا ویزا با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه در زمینه امور مهاجرتی مفتخر است که سالیان سال به افراد زیادی کمک کرده تا به رویای تحصیل در ترکیه دست یابند. همکاران و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی صبا ویزا از ابتدای این فرآیند تا اسکان کامل در ترکیه در کنار شما‌ ایستاده‌اند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید