لوگو صبا ویزا

تمکن مالی آلمان (آپدیت 2024)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه تمکن مالی آلمان به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان

آلمان هر سال با تعداد زیادی بازدید کننده و مهاجر روبه‌رو می‌شود که می‌خواهند برای مدت طولانی در آنجا زندگی کنند. با این حال، اکثر افراد برای ورود به این کشور نیاز به ویزای معتبر دارند. اما اخذ این ویزای معتبر به مدارک مهمی نیاز دارد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، تمکن مالی است.

تمکن مالی آلمان، مدرکی است که برای هر نوع ویزا متفاوت خواهد بود. پس شما باید بدانید که با هر هدفی که دارید، بهتر است چه مقدار پول را به سفارت آلمان ارائه دهید و ثابت کنید که قدرت تامین هزینه‌های زندگی در آلمان را خواهید داشت.

ما در این مقاله راجع به انواع ویزای آلمان و تمکن مالی مربوط به آن صحبت خواهیم کرد. پس به خواندن ادامه دهید. همچنین علاوه بر این مقاله، سازمان مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تمکن مالی آلمان خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

 

 

فهرست عناوین

چه کسی به ویزای آلمان نیاز دارد؟

اگر با هدف گردشگری به آلمان سفر می‌کنید و تبعه‌ 62 کشور معاف از ویزای آلمان هستید، نیازی به ویزای کوتاه مدت آلمان نخواهید داشت. ویزای توریستی آلمان به دارنده‌ی آن این حق را می‌دهد که در مدت 180 روز حداکثر 90 روز در آلمان بمانند. دارندگان اجازه دارند تا زمانی که ویزا معتبر هستند به آلمان و 25 کشور دیگر شنگن سفر کنند.

انواع ویزای آلمان

با توجه به اهداف متعدد افراد برای ورود به آلمان، مقامات مهاجرت آلمان چند نوع ویزا را ایجاد کرده‌اند.

انواع ویزای آلمان که می‌توانید برای آن‌ها درخواست کنید در اینجا آمده است. همچنین تمکن مالی مربوط به هر دسته نیز توضیح داده شده است.

تمکن مالی آلمان

ویزای ترانزیت فرودگاهی آلمان – برای عبور از فرودگاه آلمان.

ویزای ترانزیت آلمان برای کسانی است که باید در فرودگاه آلمان فرود بیایند تا بتوانند پرواز دیگری به کشور مقصد خود داشته باشند. ویزای ترانزیت آلمان به دارنده آن امکان می‌دهد پرواز خود را در آلمان به کشورهای غیر شنگن تغییر دهند.

دارنده ویزای ترانزیت آلمان می‌تواند تا 24 ساعت در منطقه ترانزیت بین‌المللی فرودگاه بماند. خروج از منطقه ترانزیت بین‌المللی فرودگاه با این ویزا اکیدا ممنوع و غیرقانونی است. شما برای اخذ این ویزا، به تمکن مالی خاصی نیاز ندارید.

ویزای شینگن آلمان

ویزای شینگن آلمان برای بازدید از خانواده و دوستان یا برای  اهداف گردشگری، درمان پزشکی، بازدید رسمی، فرهنگی یا ورزشی است.

تمکن مالی ویزای شینگن آلمان

صورت حساب بانکی – باید حداقل موجودی 3000 یورو را در 6 ماه گذشته نشان دهد. اگر این مبلغ را در بانک خود ندارید، می‌توانید به جای آن اظهارات یکی از اعضای خانواده/سرپرست را همراه با نامه‌ای نشان دهید که حامی مالی سفر و اقامت شما هستند.

ویزای تحصیلی آلمان

ویزای تحصیلی آلمان برای کسانی که قبلا در یکی از دانشگاه‌های آلمان پذیرفته شده‌اند، خواهد بود. آلمان در دهه‌های گذشته بسیاری از دانشجویان باهوش را از سراسر جهان برای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر خود جذب کرده است. ویزای تحصیلی آلمان به نوبه‌ی خود، به دسته‌های کوچک‌تری تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ویزای دوره زبان آلمانی

این ویزا برای دانشجویانی است که قبل از پذیرش کامل در دانشگاه نیاز به شرکت در دوره زبان آلمانی دارند.

ویزای کارآموزی دانشجویی آلمان

این ویزا برای دانشجویانی است که می‌خواهند در یک برنامه آموزشی یا کارآموزی در آلمان شرکت کنند که بیش از 90 روز طول می‌کشد.

ویزای پژوهشی آلمان

این ویزا برای محققان و محققان بین‌المللی است که در یک رویداد علمی‌ در آلمان شرکت خواهند کرد.

تمکن مالی ویزای تحصیلی آلمان

اگرچه اکثر دانشگاه‌های آلمان شهریه ندارند و اکثر شهرهای آلمان برای زندگی خیلی گران نیستند، مقامات هنوز می‌خواهند بدانند که آیا منابع مالی کافی برای تحصیل و زندگی در آلمان حداقل برای سال اول زندگی خود دارید یا خیر.

بر اساس برآوردهای فعلی تنظیم کننده رسمی وام‌ها و بورس‌های تحصیلی دانشجویی در آلمان، Bundesausbildungsförderungsgesetz، یک دانشجوی خارجی به 861 یورو در ماه یا حداقل 10332 یورو در سال نیاز دارد تا بتواند در این کشور زندگی کند.

چه کسی نیاز به ارائه تمکن مالی دارد؟

اساساً، هر فردی که برای ورود به آلمان به ویزا نیاز دارد، باید در هنگام درخواست ویزا در سفارت آلمان، مدارکی مبنی بر منابع مالی موسوم به Finanzierungsnachweis ارائه کند، همانطور که در جدول زیر نشان داده شده است.

کشوری که شهروند آن هستید آیا به ارائه‌ی تمکن مالی نیاز است یا نه
اتباع کشورهای اتحادیه‌ی اروپا (شامل نروژ، سوئیس، آیسلند و لیختن‌اشتاین) نه.
اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا که برای ورود به آلمان به ویزا نیاز دارند بله، حین درخواست ویزای تحصیلی
اتباع کشورهای استرالیا، هاندوراس، اسرائیل، ژاپن، کانادا، نیوزلند، جمهوری کره، آمریکا بله، حین درخواست اجازه اقامت آلمان

نحوه اثبات تمکن مالی برای تحصیل در آلمان

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید ثابت کنید که منابع مالی لازم برای تامین هزینه‌های زندگی خود در آلمان را دارید. در اینجا برخی از رایج‌ترین روش‌هایی که می‌توانید تمکن مالی خود را برای تحصیل در آلمان نشان دهید آورده شده است:

  • واریز پول به حساب مسدود شده بانکی آلمان
  • ارائه سندی از درآمد و دارایی‌های مالی والدینتان
  • می‌توانید یک سند اعطای بورسیه تحصیلی توسط یک نهاد شناخته شده در آلمان را نشان دهید
  • ضمانت نامه بانکی
  • یک فرد مقیم دائم آلمان می‌تواند تمام هزینه‌های شما را تضمین کند

نکته مهم: ممکن است کل فرآیند نشان دادن تمکن مالی برای تحصیل در آلمان بر اساس پرونده شخصی شما و کشوری که از آن آمده‌اید متفاوت باشد. بسته به وضعیت شما، موسسات آلمانی ممکن است مدارک بیشتری در رابطه با منابع مالی شما درخواست کنند.

بورسیه‌ تحصیلی و تمکن مالی آلمان

اگر بورسیه‌ای را در کشور خود دریافت می‌کنید که معادل بودجه مورد نیاز برای تحصیل در آلمان است، می‌توانید از آن به عنوان اثبات منابع مالی در روند درخواست ویزای دانشجویی استفاده کنید. اما قبل از اینکه آن را به مدارک درخواست ویزای دانشجویی خود اضافه کنید، باید مدرکی دریافت کنید که ثابت کند شما یک بورسیه تحصیلی توسط یک ارائه دهنده معتبر دریافت کرده‌اید.

برای این منظور می‌توانید اطلاعاتی را از سفارت آلمان درخواست کنید و آن‌ها به شما توضیح می‌دهند که چه نوع مدرکی را برای احراز هویت منبع بورسیه خود باید ارائه دهید.

تمکن مالی آلمان

ضمانت نامه بانکی

وام بانکی نیز می‌تواند به عنوان اثبات منابع مالی برای دریافت ویزای دانشجویی خود در سفارت آلمان مورد استفاده قرار گیرد. بانک‌های زیادی در کشورهای مختلف جهان وجود دارند که وام های دانشجویی خوبی را با بهره‌ی کمتر به دانشجویان ارائه می‌دهند.

برای استفاده از این وام به عنوان مدرکی برای تمکن مالی خود، باید یک ضمانت نامه بانکی دریافت کنید که طبق آن بانک تضمین می‌کند که تمام تعهدات مالی شما را در طول مدت تحصیل و زندگی در آلمان پرداخت می‌کند.

اقامت دائم آلمان

راه دیگری که می‌توانید ثابت کنید که توانایی مالی لازم برای تحصیل در آلمان را دارید، این است که یک مقیم آلمانی آماده تأمین هزینه تحصیل شما باشد.

در این شرایط، سفارت آلمان به احتمال زیاد از آن فرد می‌خواهد که صورت درآمد خود را نشان دهد تا مطمئن شود که منابع مالی لازم برای حمایت از شما را دارد. اگر آن شخص از بستگان شما نیست، بلکه یک مقیم آلمانی است که مایل به پرداخت هزینه‌های تحصیل در آلمان است، ممکن است سفارت آلمان به سندی نیاز داشته باشد که شرایط و توافق شما را نشان دهد.

مدارک اضافی برای تمکن مالی

در اینجا برخی از متداول‌ترین موقعیت‌ها وجود دارد که ممکن است از شما خواسته شود مدارک بیشتری از وضعیت مالی خود ارائه دهید:

قرارداد با یک موسسه تجاری

اگر یک موسسه تجاری در کشور شما وجود دارد که تضمین می‌کند که از امور مالی شما مراقبت کند، مقامات در آلمان ممکن است به اطلاعات خاصی در مورد آن شرکت نیاز داشته باشند.

به عنوان مثال، آن‌ها ممکن است به سندی نیاز داشته باشند که ثابت کند شرکت جعلی نیست. یا اگر شما و آن شرکت برای تامین مالی خود قراردادی امضا کرده‌اید، موسسه مربوطه در آلمان این حق را دارد که از شرایط آن معامله مطلع شود.

بورسیه تحصیلی در کشور شما کسب شده باشد

اگر در کشور خود بورسیه تحصیلی دریافت کرده‌اید، مؤسسه آلمانی معمولاً می‌خواهد در مورد اعتبار ارائه‌دهنده‌ی بورس تحصیلی بداند.

پول موجود در حساب بانکی شما

اگر مقدار زیادی پول به حساب بانکی خود واریز کنید، ممکن است موسسه آلمانی بخواهد منبع را بداند. به عنوان مثال، ممکن است سال‌ها در یک شغل تمام وقت کار کرده باشید و پول را برای تحصیل خود پس‌انداز کرده باشید.

برای اثبات این موضوع می‌توانید یک قرارداد بلند مدت از قرارداد کاری خود و همچنین گزارشی از سپرده‌های بانکی خود ارائه دهید. به این ترتیب می‌توانید تضمین کنید که این پول شماست و بنابراین می‌توانید در آلمان زندگی کنید.

چه زمانی تمکن مالی را در آلمان ارائه کنیم؟

سوال رایجی که اغلب دانشجویان بین‌المللی دارند این است که در چه مرحله‌ای باید مدارک منابع خود را نشان دهند. بسیاری از آن‌ها می‌ترسند که نتوانند بدون ارائه وضعیت مالی خود درخواست دهند. بنابراین آن‌ها وقت خود را صرف نگرانی در مورد چگونگی جمع آوری پول مورد نیاز می‌کنند و در پایان ممکن است در پاییز سال بعدی درخواستشان را مطرح کنند.

این اشتباه است. وضعیت مالی شما شرط پذیرش نیست. شما می‌توانید آزادانه در دانشگاه مورد نظر خود درخواست دهید و پس از دریافت نامه پذیرش آن‌ها به مراحل دیگر بروید.

پس از آن، مراحل اخذ ویزای تحصیلی و اقامت در آلمان مستلزم نشان دادن مسیری از منابع مالی خود است. چیزی که آن‌ها علاقه مند به دانستن آن هستند این است که آیا شما بودجه کافی برای پوشش تمام هزینه‌های زندگی در طول مدت تحصیل خود دارید یا خیر.

کجا می‌توانم اطلاعات بیشتر را جستجو کنم؟

اگر در طول فرآیند پذیرش تحصیلی آلمان سؤالات خاص‌تری دارید، اولین مرجع شما باید دفاتر زیر باشد:

  • کنسولگری آلمان واقع در کشور شما.
  • اداره اتباع خارجی در شهر آلمان که در آن ساکن هستید.

ویزای کار آلمان

آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد ملی در اروپا و یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان، کارکنانی در سطوح مختلف را جذب می‌کند.

دستمزدهای بالا، شرایط کاری خوب و گستره وسیع فرصت‌ها برای کارکنان و متخصصان حوزه‌های مختلف، تعداد بسیار زیادی از مردم را به دنبال این فرصت‌ها سوق داده است که باعث می‌شود آلمان را بهترین فرصت برای آینده خود بدانند. ما در ادامه، انواع مختلفی از ویزای کاری آلمان را شرح داده و سپس راجع به تمکن مالی آلمان برای مهاجرت شغلی به این کشور را ذکر خواهیم کرد.

ویزای تجاری آلمان – برای شرکت در جلسات و سایر رویدادهای تجاری مرتبط.

ویزای تجاری آلمان یک ویزای کوتاه مدت و از نوع ویزای شینگن است. این به دارنده آن اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های مرتبط با تجارت را در آلمان انجام دهد. همچنین به دارنده آن این حق را می‌دهد که از طریق 26 کشور شینگن حرکت کند، مگر در مواردی که ویزای LTV دارد.

ویزای خوداشتغالی آلمان

این ویزا برای فریلنسرهای خارجی است که می‌خواهند در زمینه‌های مختلف در آلمان و به صورت فریلنسر کار کنند.

ویزای پیوستن به اعضای خانواده در آلمان

این ویزا برای آوردن همسر و فرزندان مخصوصاً کسانی که قبلاً در آلمان مستقر شده‌اند خواهد بود. تمکن مالی ویزای پیوستن به اعضای خانواده در آلمان، معمولاً باید توسط فرد مقیم آلمان ارائه شود و نشان دهد که او می‌تواند از اعضای خانواده مهاجر حمایت مالی کند. با این حال، اگر مقیم کشور ثالث بودجه کافی برای تأمین هزینه زندگی خود را داشته باشد، می‌تواند مدارکی را ارائه دهد که نشان دهنده آن است.

ویزای جستجوی کار در آلمان

این ویزا برای کسانی است که به دنبال فرصت‌های شغلی جذاب در آلمان هستند اما هنوز پیشنهاد شغلی ندارند.

کمبود کارکنان ماهر در بسیاری از بخش‌ها و حرفه‌ها در آلمان، به‌ویژه در بخش‌های مهندسی، تولید و فناوری اطلاعات، و همچنین متخصصان بهداشت، دولت فدرال را به تلاش برای یافتن راه‌حل‌های دیگر برای پر کردن شکاف‌های نیروی کار واداشته است. ویزای جستجوی کار آلمان یک ویزای اقامت طولانی مدت ملی آلمان است که در آگوست 2012 ایجاد شد.

تمکن مالی ویزای کار آلمان

هنگام درخواست ویزای کار آلمان، باید اطمینان حاصل شود که حداقل مبلغ ماهیانه 720، یورو در دسترس است. هنگام درخواست ویزا، می‌توانید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد می‌توانید با افتتاح حساب بانکی مسدود شده، هزینه‌های زندگی خود را تامین کنید. سایر اسنادی که به عنوان تمکن مالی پذیرفته می‌شوند عبارتند از:

  • تعهدنامه رسمی یک حامی مقیم آلمان طبق §§ 66، 68 قانون اقامت آلمان. یک تعهد نامه رسمی را معمولاً می‌توان از مقامات محلی صلاحیتدار خارجی یا اداره ثبت در آلمان دریافت کرد. تعهد نامه رسمی باید کل مدت دوره زبان را پوشش دهد.
  • گواهی درآمد و دارایی کافی والدین برای پوشش هزینه‌های اقامت در آلمان و همچنین نامه‌های صادر شده توسط والدین مبنی بر پرداخت هزینه نفقه.

ویزای درمان پزشکی آلمان

سیستم مراقبت‌های بهداشتی آلمان یکی از بهترین‌ها در جهان است. بیش از دو هزار بیمارستان و کلینیک در آلمان طیف کاملی از درمان‌های به روز را ارائه می‌دهند. دولت به شدت بر هر یک از آن‌ها از نظر بهداشت، ایمنی، کیفیت و قیمت نظارت می‌کند. به همین دلیل است که سالانه تعداد زیادی از افراد خارج از کشور وارد آلمان می‌شوند تا به دنبال درمان بهتر برای وضعیت سلامتی خود باشند.

بسیاری از این بیماران ممکن است برای ورود به آلمان نیاز به ویزا داشته باشند. کسانی که کمتر از سه ماه برای دریافت درمان خود نیاز دارند، می‌توانند با یک درمان پزشکی کوتاه مدت وارد آلمان شوند. در حالی که افرادی که برای دریافت درمان خود باید بیش از سه ماه در آلمان بمانند، باید برای ویزای درمان پزشکی آلمان با اقامت طولانی مدت اقدام کنند.

تمکن مالی ویزای درمان پزشکی آلمان نیز باید به گونه‌ای باشد که تمام هزینه‌های مربوط به زندگی و هزینه‌های پزشکی را اثبات کند. در این منظور، باید مدارک پزشکی و قرارداد با پزشک و بیمارستان نیز به سفارت ارائه شود.

سوالات متداول تمکن مالی آلمان

آیا به حساب بانکی دیگری نیاز دارم که بتوانم از آن پول برداشت کنم؟
بله، پس از ورود به آلمان، باید یک حساب دانشجوی بانکی دیگر باز کنید که هر ماه پول حساب مسدود شده شما به آن منتقل می‌شود. می‌توانید در هر بانکی که بخواهید حساب باز کنید.
باز کردن حساب بانکی مسدود شده در آلمان چقدر هزینه دارد؟
هزینه افتتاح حساب بانکی مسدود شده بسته به روش/بانک تغییر می‌کند. اگر از طریق Fintiba درخواست دهید، باید هزینه اولیه 89 یورو و سپس هزینه ماهانه 4.90 یورو را بپردازید. اگر حساب خود را از طریق دویچه بانک باز کنید، باید هزینه اولیه 150 یورو و سپس هزینه نگهداری ماهیانه 5.90 یورو را بپردازید. علاوه بر این، شما همچنین باید هزینه‌ای را برای تأیید مدارک خود بپردازید (قیمت‌ها بسته به کشوری که در آن درخواست می‌کنید متغیر است). همچنین، هزینه‌هایی را که باید در حین انجام انتقال بین‌المللی بین حساب‌ها بپردازید، نگه دارید. برای صرفه جویی تا 60 درصد در هزینه‌های اداری برای افتتاح حساب بانکی مسدود شده آلمانی، توصیه می‌کنیم Fintiba را انتخاب کنید.
برای افتتاح حساب بانکی مسدود شده به چه مدارکی نیاز دارید؟
اگر از طریق فینتیبا درخواست می‌دهید، به غیر از پاسپورت خود نیازی به ارائه هیچ مدرکی ندارید. از آنجایی که کل برنامه به صورت آنلاین انجام می‌شود، باید پاسپورت خود را اسکن کرده و به صورت الکترونیکی آپلود کنید. این به عنوان مدرکی برای هویت شما عمل می‌کند. اگر می‌خواهید یک حساب مسدود شده در دویچه بانک از طریق سفارت/کنسولگری آلمان باز کنید، باید چندین سند از جمله موارد زیر جمع‌آوری کرده و ارائه دهید: پاسپورت معتبر یک کپی از نامه پذیرش در مدرسه/دانشگاه یک پاکت پیش پرداخت از یک ارائه دهنده خدمات خصوصی (FedEx، DHL، UPS، و …). دویچه بانک از پاکت نامه برای ارسال/بازگرداندن اسناد مربوطه به شما استفاده خواهد کرد. اثبات تمکن مالی شما ابتدا باید مدارک را به سفارت/کنسولگری بفرستید تا آن‌ها را تایید کنند و سپس خودشان مدارک را برای شما به آلمان پست ‌کنند.
آیا حساب بانکی مسدود شده می‌تواند به نام شخص دیگری باشد؟
بهتر است حساب بانکی مسدود شده به نام خودتان باشد، در غیر این صورت ممکن است بعداً با مشکلاتی مواجه شوید.
برای باز کردن حساب بانکی مسدود شده باید چند ساله باشم؟
اگر از طریق Fintiba حساب مسدود شده را باز می‌کنید، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. اگر آن را از طریق سفارت/کنسولگری آلمان باز می‌کنید، محدودیت سنی وجود ندارد.
اگر بیش از مقدار لازم سپرده گذاری کنم چه می‌شود؟
اگر بیش از حداقل مبلغ مورد نیاز را واریز کنید، می‌توانید بیش از 853 یورو در ماه برداشت کنید، اما فقط تا زمانی که پول اضافی خرج شود.
آیا شخص دیگری می‌تواند پول را برای من واریز کند؟
بله، شخص دیگری می‌تواند برای شما پولی را در حساب مسدود شده شما واریز کند، اما شما باید به آن‌ها اجازه انجام این کار را بدهید و آن‌ها باید هویت خود را ثابت کنند.
اگر به بیش از 853 یورو در ماه نیاز داشته باشم چه می‌شود؟
اگر به دلایلی نیاز به برداشت بیش از 853 یورو در ماه دارید، باید از مقامات محلی مهاجرت درخواست کنید، بنابراین آن‌ها به شما اجازه می‌دهند مبلغ مورد نیاز را آزاد کنید.

 

 

گزینه‌های جایگزین برای حساب بانکی مسدود شده

اگر فکر نمی‌کنید که یک حساب بانکی مسدود شده مطابق با نیازهای شما در طول تحصیل در آلمان باشد، می‌توانید مدارک دیگری مبنی بر تمکن مالی کافی ارائه دهید. روش‌های جایگزین برای اثبات اینکه دارای بودجه لازم برای پوشش اقامت خود در آلمان در طول تحصیل هستید عبارتند از:

  • بورسیه تحصیلی
  • صورت حساب بانکی والدین/سرپرست شما
  • نامه حمایت از شخصی در آلمان

البته، سفارت یا کنسولگری آلمان که در آن درخواست می‌دهید تصمیم می‌گیرد که آیا آنچه که به عنوان مدرک برای اثبات تمکن مالی ارائه کرده‌اید کافی است یا خیر.

سخن پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم تمکن مالی آلمان برای انواع ویزا را ذکر کنیم تا به شما در تشخیص شرایط و بررسی بودجه‌ی خود کمک کرده باشیم. اما برای جزئیات بیشتر، بهتر است که حتما با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس گرفته و با راهنمایی متخصصان حرفه‌ای و باتجربه‌ی ما، به نتیجه‌ای درست برسید و بهترین تمکن مالی را برای اخذ ویزای آلمان ارائه دهید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 6 میانگین: 3.5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. محسن قراخان
    17 دی 1401
    پاسخ

    سلام من 34سالمه و بیشتر از ده سال سابقه کار نقاش ساختمان دارم ولی سابقه بیمه ای ندارم ومدرکی دال بر سابقه کار ندارم ولی میتونم مدرک فنی حرفه ای بگیرم وهمچنین مدرک زبان .آیا برای مهاجرت کاری به آلمان راهی هست وحداقل سرمایه ای که نیاز صفر تا صد مهاجرت تا شروع به کار حدودا چقدر هست

    • سلام، وقت بخیر
      لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند یا از طریق شماره 58416-021 با ما در ارتباط باشید.

  2. ایوب خنفریان
    12 مرداد 1402
    پاسخ

    سلام برای‌ مهاجرت به آلمان راهنمایی بفرمایید لطفا 🙏🏿

    • سلام، وقت بخیر
      لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند یا از طریق شماره 58416-021 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید