لوگو صبا ویزا

لیست مشاغل مورد نیاز عمان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز عمان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

زمانی که صحبت از مهاجرت کاری به کشورهای خارجی می‌شود یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد کشور عمان است. این کشور یکی از کشورهای آسیایی است که نیاز به نیروی کار متخصص به میزان زیادی در آن احساس می‌شود و از طرف دیگر چون یک کشور در حال پیشرفت است معمولا افراد متخصص دارای درآمد بالایی نیز در این کشور هستند. اگر شما هم علاقه‌مند به مهاجرت کاری به این کشور و دریافت ویزای کار در عمان هستید بدون شک تمایل دارید تا به لیست مشاغل مورد نیاز عمان دسترسی پیدا کرده و از این لیست برای انتخاب کردن شغل آینده خود استفاده کنید. در این لیست موقعیت‌های شغلی متعددی ذکر شده است که نشان دهنده این است که شما می‌توانید جایگاه‌های شغلی متعددی را در این کشور به دست بیاورید.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این لیست مشاغل صحبت کرده و اطلاعات جذابی را به شما ارائه دهیم. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که این لیست نه تنها پردرآمدترین مشاغل بلکه شغل‌هایی که دارای انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری هستند را نیز برای شما آورده است. به همین علت نیز زمانی که شما این مطلب را مطالعه می‌کنید می‌توانید با داشتن اطلاعات کامل در خصوص بهترین مشاغل کشور عمان شغل ایده‌آل خود را برای کارکردن در این کشور انتخاب کنید.

پزشکی، بهداشت و درمان

یکی از حوزه‌های کاری که در تمامی کشورهای دنیا از جمله کشورهای آسیای غربی دارای محبوبیت بالایی است و هرساله تعداد زیادی نیروی متخصص در این حوزه جذب می‌شوند حوزه پزشکی، بهداشت و درمان است. پزشکی و پیراپزشکی جز رشته‌های پرطرفدار در کشورهای عربی به شمار می‌آید؛ چرا که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان در این کشورها انجام شده است و همین عامل نیز باعث شده تا نیاز به پزشکان متخصص در این کشورها در سال‌های اخیر به میزان زیادی افزایش پیدا کند. یک نکته بسیار مهم که درباره موقعیت شغلی پزشکی در این کشورها وجود دارد این است که شما می‌توانید انتظار بیشترین میزان درآمد را در کشورهای عربی در حوزه پزشکی داشته باشید. به همین علت است که ما این موقعیت شغلی را در صدر لیست مشاغل مورد نیاز عمان برای شما آورده‌ایم.

یکی از بهترین مزایای این موقعیت شغلی این است که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که شانس شما برای تمدید اقامت و تبدیل اقامت به ویزای بلند مدت و دائمی به میزان زیادی بیشتر از سایر مشاغل خواهد بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه پزشکانی که در کشور عمان فعالیت دارند حتی مسکن رایگان نیز از دولت این کشور دریافت می‌کنند که این مسئله خود نشان‌دهنده اهمیت بالای شغل پزشکی در این کشور است. پس اگر شما هم به دنبال بهترین مشاغل برای مهاجرت به عمان هستید بدون شک باید پزشکی را در اولین جایگاه لیست خود قرار دهید.

مشاغلی که در حوزه مهندسی قرار دارند

کشور عمان یکی از کشورهای آسیای غربی است که در سال‌های اخیر در مسیر صنعتی شدن قرار گرفته است و به همین علت نیز تقاضا برای نیروهای متخصصی که در زمینه مهندسی فعالیت داشته باشند در این کشور به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر افرادی که در این حوزه‌ها در کشور عمان فعالیت دارند به طور میانگین درآمدی بالغ بر 17 هزار ریال عمان درآمد دارند که درآمد بسیار بالایی در این کشور به شمار می‌آید و شما با داشتن چنین درآمدی می‌توانید رفاه بسیار خوبی را در کشور عمان تجربه کنید. اولین و مهم‌ترین رشته مهندسی که در این کشور تقاضای بالایی برای آن وجود دارد رشته مهندسی نرم‌افزار است. شرکت‌های نرم‌افزاری در سال‌های اخیر جایگاه خوبی را در این کشور به دست آورده‌اند و به طبع آن نیز تقاضا برای نیروهای مهندس نرم‌افزار افزایش پیدا کرده است.

از دیگر شغل‌هایی که در لیست مشاغل مورد نیاز عمان قرار می‌گیرد می‌توان به مهندسی مکانیک و مهندسی الکترونیک اشاره کرد که دو مورد از صنعتی‌ترین مشاغل به شمار می‌آیند. در صورتیکه در حوزه کنترل پروژه و مهندسی صنایع نیز دارای تخصص و تجربه‌ای هستید باید بدانید که امروزه در کشور عمان این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید به بهترین موقعیت‌های شغلی دست پیدا کرده و از این طریق ویزا و اقامت خود را دریافت کنید.

گردشگری و مهمانداری

کشور عمان در سال‌های اخیر میزبان تعداد زیادی از گردشگران و توریست‌های مختلف از سراسر جهان بوده و همین عامل نیز صنعت توریسم و گردشگری را در این کشور به میزان زیادی رونق داده است. این نکته بسیار مهم نیز باعث شده تا تقاضا برای افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت دارند افزایش پیدا کند. مهمانداران امروزه در کشور عمان دارای درآمد بالایی هستند و میانگین درآمد آنها در ماه تا 3200 ریال عمان نیز می‌رسد که رقم بسیار بالایی به شمار می‌آید. برخلاف سایر کشورهایی که مهمانداران درآمد بسیار کمی دارند در کشور عمان نه تنها آنها درآمد بالایی دارند؛ بلکه کار آنها نیز انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری دارد. پس اگر شما هم در این زمینه دارای تجربیاتی هستید باید بدانید که مهمانداری نیز در لیست مشاغل مورد نیاز عمان قرار می‌گیرد که با استفاده از آن به‌راحتی هرچه تمام می‌توانید ویزای کاری خود در این کشور را دریافت کنید.

یک نکته بسیار مهم برای کار در عمان این است که حتما باید سابقه کاری خوبی را برای خود ایجاد کرده باشید تا بتوانید با موفقیت ویزای کاری خود را بگیرید. این مسئله در خصوص مشاغل موقعیت‌‎های شغلی در حوزه گردشگری و مهمانداری نیز صدق می‌کند. درصورتی‌که دارای سابقه کاری خوبی در این حوزه‌ها هستید پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید حتما سابقه کاری خود را داخل رزومه‌ای که برای خود ایجاد می‌کنید بیاورید و از طرف دیگر فراموش نکنید که داشتن مدارک تحصیلی تخصصی در این حوزه‌ها نیز شانس شما را برای دریافت ویزای کاری افزایش خواهد داد.

مدرس و معلم

یکی دیگر از مشاغل بسیار پرکاربردی که امروزه در کشور عمان وجود دارد و افراد در این موقعیت شغلی می‌توانند خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن به کشور عمان مهاجرت کنند موقعیت شغلی معلمی و استادی است. کشور عمان در حال حاضر با کمبود بسیار زیادی در حوزه آموزش مواجه شده است و بسیاری از مدارس و دانشگاه‌های این کشور نیروی معلم و استاد کافی ندارند. همین عامل نیز باعث شده تا این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز عمان قرار گرفته و دولت این کشور شرایطی را فراهم کند تا افرادی که در این حوزه‌ها تخصص دارند بتوانند خیلی سریع و به ساده‌ترین شکل ممکن به این کشور مهاجرت کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید میانگین درآمد معلمان در این کشور به 22500 ریال عمان در ماه می‌رسد که درآمد بسیار بالایی برای یک معلم به شمار می‌آید و هرساله افراد زیادی از این طریق به درآمد می‌رسند.

نکته بسیار مهم دیگری که باید درباره این موقعیت شغلی در کشور عمان بدانید این است که معلمانی که در حال حاضر در این کشور مشغول به کار هستند نیازی نیست که مالیاتی را پرداخت کنند و شرایط زندگی برای آنها نیز ساده‌تر است. این معلمان می‌توانند انعطاف‌پذیری شغلی بسیار زیادی را در کشور عمان تجربه کرده و در نتیجه از نظر شغلی نیز شرایط بسیار خوبی داشته باشند. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا عمان یک کشور بسیار مناسب برای مهاجرت معلمان و اساتید باشد.

مشاغل ساختمانی و جذابیت آنها در کشور عمان

عمان یکی از کشورهای آسیای غربی به شمار می‌آید که در حال حاضر امکانات بسیار زیادی را برای ایجاد پروژه‌های ساختمانی بسیار قوی فراهم کرده و همین عامل نیز باعث می‌شود تا تقاضا برای استخدام نیروهایی که به‌صورت تخصصی در حوزه مشاغل ساختمانی فعالیت دارند در این کشور در سال‌های اخیر به میزان زیادی افزایش پیدا کند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در موقعیت‌های شغلی مختلف از جمله مدیریت ساخت‌وساز، جوشکاری، برق‌کاری، مهندسی عمران و مواردی از این قبیل تجربه کاری داشته و موفق شده‌اید رزومه خوبی را برای خود جمع‌آوری کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتما درخواست خود به منظور استخدام در کشور عمان را ارسال کرده و تلاش کنید تا از این طریق ویزای کاری خود را دریافت کنید.

از جمله موقعیت‌های شغلی بسیار جذابی که در حال حاضر در کشور عمان در حوزه ساخت‌وساز موردنیاز هستند می‌توان به مواردی مانند ارزیابی هزینه پروژه‌های ساختمانی، تکنسین برق، تکنسین جوشکاری، معمار ساختمان، نجار، نقاش ساختمان و سرکارگر اشاره کرد. با توجه به این که نیاز به این نیروهای متخصص در کشور عمان بسیار زیاد است شما می‌توانید انتظار درآمد بالایی را نیز با مشغول به کار شدن در این کشور داشته باشید. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا یک شغل خوب و جذاب را برای خود در کشور عمان دست‌وپا کنید بدون شک موقعیت‌های شغلی که بیان کردیم می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشند که پیش روی شما قرار دارند.

مدیریت و حسابداری

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به رشته‌هایی مانند مدیریت و حسابداری بوده و قصد مهاجرت از کشور را دارید باید بدانید که کشور عمان می‌تواند یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در آسیای غربی برای شما باشد. این دو شغل در لیست مشاغل مورد نیاز عمان دارای بیشترین میزان استخدامی هستند و به همین علت نیز تقاضای زیادی برای مهاجرت کاری از طریق این دو موقعیت شغلی وجود دارد. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که میزان درآمدی که شما در این دو شغل می‌توانید در کشور عمان داشته باشید از اکثر مشاغلی که در این کشور وجود دارند بیشتر است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما سطح رفاه اقتصادی بسیار خوبی را در کشور عمان تجربه کنید.

مشاغل مرتبط با حسابداری در کشور عمان مشاغلی هستند که در بیشتر شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که در این کشور وجود دارند موردنیاز هستند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا دست شما برای انتخاب موقعیت شغلی بازتر باشد و بتوانید شغل‌هایی را انتخاب کنید که اولا درآمد بالاتری داشته باشند و دوما انعطاف‌پذیری شغلی مدنظر شما را در اختیارتان قرار دهند. از طرف دیگر باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که موقعیت شغلی مدیریت دارای زیرشاخه‌های مختلفی است که هریک از آنها نیز دارای میزان درآمد و البته انعطاف‌پذیری مخصوص به خود هستند. با کمی مشورت و البته مطالعه می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره هریک از این زیرشاخه‌ها به دست بیاورید و با دانش کافی مراحل مهاجرت به عمان را طی کنید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالاتی که در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز عمان وجود دارند پاسخ دهیم.

آیا مشاغل آزاد جایی در لیست مشاغل مورد نیاز عمان دارند؟
بله مشاغل آزاد جز مشاغل بسیار جذاب در کشور عمان به شمار می‌آیند که هرساله افراد زیادی تقاضای مهاجرت کاری از طریق کارکردن در این مشاغل را در کشور عمان دارند. میزان درآمدی که شما در این موقعیت‌های شغلی در کشور عمان می‌توانید داشته باشید به میزان مهارت و تجربه شما و البته تعداد ساعتی که در طول هفته کار می‌کنید بستگی خواهد داشت.
پردرآمدترین مشاغل در کشور عمان کدام مشاغل هستند؟
از جمله پردرآمدترین موقعیت‌های شغلی که شما می‌توانید در کشور عمان تجربه کنید می‌توان به مواردی مانند پزشکی و مهندسی اشاره کرد. البته این در حالی است که شما نباید موقعیت‌های شغلی مرتبط با صنایع نفت و گاز را نادیده بگیرید. صنعت نفت و گاز اصلی‌ترین منبع درآمد کشور عمان است و به همین علت نیز افرادی که در این حوزه تخصص دارند درآمد بالایی را در کشور عمان تجربه می‌کنند.
با کدام مشاغل راحت‌تر می‌توانیم به کشور عمان مهاجرت کنیم؟
برای این‌که بتوانید به شکل راحت‌تری به کشور عمان مهاجرت کنید باید موقعیت‌های شغلی را انتخاب کنید که اولا تقاضای بالایی در کشور عمان داشته باشند و دوما افراد کمی بتوانند آن تخصص را به دولت این کشور ارائه دهند. موقعیت‌های شغلی که در این مطلب بیان کردیم همگی جز این مشاغل به شمار می‌آمدند.

سخن پایانی

آشنایی با لیست مشاغل مورد نیاز در عمان به شما کمک می‌کند تا بتوانید در بهترین موقعیت‌های شغلی در این کشور مشغول به کار شده و درآمد بالایی را نیز تجربه کنید. اکثر افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله کشور عمان را دارند معمولا با سوالات زیادی در زمینه مهاجرت به این کشور مواجه می‌شوند. اگر شما هم جز این دسته از افراد بوده و به دنبال دریافت خدمات مشاوره تخصصی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی صباویزا نیز استفاده کرده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید