لوگو صبا ویزا
ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا : شرایط و هزینه ها (آپدیت 2024)

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه ویزای توریستی کشور اسپانیا و جزئیات ثبت نام درآن را به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.   مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

اسپانیا به دلایل متعددی یکی از بزرگترین کشورهای توریست خیز اروپا است، که به لطف هوای گرم، حال و هوای آرام و غذا و مکان‌های تفریحی بی‌نظیر، سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. علاوه بر تمام اینها، اسپانیا میزبان برخی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی، کوه‌ها و شهرهای فرهنگی اروپا مانند مادرید، سویا و بارسلون است. اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی و صرفاً برای دید و بازدید در اسپانیا اقامت داشته باشید، ضروری است که شما پیش از ورود به اسپانیا ویزای توریستی این کشور را که ویزای شینگن است داشته باشید.

در این مقاله به تشریح ویزای توریستی اسپانیا و نحوه دریافت آن و سایر جزئیات مربوطه را توضیح خواهیم داد. شما همچنین می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی مؤسسه مهاجرتی صبا ویزا برای تمام سؤالات و ابهامات خود استفاده کنید. با مشاوران حرفه‌ای ما تماس بگیرید.

فهرست عناوین

ویزای توریستی شینگن

ویزای توریستی اسپانیا به‌عنوان ویزای شینگن یا ویزای کوتاه‌مدت نیز شناخته می‌شود. این ویزاهای نوع C هستند. اگر قصد سفر به اسپانیا برای مدت کمتر از 90 روز را داشته باشید، باید برای ویزای توریستی شینگن درخواست دهید. اگر می‌خواهید یک هفته در بارسلونا یا مادرید بمانید و از مراکز تفریحی و مناظر آنجا دیدن کنید و یا می‌خواهید به مدت دو ماه با خانواده خود دیدار کنید، باید ویزای توریستی را انتخاب کنید و این سندی خواهد بود که پس از فرود هواپیما در کنترل مرز فرودگاه از شما درخواست می‌شود.

اگرچه با اقامت کمتر از 3 ماه در قلمرو اسپانیا، وضعیت یک توریست را به دست خواهید آورد، ممکن است تحت شرایطی خاص نیازی به درخواست هیچ نوع مدرک فیزیکی (ویزا) برای ورود به این کشور نداشته باشید. اسپانیا (و اتحادیه اروپا به طور کلی) توافقات بسیاری با کشورهای ثالث برای تسهیل ورود و خروج اتباع خود انجام داده است. البته، اگر شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس باشید، نیازی به درخواست هیچ نوع ویزایی نخواهید داشت زیرا از ورود رایگان برخوردار هستید.

اختیارات یک توریست تحت ویزای شینگن

ویزای توریستی به شما این امکان را می‌دهد که در طول سفر خود (که باید کمتر از 90 روز باشد) در اسپانیا بمانید، اما نمی‌توانید کار کنید یا هیچ نوع فعالیت اقتصادی انجام دهید. برای این کار باید برای ویزای بلندمدت اقدام کنید. با این حال، شما قادر خواهید بود هر نوع فعالیت آموزشی را انجام دهید یا دوره‌ای مطالعاتی یا دوره‌ای کارآموزی را تکمیل کنید که البته مدت آن باز باید کمتر از 3 ماه باشد.

علاوه‌براین، ویزای توریستی اسپانیا (شینگن) امکان انجام برخی فعالیت‌های تجاری (مانند شرکت در نمایشگاه یا ملاقات با مشتریان با ویزای تجاری)، ملاقات با اقوام، درمان‌های پزشکی یا فعالیت‌های داوطلبانه با مدت زمان کمتر از سه ماه را فراهم می‌کند.  ورود به اسپانیا برای ترانزیت سرزمینی و فرودگاهی نیز تحت پوشش این ویزای کوتاه مدت است.

محل ارسال درخواست ویزای توریستی اسپانیا

مقامات اسپانیایی فقط درصورتی مسئول پذیرش و رسیدگی به درخواست شما هستند که مقصد اصلی شینگن شما اسپانیا باشد، به این معنی:

  • شما فقط باید از اسپانیا و نه کشور دیگری از اتحادیه شینگن دیدن کنید.
  • شما به‌غیر از اسپانیا از سایر کشورهای شینگن دیدن خواهید کرد، اما بیشترین زمان را در اسپانیا خواهید گذراند.
  • شما از چندین کشور شینگن دیدن خواهید کرد و دقیقاً به همان میزان زمان را در هر کدام سپری خواهید کرد، اما از طریق اسپانیا وارد قلمروی بدون مرز خواهید شد.

هنگامی که مطمئن شدید که مقامات اسپانیایی مسئول پذیرش درخواست ویزای شما هستند، بررسی کنید که در کدام نمایندگی اسپانیایی در کشور خود باید درخواست خود را ارسال کنید که می‌تواند یکی از این موارد باشد:

  • سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور محل اقامت فرد متقاضی.
  • مرکز درخواست ویزا، که اسپانیا پردازش ویزا را در کشور متقاضی به آن برون‌سپاری کرده است.
  • یکی از سه مورد ذکر شده در بالا، در یک کشور همسایه، درصورت عدم وجود این موارد در کشور محل اقامت متقاضی.
ویزای توریستی اسپانیا

تاریخ درخواست برای ویزای اسپانیا (شینگن)

طبق قوانین ویزای اقامت کوتاه اسپانیا، اولین زمانی که می‌توانید درخواست ارسال کنید شش ماه قبل از تاریخ سفر برنامه‌ریزی شده خود به اسپانیا است، درحالی که آخرین مهلت آن دو هفته قبل از تاریخ  سفر است.

مدت زمان لازم برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا

به‌طور معمول، سفارت‌های شینگن، از جمله سفارت‌های اسپانیا، موظف به رسیدگی به درخواست‌های ویزا برای ویزای کوتاه مدت برای گردشگری و بازدید در مدت 15 روز هستند. بااین‌حال، در برخی موارد این دوره ممکن است برای 30 روز یا حتی 60 روز تمدید شود. چنین تمدیدی ممکن است در مواقعی اتفاق بیفتد که سفارتی که در آن درخواست خود را ارسال می‌کنید تقاضاهای زیادی برای رسیدگی به درخواست ویزا دریافت می‌کند یا  مورد شما مورد خاصی است و نیاز به مدت زمان بیشتری برای بررسی دارد.

اعتبار ویزای توریستی/ویزیتور اسپانیا

ویزای توریستی یا ویزیتوری اسپانیا می‌تواند برای مدت حداکثر سه ماه در یک نیم سال اعتبار داشته باشد. این سفارت اسپانیا در کشور شما است که ویزا را به شما اعطا می‌کند و نیز در مورد مدت اعتبار ویزای شما تصمیم می‌گیرد، بسته به اینکه افسران مربوطه آن را قابل قبول بدانند یا خیر. در عین حال که شما می‌توانید یک ویزا با اعتبار سه ماه دریافت کنید، می‌توانید یک ویزا با اعتبار سه روزه نیز دریافت کنید. هنگامی که پاسپورت خود را با برچسب ویزای اسپانیا دریافت کردید، به برچسب‌های روی کارت ویزای خود با این علائم توجه کنید:

  • FROM – مخفف اولین روزی است که شما مجاز به ورود به منطقه شینگن هستید.
  • UNTIL – مخفف آخرین روزی است که باید منطقه شنگن را ترک کنید.
  • DURATION OF STAY – تعداد روزهایی است که شما مجاز به ماندن در منطقه شینگن در تاریخ های مشخص شده در نزدیکی برچسب‌های “From” – “Until” هستید.

– برچسب ویزا در پاسپورت شما حاوی اطلاعات زیادی است، از جمله کشورهایی که ممکن است اجازه ورود به آنها را نداشته باشید، و یا اطلاعات مربوط به تعداد مجاز ورود با آن ویزا و غیره.

ریجکت شدن ویزای توریستی اسپانیا

اگر در درخواست ویزای اسپانیا پاسخ منفی دریافت کردید، نامه‌ای نیز دریافت خواهید کرد که دلیلی برای رد درخواست شما دارد. در این مورد، شما دو انتخاب دارید:

  • با اجتناب از اشتباهات قبلی و بهبود وضعیت خود، مجدداً برای ویزای توریستی درخواست دهید.
  • برای رد ویزای شینگن یک نامه تجدید نظر بنویسید، اما فقط درصورتی این کار را انجام دهید که فکر می‌کنید درخواست شما به اشتباه یا ناعادلانه رد شده است. شما باید دلیلی منطقی برای نوشتن این نامه داشته باشید و حقایقی را ارائه دهید که از نظر شما حمایت می‌کند.

تمدید ویزای توریستی اسپانیا

شما می‌توانید ویزای توریستی یا بازدیدکننده به کشور اسپانیا را فقط در موارد بسیار خاص مانند ورود دیرهنگام، دلایل بشردوستانه، فورس ماژور یا سایر دلایل مهم شخصی تمدید کنید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی اسپانیا

اگر کشور متقاضی از او بخواهد که برای سفر به اسپانیا برای ویزای توریستی درخواست دهد، متقاضی باید این مدارک را جمع‌آوری کند:

فرم تکمیل شده درخواست ویزا

متقاضی باید به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری اسپانیا رفته و فرم درخواست ویزای شینگن را دریافت کند. پس از پر کردن فرم درخواست ویزا، باید امضای خود را نیز اضافه کند. متقاضی همچنین می‌تواند فرم را به صورت آنلاین پر کرده و در سفارت ارسال کند.

گذرنامه/سند مسافرتی معتبر

پاسپورت شما باید 3 ماه پس از بازگشت به کشور خود معتبر باشد. باید سالم باشد و بیشتر از 10 سال نباید از زمان صدور آن گذشته باشد. اطمینان حاصل کنید که 2 صفحه خالی در پاسپورت شما برای ویزای شما موجود است.

2 عکس پاسپورت

این عکس‌های گذرنامه نباید بیشتر از 6 ماه باشد و باید رنگی باشند.

اثبات محل اقامت

در طول فرآیند درخواست باید مدرکی مبنی بر محل اقامت ارائه دهید. اگر قصد دارید با یکی از اعضای خانواده یا دوست خود زندگی کنید، گواهی اقامت شامل رزروهای تأیید شده هتل، رزروهای AirBnB، قراردادهای اجاره، یا نامه دعوت است.

ارائه گواهی تمکن مالی کافی

شما باید به مقامات اسپانیایی ثابت کنید که در طول اقامت خود در اسپانیا توانایی مالی لازم را دارید. اثبات وجوه کافی شامل صورتحساب بانکی، فیش حقوقی یا نامه پشتیبانی است. توجه داشته باشید که اگر اسپانسر دارید، آنها باید تمام مدارک مربوطه را به نامه حامی شما ضمیمه کنند. برای داشتن بودجه کافی باید روزانه حدود 70.77 یورو داشته باشید. این مبلغ را در تعداد روزهایی که می‌خواهید در اسپانیا بمانید ضرب کنید تا تصویر روشنی از میزان بودجه مورد نیازتان به شما ارائه شود.

بلیط یک پرواز رفت برگشت یا برنامه سفر

شما باید ثابت کنید که به کشور مبدأ خود بازمی‌گردید و از سقف اقامت خود تجاوز نخواهید کرد. برای مثال، اگر یک بلیط برگشت معتبر ارائه نکنید، ممکن است درخواست ویزای توریستی اسپانیا شما رد شود.

بیمه درمانی معتبر/بیمه مسافرتی

با توجه به همه گیری جهانی مداوم، COIVD-19، همه بازدیدکنندگان باید بیمه درمانی معتبر داشته باشند. بیمه درمانی شما باید حداقل 30000 یورو در سراسر اتحادیه اروپا پوشش پزشکی ارائه دهد. همچنین، باید برای مدت اقامت شما در اسپانیا معتبر باشد.

اثبات وضعیت مدنی

اثبات وضعیت مدنی شامل سند ازدواج، شناسنامه فرزندان و غیره است.

فرم کنترل سلامت اسپانیا

وزارت بهداشت اسپانیا فرم جدید اعلامیه سلامت را برای اطمینان از ایمنی همه بازدیدکنندگان و ساکنان اجرا کرده است. تکمیل این فرم 48 ساعت قبل از سفر به اسپانیا الزامی است. پس از تکمیل، یک کد QR دریافت خواهید کرد که باید پس از ورود به مقامات اسپانیایی ارائه دهید اسناد اضافی دیگری نیز وجود دارد که به آنها نیاز خواهید داشت. برای مثال، شما همچنین باید مدرکی مبنی بر وضعیت شغلی خود ارائه دهید.

ویزای توریستی اسپانیا

مراحل درخواست ویزای توریستی اسپانیا

اکنون که به مدارک مورد نیاز واقفید، می‌توانید روند درخواست خود را شروع کنید. پروسه درخواست ویزای توریستی اسپانیا شما ممکن است مدتی طول بکشد بنابراین سعی کنید به خود استرس وارد نکنید.

  • پر کردن فرم درخواست ویزای توریستی

ابتدا باید به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری اسپانیا رفته و فرم درخواست ویزای توریستی اسپانیا را دریافت کنید. همچنین می‌توانید فرم را به صورت آنلاین پر کرده و در سفارت ارسال کنید. در مرحله بعد، فرم را پر کنید و تمام اطلاعات موردنیاز را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که ارائه می‌دهید دقیق و واقعی است.

  • تعیین یک قرار ملاقات برای مصاحبه خود

پس از پر کردن فرم درخواست، باید تاریخ مصاحبه خود را با مقامات سفارت تعیین کنید. شما می‌توانید زمانی که در سفارت هستید وقت خود را تعیین کنید یا می توانید با نزدیکترین سفارت خود تماس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که یک یادآور برای قرار خود تنظیم کرده‌اید. شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید یا برای مصاحبه خود آماده نباشید.

  • جمع‌آوری تمام اسناد موردنیاز

پس از پر کردن فرم درخواست ویزای توریستی و تعیین قرار ملاقات، باید مدارک موردنیاز را جمع‌آوری کنید. اطمینان حاصل کنید که از تمام اسناد کپی دارید و همه اسناد به زبان انگلیسی یا اسپانیایی هستند. در صورت لزوم، مطمئن شوید که اسناد شما دارای مهر رسمی آپوستیل هستند. به عنوان مثال، زمانی که اسناد عمومی بین کشورهای طرف کنوانسیون آپوستیل لاهه در سال 1961 منتقل می‌شوند، باید برای اسناد خود مهر آپوستیل دریافت کنید.

نکته مهم: هنگام جمع‌آوری اسناد خود، توصیه می‌کنیم از یک چک لیست استفاده کنید تا مطمئن شوید که همه اسناد صحیح را در یک مرحله جمع آوری کرده‌اید. همچنین، توصیه می‌کنیم که جمع‌آوری اسناد خود را زودتر از موعد شروع کنید زیرا جمع‌آوری برخی از اسناد ممکن است زمان‌بر باشد.

  • شرکت در مصاحبه سفارت خود

اکنون برای مصاحبه خود در سفارت آماده هستید. در روز قرار ملاقات خود، باید به سفارت یا کنسولگری اسپانیا سفر کنید. در اینجا شما در یک مصاحبه با یک مقام سفارت/کنسولگری شرکت خواهید کرد. در طول مصاحبه، از شما خواسته می‌شود که تمام مدارک پشتیبان درخواست ویزای خود را ارسال کنید، به چند سوال مرتبط با سفر خود پاسخ دهید، و در نهایت، مقامات سفارت اطلاعات بیومتریک شما را جمع‌آوری خواهند کرد.

نکته مهم: به یاد داشته باشید که به تمام سوالات صادقانه و تا جایی که می‌دانید پاسخ دهید. همچنین، ایده خوبی است که اسناد اضافی برای اثبات هدف سفر خود اضافه کنید. اسناد پشتیبانی می‌تواند شامل برنامه سفر، تورهای رزرو شده یا سایر برنامه‌های مرتبط با سفرتان باشد.

  • پرداخت هزینه ویزای توریستی

پس از مصاحبه، می‌توانید هزینه درخواست ویزای توریستی خود را پرداخت کنید. شما برای هر درخواست باید حدود 80 یورو بپردازید. برای متقاضیان کمتر از 12 سال سن، حدود 40 یورو باید پرداخت کنید. درصورت رد شدن ویزای شما، همیشه می‌توانید نسبت به تصمیم اولیه ویزا تجدیدنظر کنید. عوامل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود ویزای شما رد شود. برخی از این موارد معمولاً موارد کوچکی هستند، مانند اسناد گم شده یا اطلاعات نادرست.

به همین دلیل به‌شدت توصیه می‌شود همیشه بررسی کنید که اطلاعات صحیح را پر کرده‌اید و تمام مدارک موردنیاز برای درخواست خود را جمع‌آوری کرده‌اید.

نحوه پرکردن فرم درخواست ویزای شینگن اسپانیا

  • پر کردن قسمت اطلاعات شخصی

اطلاعات اولیه مانند نام و مشخصات گذرنامه خود را ارائه دهید. اگر نمی‌دانید شماره هویت ملی چیست می‌توانید آن را خالی بگذارید یا شماره پاسپورت خود را وارد کنید.

  • پر کردن وضعیت اقامت

در مرحله بعد، وارد کردن جزئیات اولیه را ادامه دهید. شما باید اقامت در کشوری غیر از کشور ملیت فعلی را بررسی کنید. شماره مجوز شماره منحصر به فرد مرتبط با گرین کارت / H1B / F1 / ویزای J1 شما است.

  • تعداد دفعات بازدید با ویزای شینگن

اکثر مردم به یاد نمی‌آورند که آیا و چه زمانی اثر انگشت خود را گرفته‌اند. یک قانون خوب این است که اگر بعد از سال 2016 ویزای شینگن دریافت کردید، حتماً اثر انگشت گرفته‌اید زیرا در غیر این صورت دریافت ویزای شینگن غیرممکن است. این مسأله می‌تواند پردازش ویزای شما را تسریع کند زیرا مقامات می‌توانند اثر انگشت شما را از پایگاه داده مرکزی بیرون بیاورند.

مطابق با اتحادیه اروپا: مسافران همیشگی به منطقه شنگن مجبور نیستند هر بار که برای ویزای جدید درخواست می‌کنند اسکن انگشت جدید انجام دهند. هنگامی که اسکن انگشت در VIS ذخیره می‌شود، می‌توان از آنها برای درخواست‌های بیشتر ویزا در طی 5 سال استفاده مجدد کرد.

  • ارائه اطلاعات مرتبط با سفر

اسپانیا به اطلاعاتی در مورد تاریخ سفر موردنظر شما نیاز دارد. لطفاً برای دریافت ویزا تاریخ ارائه نکنید، زیرا در اغلب موارد، ویزای اعطایی شما +/- 15 روز از تاریخ ورود موردنظر شما خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم همیشه ویزای چند‌بار ورود (Multiple) را انتخاب کنید، با این حال بد نیست بدانید که ممکن است آن را دریافت نکنید.

علاوه‌براین، اسپانیا به اطلاعات تماس شما نیاز دارد – نام خانوادگی و نام شخص یا افراد دعوت کننده در کشور(های) عضو. اگر چنین افرادی انتظار شما را در کشور مقصد نمی‌کشند، در عوض می‌توانید نام هتل(ها) یا اقامتگاه(های) موقت در کشور(های) عضو را وارد کنید. برای اکثر مسافران، این اطلاعات تماس هتل آنها/Airbnb است. نام باید با نام مؤسسه در برنامه سفر و رزرو هتل شما مطابقت داشته باشد.

در نهایت، باید شواهدی ارائه دهید تا ثابت کنید که می‌توانید از اقامت خود در اسپانیا حمایت مالی کنید. می‌توانید گزینه‌ای را که برای شما مناسب‌تر است، با موجودی معادل 70.77 یورو در تعداد روزهای اقامت در اسپانیا انتخاب کنید. به‌عنوان مثال، مسافری که به مدت ده روز از اسپانیا بازدید می‌کند باید حداقل موجودی 707.7 یورو (70.77 یورو در 10 روز) را نشان دهد. شما می‌توانید چندین گزینه را انتخاب کنید، اما شواهد مربوط به هر یک موردنیاز است.

  • امضا کردن فرم درخواست ویزا

پس از تکمیل درخواست، حتما آن را امضا کنید. شما مجبور نیستید عکس خود را روی برنامه الصاق کنید.

آیا می‌توانم با ویزای توریستی اسپانیا از کشورهای دیگر دیدن کنم؟
ویزای توریستی اسپانیا به شما این امکان را می‌دهد که تا زمانی که معتبر باشد از تمام کشورهای شنگن بازدید کنید. اگر برچسب ویزای خود حاوی علامت منفی (-) و مخفف هر کشور شینگن، یعنی کشورهای شینگن (-DK) است، توجه کنید. این بدان معنی است که شما نمی توانید فقط به آن کشور خاص، برای مثال، دانمارک وارد شوید.
آیا می‌توانم با ویزای توریستی در اسپانیا کار کنم؟
خیر، با ویزای توریستی نمی‌توانید در اسپانیا کار کنید. در عوض می‌توانید برای ویزای کار اسپانیا یا حتی ویزای تعطیلات کاری اقدام کنید.
آیا می‌توانم با ویزای بازدیدکننده به اعضای خانواده خود در اسپانیا بپیوندم؟
شما می‌توانید با ویزای ویزیتور اسپانیا از اعضای خانواده خود در اسپانیا دیدن کنید، اما نمی‌توانید با آنها مستقر شوید و زندگی کنید. در عوض، باید برای ویزای خانوادگی اسپانیا درخواست دهید.
دریافت ویزای اسپانیا چقدر طول می کشد؟
زمان پردازش ویزای کوتاه مدت اسپانیا ممکن است تا 15 روز کاری طول بکشد. با این حال، با توجه به شرایط خاص شما، این مدت ممکن است تا 30 روز تمدید شود. موارد استثنایی ممکن است تا 60 روز طول بکشد، زیرا سفارت‌های اسپانیا ممکن است مجبور شوند با کنسولگری‌های شینگن کشورهای دیگر مشورت کنند.
آیا می‌توانم ویزای شینگن خود را در اسپانیا تمدید کنم؟
بله، شما می‌توانید ویزای شینگن اسپانیا خود را تمدید کنید، اما فقط در موارد استثنایی و با داشتن دلایل خاص پس از ورود به اسپانیا. به‌عنوان مثال دلایل بشردوستانه یا فورس ماژور. شما باید درخواست خود را قبل از انقضای ویزایی که در حال حاضر دارید ارسال کنید.
آیا ویزای شینگن اسپانیا من قابل لغو است؟
بله، در صورتی که مقامات ذیصلاح اسپانیا به‌این نتیجه برسند که دیگر شرایط صدور ویزا وجود ندارد، ویزای اسپانیا شما قابل لغو است. اگر درحال تصمیم‌گیری برای لغو ویزای خود در اسپانیا هستید، مهلتی برای ترک اسپانیا به شما داده می‌شود. اگر در این مدت اسپانیا یا قلمرو شینگن را ترک نکنید، اقامت شما در اسپانیا غیرقانونی قلمداد خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید که عدم ارائه الزامات ورود توسط دارنده ویزا به افسر مرزی، ممکن است منجر به تصمیم او مبنی بر لغو ویزا شود.

سخن پایانی

فرهنگ، غذا، مردم و سواحل آفتابی آن، دلایل بسیار زیادی برای انتخاب اسپانیا به‌عنوان یک مقصد گردشگری عالی است. قبل از شروع ماجراجویی در این کشور، باید مطمئن شوید که مدارک لازم برای ورود قانونی به اسپانیا و شرایط مدنظر برای لذت بردن کامل از سفر خود را دارید. نخستین گام برای ورود به اسپانیا دریافت ویزای توریستی شینگن است.

در این مقاله تمام جزئیات مربوط به دریافت ویزای توریستی اسپانیا را برای شما آماده کرده‌ایم و اگر سؤالات بیشتری در ذهن شما وجود دارد ما در مؤسسه مهاجرتی صبا ویزا با تیمی از مشاوران حرفه‌ای در زمینه مهاجرت آماده‌ایم تا به شما در مراحل مختلف دریافت ویزای توریستی اسپانیا و یا سایر انواع ویزا از جمله ویزای تحصیلی، کاری و تجاری به کشورهای مختلف کمک کنیم. شما همچنین می‌توانید فرم مشاوره رایگان ما را پر کرده و از این طریق با ما در تماس باشید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 7 میانگین: 4.1]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید