لوگو صبا ویزا

ویزای کار سوئد

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ ویزای کار سوئد و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

با داشتن استاندارد بالا در سطح کیفیت زندگی و وجود فرصت‌های کاری برای کارگران و کارمندان بین‌المللی در شهرهایی مانند استکهلم، گوتنبرگ و مالمو، فکر کردن به مهاجرت برای کار در سوئد عجیب نیست. اما خوب است که قبل از تصمیم‌گیری برای انجام مهاجرت کاری به این کشور و اقدام به مراحلی مانند شغل‌یابی و درخواست ویزای کار، موارد اولیه درباره چگونگی وضعیت کار و درآمد در سوئد را بدانید. بنابراین ما در ادامه برایتان خلاصه‌ای از این موارد را آورده‌ایم.

ساعات کاری

مانند بسیاری از کشورهای اروپایی که حقوق مناسب و کیفیت زندگی بالایی دارند، بازار کار سوئد نیز رقابتی است. سوئد به دلیل برابری جنسیتی و طبقاتی خود بسیار مشهور است. علاوه بر این، سوئد تاکید زیادی بر تعادل کار و زندگی سالم و رفاه مردمی دارد؛ و در این راستا روزها و ساعات کاری‌اش انعطاف‌پذیر است. ساعات کار عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۰۰ است و اکثر سوئدی‌ها دقیقاً ساعت ۱۷:۰۰ دفتر کارشان را ترک می‌کنند. اضافه‌کاری در فرهنگ سوئد امری عادی نیست و دید مثبتی نسبت به آن وجود ندارد.

متوسط حقوق در سوئد

سوئد یکی از معدود کشورهای اروپایی است که سقف حداقل دستمزدش مشخص نیست. با این حال، اجازه ندهید که این نکته شما را از کار در این کشور منصرف کند. ما طبق آمار و ارقام منتشر شده، در این باره نیز اطلاعاتی را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم؛ متوسط ​​حقوق ماهانه در سوئد حدود ۴۶۰۰۰ کرون (۴۷۰۰ دلار آمریکا) است. حداقل حقوق حدود۶۴۰۰ کرون (۶۶۰ دلار آمریکا) در ماه و حداکثر آن ۲۱۰۳۰۰ کرون (۲۱۶۰۰ دلار آمریکا) است. شخصی که در یک شغل خدمات ساعتی کار می‌کند می‌تواند انتظار داشته باشد که در هر ساعت حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ کرون(۱۰ دلار آمریکا) درآمد داشته باشد، که برابر است با میانگین حقوق سالانه حدود ۱۴۳۰۰۰ کرون (۱۴۷۰۰دلار). اما با این حال باید بدانید و به خاطر داشته باشید که هر مقدار حقوقی که دریافت می‌کنید باید هزینه‌های بالای زندگی در سوئد را نیز پوشش بدهد. در واقع، مهاجران باید در نظر داشته ‌باشند که باید نزدیک به ۳۰ درصد از درآمد خود را صرف اجاره خانه‌شان کنند.

ویزای کار سوئداهمیت زبان

اگر برای کار در سوئد قصد مهاجرت به این کشور را دارید، به خاطر داشته باشید که در این کشور، بسیاری از مشاغل نیاز به تسلط به زبان سوئدی دارند. مشاغلی که این نیاز را ندارند معمولاً فرصت‌هایی در شرکت‌های بین المللی بزرگ مستقر در استکهلم هستند. با این حال، افرادی که حتی حداقل دانش کاری زبان سوئدی را دارند در مقایسه با افرادی که فقط به زبان انگلیسی تسلط دارند، ارجح‌تر هستند.

فهرست عناوین

الزام دریافت ویزای کار در سوئد

دریافت ویزای کار سوئد برای همه متقاضیانی که می‌خواهند برای کار به این کشور سفر کنند و اما شهروند یکی از کشور‌های همسایه ناحیه شمال اروپا نیستند، امری ضروری است. حتی شهروندان اتحادیه اروپا (EU) و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) نیز در زمینه مجوز کار در سوئد با الزاماتی مواجه خواهند شد.

اگر مایل به کار در کشور سوئد هستید اما با نحوه دریافت ویزای کار در این کشور آشنایی ندارید، ممکن است که این عدم آگاهی برنامه‌ریزی‌های شما برای این سفر را به تعویق بیندازد و یا باعث ایجاد مشکلاتی در هماهنگی‌های لازم در برنامه‌تان شود. بنابراین قبل از هر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در خصوص این نوع سفر به سوئد ، خوب است که اطلاعات لازم در زمینه شرایط و چگونگی دریافت ویزای کار در سوئد را کسب کنید.

انواع ویزای کار در سوئد

برای کار در سوئد، همه متقاضیانی که شهروند کشور‌هایی غیر از کشور‌های اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا هستند، ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی دریافت کرده و قبل از ورود‌شان به سوئد مجوز کار نیز دریافت کنند. بدون ویزای کاری معتبر در سوئد، هیچ کارمند مهاجری نمی‌تواند در این کشور زندگی یا کار کند. البته بسته به شغل یا کشور مبدا فرد، افرادی نیز ممکن است واجد شرایط دریافت مجوز کارت آبی اتحادیه اروپا یا انتقال درون شرکتی (ICT) نیز باشند.

کارت آبی اتحادیه اروپا یک مجوز کار و اقامت ترکیبی است که برای کارگران و کارمندان بسیار متخصص و ماهر در نظر گرفته شده‌است. متقاضیان این مجوز باید در مشاغل خاصی مشغول به کار باشند، مدرک دانشگاهی به خصوصی داشته باشند و یا دارای پنج سال سابقه کار حرفه‌ای باشند. مهاجرانی که برای شرکتی خارج از اتحادیه اروپا کار می‌کنند و در حال انتقال به شعبه این شرکت در کشور سوئد هستند باید برای دریافت مجوز ICT اقدام کنند. با این حال، این گزینه نیز فقط برای کارمندان پست‌های مدیریتی یا تخصصی در دسترس است.

شرایط دریافت ویزای کار در سوئد

برای دریافت ویزای کار در سوئد، هم کارمندان و هم کارفرمایان باید شرایط خاصی را دارا باشند. قانون اصلی این است که شما باید قبل از ورود به سوئد برای دریافت مجوز کار درخواست داده باشید و به شما اجازه کار داده شده باشد. هنگام ثبت درخواست آنلاین به شما دستورالعمل‌های واضحی در مورد نحوه پر کردن درخواست‌نامه و آنچه باید همراه با درخواست‌نامه‌تان ارسال کنید، داده می‌شود. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید به درستی درخواست‌تان را ثبت کنید. شرایط و موارد مورد نیاز برای کارکنان عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر.
  • نامه پیشنهاد شغلی.
  • داشتن قرارداد کاری با حقوق ماهانه حداقل ۱۳۰۰۰ کرون قبل از کسر مالیات.
  • داشتن پیشنهاد کاری که شخص را تحت پوشش بیمه درمانی، بیمه عمر و تامین اجتماعی قرار بدهد.
  • مدرک اقامت.
  • از ۱ ژوئن ۲۰۲۲، برای صدور مجوز کار، وجود قرارداد رسمی کار الزامی است.

کارفرمایان نیز باید شرایط لازم را برای استخدام یک تبعه خارجی در سوئد داشته باشند. به عنوان مثال، موقعیت شغلی اعلام شده از جانب کارفرما باید حداقل به مدت ۱۰روز کاری در کشور سوئد، کشورهای اتحادیه اروپا، کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس تبلیغ شده باشد.

ویزای کار سوئد

فرآیند و مراحل درخواست ویزای کار

در حالی که مراحل درخواست دریافت ویزای کار در سوئد بسته به نوع ویزا ممکن است تغییر کند، اما روند کلی درخواست این نوع از ویزا در سوئد، شامل موارد زیر می‌شود:

۱ـ پیشنهاد شغلی و انعقاد قرارداد

کارفرما باید پس از اخذ تاییدیه از اتحادیه صنفی در مورد شغل پیشنهادی و میزان حقوق تعیین شده، یک پیشنهاد شغلی کتبی به کارمند مورد نظرش نیز ارائه بدهد. در این پیشنهاد کتبی حتما باید به مدت زمان مشخص شده برای اقامت فرد برای انجام کار مورد نظر، اشاره مستقیم و دقیق شده باشد؛ زیرا این مدت زمان است که مدت اعتبار ویزا را نیز مشخص می‌کند. در واقع متقاضی برای دریافت مجوز کار، باید در سوئد کار داشته باشد. شما باید یک قرارداد کاری داشته باشید که بتوانید آن را ضمیمه درخواست خود کنید.

۲ـ ثبت درخواست ویزا برای متقاضی، توسط کارفرما

کارفرمایان باید پروسه درخواست ویزای آنلاین را با همکاری یک آژانس مهاجرت سوئدی آغاز کنند. برای این کار، کارفرما به اطلاعاتی مانند نام، تاریخ تولد کارمند، اطلاعات شهروندی و ملیتی ، تحصیلات و ایمیل متقاضی نیاز دارد. و به این صورت، کارفرمای شما در سوئد با ارائه اطلاعات مربوط به شغل‌تان درخواست مجوز کار را آغاز می‌کند.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که تا زمانی که موافقتی در مورد درخواست‌تان دریافت نکرده‌اید، باید به صورت مداوم به آدرس ایمیلی که به کارفرمای خود می‌دهید دسترسی داشته باشید؛ زیرا اداره مهاجرت سوئد از همین آدرس ایمیل برای برقراری ارتباط با شما در طول دوره درخواست استفاده خواهد کرد.

۳ـ دریافت ایمیل

پس از شروع روند درخواست ویزا و هنگامی که کارفرما اطلاعاتی در مورد استخدام متقاضی به اداره مهاجرت ارائه کرد، متقاضی ایمیلی برای شروع مراحلی که باید برای دریافت ویزایش پشت سر بگذارد، دریافت می‌کند. متقاضی نیز در ادامه باید اطلاعاتی درباره خودش ارائه بدهد، بررسی کند که اطلاعات مربوط به شرایط استخدام که توسط کارفرما به اداره مهاجرت ارائه شده‌اند، با آنچه با کارفرما بر سر آن توافق کرده‌اند مطابقت دارد یا خیر، و همچنین فرد باید مشخص کند که آیا به تنهایی مایل به مهاجرت است، و یا به همراه خانواده قصد انجام این کار را دارد. در صورت تمایل به مهاجرت به همراه خانواده، شخص باید همزمان برای افراد خانواده‌اش نیز درخواست دریافت ویزا بدهد.

۴ـ ارائه کلیه مدارک مربوطه

باید عکس و یا اسکنی از مدارک زیر، ضمیمه درخواست و به همراه آن ارسال شود:

  • قرارداد کاری
  • کپی صفحاتی در گذرنامه که نشان دهنده اطلاعات شخصی، عکس، امضا، شماره گذرنامه، کشور صادرکننده گذرنامه، مدت اعتبار گذرنامه، بارکد موجود در صفحه شناسایی و اینکه آیا فرد اجازه زندگی در کشورهایی غیر از کشور خود را دارد یا خیر، باشد.

توجه داشته باشید که اگر گذرنامه شما در آستانه انقضا است، باید ابتدا آن را تمدید کنید زیرا نمی‌توانید بیش از مدت اعتبار گذرنامه‌تان ویزا دریافت کنید.

اگر خانواده‌تان شما را همراهی می‌کنند و همزمان برای آنها نیز درخواست صدرو ویزا می‌دهید، باید موارد زیر را نیز ارسال کنید:

  • کپی صفحاتی در گذرنامه آنها که در‌بر‌دارنده اطلاعات شخصی، عکس، امضا، شماره گذرنامه، کشور صادرکننده گذرنامه، مدت اعتبار گذرنامه، بارکد موجود در صفحه شناسایی و اینکه آیا آنها اجازه زندگی در کشورهایی غیر از کشور خودتان را دارند یا خیر، باشد.
  • کپی گواهی ازدواج یا معادل آن.
  • اسنادی که نشان می‌دهد شما با هم در کشور مبدا زندگی کرده‌اید (دارای زندگی مشترک اعمال هستید).
  • شناسنامه کودکانتان.
  • اسنادی که نشان بدهد فرزندان بالای ۲۱ سال که به همراه والدین مهاجرت می‌کنند، از نظر مالی به والدین خود وابسته هستند.
  • مدارک فوق باید به زبان سوئدی یا انگلیسی ترجمه شوند؛ و شما باید یک کپی از سند اصلی و یک کپی از مدارک ترجمه شده را ارسال کنید.

۵ـ پرداخت هزینه

در اغلب موارد، برای ثبت درخواستتان باید هزینه‌ای نیز پرداخت کنید. بیشتر درخواست‌های مربوط به دریافت مجوز کار حدود ۲۰۰۰ کرون یا معادل ۲۰۰ دلار هزینه دارند. شما می‌توانید این مبلغ را با استفاده از ویزا یا مسترکارت پرداخت کنید، و وقتی هزینه پرداخت شد، می‌توانید درخواست خود را ارسال کنید. و پس از این مرحله، شما و کارفرمایتان ایمیلی دریافت خواهید کرد که تأیید می‌کند درخواست شما ارسال شده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، اداره مهاجرت با شما تماس خواهد گرفت.

۶ـ آژانس مهاجرت درخواست را پردازش می کند

برای اینکه آژانس مهاجرت سوئد در مورد درخواست شما تصمیم بگیرد، باید تمام جزئیات خواسته شده در درخواست‌نامه را پر کنید و تمام مدارک لازم را نیز پیوست کنید. اگر تمام اطلاعات لازم از ابتدا به درستی در درخواست‌نامه شما گنجانده شود، زمانی که برای بررسی درخواست شما لازم است نیز کوتاه‌تر خواهد بود. توجه داشته باشید که اداره مهاجرت ممکن است در برخی از موارد نیاز به بررسی دقیق‌تر درخواست شما داشته باشد، حتی اگر شما به درستی تمام اطلاعات را درج کرده و مدارک مورد نیاز را پیوست کرده‌باشید.

۷ـ انتظار برای صدور مجوز

اکثر مهاجرانی که میخواهند برای یک شرکت سوئدی کار کنند باید یک تا سه ماه منتظر بمانند تا بتوانند مجوز کار‌شان را دریافت کنند. با این حال، زمان انتظار می‌تواند بر اساس مواردی مانند شغل مورد نظر، ثبت شدن درخواست به صورت آنلاین یا حضوری، و خوداشتغال بودن و یا کارمند شرکتی بودن، متفاوت باشد.

۸ـ اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کارت اجازه اقامت

به خاطر داشته باشید که مجوز کار با مجوز اقامت یکی نیست؛ و هر فردی که از کشورهایی غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا قصد مهاجرت به سوئد را دارد، بسته به مدت زمانی که می‌خواهد در این کشور بماند، باید اجازه اقامت موقت یا دائم دریافت کند. اگر مدت اعتبار ویزای شما بیش از سه ماه باشد، در این صورت، شما کارت اجازه اقامت نیز دریافت خواهید‌کرد. این کارت حاوی اطلاعاتی مانند اثر انگشت و عکس شما است و در واقع ثابت می‌کند که شما اجازه اقامت در سوئد را دارید.

اگر برای سفر به سوئد نیاز به ویزای ورود به این کشور را دارید، باید در اسرع وقت به سفارت یا کنسولگری سوئد مراجعه کنید تا از شما عکس گرفته و انگشت‌نگاری شود. حتی اگر قبلا کارت اجازه اقامت داشته‌اید نیز باید حتما این کار را انجام دهید، زیرا این اطلاعات ذخیره نمی‌شوند. اگر خانواده‌تان نیز درخواست صدور مجوز دارند، از آنها نیز باید در سفارت یا کنسولگری عکس گرفته و انگشت‌نگاری شود.

اگر برای سفر به سوئد نیازی به ویزای ورود ندارید، می‌توانید پس از ورود به سوئد، اطلاعات لازم برای درخواست صدور کارت اجازه اقامت را در اداره مهاجرت ثبت کنید. با این حال، قبل از سفر به سوئد، باید مجوز کار خود را دریافت کرده‌باشد.

ویزای کار سوئد

ملاحظات مهم دیگر

اگر به صورت آنلاین درخواست نمی دهید:

اگر قادر به ثبت درخواست به صورت آنلاین نیستید، درخواست‌نامه شماره ۱۴۹۰۱۱ را که مربوط به درخواست صدور مجوز کار در سوئد است، پر کنید و آن را به سفارت یا کنسولگری سوئد در کشور محل زندگی‌تان تحویل دهید. این فرم درخواست، مدارکی که باید ضمیمه کنید را نیز نشان می‌دهد. همچنین هر یک از اعضای خانواده‌تان که قصد دارند شما را در سوئد همراهی کنند نیز باید درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری سوئد ارائه دهند.

اگر به عنوان دستیار شخصی استخدام شده‌اید:

اگر برای دریافت ویزا در خصوص اجازه کار به عنوان دستیار شخصی درخواست می‌دهید، باید یک کپی از حکم صادر شده توسط آژانس بیمه اجتماعی سوئد (Försäkringskassan) در مورد تایید نیاز شخص مورد نظر به دستیار را ضمیمه درخواست و مدارک خود کنید. این حکم نشان می‌دهد که شما در این کشور، فردی را دارید که با او کار خواهید کرد و این شخص نیز به طور قطعی نیاز به دستیار دارد.

اگر نظرتان عوض شد و تصمیم گرفتید که درخواست خود را پس بگیرید:

اگر می‌خواهید درخواست خود مبنی بر تقاضای دریافت ویزای کار در سوئد را پس بگیرید، باید این موضوع را به صورت رسمی در نامه ای کتبی مطرح کنید و آن را به اداره مهاجرت سوئد تحویل بدهید. در این نامه باید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شناسه تشخیص هویت و شماره پرونده خود را ذکر کنید و شخصا این نامه را امضا کنید؛ همچنین شما باید شماره تلفن و آدرس خود را نیز ذکر کنید تا اداره مهاجرت بتواند در صورت داشتن هرگونه سوالی با شما تماس بگیرد.

چطور شغل مورد نظرتان در سوئد را پیدا کنید

اولین مرحله برای یافتن کار در سوئد این است که شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. اما چگونه؟پاسخ ساده‌است؛ شما می توانید از طریق روش‌هایی که در ادامه برای‌تان آورده‌دایم به جست و جوی شغل مورد نظرتان بپردازید.

مراجعه به سایت‌های شغل‌یابی

سایت‌های شغل‌یابی زیادی وجود دارند که معمولاً برای یافتن شغل در سوئد استفاده می‌شوند. این وب‌سایت‌ها معمولاً شامل فهرست‌های شغلی (اغلب به زبان سوئدی) و پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانید رزومه خود را در آنها آپلود کنید. یادتان باشد که اگر یک آگهی استخدام به زبان سوئدی است، رزومه و نامه پوششی‌تان را نیز به زبان سوئدی ارسال کنید. برخی از بهترین وب سایت‌های کاریابی در سوئد عبارتند از:

o          Indeed.com

o          مترو جاب

o          گروه های فیس بوک

مراجعه به شبکه مشاغل اروپا(EURES)

یکی دیگر از نقاط خوب شروع برای جویندگان کار، پورتال EURES است، در این شبکه مجموعه ای از فهرست مشاغل دولتی و خصوصی موجود در کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس دیده می‌شود. این پورتال توسط سازمان کار اروپا اداره می‌شود. شما می‌توانید از برنامه «اولین شغل شما در EURES» استفاده کنید، که به مهاجرین به هنگام مهاجرت به کشور دیگری برای کار، پشتیبانی مالی ارائه می‌دهد.

بررسی لیست کمبود نیروی کار

آژانس مهاجرت با همکاری اداره کار عمومی به طور منظمی فهرستی از مشاغلی را که در سوئد تقاضای زیادی دارند را با عنوان فهرست کمبود نیروی کار، ارائه می‌دهد. پس حتما این فهرست را نیز بررسی کنید. این فهرست شامل مواردی مانند نیاز به: معماران، مهندسین عمران، کارگران ساختمانی، دندانپزشکان، آتش نشانان، مترجمان، وکلا، منشی‌های پزشکی، ماماها، داروسازان، افسران زندان، روانشناسان، مهندسین نرم افزار، نقشه‌برداران، معلمان و مدیران، به چشم می‌خورد.

تماس مستقیم با یک شرکت

اگر علاقه‌مند به کار در یک شرکت خاص هستید، تماس مستقیم با آن شرکت نیز ممکن است ایده خوبی باشد. بسیاری از شرکت‌ها اطلاعاتی در مورد موقعیت‌های شغلی موجود را در وب سایت‌های خود‌شان قرار می‌دهند.

به خاطر داشته باشید:

پس از یافتن موقعیت شغلی مناسبتان، اولین گام شما در مسیر مهاجرت کاری به سوئد، آماده کردن یک رزومه کاری مناسب است. در واقع، ایمیل کردن رزومه‌تان به همراه نامه پوششی یا کاور لتر، مرحله اول هنگام درخواست کار در سوئد به حساب می‌آید. بنابراین ما در ادامه درباره این مرحله مهم نیز برایتان راهنمایی‌ها و نکاتی را ذکر کرده‌ایم:

نوشتن رزومه

رزومه یا CV ، خلاصه ای از سوابق حرفه‌ای شما است. رزومه شما باید یک تا دو صفحه باشد و شامل نمایی کلی از تجربه کاری، مطالعات،دستاوردها یا جوایز و مهارت‌های خاص شما باشد. همچنین یه خاطر داشته باشید که اطلاعات تماس شما نیز باید همیشه در بالای صفحه اول رزومه‌تان درج شود.

ویزای کار سوئد

چه مواردی را در نامه پوششی خود بگنجانید

این نامه بیش‌تر از یک صفحه نمی‌شود، شما در این نامه باید توضیح دهید که چرا فرد مناسبی برای موقعیت شغلی مد نظر‌تان هستید. در واقع به جای اینکه صرفاً شایستگی‌هایی که در رزومه خود ذکر کرده‌اید را دوباره فهرست کنید، باید سعی کنید بین مهارت‌ها و تجربیات خود‌تان و آنچه شرکت مورد نظر‌تان در تعریف مسئولیت‌های شغلی و انتظاراتش از کارمندان ذکر می‌کند، ارتباط برقرار کنید. پس این نامه، به نوعی فضایی است که در آن شما می‌توانید به کارفرما نشان دهید که چرا بهترین فرد برای دریافت این موقعیت شغلی هستید.

سایر مدارک مورد نیاز برای پیوست به رزومه

عموما مدرک خاصی برای پیوست به رزومه، مورد نیاز نیست؛ اما گاهی در برخی از زمینه‌های کاری نیز ممکن است به انواع دیگری از اسناد و مدارک، مانند نمونه کارها یا گواهینامه‌های خاصی نیاز داشته باشید که در صورت لزوم باید این مدارک را نیز ضمیمه رزومه‌تان بکنید.

چگونه برای مصاحبه آماده شویم

اگر به مرحله مصاحبه فرآیند استخدام رسیده‌اید، پس یعنی شرکت مورد نظر، مدارک شما را بررسی کرده و با شما تماس گرفته‌است؛ این نیز به این معنی است که کارفرما اکنون اطلاعات اولیه ای از شما در دست دارد. در طول مصاحبه، شما این شانس را دارید که اشتیاقتان برای شغل مورد نظر را به خوبی نشان دهید و به کارفرما این احساس را بدهید که شما شخصی مناسب و مسئولیت‌پذیر هستید.

از آنجایی که شما ساکن این کشور نیستید، اولین مصاحبه‌تان ممکن است از طریق تلفن یا کنفرانس ویدیویی (مثلا اسکایپ) انجام شود. در طول مصاحبه، کارفرما باید به شما اطلاع دهد که بقیه مراحل استخدام چگونه خواهد بود.

پس از مصاحبه چه اتفاقی می افتد؟

پس از مصاحبه، کارفرما با شما تماس می‌گیرد تا به شما اطلاع دهد که آیا برای این کار انتخاب شده‌اید یا خیر. هنگامی که یک پیشنهاد شغلی دارید، اینکه ساکن کدام کشور هستید، مراحل بعدی که پیش رو دارید را مشخص می‌کند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 5 میانگین: 4]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. Ramish Mohammadi
    4 شهریور 1402
    پاسخ

    به خاطر کار میخایم بیایم سوئد کمک کنید سرپرست خانه هستم.

    • تحریریه صباویزا
      29 شهریور 1402
      پاسخ

      سلام، وقت بخیر
      لطفا جهت ارتباط با مشاوران مجموعه با شماره 58416-021 تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید