لوگو صبا ویزا
آینده ای درخشان با بهترین مدارس کانادا

آینده ای درخشان با بهترین مدارس کانادا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بهترین مدارس کانادا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

کانادا یکی از کشورهایی است که امروزه تقاضای زیادی برای مهاجرت به آن وجود دارد. مهاجرت تحصیلی به این کشور یکی از جذاب‌ترین روش‌های مهاجرت است که شانس شما را برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا افزایش می‌دهد. تحصیل در مدارس کشور کانادا نیازمند این است که دانش‌آموزان و والدین آنها با بهترین مدارس کانادا آشنا شده و اطلاعات کاملی را درباره این مدارس به دست بیاورند. در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از محبوب‌ترین مدارس کشور کانادا را برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان معرفی کنیم.

فهرست عناوین

آکادمی اتوپیا

آکادمی اتوپیا یکی از بهترین مدارس کانادا در حوزه مراقبت‌های بهداشتی و زیبایی است که یک مدرسه فنی و حرفه‌ای به شمار می‌آید. امروزه در این مدرسه امکان تحصیل در رشته‌های مختلف حوزه زیبایی از جمله مانیکور، پدیکور، آرایش، ماساژ و… آموزش داده می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند.

بهترین مدارس کانادا

مدرسه کالج بیشاپ

این مدرسه یکی از قدیمی‌ترین مدارس کشور کاناداست که در شهر کبک واقع شده است و یک مدرسه بین‌المللی است که گواهینامه‌های معتبری را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. امروزه دانش‌آموزانی از بیش از 40 کشور مختلف در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. برای تحصیل در این مدرسه دانش‌آموزان هم می‌توانند مدرک زبان انگلیسی و هم مدرک زبان فرانسه را ارائه دهند. هزینه ارسال درخواست به این مدرسه 200 دلار بوده و شهریه این مدرسه نیز برای دانشجویان بین‌المللی 79,500 دلار است.

کالج St. Andrew

کالج St. Andrew از دیگر مدارس محبوب در کشور کانادا است که در سال 2002 تاسیس شده و یکی از جدیدترین مدارس این کشور است. این مدرسه در شهر گلاسکو قرار گرفته است. دانش‌آموزان 11 تا ۱۸ساله می‌توانند در برنامه‌های تحصیلی این مدرسه شرکت کنند. برای آن دسته از دانش‌آموزان بین‌المللی که علاقه‌مند به تحصیل در این مدرسه هستند شهریه مدرسه تقریبا معادل 70,340 دلار کانادا خواهد بود.

مدرسه York House

یکی از بهترین مدارس کانادا که امروزه تعداد زیادی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در آن هستند مدرسه York House است. این مدرسه دارای یک محیط یادگیری استثنایی بوده و محیطی پویا، چالش‌برانگیز و جذاب را برای دانش‌آموزان و البته والدین آنها فراهم می‌کند. هزینه ارسال درخواست به این مدرسه تقریبا 350 دلار است و شهریه این مدرسه نیز برای دانش‌آموزان جدیدی که قصد ورود به این مدرسه را دارند 3500 دلار خواهد بود.

مدرسه St. George

این مدرسه یکی از محبوب‌ترین مدارس کشور کاناداست که امروزه کمک هزینه‌های جذابی را در اختیار دانش‌آموزان برای تحصیل قرار می‌دهد. این مدرسه هرساله 108 دانش‌آموز را پوشش داده و کمک هزینه‌های مالی به این دانش‌آموزان توسط این مدرسه به 56000 دلار نیز می‌رسد. آن دسته از دانش‌آموزان ممتازی که به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی از مدارس کشور کانادا هستند می‌توانند این مدرسه را برای ادامه تحصیل در کانادا انتخاب کنند.

مدرسه Ridley College

مدرسه Ridley College یکی از مجهزترین مدارس کشور کانادا به شمار می‌آید که امروزه موقعیت‌های بسیار خوبی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است. این مدرسه در استان انتاریو واقع شده است و دارای بیش از 700 دانش‌آموز است. شهریه‌ای که دانش‌آموزان باید برای تحصیل در این مدرسه پرداخت کنند تقریبا 82 هزار دلار است که بخشی از آن با استفاده از بورسیه‌های تحصیلی پرداخت می‌شود.

مدرسه Brentwood College

اگر شما هم به دنبال یک مدرسه جذاب هستید بدون شک Brentwood College  می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان باشد. این مدرسه یک مدرسه مختلط است که جز قدیمی‌ترین مدارس کشور کانادا نیز شناخته می‌شود. ارائه برنامه‌های درسی پیشرفته یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدرسه به شمار می‌آید. دانش‌آموزانی که قصد تحصیل در این مدرسه را دارند تقریبا باید شهریه‌ای معادل 55 هزار دلار کانادا را برای تحصیل در آن پرداخت کنند. امکانات بی‌نظیر Brentwood College School باعث شده تا این مدرسه جز بهترین مدارس کانادا قرار گیرد.

مدرسه The Hill Academy

این مدرسه در سال 2006 توسط خانواده مریل ساخته شده است. این مدرسه بیشتر روی رشته‌های ورزشی متمرکز است و هرساله دانش‌آموزان این مدرسه بهترین تیم‌های ورزشی کشور کانادا را تشکیل می‌دهند. این مدرسه که در استان انتاریو ساخته شده است دارای مساحتی معادل 134 هکتار است و شهریه قابل پرداخت دانش‌آموزان به این مدرسه نیز به 49 هزار دلار کانادا می‌رسد. امکانات ورزشی و البته امکانات رفاهی برای دانشجویان بین‌المللی از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند تا این مدرسه نیز در لیست بهترین مدارس کانادا قرار گیرد.

مدرسه Choate Rosemary Hall Canada

این مدرسه یک مدرسه شبانه‌روزی در کشور کانادا است که با 865 دانش‌آموز جز بزرگ‌ترین مدارس کشور کانادا به شمار می‌آید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدرسه این است که دانش‌آموزان را کاملا آماده ورود به دانشگاه های کانادا می‌کند. این مدرسه دارای 121 معلم بوده شهریه آن نیز تقریبا معادل 50 هزار دلار کاناداست. آن دسته از دانش‌آموزان بین‌المللی که علاقه‌مند به تحصیل در مدارس کانادا هستند می‌توانند این مدرسه را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهند.

تحصیل در مدارس کانادا

مدرسه Hawthorn School

Hawthorn School از جمله مدارس کشور کاناداست که امروزه امکان تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی را فراهم کرده است. این مدرسه دارای امکانات بی‌نظیری است و از نظر علمی نیز معلمان آن در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند. امکانات رفاهی برای دانش‌آموزان خوابگاهی و بین‌المللی به طور کامل فراهم شده است و آنها می‌توانند به بهترین شکل ممکن در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند. شهریه این مدرسه برای دانش‌آموزان روزانه تقریبا 14 هزار دلار و برای دانش‌آموزان شبانه تقریبا 15 هزار دلار است.

مدرسه Appleby College

یکی از مدارس کشور کانادا که امروزه به‌عنوان یکی از بهترین مدارس این کشور شناخته می‌شود و امکانات متعددی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این مدرسه یک مدرسه مختلط است که دانش‌آموزانی از بیش از 52 ملیت مختلف در آن مشغول به تحصیل هستند. Appleby College هرساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان را از سراسر دنیا می‌پذیرد و امکان اخذ بورسیه تحصیلی را نیز برای آنها فراهم می‌کند. امکان تحصیل رایگان در این مدرسه، ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات آموزشی و رفاهی و عواملی از این قبیل از جمله دلایلی هستند که این مدرسه در لیست بهترین مدارس کانادا قرار گیرد. شهریه این مدرسه تقریبا 6500 دلار است.

مدرسه Berkley Academy

یکی از برجسته‌ترین مدارس کشور کانادا که امروزه امکان تحصیل و پیشرفت تحصیلی فوق‌العاده‌ای را برای دانش‌آموزان بین‌المللی فراهم کرده مدرسه Berkley Academy است. این مدرسه برخلاف سایر مدارس علاوه بر امکان تحصیل در رشته‌های مختلف فعالیت‌های فوق‌برنامه بی‌نظیری را نیز برای دانش‌آموزان تدارک دیده که به موفقیت هرچه بیشتر آنها کمک شایانی می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند نهایت لذت را از حضور در این مدرسه و استفاده از امکانات آن ببرند.

شهریه مدرسه Berkley Academy تقریبا معادل 500 دلار است. البته برخی از دانش‌آموزان مستعد می‌توانند از امکاناتی نظیر خوابگاه رایگان، بورسیه تحصیلی و مواردی از این قبیل استفاده کرده و هزینه‌های تحصیلی خود در این مدرسه را کاهش دهند.

مدرسه Lordsfield Junior and Senior Public School

مدرسه Lordsfield Junior and Senior Public School یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مدارس کانادا است که امکانات متعددی دارد و همین عامل نیز باعث می‌شود تا هرساله دانش‌آموزان زیادی در این مدرسه ثبت‌نام کنند. ساختمان جدید این مدرسه در ژانویه 2000 تکمیل شده و دارای امکانات و کلاس‌های متعددی است. از طرف دیگر حیات این مدرسه دارای یک زمین فوتبال، یک زمین بیسبال و یک میسر پیاده‌روی برای دانش‌آموزان در اوقات فراغتشان است.

شهریه‌ای که این مدرسه از دانش‌آموزان دریافت می‌کند تقریبا از 9500 دلار در سال شروع شده و بر اساس مقطع تحصیلی و برخی از عوامل دیگر تا 16 هزار دلار نیز می‌رسد.

مدرسه Holy Name of Mary College School

مدرسه Holy Name of Mary College School از دیگر بهترین مدارس کانادا به شمار می‌آید که امروزه بسیاری از دانش‌آموزان از سراسر دنیا تقاضای تحصیل در این مدرسه را دارند. این مدرسه یک مدرسه دخترانه است که دارای 25 هکتار زمین است و علاوه بر مباحث علمی روی مباحث پرورشی و تربیتی نیز فعالیت می‌کند. به همین علت است که اکثر والدین علاقه‌مند هستند تا فرزند خود را در این مدرسه ثبت‌نام کنند. شهریه‌ای که این مدرسه از دانشجویان ثبت‌نامی خود دریافت می‌کند تقریبا معادل 26 هزار دلار کانادا است. این مبلغ شاید مبلغ بالایی به نظر برسد؛ ولی با توجه به کیفیت آموزشی این مدرسه کاملا ارزشمند است.

مدرسه Clarkson Secondary School

مدرسه Clarkson Secondary School جز بهترین مدارس کشور کانادا است که امروزه بهترین خدمات آموزشی را برای دانش‌آموزانی از سراسر دنیا فراهم کرده است. این مدرسه در سال 1969 تاسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین و البته کارآمدترین مدارس در کشور کانادا به شمار می‌آید. ارائه برنامه‌های آموزشی، تفریحی و ورزشی در این مدرسه باعث می‌شود تا دانش‌آموزان بیشترین علاقه را به شرکت در کلاس‌های درس این مدرسه داشته باشند. از طرف دیگر پلن‌های آموزشی این مدرسه نیز بسیار جذاب هستند. شهریه ثبت‌نام در این مدرسه تقریبا معادل 17 هزار دلار است.

مدرسه Crescent School

مدرسه Crescent School یک مدرسه ابتدایی و متوسطه است که به طور خاص در شهر تورنتو فعالیت دارد و یک مدرسه پسرانه به شمار می‌آید. این مدرسه برای دانش‌آموزان پسر بین بازه سنی 3 تا 12 سال ایجاد شده و قدمت آن به سال 1913 برمی‌گردد. این مدرسه با توجه به برنامه‌های آموزشی بسیار جذاب و متناسب با استانداردهای روز جهانی جز بهترین مدارس کانادا به شمار می‌آید. شهریه ثبت‌نام در این مدرسه کمی بالا بوده و به 39 هزار دلار کانادا نیز می‌رسد؛ ولی به علت برنامه‌های جذاب و باکیفیت آموزشی بسیاری از والدین به دنبال ثبت‌نام فرزند خود در آن هستند.

مدرسه St. Francis High School

St. Francis High School یکی از مدارس کشور کاناداست که در کنار کیفیت آموزشی بسیار بالایی که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد شهریه بسیار مناسبی دارد. به همین علت است که اکثر والدینی که از کشورهای با اوضاع مالی نه چندان مناسب هستند معمولا این مدرسه را برای پیشرفت فرزندان خود انتخاب می‌کنند. نکته بسیار مهمی که درباره این مدرسه وجود دارد این است که شهریه آن تقریبا سالیانه 1000 دلار است که مبلغ بسیار پایینی به شمار می‌آید.

بهترین مدارس کشور کانادا

مدرسه Fieldstone Day School

مدرسه St. Francis High School یکی از مدارس خصوصی در کشور کاناداست که دانش‌آموزان را کاملا آماده ورود به دانشگا‌ه‌های کشور کانادا می‌کند. این مدرسه برنامه‌های تحصیلی خود را بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد و همین عامل نیز باعث می‌شود تا کیفیت آموزش‌های این مدرسه بالاتر از سایر مدارس باشد. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که شهریه این مدرسه نیز در مقایسه با سایر مدارس کشور کانادا بالاتر است و تقریبا معادل 25 هزار دلار کاناداست.

مدرسه Stewart Hall School

آخرین مورد از لیست بهترین مدارس کانادا که قصد داریم در این بخش درباره آن صحبت کنیم مدرسه Stewart Hall School است. این مدرسه نیز امکان تحصیلات آکادمیک در کنار برنامه‌های فوق برنامه را برای دانش‌آموزان فراهم کرده که فرصت‌های پیشرفت بسیار زیادی را پیش روی آنها قرار می‌دهد. شهریه این مدرسه تقریبا 15 هزار دلار در سال است که مبلغ قابل توجهی است.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات در خصوص بهترین مدارس کانادا پاسخ دهیم.

چگونه بهترین مدارس کانادا را انتخاب کنیم؟
برای انتخاب بهترین مدرسه شما باید به فاکتورهایی نظیر امکانات ارائه شده توسط مدرسه‌ای که انتخاب کرده‌اید، شهریه‌ای که مدرسه از شما دریافت می‌کند و مواردی از این قبیل دقت و توجه داشته باشید.
مدارس کانادا چه امکاناتی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند؟
از جمله مهم‌ترین این امکانات می‌توان به مواردی مانند امکانات آموزشی، امکانات ورزشی، امکانات رفاهی برای دانشجویان بین‌المللی و… اشاره کرد.
بهترین زمان برای ارسال درخواست به مدارس کشور کانادا چه زمانی است؟
آن دسته از دانش‌آموزانی که تقاضای تحصیل در مدارس کشور کانادا را دارند باید پیش از هر سال تحصیلی درخواست خود به‌منظور ثبت‌نام در این مدارس را ارسال کنند. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که حتما در حین ارسال درخواست تمامی مدارک موردنیاز را نیز بارگذاری کنید تا نسبت به رد نشدن درخواست خود تا حدودی مطمئن شوید.

سخن پایانی

آشنایی با بهترین مدارس کانادا به دانش‌آموزان و والدین آنها کمک می‌کند تا بتوانند گزینه مناسبی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. هریک از مدارس این کشور امکانات و شرایط خاصی دارند که برای انتخاب از میان آنها حتما باید با این شرایط و امکانات به طور کامل آشنا شوید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات دفتر مهاجرتی صباویزا در این زمینه بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید همین حالا با ما تماس گرفته یا این‌که از فرم مشاوره رایگان را در سایت پر کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید