لوگو صبا ویزا
بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

مهاجرت به کشورهای خارجی همواره دارای چالش‌های متعددی است که ممکن است مشکلاتی را برای افراد به وجود بیاورد. انتخاب روش درست برای مهاجرت و البته کشور مقصد دو مورد از مهم‌ترین چالش‌های ایرانیان برای مهاجرت به کشورهای خارجی به شمار می‌آید. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان هستید بدون شک مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. روش‌های مختلفی امروزه برای مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی وجود دارد که هر یک از این روش‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. از طرف دیگر باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که بهترین کشور برای مهاجرت معمولا بر اساس روشی که شما برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید مشخص خواهد شد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری

فهرست عناوین

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری

مهاجرت کاری یکی از بهترین روش‌هایی است که برای مهاجرت به کشورهای خارجی وجود دارد. در این روش شما می‌توانید با پیدا کردن یک موقعیت شغلی در کشورهای خارجی اقدام به اخذ ویزا و اقامت خود کنید. البته در خصوص این موضوع باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که شما برای مهاجرت کاری باید شرایط کار کردن در آن کشور را داشته باشید. از جمله بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از طریق کار در کشورهای خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آلمان یکی از کشورهای بسیار محبوب برای مهاجرت ایرانیان از طریق کار به شمار می‌آید. این کشور دارای اقتصاد بسیار قوی بوده و بسیاری از صنایع بزرگ نیز در آن فعالیت دارند. همین عامل باعث می‌شود تا شما بتوانید زندگی و کار خوبی را در این کشور داشته باشید. نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار پایین است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شانس شما برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی مناسب به میزان زیادی افزایش پیدا کند.
  • هلند از دیگر کشورهای محبوبی است که برای مهاجرت کاری ایرانیان وجود دارد. در این کشور نیز معمولا شرایط شغلی ساده‌تر از سایر کشورهای اروپایی بوده و البته نباید فراموش کرد که درآمدی که شما می‌توانید در کشور هلند داشته باشید نیز بالاست. شرایط اجتماعی و خدمات اجتماعی ارائه شده در این کشور به شما کمک می‌کند تا بتوانید زندگی خوب و راحتی را در آن داشته باشید.
  • نروژ جز دیگر کشورهای اروپایی به شمار می‌آید که امروزه امکان مهاجرت ایرانیان را برای کارکردن در این کشور فراهم کرده است. تنوع شغلی بسیار زیادی که در کشور نروژ وجود دارد یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند به طور مستقیم روی تقاضای ایرانیان برای مهاجرت کاری به این کشور تاثیرگذار باشد. از طرف دیگر نباید فراموش کرد که شرایط مهاجرت به نروژ در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی ساده‌تر است که فرصت‌های بهتری را برای مهاجرت در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اگر به دنبال یک کشور آسیای غربی برای مهاجرت کاری هستید بدون شک عمان می‌تواند جز گزینه‌های مهم شما باشد. از جمله مهم‌ترین مزایای کارکردن در این کشور و اخذ ویزای کاری عمان می‌توان به نزدیکی ایران و عمان از نظر فاصله، ارتباط خوبی که میان ایران و عمان از نظر سیاسی و اقتصادی وجود دارد، میزان درآمد بالایی که شما می‌توانید در این کشور داشته باشید و مواردی از این قبیل اشاره کرد.
  • چین از دیگر کشورهای آسیایی است که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت کاری باشد. اقتصاد این کشور بزرگ‌ترین اقتصاد در قاره اروپا و دومین اقتصاد بزرگ دنیاست که همین موضوع نشان دهنده تقاضای بالای نیروی کار در این کشور است. اگر شما هم یک نیروی کار تخصصی هستید که قصد دارید بالاترین درآمد و یک زندگی خوب را در یک کشور آسیای شرقی تجربه کنید قطعا چین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بهترین کشورها برای تحصیل دانشجویان ایرانی

بهترین کشورها برای تحصیل دانشجویان ایرانی و مهاجرت تحصیلی ایرانیان

آن دسته از دانشجویانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند و برای این کار به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از طریق تحصیل در این کشورها هستند می‌توانند از لیست زیر برای پیداکردن این کشورها استفاده کنند:

  • کشور استرالیا به عنوان اولین مورد از مقاصد دانشجویان ایرانی شناخته می‌شود. معمولا دانشگاه‌های کشور استرالیا شرایط بهتری را برای تحصیل دانشجویان ایرانی و مهاجرت به استرالیا توسط این دانشجویان فراهم می‌کنند و سخت گیری‌های سایر کشورها را در پذیرش دانشجویان ایرانی ندارند. رتبه علمی دانشگاه‌های این کشور در سال 2023 از جایگاه 23 شروع شده و تا جایگاه‌های 80 نیز ادامه پیدا می‌کند. برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور استرالیا شما نیازمند اخذ مدرک زبان انگلیسی خواهید بود.
  • کشور کانادا جز دیگر کشورهای محبوبی است که امروزه برای تحصیل دانشجویان ایرانی انتخاب می‌شود. دانشگاه‌های کشور کانادا معمولا امکان تحقیق در زمینه‌های مختلف علمی را برای دانشجویان ایرانی فراهم می‌کنند و با توجه به این که تحصیل در این دانشگاه‌ها تنها نیازمند دریافت مدرک زبان انگلیسی است دانشجویان ایرانی معمولا با چالش جدی برای مهاجرت تحصیلی به این کشور مواجه نمی‌شوند. رتبه دانشگاه‌های این کشور نیز از رتبه 34 بهترین دانشگاه‌های دنیا آغاز شده و تا رتبه‌های بالای 100 نیز ادامه پیدا می‌کند. پس اگر به دنبال یک مقصد مناسب هستید مهاجرت به کانادا می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
  • بریتانیا: بریتانیا یا کشور انگلستان دارای بهترین دانشگاه‌ها از نظر سطح علمی در سراسر دنیا است و اگر به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از طریق تحصیل هستید قطعا می‌تواند به عنوان یک گزینه مهم برای شما شناخته شود. با تحصیل در دانشگاه‌های این کشور می‌توانید از بهترین بورسیه‌های تحصیلی این دانشگاه‌ها برخوردار شده و از طرف دیگر یک مدرک تحصیلی معتبر را دریافت کنید که در سراسر دنیا دارای اعتبار بسیار خوبی است.
  • آلمان: آلمان یکی از کشورهایی است که بهترین سیستم آموزشی را هم به دانشجویان و هم به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان این است که شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان در این کشور مشغول به تحصیل شوید و نیازی نیست که هزینه‌ای را برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور آلمان بپردازید. از طرف دیگر باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که سطح علمی دانشگاه‌های کشور آلمان بسیار بالا بوده و همین عامل نیز فرصت خوبی را برای پیشرفت تحصیلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ایرانیان

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ایرانیان

انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی بوده و قصد دارند از این طریق ویزا و اقامت خود را دریافت کنند نیز لازم و ضروری است. برخی از کشورها هستند که هم شرایط ساده‌تری را برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند و هم سرمایه‌گذاری در آنها به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر بتوانید به سودآوری رسیده و اصل سرمایه خود را بازگردانید. ما در این بخش قصد داریم برخی از محبوب‌ترین کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری ایرانیان را به شما معرفی کنیم:

  • مکزیک: شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشور مکزیک یکی از کشورهای آمریکایی است که در لیست بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه‌گذاری قرار گرفته است. این کشور دارای زیرساخت‌های بسیار قوی بوده و موقعیت جغرافیایی آن نیز یک موقعیت جغرافیایی استراتژیک است. همین عامل نیز باعث می‌شود تا یک شبکه گسترده از قراردادهای آزاد تجاری را به شما ارائه دهد که فرصت‌های خوبی را برای سرمایه‌گذاری پیش روی شما قرار خواهد داد. از طرف دیگر نوآوری و حفظ مالکیت معنی از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در کشور مکزیک و مهاجرت به این کشور به شمار می‌آید.
  • پرتغال: این کشور یکی از کشورهای اروپایی است که بهترین برنامه گلدن ویزا را در اختیار مهاجران ایرانی قرار می‌دهد. برای مهاجرت به کشور توسط ایرانیان محدودیت خاصی وجود ندارد و مسئولین این کشور برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی در خصوص ورود شما سخت‌گیری‌های بیش از اندازه نخواهند داشت. از طرف دیگر در این کشور روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری پیش روی شما قرار دارد که از جمله آنها می‌توان به خرید ملک، ثبت شرکت و … اشاره کرد.
  • اگر به دنبال یک کشور آسیایی برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری هستید می‌توانید کشور امارات را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. امارات یکی از کشورهای آسیایی است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار بزرگی را تجربه کرده است و همین عامل نیز باعث شده تا امروزه بسیاری از ایرانیان علاقه‌مند به مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری در آن باشند. یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که برای مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد ثبت شرکت در کشور امارات است. معمولا دولت این کشور امکانات بسیار خوبی را برای ثبت شرکت در امارات در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و پس از این کار نیز بهترین شرایط را برای زندگی و مهاجرت شما فراهم می‌کند که بدون شک در میان گزینه‌های آسیایی یکی از بهترین گزینه‌ها است.
  • ترکیه: کشور ترکیه گزینه بسیار محبوب دیگری برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. اگر قصد دارید بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان را پیدا کنید حتما باید به ترکیه نیز فکر کنید. کشور ترکیه همسایه ایران است و از نظر فرهنگی نیز شباهت زیادی بافرهنگ ایران دارد. همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید زندگی خوب و راحتی را از نظر اجتماعی و البته اقتصادی در این کشور تجربه کنید. حداقل سرمایه موردنیاز برای سرمایه‌گذاری در این کشور 100 هزار دلار است که شما می‌توانید با استفاده از آن اقدام به خرید ملک در این کشور کرده و سپس اقدام به مهاجرت به ترکیه کنید.

چگونه باید بهترین کشور را برای مهاجرت ایرانیان پیدا کنیم

چگونه باید بهترین کشور را برای مهاجرت ایرانیان پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان نیازمند این است که شما چند مرحله را در این زمینه طی کنید. در گام نخست شما باید مشخص کنید که از چه طریقی قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید. پس ابتدا باید روش خود را مشخص کنید. برای مشخص کردن روش شما باید بودجه‌ای که دارید، تخصص‌هایی که دارید و البته شرایط خود را در نظر بگیرید. در صورتی که علاقه‌مند هستید تا یک مشاوره کاملا تخصصی را در این زمینه دریافت کنید می‌توانید از خدمات دفتر مهاجرتی صباویزا نیز استفاده کنید که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

در گام بعدی با توجه به اطلاعاتی که در این صفحه در اختیار شما قرار دادیم می‌توانید بر اساس روش انتخابی خود برای مهاجرت به کشورهای خارجی کشور مقصد خود را انتخاب کنید. در زمان انتخاب کشور مقصد شما باید به عواملی مانند راحتی اخذ اقامت و ویزای آن کشور، شرایط زندگی در کشور مقصد، شرایط اخذ ویزا، هزینه زندگی در کشور، میزان درآمدی که شما می‌توانید داشته باشید و عواملی از این قبیل توجه داشته باشید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین و پرتکرارترین سوالات در حوزه انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان پاسخ دهیم.

پاسخ این سوال به عواملی از روش انتخابی، میزان بودجه شما و شرایط زندگی شما بستگی دارد. بااین‌حال می‌توان برخی از کشورها از جمله آلمان، هلند، بلژیک، نروژ و ترکیه را در این زمینه برای مهاجرت ایرانیان نام برد که جز مقاصد مهاجرتی محبوب نزد مردم ایران به شمار می‌آیند.
بهترین کشور آمریکایی برای مهاجرت کدام کشور است؟
درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند هستید تا به کشورهای آمریکایی مهاجرت کنید باید بدانید که کشورهایی مانند مکزیک، کانادا و آمریکا می‌توانند جز محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ایرانیان باشند. شما می‌توانید با دریافت یک مشاوره تخصصی هریک از این کشورها را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.
بهترین کشورهای آسیایی برای مهاجرت ایرانیان کدام کشورها هستند؟
در میان کشورهای آسیایی که نزد ایرانیان بسیار محبوب به شمار می‌آیند و هرساله تعداد زیادی از ایرانیان این کشورها را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند می‌توان به کشورهای امارات، چین و عمان اشاره کرد که هریک از آنها شرایط بسیار خوبی را برای زندگی فراهم می‌کنند.

 

سخن پایانی

مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشورهای دیگر نیازمند این است که شما بتوانید بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان را انتخاب کنید. این کار یک کار کاملا تخصصی است که شما برای انجام آن نیازمند دریافت یک مشاوره حرفه‌ای خواهید بود. خوشبختانه امروزه دفتر مهاجرتی صباویزا این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات مشاوره را در این زمینه دریافت کنید. یک مزیت بسیار مهم استفاده از خدمات این دفتر مهاجرتی این است که شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه این مجموعه نیز استفاده کرده و در هزینه‌های مهاجرتی خود نیز صرفه‌جویی کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید