لوگو صبا ویزا
دانشگاه تیلبرگ هلند

دانشگاه تیلبرگ هلند

در دانشگاه تیلبرگ هلند به بررسی رنکینگ، ددلاین، شهریه و شرایط تحصیل در این دانشگاه خواهیم پرداخت. برای مشاوره رایگان با مشاوران صباویزا تماس بگیرید.

مشاوره رایگان فرم ارزیابی تحصیلی

دانشگاه تیلبرگ هلند به‌عنوان یکی از مقاصد تحصیلی محبوب در بین دانشجویان بین‌المللی به حساب می‌آید. قبل از هر چیزی باید به توضیح این موضوع بپردازیم که امروزه بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی بین‌المللی در کشور هلند مشغول به تحصیل و پشت سر گذاشتن دوره مربوطه هستند و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت کشور هلند و دانشگاه‌های آن در بین تمامی افراد و دانشجوهای بین‌المللی برخورداری از سطح بالای آموزشی و فعالیت‌های تحقیقاتی می‌باشد.

قطعاً افرادی که قصد مهاجرت به این کشور برای پشت سر گذاشتن دوره تحصیلی دارند، پیش از هر چیزی باید در رابطه با دانشگاه‌های هلند و رشته مد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهند تا از این طریق بتوانند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

دانشگاه‌های بسیار معتبر و مهمی در کشور هلند وجود دارد که هر یک از آنها می‌تواند بهترین مقصد برای شما باشد، اما در این میان دانشگاه تیلبرگ هلند به عنوان یکی از دانشگاه‌های پژوهش دولتی به حساب آمده و می‌تواند در رابطه با مواردی همچون علوم اجتماعی و رفتاری، اقتصاد، حقوق، علوم بازرگانی و… تخصص خاص و ویژه‌ای از خود به میان بگذارد.

پس اگر شما هم به دنبال کسب بورسیه های تحصیلی هلند هستید پیشنهاد می‌دهیم که حتماً آن را دنبال کنید چرا که آینده‌ای روشن پیش روی شما قرار خواهد گرفت. در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با دانشگاه تیلبرگ هلند مطالب کامل‌تری بیان کنیم پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی دانشگاه تیلبرگ هلند
فهرست عناوین

معرفی دانشگاه تیلبرگ

دانشگاه تیلبورگ هلند با نام لاتین University Tilburg در تاریخ ۱۹۲۷ تاسیس شده و به‌ عنوان یکی از دانشگاه‌های فوق‌العاده مهم و معتبر دولتی این کشور به حساب می‌آید.

این دانشگاه حدوداً دارای ۱۷۴۰۰ دانشجو بوده که طبق آمارهای به دست آمده حداقل ۱۸ درصد از آنها را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند اما باید این نکته را نیز بدانید که در سال‌های گذشته به طور پیوسته این آمار با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده باشد که دلیل این رشد و جذب دانشجوی بین‌المللی در چیست و در پاسخ باید بیان کنیم که دانشگاه تیلبرگ هلند در هر شرایطی سعی کرده یک سری اولویت‌های مهم همچون ارائه آموزش و پژوهش با بالاترین سطح کیفیت نوآورانه و بین‌المللی را به دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و فارغ التحصیلان خود به بهترین نحو ممکن ارائه دهد.

این دانشگاه قابلیت دارد تا تمامی برنامه‌های آموزشی خود را در دو زبان هلندی و انگلیسی به دانشجویان ارائه کند. این موسسه توانسته در زمینه‌های مختلفی همچون تحقیقات و آموزش شهرت بسیار زیادی به دست آورد.

در دانشگاه تیلبرگ هلند بیش از ۱۵۰۰ کارمند مشغول به فعالیت هستند و این دانشگاه تمام تلاش خود را برای ارائه آموزش با کیفیت بالا و جذب دانشجو در رشته‌ها و سازمان‌های مختلف به کار گرفته است. این دانشگاه نیز همانند سایر دانشگاه‌های برتر و شناخته شده سراسر دنیا دارای سیاست آموزشی خاصی می‌باشد که رکن‌های اصلی آن شامل دانش، مهارت و شخصیت است.

دانشگاه تیلبرگ هلند علاوه بر اینکه توانایی خاصی در ارائه دادن موارد منحصر به فردی همچون دانش عمیق آکادمیک و تخصص حرفه‌ای دارد تمرکز خود را روی رشد شخصیت و مهارت دانشجویان نیز قرار می‌دهد از این طریق نیز دانشجویان می‌توانند در هر زمانی ترغیب شوند که ایده‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌تری ارائه دهند.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که در حالت کلی افرادی می‌توانند برای تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند، که توانایی حضور فوق‌العاده فعالی در جامعه به همراه داشته باشند.

رتبه دانشگاه

یکی دیگر از مسائل مهمی که در هنگام انتخاب دانشگاه از اهمیت فوق‌العاده بالا و ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، رتبه دانشگاه است. قطعاً افرادی که برنامه خاصی برای تحصیل خود در خارج از کشور و دانشگاهی همچون تیلبرگ در نظر گرفته‌اند، پیش از هر چیزی می‌خواهند اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با رتبه آن به دست آورند تا از این طریق بتوانند تصمیمات لازم را برای مهاجرت تحصیلی خود اتخاذ کنند.

در رابطه با رتبه دانشگاه تیلبورگ باید بیان کنیم که طبق گزارش‌های به دست آمده، دانشگاه تیلورگ در میان یکی از چهل دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفته و علاوه بر این موضوع جز ۱۰ موسسه اقتصادی برتر اروپا نیز می‌باشد.

باید به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که دانشگاه تیلبرگ هلند در لیست‌های مهم و حائز اهمیتی همچون دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم ایران در هلند و دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در هلند قرار گرفته است و همین دو مورد نیز می‌تواند تضمین کننده اعتبار جهانی این دانشگاه در همه جا باشد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم خود را برای تحصیل در هلند گرفته‌اید پیش از هر چیزی لازم است که مشورت‌های لازم در این زمینه را انجام دهید. پس به شما پیشنهاد می‌دهیم که جهت مهاجرت به هلند و کسب اطلاعات لازم حتماً به موسسه مهاجرتی صبا ویزا مراجعه بفرمایید.

دانشکده های دانشگاه تیلبرگ

یکی دیگر از اطلاعات مهمی که باید در رابطه با دانشگاه تیلبرگ هلند به دست آورید آشنایی کامل با دانشکده‌ها و رشته‌هایی است که توسط این دانشگاه ارائه خواهد شد. این امکان فراهم است تا در این دانشگاه برنامه‌های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارید البته این نکته را مدنظر داشته باشید که برای هر یک از دوره‌های نام برده شده باید تمام تلاش خود را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارید.

این امکان فراهم شده تا دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از طریق ۶ دانشکده و کالج تیلبرگ به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارید که در ادامه سعی می‌کنیم آنها را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم.

این برنامه‌های در نظر گرفته شده شامل اقتصاد، مدیریت حقوق، علوم اجتماعی و رفتاری و علوم انسانی الهیات می‌شود.

دانشگاه تیلبرگ

رشته های دانشگاه تیلبرگ

پیش از هر چیزی باید به توضیح این موضوع بپردازیم که دانشگاه تیلبرگ هلند می‌تواند رشته‌های متفاوت و خاصی را تدریس کند و این امکان فراهم شده تا دانشجوهای بین‌المللی یا حتی دانشجوهایی که در خود این کشور حضور دارند در زمینه‌های مختلفی همچون اجتماعی و رفتاری، اقتصاد، حقوق، علوم بازرگانی و… مشغول به تحصیل شوند. البته بهتر است این نکته را نیز بدانید که رشته‌های نام برده شده به عنوان رشته‌های مشهور و محبوب این دانشگاه به حساب می‌آیند.

آن دسته از افرادی که در صدد به دست آوردن و کسب بورسیه‌های تحصیلی هلند و پشت سر گذاشتن دوره تحصیل در این دانشگاه هستند باید این نکته را بدانند که این دانشگاه برای دانشجویان خاص خود یک دوره کارشناسی ارشد ۲ ساله فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد شامل روانشناسی پزشکی در نظر گرفته است.

همانطور که در مطالب فوق نیز بیان کردیم در دانشگاه تیلبرگ هلند این امکان فراهم شده تا دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را پشت سر بگذارید، اما شاید بسیاری از افراد بخواهند با رشته‌های این دو دوره آشنایی لازم را پیدا کنند که در رابطه با دوره کارشناسی باید بیان کنیم که می‌توانید در رشته‌های همچون الهیات، علوم شناختی و هوش مصنوعی، مدیریت جهانی مسائل اجتماعی، جامعه‌شناسی بین‌المللی، روانشناسی، لیسانس مشترک در علم داده، مدیریت بازرگانی بین‌المللی و… تحصیل نمایید.

رشته‌هایی که شامل مقطع کارشناسی ارشد می‌شوند شامل مسیحیت جامعه، عصب روانشناسی شناختی، علوم شناختی و هوش مصنوعی، علوم ارتباطات و اطلاعات رسانه‌های نوین، مطالعات فرهنگ، مطالعات فرهنگ دیجیتال، علوم انسانی سلامت، مطالعات منابع انسانی، مالیات کسب و کار بین‌المللی و… خواهد شد.

هزینه‌های دانشگاه تیلبرگ

پیش از هر چیزی باید این نکته را بیان کنیم که هزینه‌های تحصیل مربوط به دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد با یکدیگر متفاوت می‌باشد. این موضوع پیش از هر چیزی به این مورد بستگی دارد که شما قصد تحصیل در کدام رشته دانشگاه تیلبرگ هلند را دارید. در زمان به دست آوردن ویزای تحصیلی هلند شما باید هزینه‌های مربوط به آن را نیز کنار بگذارید و باید به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که شهریه در مقطع کارشناسی برای دانشجویان می‌تواند از ۹۰۰۰ یورو تا ۱۴۹۰۰ یورو آن هم به صورت سالانه باشد.

اما در رابطه با شهریه مقطع کارشناسی ارشد باید این نکته را توضیح دهیم که می‌تواند از ۱۴۹۰۰ یورو تا ۱۶۷۰۰ یورو باشد. البته این مبلغ به صورت سالیانه بوده و با در نظر گرفتن رشته‌ای که شما قصد تحصیل در آن را دارید مشخص خواهد شد.

پس به این نتیجه خواهیم رسید که امکان ارائه یک هزینه دقیق وجود ندارد، چرا که در هنگام مهاجرت به هلند و مراجعه به دانشگاه‌های هلند هزینه‌های مربوطه فقط به تحصیل ختم نمی‌شود بلکه هزینه زندگی و دیگر موارد مهم نیز جزئی از آن محسوب خواهدشد. برای این موضوع نیز موسسه مهاجرتی صبا ویزا می‌تواند اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهد.

امکانات رفاهی و آموزشی

یکی دیگر از موارد مهم و حائز اهمیتی که تمامی دانشجویان برای پشت سر گذاشتن مراحل تحصیل خود به آن توجه بسیار زیادی می‌کنند امکانات رفاهی و آموزشی از سوی دانشگاه است. در این رابطه باید بیان کنیم که دانشگاه تیلبرگ هلند از یک کتابخانه فوق‌العاده پیشرفته و مدرن برخوردار بوده که دارای امکاناتی خاص و فضاهای ویژه است. در این کتابخانه بیش از ۸۰ هزار کتاب مجله و یک سری انتشارات مهم دیگر آن هم به صورت کاغذی و دیجیتالی در دسترس دانشجویان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این موضوع شبکه مخصوص دانشگاه تیلبرگ این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده تا به صورت رایگان به تمامی پایگاه‌های اطلاعاتی شامل موارد علمی و مجلات دیجیتالی به راحتی دسترسی پیدا کنند.

پذیرش دانشگاه تیلبرگ هلند

شرایط پذیرش دانشگاه تیلبرگ

در این مرحله به توضیحات مهمی در رابطه با شرایط پذیرش این دانشگاه خواهیم رسید. در هر صورت شما برای راهیابی به دانشگاه تیلبرگ هلند باید از تمامی شرایط پذیرش آن مطلع باشید تا از این طریق بتوانید مدارک و منابع مربوط را جمع آوری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز به دانشگاه ارائه دهید تا دانشگاه تیلبرگ هلند نیز بتواند با مورد بررسی قرار دادن تمامی مدارک از سوی شما امکانات لازم را برای حضور در این دانشگاه معتبر فراهم کند.

باید بیان کنیم یکی از موارد مهم در رابطه با شرایط پذیرش بر اساس آزمون‌های ورودی می‌باشد که پس از شرکت باید بتوانید ۶۰ الی ۷۰ درصد موفقیت را در این آزمون‌ها به دست آورید، پس از آن می‌توانید تمامی مراحل لازم برای ثبت‌نام را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید. از جمله مدارک لازم برای به دست آوردن اپلای دانشگاه تیلبرگ هلند شامل رزومه تحصیلی، کپی گذرنامه، رزومه کاری، انگیزه‌نامه و آزمون‌هایی که نشان‌دهنده مهارت زبان انگلیسی و هلندی می‌باشد.

سوالات متداول

آیا دانشگاه تیلبرگ هلند به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر و برتر به حساب می‌آید؟

بله، همانطور که در مطالب فوق نیز بیان کردیم این دانشگاه به عنوان یکی از ۴۰ دانشگاه برتر دنیا است.

آیا می‌توان در زمان تحصیل همراهی خانواده را داشت؟

بله، خانواده دانشجو نیز با پشت سر گذاشتن مراحل اخذ ویزای هلند امکان همراهی با فرزند خود را برای پشت سر گذاشتن دوره تحصیل دارند.

دانشگاه تیلبرگ هلند به چه زبان‌هایی تدریس خود را انجام می‌دهد؟

دانشگاه تیلبرگ هلند این امکان را فراهم کرده تا آموزش خود را به دو زبان انگلیسی و هلندی ارائه دهد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با دانشگاه تیلبرگ هلند مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که شما برای راهیابی به این دانشگاه باید از هر یک از موارد نام برده شده به بهترین نحو ممکن اطلاعات لازم را داشته باشید تا از این طریق شرایط برای حضور شما مهیا شود این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر اطلاعات لازم برای مهاجرت به هلند و ویزای تحصیلی هلند ندارید بهترین راهکار برای شما مراجعه به موسسه مهاجرتی صبا ویزا می‌باشد این موسسه تاکنون توانسته نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی جهت مهاجرت و دیگر موارد مربوط از خود به جا بگذارد. کارشناسان ما در این مجموعه فوق‌العاده معتبر و شناخته شده در هر شرایطی این آمادگی را دارند تا بهترین مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار دهند. امیدواریم مطالب گفته شده مورد تایید شما واقع شده باشند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید