لوگو صبا ویزا
بورسیه تحصیلی آمریکا

بورسیه تحصیلی آمریکا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بورسیه تحصیلی آمریکا و جزئیات بیشتری از ثپت نام آن به دست بیاورید،می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

بسیاری از افراد در آرزوی تحصیل در کشوری با سطح بالا مثل ایالات متحده آمریکا هستند. مطمئنا تحصیل در چنین کشوری به پیشرفت تحصیلی و شغلی و یک زندگی خوب ختم می‌شود. ایالات متحده آمریکا برای دانشجویان بین المللی تعدادی بورسیه تحصیلی در نظر گرفته است. این بورسیه‌ها مربوط به دانشگاه‌های مختلف در ایالات متحده آمریکا است که برای سال تحصیلی ۲۰۲۳ به بیش از ۱۱۰۰ عدد می‌رسد.

برای دانشجویانی که موفق به دریافت بورسیه تحصیلی آمریکا می‌شوند ماهانه دو هزار دلار کمک هزینه تحصیلی در نظر گرفته می‌شود. این کمک هزینه برای شهریه، هزینه‌های اقامت، بیمه درمانی و کمک هزینه سفر است. شما به راحتی می‌توانید برای بورسیه‌های تحصیلی درخواست دهید و در دانشگاه‌های برتر ایالات متحده آمریکا همچون هاروارد، کلارک و میشیگان به ادامه تحصیل بپردازید. در این مقاله سعی کردیم به تفصیل در مورد فرآیند دریافت بورسیه و مزایای آن‌ها توضیح دهیم.

 

فهرست عناوین

بورسیه های فولبرایت ایالات متحده آمریکا

بورسیه های فولبرایت ایالات متحده آمریکا

این بورسیه برای تحصیل در آمریکا در نظر گرفته شده است که کاملاً مخصوص دانشجویان بین المللی است. این بورسیه  صرفاً برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس است. بورسیه فولبرایت شهریه کامل، هزینه‌های زندگی، هزینه اقامت، بلیط هواپیما و بیمه درمانی را به طور کامل پوشش می‌دهد.

بورسیه های دانشگاه استنفورد

این بورسیه نیز همانند بورسیه قبلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌شود. بورسیه دانشگاه استنفورد برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا است. هزینه‌هایی که بورسیه تحصیلی استنفورد آنها را متقبل می‌شود شامل شهریه، کمک هزینه سفر و هزینه‌های زندگی می‌شود.

بورسیه های دانشگاه ییل آمریکا

بورسیه‌های این دانشگاه برای تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان بین المللی داده می‌شود بورس تحصیلی از چند صد دلار تا بیش از ۷۰ هزار دلار در سال متغیر است. میانگین بورسیه تحصیلی که به دانشجویان ارائه می‌شود در دانشگاه ییل بیش از ۵۰ هزار دلار است.

بورسیه دانشگاه نیوهون

این بورسیه نیز برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است و صرفاً برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ارائه می‌شود. این بورسیه ۷۵ درصد کل شهریه و دستمزد ساعتی را به عنوان کارورزی برای فارغ التحصیلی می‌دهد.

بورسیه دانشگاه ممفیس

این بورسیه ایالات متحده آمریکا با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است. این بورسیه برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است. مبلغ بورسیه تحصیلی متفاوت است و هزینه شهریه را به طور کامل پوشش می‌دهد.

بورسیه دانشگاه مینه سوتا

بورسیه دانشگاه مینه سوتا برای دانشجویان خارجی با بودجه کامل در نظر گرفته شده است است. این بورسیه فقط در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان بین المللی داده می‌شود. این بورسیه هزینه‌های زیادی را شامل می‌شود از جمله هزینه تحصیل به صورت کامل، هزینه‌های زندگی، مسافرت و بیمه درمانی.

برنامه بورسیه بین المللی AAUW

این بورسیه توسط انجمن آمریکایی زنان AAUW کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان ایالات متحده آمریکا را ارائه می‌کند. این بورسیه صرفاً برای دانشجویان بین المللی از تمام کشورهای جهان است. بورسیه برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا برای هر رشته‌ای ارائه می‌شود. این بورسیه تا سقف ۳۰ هزار دلار در سال را پوشش می‌دهد.

بورسیه بنیاد aci

بورسیه برای دانشجویان بین المللی که در در آرزوی تحصیل در آمریکا هستند در نظر گرفته شده است. این بورسیه برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا ارائه می‌شود و از ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار دلار کمک هزینه تحصیلی برای شهریه، اقامت، کتاب وغیره متقبل می‌شود.

 

بورسیه تحصیلی (1)

 

بورسیه تحصیلی onsi sawiris

بورسیه برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌شود. این بورسیه شامل شهریه کامل، کمک هزینه زندگی، مسافرت و بیمه درمانی است. موسساتی که با این بورسیه می‌توانید در آن تحصیل کنید شامل دانشگاه استنفورد، دانشگاه شیکاگو، دانشگاه هاروارد و دانشگاه پنسیلوانیا است.

برنامه یاران صلح روتاری

این برنامه برای تحصیل در کشورهایی مانند آمریکا، ژاپن، انگلستان، استرالیا، سوئد و تایلند است و تمام هزینه‌های تحصیلی دانشجویان بین‌المللی را به طور کامل تامین می‌کند. این این بورسیه برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌شود. کمک هزینه‌های صلح روتاری تمام هزینه‌های تحصیل، اقامت، سفر، حمل و نقل، کار آموزی و مطالعات میدانی را پوشش می‌دهد.

برنامه بورسیه جهانی کلارک

این روسیه برای دانشجویان بین المللی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارائه می‌شود و کمک هزینه تحصیلی بین ۱۵۰۰۰تا ۲۵ هزار دلار در سال به مدت ۴ سال را برای دانشجویان تامین می‌کند.

بورسیه تحصیلی HAAA

این بورسیه برای دانشجویان عرب که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه هاروارد ایالات متحده آمریکا هستند در نظر گرفته شده است. این بورسیه صرفاً برای مقطع کارشناسی ارائه می‌شود.

بورسیه تحصیلی گنج در دانشگاه ایالتی بویز

این بورسیه صرفاً برای تحصیل در دانشگاه ایالتی بویز برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است. این بورسیه مبلغ ۸۴۶۰ دلار در هر سال تحصیلی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

بورسیه ریاست جمهوری دانشگاه بوستون

این بورسیه صرفاً برای مقطع کارشناسی و مبلغ ۲۵ هزار دلار در سال را پوشش می‌دهد که برای ۴ سال تحصیل در مقطع کارشناسی قابل تمدید است.

بورسیه های کالج berea

این بورسیه نیز برای مقطع کارشناسی برای دانشجویان خارجی ارائه می‌شود. این بورسیه بودجه ثبت نام دانشگاه و شهریه را به طور کامل برای سال اول تامین می‌کند.

کمک مالی دانشگاه کرنل

این به عنوان یک کمک مالی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است. به عبارتی برای دانشجویان بین المللی که درخواست کمک مالی کرده‌اند کمک مالی ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که این بورسیه صرفاً برای مقطع کارشناسی در دسترس است.

بورسیه های دانشگاه ایلینوی وسلیان

بورسیه‌های دانشگاه ایلینوی وسلیان برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌شود. این بورسیه به عنوان یک بورسیه تحصیلی کامل و از ۱۶ هزار تا ۳۰ هزار دلار آمریکا در سال متغیر است. این بورسیه نیز برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارائه می‌شود.

بورسیه ملی بنیاد پژوهشگران جفرسون

این بورسیه برای دانشجویان بین المللی در مقطع دکترا ارائه می‌شود که کمک هزینه تحصیلی ۲۵ هزار دلار را به همراه دفتر کار، کتابخانه، دسترسی به اینترنت و ارائه مقاله در مجموعه هاگلی با استفاده از اقامتگاه برای پژوهشگر ارائه می‌کند.

بورسیه دانشگاه میامی

بورسیه دانشگاه میامی برای دانشجویان بین المللی در مقطع تحصیلی کارشناسی است. این بورسیه هزینه تحصیلی  ۱۲ هزار دلار برای انجام تحقیقات و کنفرانس‌های کارشناسی به همراه شهریه کامل، اتاق، کتاب، کمک هزینه برای خرید رایانه ارائه می‌دهد.

بورسیه های دانشگاه‏ می سی سی پی

این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. مبالغ این بورسیه از ۱۹۰۰ دلار تا ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار متغیر است.

فلوشیپ موسر در مطالعات کارآفرینی

این یک بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی است. فلوشیپ موسر کمک هزینه تحصیلی به ارزش ۲۵ هزار دلار برای یک دوره کامل مطالعات تحقیقاتی را ارائه می‌دهد.

بورسیه ام بی ای دانشگاه هاروارد

بورسیه ام بی ای دانشگاه هاروارد

این بورسیه برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است که کمک هزینه تحصیلی برای هزینه‌های تحصیل را ارائه می‌دهد.

کمک هزینه تحصیلی هلن هی ویتنی

این بورسیه برای مقطع تحصیلی فوق دکترا ارائه می‌شود که کمک مالی به مبلغ ۶۰ هزار دلار آمریکا در سال را ارائه می‌دهد.

درخواست بورسیه دانشگاه استنفورد

برای اینکه از از فرآیند درخواست بورسیه تا دریافت آن آشنا شوید به طور مثال فرآیند دریافت بورسیه دانشگاه استنفورد را برای شما در ادامه آورده‌ایم. دانشگاه استنفورد در سال ۱۸۸۵ میلادی تاسیس شد. این دانشگاه از دیرباز جایی برای یادگیری، نوآوری، کشف و گفتمان بوده است. این دانشگاه به واسطه دانشجوهای سرآمدی که داشته است اغلب با ایده‌ها و اکتشافات جدید همراه بوده است. دانشگاه استنفورد از برترین دانشگاه‌های جهان است. همانطور که گفتیم بورسیه دانشگاه استنفورد برای تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا است. بورسیه دانشگاه استنفورد برای دانشجویان مزیت‌های زیادی دارد به عنوان مثال کمک هزینه سفر، کمک هزینه برای زندگی و تحصیل مثل خانه، غذا، کتاب، لوازم تحصیلی، مواد آموزشی،حمل و نقل و هزینه‌های شخصی.

معیارهای واجد شرایط بودن برای بورسیه دانشگاه استنفورد

برای واجد شرایط بودن دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه استنفورد نیاز است که معیارهایی را داشته باشید.

  • شما باید در زبان انگلیسی نمره خوبی به دست آورده باشید.
  • از هر کشوری که باشید، می‌توانید برای بورسیه دانشگاه استنفورد درخواست بدهید.
  • مدرک اول شما باید کارشناسی دریافت شده در سال ۲۰۱۵ یا بعد از آن باشد.
  • شما باید فردی باشید که ذهنی پر از ایده دارد و به دنبال کسب دانش و تجربیات جدید است.
  • شما باید برای موقعیت‌های مبهم حل مسئله کنید تا بتوانید دیدگاهی موافق یا مخالف داشته باشید.
  • شما برای هر کدام از بورسیه‌های دانشگاه استنفورد باید آزمون استانداردی که برای تحصیلات شما نیاز است را بدهید. همچنین یک آزمون مهارت زبان انگلیسی نیز باید بدهید.
  • شما برای تحصیل در دانشگاه استنفورد باید مدام به دنبال پیشرفت باشید، ریسک پذیر باشید و از ناملایمات نترسید. به تفاوت‌های خود با دیگران اهمیت بدهید، به دیگران احترام بگذارید و بتوانید به آنها کمک کنید.
  • برای تحصیل در دانشگاه استنفورد باید به زبان انگلیسی در هر چهار رکن آن یعنی گوش دادن،خواندن، صحبت کردن و نوشتن مسلط باشید.

چگونه برای بورسیه های دانشگاه استنفورد اقدام کنیم؟

در اینجا یک دستورالعمل واضح برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه استنفورد ارائه می‌دهیم.

  • در ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت دانشگاه استنفورد ایجاد کنید و درخواست آنلاین خود را شروع کنید. برای درخواست آنلاین پذیرش باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را تکمیل کنید. همچنین دانشگاه، اطلاعاتی درباره بیوگرافی شما و توضیحاتی در مورد علایق و فعالیت‌های شما می‌خواهد. آنها را نیز باید ارسال کنید.
  • مدرک دیگری که باید ارائه دهید این است که از هر دانشگاهی که برای یک سال تحصیلی یا بیشتر در آنجا تحصیل کرده‌اید یک رونوشت غیر رسمی از عملکرد تحصیلی خود باید داشته باشید و برای سایت دانشگاه استنفورد ارسال کنید.
  • در مرحله بعدی شما باید یک رزومه بنویسید که شامل سابقه و دستاوردهای شخصی، حرفه‌ای و فکری شما است. برای هر دهه تجربه بعد از دبیرستان یک صفحه نوشته را اختصاص دهید. در این نوشته می‌توانید از تجربیات زندگی و اهداف‌تان صحبت کنید .
  • در انگیزه‌نامه خود باید به ۲ سوال کوتاه جواب دهید. هشت حقیقت غیرمحتمل در مورد خودتان را بنویسید و سه هدفی را که در حال حاضر برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنید فهرست کنید.
  • در پایان دقت کنید که تمام مدارک درخواستی باید به زبان انگلیسی و در سایت دانشگاه استنفورد بارگذاری شود. در غیر این صورت به درخواست شما پرداخته نمی‌شود.

بورسیه های یادبود

بعضی بورسیه های خاص برای دانشجویان وجود دارند که به سبب خدمات و اثرگذاری‌هایی که افراد برای جامعه داشته‌اند به وجود آمده‌اند. این بورسیه‌ها به شکل جوایز هستند که پس از دریافت آن می‌توانید در ایالات متحده به تحصیل مشغول شوید. در ادامه برای هر مقطع تحصیلی این بورسیه‌های خاص را به تفصیل شرح داده‌ایم.

بورسیه های یادبود

جوایز دانشجوی سال اول

  • بورسیه یادبود پاتریشیا و گیل ایشیموتو، توسط هری کی و توموکو ایشیموتو، به یاد دو دخترشان ایجاد شد. دختران آنها در ژانویه 1969 بر اثر یک سانحه رانندگی فوت شدند. هر دو دانش‌آموز دبیرستان دورسی در لس آنجلس بودند.
  • بورسیه یادبود کنجی کاسای که موسس آن آقای کاسایی رئیس قدیمی نیکو کاسای اوراق بهادار واقع در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا بود. آقای کاسایی به عنوان رهبر برجسته جامعه ژاپنی آمریکایی و حامی مشتاق JACL، در مبارزه برای حقوق شهروندی ایسی بسیار فعال بود.
  • بورسیه یادبود کیسی به نام یک سرباز فداکار نام گرفته است. کیسی سرباز ارتش بود. از مدرسه زبان MIS فارغ التحصیل شد و بعداً تحت آموزش اطلاعات قرار گرفت. او به عنوان یک مامور ویژه در ژاپن، اوکیناوا، ویتنام، کره و ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کرد. کیسی یک نیرو کارکشته برای ارتش و جامعه بود. به پاس زحمات او بورسیه‌ای با نام او برای دانشجویان سال اول به وجود آمد.
  • بورسیه یادبود هنری و چیو کوواهارا. این جایزه توسط اموال هنری و چیو کوواهارا ایجاد شده است. آقای کوواهارا، ساکن لس آنجلس، یک کارگزار معروف سرمایه گذاری و اوراق بهادار در توکیو بود. به دلیل اعتقاد قوی کووهارا به جوانان و ارزش آموزش، اموال آنها پشتوانه‌ای برای تعدادی بورسیه تحصیلی دانشجویان سال اول است.
  • بورسیه یادبود سام و فلوریس کوواهارا، در سال 2009 به دلیل شهرت و اعتبارفلوریس کوواهارا به وجود آمد. آنها فرزندی نداشتند اما سم و فلوریس به اهمیت آموزش برای جوانان اعتقاد داشتند.
  • بورسیه آقا و خانم تاکاشی موریوچی در سال 1975 توسط تاکاشی و یوریکو موریوچی ایجاد شد. آقای موریوچی، کشاورز موفق میوه، مدیر سابق اداره کشاورزی ایالات متحده در ایالت نیوجرسی و خانم موریوچی، استاد ایکبانا (گل آرایی ژاپنی)، رئیس انجمن گل آرایی‌های آمریکا است. یوریکو موریوچی که اصالتاً اهل کالیفرنیا است، در حال حاضر در مدفورد، نیوجرسی ساکن است.
  • بورسیه فرهنگی ژاپنی در سال 2006 به یاد Hanayagi Rokumie، معلم برجسته رقص کلاسیک ژاپنی ایجاد شد. این جایزه به دانشجویی تعلق می‌گیرد که در هر فعالیت فرهنگی ژاپنی برتر باشد، مانند: رقص کلاسیک ژاپنی، سازهای کلاسیک ژاپنی ، گل آرایی ژاپنی، مراسم چای یا هنرهای رزمی ژاپنی (آیکیدو، کاراته، جودو وغیره).

جوایز و بورسیه های خاص دوره کارشناسی

  • بورسیه یادبود کیوتارو و یاسوآبیکو به خاطر مرحوم کیوتارو و یاسوآبیکو ایجاد شد. آقای یاسوآبیکو از رهبران برجسته جامعه ژاپنی آمریکایی سانفرانسیسکو و سردبیر روزنامه نیچی بی تایمز بود. اولویت برای این جایزه با دانشجویی است که در رشته روزنامه نگاری یا کشاورزی تحصیل می‌کند.
  • بورسیه یادبود آلیس یوریکو اندو که توسط خانواده اندو ایجاد شد. خانم اندو یکی از اعضای فعال بخش واشنگتن دی سی بود. خانم اندو و پسرش تاد که از حامیان پرشور اهداف اجتماعی بود، با افتخار در راهپیمایی تاریخی حقوق مدنی در واشنگتن دی سی در سال 1964 شرکت کردند. اولویت برای این بورسیه تحصیلی دانشجویی است که به خدمات عمومی و اجتماعی علاقه دارد.
  • بورسیه یادبود کنجی کاجیوارا به عنوان یک امانت دائمی توسط خانم چیباکو کاجیوارا به یاد همسرش ایجاد شد. آقا و خانم کاجیوارا عمیقاً به ارزش و ضرورت آموزش عالی برای کشف، تشویق و توسعه استعدادهای ذاتی جوانان ما اعتقاد داشتند.
  • بورسیه یادبود شیگرو ناکاهیرا که یک عضو قدیمی JACL بود، به عنوان یک دوست خوب و مفید، یک کهنه سرباز ، یک حسابدار توانا شناخته می‌شد. این جایزه یادبود توسط خانواده ناکاهیرا در سال 2009 ایجاد شد.
  • بورسیه یادبود دکتر توماس تی یاتابه به افتخار دکتر توماس تی یاتابه، اولین رئیس ملی منتخب JACL ایجاد شد.

جوایز و بورسیه‌های خاص تحصیلات تکمیلی

  • بورسیه یادبود کارگران راه آهن و معدن توسط خانواده کارگران راه آهن و معدن ژاپنی آمریکایی برای ادای احترام به زندگی پیشگامان ایسی و نیسی ایجاد شده است. این بورسیه یادبود داستان این کارگران است که پس از شروع جنگ جهانی دوم از مشاغل خود اخراج شدند و چندین دهه بعد فرزندانشان برای به رسمیت شناختن و عدالت مبارزه کردند.
  • بورسیه یادبود دکتر کیوشی سونودا که فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، یک مطب دندانپزشکی موفق در لس آنجلس تأسیس کرد. دکتر سونودا از سال 1945 یکی از اعضای فعال JACL بود که در آن یکی از اولین اعضای کلوپ و رئیس قبلی بخش JACL غرب لس آنجلس بود. این بورسیه مخصوص دانشجویانی است که در رشته دندانپزشکی تحصیل می‌کنند.
  • بورسیه یادبود دکتر نیوتن کی. وسلی به دانشجویی ارائه می‌شود که به دنبال شغلی در زمینه مراقبت از چشم (بینایی سنجی، پزشکی یا یک زمینه تحقیقات علمی) به افتخار دکتر نیوتن کی وسلی است. او اغلب به خاطر ساخت اولین لنز تماسی موفق در تلاش برای درمان نابینایی قریب الوقوع خود نام برده می‌شود. کار تحقیقاتی او در نهایت به نجات بینایی میلیون‌ها نفر کمک کرد. دکتر وسلی پیشگام، مدرس، نویسنده، مربی، پزشک و مخترع لنزهای تماسی بود.
  • بورسیه یادبود یاسویی که یک مدافع حقوق مدنی و وکیل بود. یاسویی یکی از چهار نفری بود که زندانی شدن آمریکایی‌های ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم را به چالش کشید. پس از جنگ، آقای یاسویی به وکالت پرداخت و به عنوان مشاور حقوقی برای ده‌ها سازمان و ارگان اجتماعی خدمت کرد. در سال 1979، آقای یاسویی به عنوان رئیس کمیته جبران خسارت منصوب شد و در این کمیته سفرهای زیادی به سراسر کشور کرد و از جبران خسارت دفاع کرد. این بورس تحصیلی به دانشجویانی داده می‌شود که علاقه زیادی به حقوق بشر و حقوق مدنی دارند. رشته‌های تحصیلی مورد قبول شامل جامعه شناسی، حقوق یا تدریس است.

بورسیه های حقوق

  • بورسیه یادبود گریس اندو یکی از اعضای قدیمی بخش کلیولند، این بورسیه را در وصیت نامه خود ایجاد کرد. او یک برنامه ریز عروسی بود که بعدها تحصیل کرد تا منشی حقوقی شود. او شور و شوق و توانایی‌های خود را با دیگران به اشتراک گذاشت و تقریباً تمام اوقات فراغت خود را به طور داوطلبانه با JACL سپری کرد.
  • بورسیه یادبود توماس تی. هایاشی به یاد توماس هایاشی، مدافع برجسته حقوق مدنی نیسی و وکیل حقوق بین الملل، این جایزه به افتخار او ایجاد شد. هدف آقای هایاشی تشویق افراد توانمند برای ورود به حرفه وکالت به عنوان نیرویی برای تأمین عدالت افراد محروم بود.
  • بورسیه یادبود شو ساتو استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، یکی از برجسته‌ترین دانشمندان کشور در زمینه قوانین دولتی محلی بود. آقای ساتو به عنوان یک شخصیت برجسته در ترویج و تقویت روابط بین دانشکده‌های حقوق در ژاپن و ایالات متحده شناخته می‌شد.

جوایز ویژه

  • جایزه کمک دانشجویی Abe and Esther Hagiwara برای ارائه کمک مالی به دانشجویی که توان مالی برای تحصیل نداشته است و اگر این جایزه نبود مجبور بود تحصیل خود را به دلیل کمبود بودجه به تعویق بیاندازد یا خاتمه دهد، ایجاد شد. فقط متقاضیانی که نیاز مالی شدید دارند برای این جایزه در نظر گرفته می‌شوند.
  • بورسیه یادبود Aiko Susanna Tashiro Hiratsuka به یاد پیانیست برجسته Aiko Hiratsuka ایجاد شد. این بورسیه به دانشجوی شاغل در رشته هنرهای نمایشی تعلق می‌گیرد. هنرمندان حرفه‌ای واجد شرایط درخواست برای این جایزه نیستند.
  • جایزه هنرهای خلاق هنری و چیو کوواهارا برای تشویق پروژه‌های خلاقانه که بازتاب تجربه و نمایندگی فرهنگی ژاپنی آمریکایی است، ایجاد شد. کلیه کارهای فنی متقاضی باید در سطح دانشگاه باشد. هنرمندان حرفه‌ای واجد شرایط درخواست برای این جایزه نیستند.

سخن پایانی

تحصیل در کشوری دیگر شاید آرزوی خیلی از دانشجویان باشد. اینکه با استادان و متخصصان رشته خود در کشورهای دیگر دیدار کنید حتما لذت‌بخش خواهد بود. اما در این راه باید به موارد زیادی توجه کنید تا نتیجه دلخواه را بگیرید.

زبان انگلیسی خود را تقویت کنید چراکه برای تمام بورسیه‌ها مهم‌ترین معیار تسلط شما بر زبان است. قطعا با وجود بورسیه‌ها و جوایز مختلف تحصیلی در این راه برای شما سوالاتی به وجود می‌آید. بهتر است برای پیشگیری از هر مشکل با یک موسسه مهاجرتی قانونی مشاوره داشته باشید تا خیالتان از خطرات احتمالی راحت باشد.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 3 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید