لوگو صبا ویزا
دانشگاه فدرال کازان

دانشگاه فدرال کازان روسیه

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ پذیرش دانشگاه فدرال کازان و جزئیات ثبت نام در دانشگاه‌های کانادا به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه

دانشگاه فدرال کازان (منطقه ولگا) (روسی: Казанский (Приволжский) федеральный университет، تاتاری: Казан (Идел буе) федераль университеты) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در کازان، روسیه واقع شده است.

اخترشناس نیکلای ایوانوویچ لوباچفسکی که در سال 1804 به عنوان دانشگاه امپراتوری کازان تأسیس شد، از سال 1837 تا 1876 به عنوان رئیس آنجا خدمت کرد. در سال 1929، این دانشگاه به افتخار دانشجوی خود ولادیمیر ایلیچ اولیانوف (لنین) تغییر نام داد. این دانشگاه به دلیل آثار الکساندر باتلروف، ولادیمیر مارکوفنیکوف، الکساندر آربوزوف و زادگاه تشدید اسپین الکترون کشف شده توسط اوگنی زاوویسکی، به عنوان زادگاه شیمی‌آلی شناخته می‌شود.

در سال 2011، دانشگاه کازان یک وضعیت فدرال دریافت کرد. این دانشگاه همچنین یکی از 18 دانشگاه روسی است که در ابتدا برای شرکت در پروژه 5-100، با هماهنگی دولت فدراسیون روسیه و با هدف بهبود رقابت بین‌المللی خود در بین مراکز تحقیقاتی و آموزشی پیشرو در جهان انتخاب شدند.

دانشگاه فدرال کازان

از ژوئیه 2021، دانشگاه شامل 19 واحد آموزشی ابتدایی بود که 2 مورد آن شعبه‌های منطقه ای بودند. بیش از 50000 دانشجو در بیش از 700 برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (شامل برنامه‌های دکترا و دو مدرک با دانشگاه‌های همکار) ثبت نام کردند. تعداد دانشجویان بین‌المللی حدود 10000 نفر از 109 کشور بود. حوزه‌های اولویت پژوهشی بر زیست‌پزشکی و داروسازی، استخراج نفت، پالایش نفت و پتروشیمی، ارتباطات و فناوری‌های هوافضا، مواد پیشرفته، و علوم اجتماعی و انسانی متمرکز شده‌اند.

در سال 2022، دانشگاه در رتبه 801-1000 در جهان توسط Times Higher Education، رتبه 824 در بهترین دانشگاه‌های جهانی توسط US News & World Report، رتبه 1064 توسط مرکز رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی قرار گرفت.

ما در این مقاله قرار است جزئیات زیادی راجع به نحوه ثبت نام در دانشگاه فدرال کازان در اختیارتان قرار دهیم. همچنین علاوه بر این مقاله، سازمان مهاجرتی صبا ویزا با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تحصیل در دانشگاه فدرال کازان و تحصیل در روسیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی صبا ویزا در ارتباط باشید.

فهرست عناوین

رنکینگ دانشگاه کازان

در سال 2022، دانشگاه در رتبه 801-1000 در جهان توسط Times Higher Education، رتبه 824 در بهترین دانشگاه‌های جهانی توسط US News & World Report، رتبه 1064 توسط مرکز رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی قرار گرفت.

پس از به دست آوردن وضعیت یک دانشگاه فدرال، KFU خود را موظف کرد تا در مسابقه رتبه بندی جهانی پیشرفت کند. این همچنین معیار اولیه برای شرکت کنندگان پروژه 5-100 است، یک ابتکار ملی برای تقویت رقابت پذیری دانشگاه‌های برتر روسیه، که دانشگاه کازان در سال 2013 به آن پیوست.

این دانشگاه از سال 2012 توسط رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS رتبه بندی شده است و به طور پیوسته از 601+ به 370 رتبه صعود کرده است. همچنین دارای 5+ ستاره در رتبه بندی ستاره‌های QS، تنها دانشگاه روسیه است که تا نوامبر 2020 چنین رتبه بندی شده است.

KFU اولین بار در سال 2018 در رتبه بندی آکادمیک دانشگاه‌های جهان ظاهر شد و در آن سال و در سال 2019 رتبه 801 تا 900 را کسب کرد.

این دانشگاه در چندین حوزه موضوعی در رتبه بندی موضوعی QS و رتبه بندی موضوعی Times Higher Education حضور دارد. برجسته ترین دستاورد، رتبه 90 در رتبه بندی موضوعی THE برای آموزش در سال 2020 بود.

دانشگاه فدرال کازان

پردیس دانشگاه فدرال کازان

پردیس اصلی دانشگاه فدرال کازان در مرکز شهر کازان، 10 دقیقه با پای پیاده از کرملین کازان واقع شده است. قدیمی‌ترین بخش ساختمان اصلی امروزی شامل سه درگاه کلاسیک به همراه نمای سفید رنگ ساخت اولیه 1822 است. دانشگاه کازان حیاط ساختمان اصلی اکنون شامل دفاتر اداری مرکزی، تئاتر تشریحی، کتابخانه، آزمایشگاه‌های شیمی‌ و فیزیک و رصدخانه است.

ساختمان دانشکده شیمی ‌(از سال 2003: موسسه شیمی‌الکساندر باتلروف) در سال 1953 با حمایت دانشجویان ساخته شد. ساختمان اصلی به سبک نئوکلاسیک شوروی ساخته شده است. در دهه 1960-1970، دو ساختمان بلندمرتبه دانشگاهی در شمال و غرب ساختمان اصلی ساخته شد. جدیدترین اضافه شده در سال 2015 بود که یک ساختمان آزمایشگاهی 7 طبقه به محوطه دانشگاه اضافه شد.

با فرمان رئیس جمهور بوریس یلتسین در سال 1996، مجموعه معماری دانشگاه کازان به ثبت میراث فرهنگی ملی روسیه اضافه شد. در طی تدارکات دویستمین سالگرد KFU، بال شرقی به ساختمان اصلی اضافه شد و امروز به همراه مدیریت دانشگاه، موزه تاریخ دانشگاه کازان، آزمایشگاه یوگنی زاوویسکی، موزه گیاه شناسی، موزه جانورشناسی ادوارد اوورسمن و دو. واحدهای دانشگاهی – انستیتوی پزشکی بنیادی و زیست شناسی به همراه دانشکده حقوق در آنجا مستقر هستند.

پردیس خوابگاه KFU در دهکده یونیورسیاد واقع شده است که برای پذیرایی از شرکت کنندگان یونیورسیاد جهانی تابستانی XXVII 2013 ساخته شده است. این یک منطقه کوچک مسکونی برای حدود 12000 نفر است.

دانشکده‌های دانشگاه فدرال کازان

پردیس اصلی دانشگاه فدرال کازان در کازان واقع شده و به 15 موسسه، 1 دانشکده و 1 مدرسه عالی تقسیم شده است. این دانشگاه همچنین دارای دو شعبه در Naberezhnye Chelny و Yelabuga است که هر دو رشته‌های مختلف را ارائه می‌دهند. یک نهاد جداگانه، دانشکده عالی مدیریت دولتی، نیز بخشی از دانشگاه است، اما دوره‌های آموزشی در سطح عالی ارائه نمی‌دهد، زیرا تنها هدف آن ارائه آموزش حرفه ای به کارمندان دولتی است. این دانشگاه اکثر برنامه‌های خود را به زبان روسی ارائه می‌دهد. دانشجویان آینده ممکن است بسته به برنامه انتخابی خود، برای یادگیری روسی یا انگلیسی در مدرسه مقدماتی KFU ثبت نام کنند. برنامه‌های انگلیسی در چندین تخصص ارائه می‌شود، از جمله یک دوره کامل MBBS.

فیزیک، ریاضیات و فناوری اطلاعات

  • موسسه فیزیک
  • N.I. موسسه ریاضیات و مکانیک لوباچفسکی
  • موسسه ریاضیات محاسباتی و فناوری اطلاعات
  • موسسه فناوری اطلاعات و سیستم‌های هوشمند
  • موسسه مهندسی

علوم طبیعی

  • موسسه زمین شناسی و فناوری‌های نفت
  • موسسه طب بنیادی و زیست شناسی
  • موسسه علوم محیطی
  • موسسه شیمی‌الکساندر باتلروف

علوم انسانی

  • موسسه فیلولوژی و ارتباطات بین فرهنگی
  • موسسه علوم اجتماعی و فلسفی و ارتباطات جمعی
  • موسسه روابط بین الملل
  • موسسه روانشناسی و آموزش
  • دانشکده حقوق
  • موسسه طراحی و هنرهای فضایی

اقتصاد و مدیریت دولتی

  • موسسه مدیریت، اقتصاد و دارایی
  • مدرسه عالی کسب و کار

همچنین چندین واحد دانشگاهی مستقل وجود دارد که مدرک تحصیلی عالی اعطا نمی‌کنند، مانند گروه تربیت بدنی و ورزش، دانشکده آموزش عالی و بازآموزی کارکنان، دانشکده عالی مدیریت دولتی و برخی دیگر.

کتابخانه دانشگاه فدرال کازان

مجموعه‌های کتاب‌شناختی کتابخانه علمی‌نیکولای لوباچفسکی دانشگاه کازان، شامل 15000 نسخه خطی و 3000 کتاب کمیاب. این کتاب که در سال 1809 افتتاح شد، ابتدا حاوی کتاب‌های کنت جی. پوتمکین بود که در سال 1799 به کازان آورده شد. متعاقباً، مجموعه‌های صومعه سولووتسکی به کتابخانه اضافه شدند.

این کتاب‌های اصلی در انبار ویژه کتابخانه باقی می‌ماند. در این مجموعه ویژه، دست نوشته‌های عربی فیلسوفان و دانشمندان ایرانی منصور الحلاج و ابن سینا (قرن یازدهم)، نسخه خطی پنج کتاب، و «کتاب پادشاهی» فرانسیسکو اسکورین (1518) وجود دارد. این کتابخانه اولین نسخه‌های کتاب‌های قرن 18 پوشکین، گریبایدوف، گوگول و توقای را دارد. ساختمان اولیه کتابخانه بین سالهای 1825 و 1833 توسط رئیس N. Lobachevsky که در همان زمان کتابدار ارشد دانشگاه بود، ساخته شد.

روند پذیرش از دانشگاه فدرال کازان

روند پذیرش برای سال تحصیلی 2022-2023 از اول مارس 2022 آغاز می‌شود و تا 20 اوت 2022 ادامه خواهد داشت.

درخواست برای برنامه‌های مدرک از طریق سیستم آنلاین مطالعه در KFU (Budu studentom) پذیرفته می‌شود.

پذیرش آنلاین دانشگاه فدرال کازان

مدارک زیر باید هنگام پر کردن فرم درخواست آنلاین بارگذاری شود:

  1. اسکن پاسپورت شما.
  2. اسکن ترجمه محضری پاسپورت.
  3. اسکن گواهی تحصیلی (قابل ارائه پس از امتحانات ورودی)؛
  4. اسکن ترجمه محضری گواهی تحصیلی (قابل ارائه بعد از کنکور).
  5. سند شناخت تحصیلی
  6. عکس (سایز: 3/4).

رشته‌های تحصیلی دانشگاه فدرال کازان

مدرک لیسانس حداقل به چهار سال تحصیل تمام وقت در سطح دانشگاه نیاز دارد. محدوده این رشته‌های تحصیلی 240 واحد است. رشته‌های تحصیلی از یک برنامه درسی خاص با بار تحصیلی حدود 26-30 ساعت در هفته پیروی می‌کنند. محتوای دوره مطابق با استاندارد آموزشی دولتی تعیین شده است.

رشته‌های تحصیلی عبارتند از:

  1. دوره‌های حرفه ای و تخصصی در علوم، علوم انسانی یا رشته‌های اجتماعی-اقتصادی.
  2. آموزش حرفه ای;
  3. تکمیل مقاله یا پروژه تحقیقاتی نهایی.
  4. قبولی در امتحانات نهایی دولتی.

مدت تحصیل: 4-5 سال تمام وقت

تقویم تحصیلی: تقویم تحصیلی ترم

تاریخ شروع برنامه: اوت

بررسی رشته‌های تحصیلی

از شما می‌خواهیم که از قبل با تعداد مکان‌های هر تخصص آشنا شوید. در صورتی که تعداد متقاضیانی که حداقل نمره قبولی کل برای پذیرش در یک رشته تخصصی خاص را کسب کرده اند از تعداد سهمیه‌های این رشته بیشتر باشد، انتخاب بعدی بر اساس امتیاز کل امتیازات متقاضیان برای قبولی در رشته تخصصی انجام می‌شود. آزمون ورودی این رشته تخصصی در صورت پر شدن کامل محل‌های سهمیه یک رشته تخصصی، دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که پذیرش در این رشته تخصصی را ببندد.

هزینه‌های تحصیل در دانشگاه فدرال کازان

هزینه تحصیل

قیمت‌ها برای سال تحصیلی 2022-23 در ژوئن 2022 به روز می‌شود.

امتحان ورودی دانشگاه فدرال کازان

برای پذیرش در دوره‌های کارشناسی، متقاضیان باید امتحانات ورودی را پشت سر بگذارند. اطلاعات آزمون‌های مورد نیاز در فایل مقابل نام برنامه درج شده است.

تمامی ‌متقاضیان فقط یک بار می‌توانند در آزمون ورودی شرکت کنند. برای قبولی در امتحانات آنلاین، به یک اتصال اینترنتی پایدار، وب کم و میکروفون نیاز دارید. ممتحن هویت دانش آموز را بررسی می‌کند و رفتار دانشجو را در طول امتحانات آنلاین کنترل می‌کند تا از تلاش برای تقلب جلوگیری کند.

پرداخت شهریه

در صورت قبولی در آزمون‌های ورودی، افسران پذیرش ظرف 10 روز پس از انتشار نتایج، قرارداد را برای شما ارسال می‌کنند.

شما باید هزینه اولین دوره تحصیلی را ظرف 7 روز تقویمی ‌پس از دریافت قرارداد بپردازید. شما باید مبلغ کل شهریه سال اول تحصیل خود را قبل از ثبت نام در دانشگاه پرداخت کنید. مجموع مبلغ در بند 3 قرارداد تحصیلی شما قید شده است. شما می‌توانید با ارائه پاسپورت و قرارداد مطالعاتی خود در هر بانکی پرداخت کنید (تمام جزئیات بانکی در قرارداد ذکر شده است). هنگام پرداخت هزینه آموزش، باید هدف از پرداخت را مشخص کنید: نام کامل متقاضی، شماره قرارداد و تخصص آموزشی متقاضی. اسکن قرارداد امضا شده باید به حساب شخصی در سیستم مطالعه در KFU (Budu studentom) در بخش «انعقاد آنلاین قراردادها» پیوست شود. در صورت تخطی از قوانین پذیرش در KFU، دانشگاه این حق را دارد که به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند. دعوتنامه برای ویزای دانشجویی تنها پس از پرداخت پیش پرداخت شهریه توسط دانشجو (پیش پرداخت کامل برای 1 سال تحصیلی) آماده می‌شود.

اخذ پذیرش در مقطع دکترا

توجه! مطالعات دکترا فقط به زبان روسی انجام می‌شود.

اگر زبان روسی نمی‌دانید، لطفاً در مدرسه مقدماتی ثبت نام کنید.

روند درخواست:

  1. رشته‌ی تحصیلی را انتخاب کنید.
  2. مدارک را ارسال کنید.

تاریخ درخواست:

موج اول: از 20 ژوئن تا 8 ژوئیه 2022;

موج دوم: از 20 ژوئن تا 29 ژوئیه 2022.

مدارک مورد نیاز:

  • فرم درخواست؛
  • کپی پاسپورت و ترجمه محضری پاسپورت به روسی. لطفاً توجه داشته باشید که پاسپورت شما باید حداقل 18 ماه دیگر پس از تاریخ ورود به خاک روسیه معتبر باشد.
  • یک سند آموزشی قبلی با رونوشت، به طور مناسب قانونی، و با ترجمه محضری به روسی.
  • گواهی گذراندن مراحل شناخت
  • عکس (سایز: 3/4).
  1. قبولی در امتحانات ورودی.

تاریخ امتحانات ورودی:

موج اول: از 11 جولای تا 22 جولای 2022;

موج دوم: از 8 آگوست تا 26 اوت 2022.

متقاضیان در آزمون‌های ورودی زیر موفق می‌شوند:

– یک رشته خاص مربوط به گرایش (نمایه) برنامه تحصیلات تکمیلی؛

– زبان خارجی؛

– فلسفه

در صورت قبولی در آزمون‌های ورودی آنلاین نام شما در سایت ما منتشر خواهد شد. پس از آن، باید یک درخواست برای رضایت برای ثبت نام ارسال کنید. درخواست باید به آدرس ایمیل زیر postgraduate@kpfu.ru ارسال شود

پس از دریافت رضایت نامه، افسران پذیرش، قرارداد را برای شما ارسال خواهند کرد. شما باید مبلغ کل شهریه سال اول تحصیل خود را قبل از ثبت نام در دانشگاه پرداخت کنید. هنگام پرداخت هزینه آموزش، باید هدف از پرداخت را مشخص کنید: نام کامل متقاضی، شماره قرارداد و تخصص آموزشی متقاضی. در صورت تخطی از قوانین پذیرش در KFU، دانشگاه این حق را دارد که به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند. دعوتنامه برای ویزای دانشجویی تنها پس از پرداخت پیش پرداخت شهریه توسط دانشجو (پیش پرداخت کامل برای 1 سال تحصیلی) آماده می‌شود.

شروع تحصیل در دانشگاه فدرال کازان

ما دوره‌های آنلاین را برای کسانی که به دلیل بسته بودن مرزها قادر به حضور نیستند پیشنهاد می‌کنیم. اگر کشورها مرزها را باز کنند و اقدامات محدودکننده را حذف کنند، تا آغاز فرآیند آموزشی شما دعوت خواهید شد. دعوتنامه برای ویزای دانشجویی تنها پس از پرداخت پیش پرداخت شهریه توسط دانشجو (پیش پرداخت کامل برای 1 سال تحصیلی) آماده می‌شود.

اطلاعات برای دانشجویان سال اول

دانشگاه فدرال کازان فضای تخت خوابگاه‌ها را مطابق با مقررات برای ارائه محل اقامت در خوابگاه‌های KFU برای دانشجویان غیر بومی ‌به شرط در دسترس بودن فراهم می‌کند.

لطفا توجه داشته باشید که متقاضیان دوره اول کارشناسی/تخصصی/کارشناسی ارشد که برای دوره تحصیل نیاز به اسکان اقامت در خوابگاه‌های KFU دارند، باید یک فیلد خاص را در قسمت خوابگاه مشخص کرده و درخواست اقامت در خوابگاه‌های KFU را ارائه دهند. در حساب شخصی در شبکه اجتماعی و آموزشی Budu studentom! . چنین درخواستی باید تا ساعت 23:59 20 اوت 2022 (به وقت مسکو) ارسال شود.

در صورت داشتن سؤال اضافی در مورد محل اقامت، می‌توانید با معاون امور اجتماعی و آموزشی مؤسسه/دانشکده خود و همچنین دفتر اسکان و کارهای فوق برنامه در خوابگاه‌های اداره سیاست جوانان تماس بگیرید. otdelzaselenia@gmail.com

اقامت دانشجویان دانشگاه فدرال کازان

در طول تحصیل در KFU، دانشجویان بین‌المللی در خوابگاه‌های پردیس دانشجویی، در ساختمان‌های مسکونی دهکده یونیورسیاد، در آپارتمان‌ها (اجاره ای یا اقامتی با اقوام) و در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند.

دانشگاه فدرال کازان فضای تخت خوابگاه‌ها را مطابق با مقررات برای ارائه محل اقامت در خوابگاه‌های KFU برای دانشجویان غیر بومی ‌به شرط در دسترس بودن فراهم می‌کند.

لطفا به چند جنبه مهم زندگی در خوابگاه‌های KFU توجه کنید:

  1. متقاضیان بین‌المللی که برای برنامه‌های سال اول کارشناسی/تخصصی/کارشناسی ارشد درخواست می‌کنند و نیاز به اسکان زندگی در خوابگاه‌های KFU دارند، باید فیلد خاصی را در قسمت خوابگاه حساب شخصی در شبکه اجتماعی و آموزشی Budu studentom مشخص کنند و درخواستی برای اقامت در خوابگاه‌های KFU برای مدت زمان ارائه دهید. چنین درخواستی باید تا ساعت 23:59 20 اوت 2022 (به وقت مسکو) ارسال شود.
  2. لیست انتظار برای اسکان در خوابگاه‌های KFU توسط کمیسیون‌های مسکن زیرمجموعه‌های اصلی ساختاری تشکیل می‌شود و این لیست‌ها بر اساس رده‌های دانشجویان مشخص شده در آیین نامه تنظیم می‌شود. برای تایید تعلق شما به این دسته‌ها، باید مدارک لازم را طبق مقررات در قالب الکترونیکی (pdf) در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی و آموزشی «Budu Studentom» پیوست کنید. چنین درخواستی باید تا ساعت 23:59 20 اوت 2022 (به وقت مسکو) ارسال شود.
  3. لطفاً توجه داشته باشید که اگر ظرف 14 روز تقویمی ‌از تاریخ دریافت اطلاعیه‌ای مبنی بر اعطای یک تخت خواب در خوابگاه KFU، قراردادی برای اجاره مسکن در یک خوابگاه منعقد نکرده و کتباً اطلاع نداده‌اید (لطفاً موارد زیر را پر کنید. درخواست به زبان روسی) کارمند مربوطه KFU به دلایل معتبر برای عدم انعقاد قرارداد برای اسکان، ممکن است از تخت خواب در خوابگاه محروم شوید.

مسائل مربوط به ورود و اقامت در خوابگاه‌های KFU:

  • دانشجویان مدرسه مقدماتی KFU می‌توانند با خدمات انطباق بخش روابط خارجی KFU تماس بگیرند oiskpfu@gmail.com
  • دانشجویان سال اول کارشناسی/دکترا/کارشناسی ارشد می‌توانند با موسسات/دانشکده تماس بگیرند.
  • دانشجویان سال دوم تا پنجم می‌توانند با موسسات/دانشکده تماس بگیرند
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند با مرکز آموزش پیشرفته اداره آموزش تماس بگیرند aspirant.otdel@kpfu.ru
  • دستیاران پزشکی می‌توانند با موسسه پزشکی بنیادی و زیست شناسی KFU تماس بگیرند

هنگام ورود به خوابگاه، باید مدارک پزشکی زیر را داشته باشید:

  1. پاسپورت (اصل + 2 کپی از صفحات 2 تا 3، 5)
  2. بیمه نامه درمانی (بیمه سلامت داوطلبانه) معتبر برای کل مدت اقامت در روسیه (اصل و یک کپی در صورت وجود)، بیمه درمانی اجباری (OMS- اگر مجوز اقامت موقت یا دائم دارید)
  3. کارت مهاجرت (اصل + 1 کپی)
  4. آزمایش خون برای RW (از کلینیک در محل سکونت، اعتبار به مدت 14 روز)
  5. نتیجه بررسی فلوروگرافی انجام شده در سال اخیر (دو نسخه)
  6. گواهی متخصص پوست (از کلینیک محل سکونت با اعتبار سه روز)
  7. نتیجه گیری از پزشک برای استقرار در خوابگاه (که باید در زمان ورود به خوابگاه انجام شود)
  8. گواهی حضور در آموزش ایمنی (داده شده در پذیرش در خوابگاه)
  9. برگه ثبت نام دانشجویان خارجی (در هنگام ورود به خوابگاه داده می‌شود)
  10. چک لیست خروج (برای فارغ التحصیلان مدرسه مقدماتی KFU)
  11. گواهی حضور در جلسه توجیهی اطلاعات مهاجرت (داده شده در پذیرش در خوابگاه)
  12. عکس 3*4 سانتی متر – 3 عدد

شما همچنین می‌توانید پس از ورود به کازان تحت معاینه پزشکی برای قرار گرفتن در خوابگاه قرار بگیرید

(پلی کلینیک شهر شماره 21 ویژه دانشجویان)

بورسیه تحصیلی دانشگاه فدرال کازان

اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت حق دارند مدرک تحصیلی عالی را با هزینه بودجه فدرال فدراسیون روسیه مطابق با قطعنامه شماره 2150 دولت فدراسیون روسیه مورخ 18 دسامبر 2020 دریافت کنند. دولت روسیه سالانه 18000 بورسیه تحصیلی برای اتباع خارجی اختصاص می‌دهد. پروژه بورس تحصیلی روسیه شانس شما برای پذیرش زودهنگام در برنامه کارشناسی ارشد بدون شهریه در یکی از دانشگاه‌های پیشرو روسیه است.

سخن پایانی

ما در این مقاله نحوه‌ی پذیرش در دانشگاه کازان، پردیس‌ها، خوابگاه‌ها و شرایط ثبت نام در آن را معرفی کردیم. همچنین از بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه فدرال کازان صحبت کردیم. این دانشگاه با وجود قرار داشتن در کشوری در نزدیکی ما، و با ارائه‌ی امکانات رفاهی و آموزشی بالا، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با تحصیل در دانشگاه فدرال کازان یا تحصیل در روسیه به دست بیاورید،‌ حتما با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و سوالاتتان را با تیم متخصص و حرفه‌ای ما مطرح کنید. ما قدم به قدم از درخواست پذیرش تا اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی روسیه در کنار شما خواهیم بود.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید