لوگو صبا ویزا
شغل های پر درآمد آمریکا

شغل های پر درآمد آمریکا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه شغل های پر درآمد آمریکا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

چطور می‌توانیم در کشور آمریکا پولدار شویم؟ آمریکا، به‌عنوان کشوری شناخته می‌شود که فرصت‌های بی‌نظیری را برای کسب‌ درآمد فراهم کرده است. در این کشور، رسیدن به رویای درآمدهای چند صد هزار دلاری چندان سخت نیست و شما فقط باید با شغل های پر درآمد آمریکا آشنا شوید. این شغل‌ها، پردرآمدترین مشاغلی هستند که در کشور آمریکا وجود دارند و با داشتن تخصص لازم، حتی می‌توانید درآمدهای بالای 100 هزار دلار در سال را نیز تجربه کنید. برای رسیدن به این مشاغل، به چه تخصص‌ها و مهارت‌هایی نیاز داریم؟ چه سطحی از مهارت‌ها موردنیاز است؟ میزان درآمد ما در هریک از این مشاغل چقدر خواهد بود؟ این‌ها سوالاتی هستند که در ادامه به آنها پاسخ می‌دهیم.

پزشکی، پردرآمدترین شغل در کشور آمریکا

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت کاری به کشور آمریکا را دارید و به دنبال آشنایی با شغل های پر درآمد آمریکا هستید، قطعا باید گزینه پزشکی را در لیست بهترین مشاغل این کشور قرار دهید. سیستم بهداشت و درمان کشور آمریکا، یک سیستم کاملا حرفه‌ای است و همین موضوع نیز باعث شده تا هم تقاضای زیادی برای جذب پزشک در کشور آمریکا وجود داشته باشد و هم پزشکان در این کشور بالاترین میزان درآمد را داشته باشند. البته این تنها‌ رشته پزشکی نیست که یک رشته درآمد در این کشور است و شما می‌توانید در مشاغل پیراپزشکی مانند پرستاری، دستیار پزشک و متخصص جراحی نیز در این کشور مشغول به کار شوید.

به‌عنوان یک پزشک در کشور آمریکا، می‌توانید میانگین درآمد 130 تا 180 هزار دلار در سال را داشته باشید. از طرف دیگر، اگر قصد دارید به‌عنوان یک دستیار پزشک یا پرستار در کشور آمریکا مشغول به کار شوید نیز میانگین درآمد شما حداقل 120 هزار دلار در سال خواهد بود. از طرف دیگر، جراحان قلب و عروق در کشور آمریکا، می‌توانند حتی درآمدی بالغ بر 500 هزار دلار در سال داشته باشند که همین موضوع، نشان‌دهنده اهمیت موقعیت شغلی پزشکی در کشور آمریکا است.

پزشکی در آمریکا

مدیریت کسب و کار

در حال حاضر، کسب‌وکارهای جدید زیادی در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بسیاری از کسب‌وکارهای قدیمی نیز به قدرت در حال توسعه خود هستند. در این فرایند، نقش مدیریت این کسب‌وکارها از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. همین موضوع نیز باعث شده تا مالکان این کسب‌وکارها به دنبال افرادی در حوزه تخصصی مدیریت کسب و کار باشند. این شغل که با نام MBA نیز شناخته می‌شود، یکی از شغل های پر درآمد آمریکا شناخته می‌شود که از زیرشاخه‌های مختلفی تشکیل شده است. از جمله این زیرشاخه‌ها می‌توان به مدیران مالی و مدیر عامل شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اشاره کرد.

شما به‌عنوان یک متخصص در زمینه مدیریت کسب‌وکار می‌توانید میانگین درآمد 150 هزار دلار در سال را داشته باشید که نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر در این کشور میانگین درآمد بالایی به شمار می‌آید. از طرف دیگر، فراموش نکنید که هرچه میزان تجربه و تخصص شما در این زمینه بیشتر باشد، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مهندس نرم‌افزار یک شغل پردرآمد در کشور آمریکا

اگر قصد دریافت جاب آفر آمریکا از شرکت‌های کشور آمریکا را دارید، باید بدانید که داشتن تخصص در زمینه مهندسی نرم‌افزار و برنامه‌نویسی می‌تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا زندگی مرفهی را در کشور آمریکا داشته باشید. مهندسی نرم‌افزار یکی از موقعیت‌های شغلی است که تقریبا در تمامی شرکت‌های کشور آمریکا موردنیاز است، چراکه امروزه اکثر کسب‌وکارها به دنبال این هستند که خدمات خود را در بستر دیجیتال به مشتریانی که دارند ارائه دهند.

یک مهندس نرم‌افزار با میانگین درآمد 120 تا 140 هزار دلار در این کشور، می‌تواند زندگی خوبی را داشته باشد. از طرف دیگر، انعطاف‌پذیری این شغل در کشور آمریکا نیز بسیار بالاست و شما در کنار کار تمام وقتی که دارید، می‌توانید به‌صورت پروژه‌ای نیز با دیگر کسب‌وکارها و شرکت‌ها همکاری داشته و به این ترتیب، میزان درآمد خود را افزایش دهید.

مهندس نرم افزار در آمریکا

متخصص علم داده و هوش تجاری

از دیگر مشاغل پردرآمدی که در کشور آمریکا وجود دارد و می‌توانید آن را برای مهاجرت به آمریکا انتخاب کنید، می‌توان به متخصص علم داده و هوش تجاری اشاره کرد. در دنیای امروز، کسب‌وکارها برای این‌که بتوانند تصمیمات تجاری بهتری بگیرند، نیازمند این هستند که داده‌های خود را تحلیل کرده و از روی آنها، نتیجه‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های تجاری داشته باشند. یک متخصص علم داده یا هوش تجاری، می‌تواند در این زمینه به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف کمک کند.

میانگین درآمد یک متخصص علم داده تقریبا 150 هزار دلار در سال بوده و میانگین درآمد یک متخصص هوش تجاری نیز تقریبا 120 هزار دلار در سال است که جز پردرآمدترین مشاغل این کشور به شمار می‌آید. برای این‌که بتوانید به یک متخصص علم داده تبدیل شوید، باید دانش کافی در زمینه برنامه‌نویسی، ریاضیات پیشرفته، آمار و احتمالات و همین‌طور کارکردن با داده‌های حجیم باشید.

وکالت، از مشاغل پردرآمد در کشور آمریکا

وقتی که صحبت از شغل های پر درآمد آمریکا می‌شود، یکی از نکات کلیدی و بسیار مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که مشاغل حوزه علوم انسانی نیز محبوبیت زیادی در میان این مشاغل دارند. برای مثال، وکالت، یکی از آن مشاغلی است که می‌تواند بالاترین میزان درآمد را برای شما به همراه داشته باشد. یک وکیل در کشور آمریکا، می‌تواند حداقل درآمد 130 هزار دلار در سال را داشته باشد که میانگین درآمد بسیار بالایی خواهد بود.

شما به‌عنوان یک وکیل، می‌توانید در موقعیت‌های شغلی مختلفی مشاوره داده یا این‌که وکالت پرونده‌های حقوقی را دریافت کنید. از جمله این حوزه‌ها، می‌توان به حقوق مالی، حقوق تجاری و حقوق خانواده اشاره کرد که جز پردرآمدترین حوزه‌های وکالت در کشور آمریکا به شمار می‌آیند.

وکالت در آمریکا

خلبانی و مهندس پرواز

برای اخذ ویزای کار آمریکا شما می‌توانید موقعیت‌های شغلی مختلفی را انتخاب کنید، ولی بدون شک خلبانی و مهندسی پرواز، از جمله پردرآمدترین مشاغل در این کشور هستند. سیستم و خطوط هوایی کشور آمریکا، جز نقاط قوت این کشور به شمار می‌آیند که دولت این کشور روز به روز در حال توسعه و گسترش این سیستم است. همین موضوع نیز باعث شده تا نیاز به خلبانان و مهندسان پرواز حرفه‌ای و کاربلد به میزان زیادی در این کشور افزایش پیدا کند. یک خلبان در حال حاضر در کشور آمریکا می‌تواند میانگین درآمدی بالاتر از 100 هزار دلار در سال داشته باشد.

از طرف دیگر مهندسان پرواز در کشور آمریکا نیز می‌توانند میانگین درآمد 120 هزار دلار در سال را داشته باشند. معمولا مشاغلی که در این حوزه در کشور آمریکا وجود دارند مشاغل دولتی بوده و به همین علت نیز امنیت شغلی شما در این زمینه‌ها  بسیار بالا خواهد بود.

مشاغل فنی در کشور آمریکا

برای این‌که بتوانیم لیست شغل های پر درآمد آمریکا را تکمیل کنیم، حتما باید از مشاغل فنی نیز در این کشور صحبت کنیم. مشاغل فنی، مشاغلی هستند که نیازمند تخصص بالایی هستند. برای مثال، لوله‌کش و نجار از جمله مهم‌ترین این مشاغل به شمار می‌آیند. برای این‌که بتوانید در این مشاغل کار کنید و درآمد خوبی نیز در کشور آمریکا داشته باشید، نیازمند این هستید که در ابتدا، یک مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کنید. علاوه بر این، داشتن سابقه کاری مناسب در این حوزه‌ها نیز می‌تواند شانس شما را برای دریافت دعوت‌نامه در این کشور افزایش دهد.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره مشاغل فنی در کشور آمریکا بدانید، این است که در این کشور، مشاغل فنی حداقل درآمد 70 هزار دلار در سال را دارند. شما در این مشاغل، هم می‌توانید با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف همکاری کنید و هم این امکان برایتان وجود دارد که بتوانید به‌صورت مستقل مشغول به کار شوید. همین موضوع نیز انعطاف‌پذیری شغلی شما در کشور آمریکا را چندبرابر خواهد کرد.

مشاغل فنی در آمریکا

مشاغل حوزه مهندسی

برای این‌که بتوانید ویزای آمریکا را به منظور کارکردن در این کشور دریافت کنید، نیازمند این خواهید بود که با مشاغل مهندسی در این کشور نیز آشنا شوید. همانطور که اشاره کردیم، کشور آمریکا یکی از صنعتی‌ترین کشورهای دنیاست که امروزه کسب‌وکارها و برندهای تولیدی زیادی در این کشور مشغول به کار هستند. همین موضوع نیز باعث شده تا نیاز به متخصصان حوزه مهندسی در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مکاترونیک و الکترونیک در این کشور به میزان زیادی در سال‌های اخیر افزایش پیدا کند.

مزیت مهمی که مشاغل مهندسی در این کشور دارند، این است که شما خیلی راحت می‌توانید از طریق آنها ویزای کاری خود را دریافت کنید. از طرف دیگر، این مشاغل جز پردرآمدترین شغل‌ها در کشور آمریکا نیز به شمار می‌آیند که میانگین درآمد آنها تقریبا از سالیانه 100 هزار دلار شروع شده و هرچه تخصص شما بیشتر باشد، به همان میزان می‌توانید درآمد بالاتری نیز داشته باشید.

روانشناسی یک شغل پردرآمد در کشور آمریکا

در کشور آمریکا، علاوه بر داشتن شرایط جسمی سالم، وضعیت روحی افراد نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین علت در این کشور، اکثر افراد به دنبال پیداکردن یک روانشناس حرفه‌ای و کاربلد هستند تا بتوانند مشکلات خود را با آنها در میان گذاشته و راهکارهای مناسبی را نیز دریافت کنند. همین موضوع نیز باعث شده تا روانشناسی یکی از شغل های پر درآمد آمریکا به شمار بیاید. یک روانشناس با سابقه متوسط می‌تواند حداقل درآمد 120 هزار دلار در سال را در این کشور داشته باشد که میانگین درآمد بسیار بالایی به شمار می‌آید.

یکی از نکات مهمی که درباره شغل روانشناسی در این کشور وجود دارد، این است که شما هم می‌توانید با مراکز درمانی همکاری داشته باشید و هم می‌توانید به‌صورت خصوصی در این کشور مشاوره دهید. علاوه بر این، امکان ارائه مشاوره آنلاین به مراجعین نیز وجود دارد. البته فراموش نکنید که برای فعالیت به‌عنوان یک روانشناس در کشور آمریکا، شما حتما باید مجوزهای لازم را از سازمان بهداشت این کشور دریافت کرده باشید که برای این کار نیز نیاز دارید در برخی از آزمون‌های خاص شرکت کرده و امتیاز لازم را دریافت کنید.

روانشناسی در آمریکا

سخن پایانی

شغل های پر درآمد آمریکا به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که مشاغل حوزه علوم انسانی مانند وکالت، مدیریت کسب‌وکار و روانشناسی جز بهترین آنها به شمار می‌آیند. علاوه بر این، شما می‌توانید مشاغلی که در زمینه‌های پزشکی و مهندسی هستند را نیز برای فعالیت خود در کشور آمریکا انتخاب کنید. برای این‌که بتوانید به بهترین شکل ممکن مسیر مهاجرت کاری به کشور آمریکا را طی کنید، نیازمند این خواهید بود که یک مشاوره جامع و کامل را دریافت کنید. موسسه مهاجرتی صباویزا، یکی از بهترین موسسات مهاجرتی است که امروزه این خدمات مشاوره را به‌صورت کاملا تخصصی و با مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

سوالات متداول

آیا مشاغل مهندسی مشاغل مناسبی برای مهاجرت به کشور آمریکا هستند؟

بله مشاغل مهندسی از جمله مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مکاترونیک و مکانیک و البته مهندسی الکترونیک، از جمله پردرآمدترین رشته‌ها و مشاغلی هستند که شما می‌توانید برای کار در کشور آمریکا انتخاب کنید و با انتخاب آنها می‌توانید میانگین درآمد حداقل 100 هزار دلار در این کشور را داشته باشید.

پردرآمدترین شغل در کشور آمریکا کدام شغل است؟

مشاغل پزشکی، دندانپزشکی و تخصص در زمینه قلب و عروق، از جمله پردرآمدترین مشاغلی هستند که در حال حاضر در کشور آمریکا وجود دارند و شما می‌توانید آنها را انتخاب کنید. برای مثال، باید بدانید که پزشک متخصص قلب و عروق، می‌تواند حداقل درآمد 170 هزار دلار در سال را در کشور آمریکا داشته باشد.

کدام مشاغل فنی جز پردرآمدترین مشاغل در کشور آمریکا به شمار می‌آیند؟

مشاغلی مانند نجاری، آهنگری و فعالیت‌های صنعتی، می‌توانند از جمله بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی و حرفه‌ای باشند که در کشور آمریکا وجود دارند.

پردرآمدترین مشاغل حوزه علوم انسانی در کشور آمریکا کدام شغل‌ها هستند؟

روانشناسی و وکالت، جز پردرآمدترین شغل‌هایی هستند که در کشور آمریکا و در زمینه علوم انسانی وجود دارند. میانگین درآمد شما در این مشاغل حداقل 90 هزار دلار در سال خواهد بود.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید