لوگو صبا ویزا

اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

  مشاوره رایگان

آلمان به عنوان یکی از برترین کشورهای اروپاییش شناخته می‌شود که یک مقصد مهاجرتی عالی برای ایرانیان به حساب می‌آید. از همین رو هر ساله افراد زیادی سعی می‌کنند که اقامت آلمان را برای خود دریافت کنند. اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان یک روش رایج است که در بسیاری از مواقع می‌توان از آن استفاده کرد. با این حال باید توجه داشته باشید که این روش جزئیات زیادی دارد. از همین رو در این مطلب از صباویزا قصد داریم تا این مورد را به صورت ویژه بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

مهاجرت به کشور آلمان دارای روش‌های مختلفی است که هریک از این روش‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. یکی از بهترین روش‌هایی که برای انجام این کار وجود دارد مهاجرت به آلمان از طریق تولد است. در این روش شما می‌توانید فرزند خود را در خاک کشور آلمان به دنیا آورده و به‌این‌ترتیب ویزا و اقامت او را دریافت کنید. برای این‌که بتوانید اقامت آلمان را از این طریق دریافت کنید باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که مهاجرت به آلمان هم از طریق اصل خاک و هم از طریق اصل خون امکان‌پذیر خواهد بود؛ ولی برای انجام چنین کاری شما حتما باید با شرایطی که برای این موضوع وجود دارد آشنا شده باشید و اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست آورده باشید.

مهاجرت به آلمان از طریق تولد

مزایای دریافت اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان

دریافت اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان، یکی از راه‌هایی است که می‌توان به‌عنوان یک گزینه جذاب بر روی آن حساب باز کرد. این روش برای آن‌هایی که به دنبال بدست آوردن اقامت موقت یا دائم در آلمان هستند می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. برخی از مزایای این روش اقامتی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

حق اقامت در آلمان: با دریافت اقامت از طریق تولد فرزند، شما می‌توانید به صورت مقیم در آلمان زندگی کنید و به سرعت وارد بازار کار و سایر فعالیت‌های اجتماعی شوید.

دسترسی به خدمات اجتماعی: با دریافت اقامت، شما به خدمات اجتماعی آلمان، شامل آموزش، بهداشت و درمان، و مزایای دیگر دسترسی خواهید داشت.

حمایت از حقوق فرزند: با تولد فرزند در آلمان، حقوق و مزایای فرزند شما بهبود می‌یابد و شما به عنوان والد، می‌توانید از مزایای و حمایت‌های آنها در آلمان بهره‌مند شوید.

پاسخگویی به نیازهای خانواده: با دریافت اقامت، شما می‌توانید به نیازهای خانواده خود پاسخ دهید و برای آنها محیطی امن و پایدار فراهم کنید.

به هر حال، مهم است که قبل از مهاجرت به آلمان، شما به شرایط و مقررات مربوطه دقیقا آگاه شوید و اطمینان حاصل کنید که این روش برای شما مناسب است.

شرایط لازم برای اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان

برای اینکه یک تبعه خارجی مانند فرد ایرانی از طریق تولد فرزند به طور قانونی در آلمان اقامت داشته باشد، باید شرایط لازم برای آن را فراهم کند. در مرحله اول شما باید مدارک مهاجرتی معتبر خود را آماده کنید. این موارد شامل یک پاسپورت معتبر و ویزای معتبر است که برای اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان ضروری خواهد بود. علاوه بر این شما باید دارای مجوز اقامت معتبر باشید که توسط اداره مهاجرت محلی صادر می‌شود. همچنین شخص متقاضی باید توانایی تأمین مخارج فرزند را داشته باشد. این بدان معناست که شما باید منابع مالی کافی برای تامین نیازهای فرزند را داشته باشید.

در غیر این صورت امکان استفاده از این شیوه اقامتی فراهم نخواهد بود. همچنین شما باید مسکن مناسبی را برای فرزند تهیه کنید. این بدان معناست که اتباع خارجی باید خانه مناسبی داشته باشند که استانداردهای بهداشت و ایمنی محلی را رعایت کند. در نهایت برای استفاده از این شرایط باید برای فرزند بیمه سلامت بگیرید. در این حالت دولت آلمان از پرداخت هزینه‌های درمانی فرزند هم اطمینان بیشتری حاصل می‌کند.

شرایط کلی برای مهاجرت به آلمان از طریق تولد

احتمالا یکی از اولین سوالاتی که ممکن است برای شما هم در این زمینه به وجود آمده باشد این است که شرایط کلی برای مهاجرت به آلمان از طریق تولد در این کشور چیست؟ پیش از صحبت درباره این شرایط شما باید با روش‌هایی که برای مهاجرت به کشور آلمان از طریق تولد وجود دارند آشنا شوید. به‌طورکلی دو روش برای این کار وجود دارد. روش اول مهاجرت از طریق اصل خاک و روش دوم نیز با استفاده از اصل خون است. اصل خاک بیانگر این است که اگر یک کودک در کشور آلمان به دنیا بیاید این اجازه به او داده می‌شود تا اقامت کشور آلمان را دریافت کند. البته این به شرطی است که کودک حتما در خاک کشور آلمان به دنیا آمده باشد.

اصل خون بیانگر این است که اگر یک کودک دارای والدینی باشد که والدین او اقامت کشور آلمان را داشته باشند اقامت این کشور به کودک نیز اعطا خواهد شد و می‌تواند در بزرگسالی در این کشور اقامت داشته باشد. یک نکته بسیار مهم این است که اگر تنها پدر کودک شهروند کشور آلمان باشد و با مادر او نیز ازدواج نکرده باشد؛ در این صورت باید تا قبل از سن 23 سالگی او مراحل به رسمیت شناختن پدر خود را طی کند تا برای اقامت در این کشور با مشکل و چالش خاصی مواجه نشود. اگر بخواهیم یک نکته کلیدی را دراین‌خصوص بیان کنیم می‌توان گفت که مهاجرت به آلمان از طریق تولد در این کشور کار چندان سخت و دشواری نیست و شما می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

شرایط کلی والدین برای مهاجرت کودک به آلمان از طریق ازدواج

برای مهاجرت به آلمان از طریق تولد چند نکته بسیار مهم وجود دارد و شما باید به شرایطی در خصوص والدین دقت و توجه داشته باشید. اولین نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که والدین کودک حتما باید اقامت دائم این کشور را داشته باشند تا بتوانند اقامت فرزند خود را نیز از این طریق دریافت کنند. البته درصورتی‌که یکی از والدین اقامت این کشور را داشته باشد نیز شانس بالایی برای دریافت اقامت کودک وجود خواهد داشت. نکته مهم دیگری که دراین‌خصوص وجود دارد این است که والدین کودک حتما باید دارای حداقل 8 سال اقامت قانونی در کشور آلمان باشند تا این اجازه به آنها داده شود که ویزا و اقامت فرزند خود را نیز دریافت کنند.

در خصوص این شرط باید دقت داشته باشید حتی اگر یکی از والدین یعنی یا پدر یا مادر نیز حداقل هشت سال اقامت کشور آلمان را داشته باشد باز هم این اجازه را خواهند داشت تا بتوانند روند دریافت اقامت را طی کنند. موارد متعددی ممکن است باعث شوند که والدین نتوانند ویزا و اقامت فرزند خود را دریافت کنند که در ادامه به طور مفصل درباره این موارد صحبت کرده و اطلاعات جذابی را دراین‌خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد.

افزایش شانس برای مهاجرت به آلمان از طریق تولد

اگر شما هم قصد دارید تا شانس خود را برای مهاجرت به آلمان از طریق تولد در این کشور افزایش دهید باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم در این زمینه دقت داشته باشید. اولین راهکار این است که شخص پیش از سن 23 سالگی حتما 8 سال اقامت در کشور آلمان داشته باشد و از این نظر محدودیتی برای او وجود نداشته باشد. شرط مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که حداقل 6 سال را در نظام آموزشی و مدرسه‌های کشور آلمان تحصیل کرده باشد. دقت داشته باشید که لزومی ندارد تمامی این شرایط در کنار یکدیگر باشند بلکه تنها یکی از آنها نیز می‌تواند به میزان زیادی شانس شما برای مهاجرت به این کشور را افزایش دهد.

زندگی در آلمان برای مدت‌زمان 8 سال و البته 6 سال تحصیل در مدارس این کشور تنها شروط برای مهاجرت به آلمان نیستند و درصورتی‌که شخص از یکی از مدارس آلمان نیز فارغ‌التحصیل شده باشد نیز می‌تواند ویزا و اقامت خود را در این کشور دریافت کند. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند روی این افزایش شانس اثرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد مسئله شرکت در دوره‌های آموزشی و تخصصی است که امروزه در کشور آلمان برگزار می‌شوند. درصورتی‌که شما بتوانید در این دوره‌ها شرکت کرده و امتیازات لازم خود را نیز دریافت کنید این شانس برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید از طریق تولد در کشور آلمان به این کشور مهاجرت کنید.

شرایط تخصصی پدر و مادر برای مهاجرت فرزند به آلمان از طریق تولد

یکی از مهم‌ترین شروطی که برای مهاجرت به آلمان از طریق تولد وجود دارد این است که والدین کودک حتما باید تمکن مالی لازم را داشته باشند تا بتوانند از فرزندان خود در این کشور حمایت مالی کنند. نداشتن سوسابقه کیفری از دیگر شرایط بسیار مهمی است که در این زمینه وجود دارد و شما باید دقت و توجه کافی را به این مسئله داشته باشید. معمولا برای این‌که شما به‌عنوان یک شهروند در کشور آلمان به شمار بیایید برخی از شرایط خاص وجود دارند که شما باید با شرکت‌کردن در دوره‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شوند ثابت کنید که این شرایط را دارا هستید.

تسلط به زبان آلمانی یک شرکت کلیدی و بسیار مهم است که معمولا بسیاری از والدین توجه چندانی به آن ندارند. بااین‌حال نباید فراموش کنید که بدون تسلط به این زبان معمولا دریافت ویزای آلمان کار سخت و دشواری برای شما خواهد بود. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این نکته مهم نیز دقت داشته باشید تا در طول دریافت اقامت فرزند خود با مشکل و چالش خاصی مواجه نشوید. در قوانین مهاجرتی کشور آلمان معمولا تعهداتی وجود دارند که برای دریافت اقامت این کشور حتما باید این تعهدات را امضا و تایید کرده باشید. تایید کردن این تعهدات نیز از دیگر شرایط کلیدی و بسیار مهم به شمار می‌آید که باید به آن دقت و توجه کافی را داشته باشید.

اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان

مدارک لازم برای اخذ اقامت آلمان از طریق تولد فرزند

در صورتی که می‌خواهید از روش اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان استفاده کنید، باید حتما نگاه ویژه‌ای به مدارک لازم در این راستا داشته باشید. هر گونه نقص مدرک منجر به رد درخواست شما می‌شود که به همین علت باید حساسیت بالایی در این بخش به خرج دهید. برخی از مهم‌ترین مدارک لازم برای استفاده از این روش اقامتی را در ادامه بیان خواهیم کرد.

  • شناسنامه فرزند
  • اثبات ملیت والدین
  • پاسپورت معتبر والدین
  • گواهی ثبت نام والدین در شهرداری محل
  • اثبات آدرس والدین در آلمان
  • مدارک منابع مالی والدین
  • اجازه اقامت برای والدین
  • ویزای ورود برای والدین
  • قرارداد کار برای والدین، در صورت وجود
  • گواهی بیمه درمانی برای والدین و فرزند
  • درخواست برای اجازه اقامت برای فرزند

ناگفته نماند که هر کدام از این مدارک باید در زمان مشخص شده به دست اداره مهاجرت آلمان برسند. از همین رو حتما در این زمینه حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید تا در نهایت به بهترین دستاورد ممکن دست پیدا کنید. زندگی در آلمان می‌تواند یک تجربه عالی برای شما باشد پس خود را برای آن آماده کنید.

اخذ تابعیت برای فرزند متولد شده در آلمان

برای اینکه فرزند متولد شده در کشور آلمان بتواند تابعیت خود را دریافت کند، والدین باید معیارهای خاصی را که در قانون شهروندی آلمان مشخص شده است داشته باشند. حداقل یکی از والدین فرزند باید تابعیت آلمان داشته باشد. والدین باید حداقل هشت سال قبل از تولد فرزند در آلمان اقامت داشته باشند. در برخی موارد اگر والدین حداقل سه سال در آلمان کار کرده باشند یا دارای مجوز اقامت دائم باشند، ممکن است فرزند واجد شرایط شهروندی باشد.

علاوه بر این فرزند برای اعطای تابعیت باید شرایط خاصی را داشته باشد. فرزند باید حداقل هشت سال قبل از درخواست در آلمان زندگی کرده باشد. از طرفی صحبت کردن به زبان آلمانی و نداشتن سو پیشینه از دیگر شرایطی است که در این بخش تعریف شده است. پس از اعطای تابعیت آلمانی به فرزند، وی از تمام حقوق و امتیازات یک شهروند آلمانی برخوردار خواهد بود. این حقوق شامل موارد مختلفی همچون حق رای، کار و سفر به آلمان بدون ویزا است. در نتیجه حتما برای اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان به این شرایط هم توجه داشته باشید.

اخذ ویزا برای زایمان در آلمان

اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان در ابتدا نیازمند اخذ ویزا برای زایمان است. این فرایند باید ظرف سه ماه از تاریخ تولد مورد انتظار انجام شود. درخواست باید در اداره محلی مهاجرت در آلمان ثبت گردد. برای درخواست متقاضیان باید مدارک زیر را ارائه دهند.

  • پاسپورت معتبر
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت ویزای معتبر
  • گواهی بیمه سلامت
  • گواهی پزشکی که حاملگی را تأیید می‌کند
  • اثبات تمکن مالی کافی
  • مدرک اقامت
  • برنامه تولد

علاوه بر این، متقاضیان باید هزینه‌ای بین 50 تا 100 یورو برای رسیدگی به درخواست خود بپردازند. اگر درخواست پذیرفته شود، به متقاضی اجازه اقامتی داده می‌شود که برای مدت بارداری و سه ماه اول پس از تولد معتبر است. پس از این مدت، والدین می‌توانند برای اجازه اقامت دائم درخواست دهند. اجازه اقامت برای زایمان فقط به کسانی اعطا می‌شود که بتوانند ثابت کنند که دلایل معتبری برای اقامت در آلمان دارند.

هزینه تولد فرزند در آلمان

هزینه زایمان در آلمان بسته به نوع بیمه و بیمارستان متفاوت است. به طور کلی شرکت‌های بیمه خصوصی هزینه‌های زایمان در آلمان را پوشش می‌دهند. حال اگر فردی بیمه سلامت عمومی داشته باشد، هزینه‌ها توسط دولت آلمان تامین می‌شود. برای کسانی که بیمه خصوصی دارند، میانگین هزینه تولد در آلمان از 3000 تا 4000 یورو متغیر است. این شامل هزینه خدمات پزشکی و مراقبت‌های پس از زایمان می‌شود. برای کسانی که بیمه عمومی دارند، هزینه زایمان به طور کلی توسط دولت پوشش داده می‌شود و به شکل رایگان است.

علاوه بر هزینه‌های پزشکی زایمان، هزینه‌هایی برای اقامت در بیمارستان نیز وجود دارد که برای کسانی که بیمه خصوصی دارند از 2000 تا 4000 یورو متغیر است. این هزینه معمولا بین بیمارستان، شرکت بیمه و بیمار تقسیم می‌شود. برای کسانی که بیمه عمومی دارند، هزینه اقامت در بیمارستان معمولاً توسط دولت تامین می‌شود. در نتیجه در این حالت می‌توان فرایند زایمان را با کمترین هزینه پشت سر گذاشت. اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان می‌تواند یک راه طلایی برای شما باشد پس از آن غافل نشوید.

شرایط دو تابعیتی بودن فرزند در آلمان

یکی از سوالاتی که هنگام اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان مطرح می‌شود، مربوط به وضعیت دو تابعیتی‌ها خواهد بود. فرزندانی که از والدین آلمانی در آلمان یا خارج از کشور متولد می‌شوند، به طور خودکار شهروند آلمان هستند حتی اگر والدین دیگر شهروند آلمانی نباشند. این به عنوان “حق خون” (ius sanguinis) شناخته می‌شود.بسته به وضعیت اقامت والدین و مدت اقامت آنها در آلمان، فرزندی که در آلمان از والدین خارجی متولد شده است نیز ممکن است واجد شرایط اخذ شهروندی آلمان باشد.

تابعیت مضاعف یا دو تابعیتی در آلمان مجاز است. فرزندی که در آلمان از والدین خارجی که حداقل هشت سال در این کشور زندگی می‌کنند یا حداقل سه سال با یک شهروند آلمانی ازدواج کرده اند متولد شده‌اند، ممکن است واجد شرایط تابعیت دوگانه باشند. به طور کلی یک شهروند آلمانی که تابعیت کشور دیگری را دریافت کند، به طور خودکار تابعیت آلمانی خود را از دست نخواهد داد. با این حال، اگر فرزندی که در آلمان متولد شده است، تابعیت کشور دیگری را از طریق تابعیت دریافت کند، ممکن است زمانی که 23 ساله شود، ملزم به انتخاب بین دو تابعیت باشد.

امتیازات حقوقی اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان

اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان می‌تواند به والدین و فرزند امتیازات قانونی خاصی بدهد. این بدان معنی است که والدین می‌توانند پس از تولد نوزاد خود در آلمان زندگی و کار کنند و وضعیت اقامت آن‌‌ها حفظ می‌شود. والدین می‌توانند برای اجازه اقامت درخواست دهند که تا سه سال اعطا خواهد شد. این مورد به آن‌ها امکان می‌دهد در آلمان بمانند و به طور قانونی در این کشور کار و تحصیل کنند. والدین همچنین ممکن است واجد شرایط دریافت مزایای اجتماعی مانند کمک هزینه فرزند و بیمه درمانی باشند.

والدین فرزندی که در آلمان متولد شده اند نیز می‌توانند برای فرزند خود درخواست تابعیت آلمان دهند. این فرآیند می‌تواند چندین سال طول بکشد و والدین باید شرایط خاصی را رعایت کنند. با این حال پس از تایید درخواست، به فرزند تابعیت آلمان اعطا می‌شود و می‌تواند از تمام حقوق و امتیازات ناشی از آن برخوردار شود. علاوه بر این والدین فرزند متولد شده در آلمان نیز می‌توانند برای الحاق خانواده درخواست دهند. این به آنها اجازه می‌دهد تا سایر اعضای خانواده از جمله پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و سایر بستگان فرزندشان را به آلمان بیاورند.

دریافت پاسپورت آلمان از طریق مهاجرت به این کشور با تولد

نکته بسیار مهمی که در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق تولد وجود دارد و بسیاری از افراد توجه چندانی به آن ندارند این است که پاسپورت کشور آلمان یکی از قوی‌ترین و بهترین پاسپورت‌های دنیاست که با دریافت آن شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کنید. به همین علت است که اکثر افرادی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند معمولا به دنبال این هستند تا بتوانند پس از اقامت خود پاسپورت این کشور را نیز دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به کشور آلمان از طریق تولد در این کشور این است که فرزند شما می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن پاسپورت خود را نیز دریافت کند و برای انجام این کار مشکل خاصی نخواهد داشت.

در واقع ساده‌ترین راهی که امروزه برای دریافت پاسپورت کشور آلمان برای خارجی‌ها وجود دارد تولد فرزند در این کشور است. بسیاری از افراد از سراسر دنیا از این روش برای دریافت پاسپورت کشور آلمان استفاده می‌کنند. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا فرزندتان پاسپورت کشور آلمان را داشته باشد می‌توانید از این روش و مزایای آن بهره‌مند شوید.

مهاجرت به المان

نکات مهم در اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان

در صورتی که شما می‌خواهید از شرایط اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان برخوردار شوید، باید برخی از نکات را در نظر بگیرید که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

  1. همه اتباع خارجی در آلمان باید ظرف 14 روز پس از ورود، اقامت خود را در اداره ثبت محلی (“Meldeamt”) ثبت کنند.
  2. والدین فرزندی که در آلمان متولد شده اند باید برای اجازه اقامت فرزند به اداره محلی اتباع خارجی («Ausländerbehörde») درخواست دهند.
  3. اگر والدین شهروند اتحادیه اروپا باشند، به فرزند به طور خودکار اجازه اقامت اعطا می‌شود.
  4. اگر والدین شهروندان غیر اتحادیه اروپا باشند، در صورتی که والدین دارای شرایط خاصی باشند، مانند داشتن مجوز اقامت معتبر خود، ممکن است به فرزند اجازه اقامت داده شود.
  5. اجازه اقامت فرزند با اجازه اقامت والدین مرتبط است.
  6. اجازه اقامت فرزند باید سالانه به همراه اجازه اقامت والدین تمدید شود.
  7. اگر والدین اجازه اقامت موقت دریافت کنند، اجازه اقامت فرزند نیز موقت است.
  8. اگر والدین اجازه اقامت دائم دریافت کنند، اجازه اقامت فرزند نیز دائمی است.
سوالات متداول

برای درخواست اقامت آلمان از طریق تولد فرزند به چه مدارکی نیاز دارم؟
برای حمایت از خانواده در آلمان باید گواهی تولد فرزندتان، پاسپورت و مدرکی مبنی بر تمکن مالی خود ارائه دهید.
رسیدگی به درخواست اقامت من چقدر طول می‌کشد؟
زمان رسیدگی به درخواست‌های اقامت در آلمان بسته به هر مورد می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی صدور مجوز اقامت ممکن است تا سه ماه طول بکشد.
آیا فرزند من با تولد در آلمان به طور خودکار شهروند آلمان می‌شود؟
خیر، فرزند شما با تولد در آلمان به طور خودکار شهروند آلمان نمی‌شود. فرزند باید جداگانه برای شهروندی اقدام کند.

نتیجه گیری

آلمان یکی از جذاب‌ترین کشورها برای کار و تحصیل است که به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم که با جدیت بیشتری به آن نگاه کنید. خوشبختانه تجربه ثابت کرده است که اقامت از طریق تولد فرزند در آلمان می‌تواند یک راهکار عالی برای شما باشد. با این حال دریافت اقامت از این روش جزئیات خاصی دارد. در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این زمینه از خدمات موسسه مهاجرتی صباویزا کمک بگیرید. مطمئنا در این حالت قادر خواهید بود که روند مهاجرتی خود را با سرعت بیشتری پیش ببرید. از همین رو بهتر است که در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مهاجرت به آلمان از طریق تولد یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور به شمار می‌آید که دارای مزایای بسیار زیادی بوده و می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به ساده‌ترین روش ممکن پاسپورت فرزند خود را در این کشور دریافت کنید. البته نباید فراموش کنید که این کار دارای شرایط خاصی نیز هست. از جمله مهم‌ترین این شرایط می‌توان به این مسئله اشاره کرد که والدین حتما باید 8 سال در کشور آلمان زندگی کرده باشند و اقامت این کشور را دارا باشند، تمکن مالی لازم برای حمایت از فرزند خود را داشته باشند و مواردی ازاین‌دست که حتما باید به آنها توجه کنید.

درصورتی‌که شما هم در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق تولد سوالاتی در ذهن دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سعی کنید از خدمات ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی ما در این زمینه استفاده کرده و از مزایایی که در این حوزه در اختیار شما قرار می‌دهیم نهایت بهره را ببرید. فراموش نکنید که استفاده از خدمات موسسه مهاجرتی ما به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت خدمات مربوط به مهاجرت را دریافت کنید.

 
برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 4 میانگین: 4.8]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید