لوگو صبا ویزا
مدارس شبانه روزی در کانادا

مدارس شبانه روزی در کانادا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه مدارس شبانه روزی در کانادا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

امروزه تحصیل در کانادا برای دانش‌آموزان نیز امکان‌پذیر شده است و دانش‌آموزان می‌توانند در مدارسی که در کشور کانادا وجود دارد مشغول به تحصیل شوند. برای تحصیل در مدارس این کشور آشنایی با مدارس شبانه روزی در کانادا لازم و ضروری خواهد بود؛ چراکه بدون داشتن آشنایی کامل با این مدارس معمولا انتخاب از میان آنها کار سختی خواهد بود. هریک از مدارس شبانه‌روزی که در حال حاضر در کشور کانادا وجود دارند دارای مزایای مخصوص به خود بوده و امکانات خاصی را نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. از طرف دیگر هزینه تحصیل در این مدارس و امکانات شبانه‌روزی آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

پس اگر شما هم علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مدارس کشور کانادا هستید حتما باید اطلاعات کاملی در این خصوص به دست بیاورید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مدارس شبانه روزی در کانادا صحبت کرده و نکات مهمی را درباره این مدارس بیان کنیم. با مطالعه ادامه این مطلب شما نه‌تنها می‌توانید با هریک از این مدارس و شهری که این مدارس در آن واقع شده‌اند آشنا شوید؛ بلکه می‌توانید اطلاعاتی را در خصوص نحوه شرکت در کلاس‌های این مدارس و نکاتی از این قبیل نیز به دست بیاورید که بدون شک مطالعه آنها می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

مدرسه شبانه روزی در کانادا

کالج پسرانه Upper

یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در کانادا کالج پسرانه Upper است که برای نوجوانان از 12 سال به بالا ایجاد شده و یک مدرسه شبانه‌روزی است که در حال حاضر 80 دانش‌آموز در بخش شبانه‌روزی آن مشغول به تحصیل هستند. دقت داشته باشید که در بخش روزانه این مدرسه بیش از 1200 دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که نشان‌دهنده بزرگ بودن این کالج و محبوبیت بالای ان است. مدرک دیپلمی که دانش‌آموزان با تحصیل در این مدرسه شبانه‌روزی کسب می‌کنند یک مدرک کاملا معتبر است که به آنها اجازه می‌دهد تا در بسیاری از دانشگاه‌های مختلف در سراسر کشور کانادا و حتی در بسیاری از کشورهای مختلف دنیا مشغول به ادامه تحصیل شوند. از جمله مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا این مدرسه جز بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در مدارس کانادا باشد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که امکانات علمی که در این مدرسه وجود دارد بسیار باکیفیت هستند و به همین علت نیز مسیر پیشرفت دانش‌آموزان هموارتر می‌شود.

برنامه‌های مهیج کالج

مزیت مهم دیگر تحصیل در این مدرسه این است که برنامه‌های چالش‌برانگیزی در این مدرسه برگزار می‌شود که بدون شک شرکت در این برنامه‌ها می‌تواند جذابیت‌های بالایی را برای دانش‌آموزان به همراه داشته باشد. در این مدرسه برنامه‌های ورزشی و تیم‌های ورزشی بسیار قوی نیز وجود دارد که برای آن دسته از نوجوانانی که استعدادهای ورزشی خاصی دارند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ادامه تحصیل باشد. امکانات رفاهی بسیار باکیفیت برای دانش‌آموزان بین‌المللی در این مدرسه شبانه‌روزی نیز جز دیگر مزایای مهم تحصیل در آن به شمار می‌آید.

مدرسه شبانه‌روزی Branksome Hall

این مدرسه یک مدرسه شبانه‌روزی دخترانه است که جز بهترین مدارس شبانه روزی در کانادا به شمار می‌آید و در حال حاضر در بخش روزانه آن بیش از 910 دانش‌آموز مشغول به تحصیل بوده و در بخش شبانه آن نیز 50 دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند. این مدرسه بیشتر روی هنرهای لیبرال و سایر رشته‌های نظری فعالیت دارد و خدمات آموزشی خود را در اختیار دانش‌آموزان بین‌المللی قرار می‌دهد. نکته بسیار مهمی که باید درباره این مدرسه بدانید این است که این مدرسه تنها مدرسه بین‌المللی دخترانه در شهر تورنتو در کشور کانادا به شمار می‌آید که مدارک تحصیلی که ارائه می‌دهد نیز مدارک بین‌المللی بوده و با استفاده از آن شما می‌توانید در تمامی دانشگاه‌های دنیا مشغول به تحصیل شوید. یکی از متدهای آموزشی در این مدرسه تمرکز روی پرورش حس کنجکاوی و تفکر انتقادی در دانش‌آموزان است که به پیشرفت علمی آنها نیز کمک شایانی می‌کند.

فضای بی نظیر مدرسه

محوطه این مدرسه یک محوطه 13 هکتاری است که محوطه بسیار بزرگی به شمار می‌آید و فضای خوبی را برای گردش و تفریح دانش‌آموزان در اوقات فراغتشان فراهم می‌کند. نکته مهم دیگری که باید در این خصوص بدانید این است که در این مدرسه یک مرکز دو و میدانی وجود دارد که فرصت خوبی را برای فعالیت در حوزه ورزش‌های مختلف برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. این مدرسه امکاناتی نظیر خوابگاه دانش‌آموزی را نیز با بالاترین سطح کیفیت به دانش‌آموزان بین‌المللی ارائه می‌دهد که فرصت زندگی و ادامه تحصیل در این کشور را برای آنها فراهم می‌کند.

مدرسه بین‌المللی Académie Ste-Cécile

مدرسه بین‌المللی Académie Ste-Cécile نیز جز مدارس بسیار محبوب در کشور کانادا به شمار می‌آید که خدمات خود را به‌صورت بین‌المللی ارائه داده و امکان تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی را نیز فراهم کرده است. این مدرسه دارای 200 دانش‌آموز در بخش روزانه و 50 دانش‌آموز در بخش شبانه است که در کنار خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ادامه تحصیل شما باشد. یکی از جذابیت‌های اصلی این مدرسه امکانات ورزشی است که به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد و شرایطی را برای آنها فراهم می‌کند تا بتوانند استعدادهای ورزشی خود را نیز در حین تحصیل دنبال کنند. از طرف دیگر این مدرسه دارای بخش هنرهای نمایشی از جمله موسیقی، رقص و نمایش نیز هست که دانش‌آموزانی که به این حوزه‌ها علاقه‌مند هستند می‌توانند در کلاس‌های مربوطه شرکت کرده و مهارت‌های خود را در این حوزه‌ها تقویت کنند.

هزینه بسیار پایین این مدرسه

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا Académie Ste-Cécile جز بهترین مدارس شبانه روزی در کانادا به شمار بیاید این است که در این مدرسه هزینه تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی چندان بالا نیست و دانش‌آموزان می‌توانند از برخی از بورسیه‌های تحصیلی و کمک‌هزینه‌هایی که به آنها و والدینشان ارائه می‌شوند نیز استفاده کنند. ارائه برنامه‌های آموزشی متنوع و جذاب و البته مراقبت‌های فردی از دانش‌آموز جز دیگر مزایای مهمی است که در این مدرسه وجود دارد. معلمانی که در حال حاضر در این مدرسه در حال فعالیت هستند از نظر علمی دارای سطح بالایی هستند و می‌توانند به پیشرفت هرچه بهتر دانش‌آموزان کمک کنند.

مدرسه شبانه روزی در کشور کانادا

Havergal College در کانادا

Havergal College یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در کانادا به شمار می‌آید که یک مدرسه دخترانه شبانه‌روزی به شمار می‌آید و بیش از 950 دانش‌آموز دختر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. البته این تعداد دانش‌آموز مربوط به بخش روزانه این مدرسه است و در بخش شبانه آن نیز 50 دانش‌آموز تحصیل می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مدرسه یکی از قدیمی‌ترین مدارس در کشور کانادا به شمار می‌آید که در سال 1894 تاسیس شده و به همین علت نیز هرساله بودجه بالایی برای این مدرسه اختصاص داده می‌شود. تمرکز روی تقویت خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدرسه شبانه‌روزی به شمار می‌آید که باعث می‌شود تا وجه تمایز خوبی با سایر مدارس در کشور کانادا داشته باشد. از طرف دیگر این مدرسه برنامه‌های جامع و کاملی را برای دانش‌آموزان ایجاد کرده تا آنها بتوانند فرصت‌های بهتری برای ورود به دانشگاه‌های برتر در کشور کانادا داشته باشند.

دارای محیطی آرام و بی دغدغه

پردیس مرکزی این مدرسه دارای یک محیط 22 هکتاری است که در قلب شهر تورنتو واقع شده است و دارای فضای سبز بزرگی نیز هست که دانش‌آموزان در اوقات فراغت خود می‌توانند در این محیط به گردش بپردازند. اندازه کلاس‌های این مدرسه شبانه‌روزی چندان بزرگ نیست و محیط کلاس نیز یک محیط بسیار آرام است و همین مسئله فرصت جذابی را برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان فراهم می‌کند. در این مدرسه دانش‌آموزان می‌توانند از خدماتی مانند باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های هنر و موسیقی و کلاس‌های مخصوص استفاده کرده و از مزایای این خدمات آموزشی نهایت بهره را ببرند.

مدرسه Trinity College

این مدرسه شبانه‌روزی یک مدرسه برای دانش‌آموزان بین 5 تا 12 سال است که قصد ادامه تحصیل در مدارس کشور کانادا را دارند. یکی از مهم‌ترین شروطی که برای ادامه تحصیل در این مدرسه وجود دارد شرط داشتن همراه است که این مسئله به علت محدودیت سنی و سن پایین دانش‌آموزانی است که در این مدرسه مشغول به ادامه تحصیل هستند. نکته مهم دیگری که درباره این مدرسه وجود دارد این است که جز معدود مدارس شبانه روزی در کانادا است که تعداد بالایی دانش‌آموز شبانه را می‌پذیرد. در این مدرسه بیش از 290 دانش‌آموز در بخش روزانه و بیش از 280 دانش‌آموز نیز در بخش شبانه مشغول به تحصیل هستند. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این مدرسه برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا این است که در آن برنامه‌های آموزشی دقیقا مانند یک بازی برگزار می‌شوند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا سرعت یادگیری دانش‌آموزان چندین برابر شود.

کیفیت آموزشی بالا این مدرسه

محوطه اصلی این مدرسه یک محوطه 100 هکتاری است که در آن امکانات متعددی از جمله خوابگاه و زمین‌های بازی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. از طرف دیگر برنامه‌های آموزشی که در این مدرسه برگزار می‌شوند دارای کیفیت آموزشی بالایی هستند و پشتیبانی کاملی نیز به دانش‌آموزان ارائه می‌شود که به آنها در رفع مشکلاتی که در برنامه‌های مدرسه دارند کمک می‌کند. داشتن یک مرکز ورزشی پیشرفته به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند در برنامه‌های ورزشی دلخواه خود نیز ثبت‌نام کرده و در کلاس‌های ورزشی شرکت کنند.

مدرسه St. John’s-Kilmarnock در کانادا

مدرسه St. John’s-Kilmarnock یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مدارسی است که در کشور کانادا فعالیت دارد و خدمات خود را به دانشجویان بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. به همین علت نیز این مدرسه در لیست بهترین مدارس شبانه روزی در کانادا قرار گرفته است و ما در این بخش قصد داریم کمی بیشتر درباره این مدرسه صحبت کنیم. این مدرسه نیز مانند بسیاری از مدارس شبانه‌روزی دیگر در کشور کانادا تنها خدمات خود را به 50 دانش‌آموز شبانه ارائه می‌دهد و این در حالی است که تعداد دانش‌آموزانی که در بخش روزانه این مدرسه مشغول به تحصیل هستند به 420 دانش‌آموز نیز می‌رسد. این مدرسه در منطقه واترلو قرار گرفته است و یک محیط غنی از اکتشاف و یادگیری تجربی را به دانش‌آموزان بالای 12 سال ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت‌نام در این مدرسه این است که مشاوران این مدرسه به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به استعدادهای خود پی ببرند و در آن حوزه فعالیت داشته باشند.

وجود معلمان فوق‌العاده در این مدرسه

معلمانی که در این مجموعه و مدرسه فعالیت دارند دارای تجربه بسیار بالایی بوده و از شور و نشاط بالایی نیز برخوردار هستند. برخورد حرفه‌ای این معلمان به دانش‌آموزان به آنها کمک می‌کند تا بتوانند خیلی سریع پیشرفت کرده و به پیشرفت علمی مدنظر خود و والدینشان دست پیدا کنند. یادگیری تجربی در این مدرسه مطابق با طراحی انواع پروژه‌ها و با تقویت خلاقیت در دانش‌آموزان صورت می‌گیرد. البته دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های علمی می‌توانند در برنامه‌های ورزشی و فوق برنامه نیز شرکت کنند.

مدارس شبانه روزی در کشور کانادا

مدرسه Lakefield College در کشور کانادا

مدرسه Lakefield College نیز جز مدارس قدیمی شبانه‌روزی در کشور کانادا به شمار می‌آید که در سال 1879 تاسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین مدارسی به شمار می‌آید که در کشور کانادا فعالیت دارد. در این مدرسه شبانه‌روزی 285 دانش‌آموز در بخش روزانه و 140 دانش‌آموز در بخش شبانه هرساله تحصیل می‌کنند که ظرفیت بالای آن باعث می‌شود تا تقاضای زیادی برای تحصیل در این مدرسه وجود داشته باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این مدرسه وجود دارد این است که برنامه‌های تحصیلی آن مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده‌اند و به همین علت نیز فرصت‌های پیشرفت بسیار زیادی پیش روی دانش‌آموزان قرار دارد و به آنها کمک خواهد شد تا بتوانند استعداد خود را پیدا کرده و در مسیر موفقیت قدم بردارند. از دیگر مواردی که در این مدرسه به دانش‌آموزان  آموزش داده می‌شود نحوه ارتباط‌گیری درست با سایر افراد و به خصوص با همسالان است که به آنها در داشتن روابط اجتماعی بهتر کمک شایانی می‌کند.

مدرسه‌ای که راهگشا به سمت دانشگاه‌های برتر است

مدرکی که در این مدرسه به دانش‌آموزان داده می‌شود در سراسر دنیا معتبر است و دانش‌آموزانی که در این مدرسه فارغ‌التحصیل می‌شوند معمولا امکان پذیرش در طیف گسترده‌ای از دانشگاه‌ها در سراسر دنیا را خواهند داشت. پس به طور کلی با تحصیل در این مدرسه امکان ورود به دانشگاه های کانادا برای دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

تحصیل در مدارس شبانه روزی در کانادا دارای شرایط خاصی است که در اولین قدم شما باید با مدارسی که در این کشور وجود دارند آشنا شده و اطلاعاتی را درباره امکانات و ویژگی‌های هریک از آنها به دست بیاورید. در قدم بعدی شما برای این که بتوانید نامه پذیرش و در نتیجه ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید نیازمند دریافت یک مشاوره کامل خواهید بود. برای دریافت یک مشاوره حرفه‌ای و کامل و البته با مناسب‌ترین هزینه ممکن می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط دفتر مهاجرتی صباویزا استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی بوده و به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌شود. در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما از طریق اطلاعات این صفحه با ما تماس بگیرید.

 

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید