لوگو صبا ویزا
ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه ویزای کار انگلستان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. مشاوره رایگان

آیا می‌دانید میانگین حقوق در انگلستان حدود 33049 دلار آمریکا است و 18 درصد از نیروی کاری انگلستان را اتباع خارجی هستند؟ آیا می‌خواهید با دریافت ویزای کار انگلستان جز این 18 درصد باشید و درآمد خود را افزایش دهید؟

کشور انگلستان یکی از کشورهایی است که نرخ بیکاری پایینی دارد و در مشاغل مختلف سعی می‌کند نیروی کار خود را از خارج از کشور تامین کند. به طوری که شما با استفاده از این موقعیت نه‌تنها به بهترین موقعیت شغلی و درآمد دست پیدا می‌کنید بلکه زندگی مرفهی را در این کشور برای خود و خانواده می‌سازید.

البته توجه داشته باشید که مهاجرت به انگلستان با گذشته شرایط بسیار متفاوتی دارد. چنان که لازمه مهاجرت به این کشور برای یافتن شغل و درآمد خوب این است که ویزای کاری دریافت کنید. بنابراین پیش از هر اقدامی باید در رابطه با انواع ویزاهای کاری انگلستان، چگونگی دریافت آن‌ها و مدارک لازم برای این کار آشنا شوید.

فهرست عناوین

آنچه باید درباره کار و ویزای کار انگلستان بدانید!

امروزه بر اساس تحقیقات ثابت شده است که میانگین حقوق در کشور انگلستان حتی از میانگین حقوق در OECD بیشتر است. زیرا میانگین حقوق در OECD حدود 30490 دلار آمریکا تخمین زده شده است. علاوه بر این باید بدانید کشور انگلستان یکی از کشورهایی است که نرخ بیکاری پایین، موقعیت‌های شغلی متفاوت و بسیار و درآمدهای خوب به‌خصوص برای اتباع خارجی دارد.

زیرا تقریبا 75 درصد از افرادی که سن و توانایی کار کردن را دارند، در این کشور مشغول به کار هستند. علاوه بر این حدود 13.7 درصد از جمعیت این کشور اتباع خارجی هستند که 18 درصد از نیروی کاری آن را تامین می‌کنند.

با توجه به این آمارها می‌توان گفت نه‌تنها در کشور انگلستان برای افراد خارجی موقعیت شغلی وجود دارد بلکه با ویزای کار انگلستان موقعیت‌های خوب و با درآمدهای بالا یافت می‌شود. چنان‌که روزبه‌روز افراد بیشتری از سراسر دنیا برای کار در انگلستان به این کشور مهاجرت می‌کنند.

اگر شما نیز با اطلاع از این نکات وسوسه شده‌اید که کار و زندگی خود را در این کشور توسعه دهید، باید به دو نکته مهم توجه داشته باشید:

  • برای کار و ادامه زندگی و حتی اقامت در انگلستان باید حتما ویزای کاری متناسب با شرایط خود را دریافت کنید؛
  • برای دریافت ویزای کار انگلستان در بیشتر موارد باید از یکی از سازمان‌های معتبر این کشور پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشید.

پس ابتدا تلاش کنید که با استفاده از مدارک تحصیلی، مهارت‌ها و موقعیت شغلی خود در ایران یک پیشنهاد شغلی خوب در انگلستان دریافت و سپس برای درخواست ویزای کاری اقدام کنید. این کشور ویزاهای کاری متفاوتی دارد که شرایط، مراحل، مدارک مورد نیاز و هزینه‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و ما در ادامه به صورت مفصل به آن‌ها می‌پردازیم.

ویزای کار انگلستان

انواع ویزای کاری انگلستان کدام اند؟

کشور انگلستان یکی از کشورهایی به شمار می‌رود که انواع مختلفی از ویزاهای کاری را به متقاضیان خارجی عرضه می‌کند. به طوری که ویزاهای کاری این کشور به سه دسته اصلی از جمله کوتاه‌مدت، بلند‌مدت و ویزای راه‌اندازی کسب‌وکار، کارآفرینی و استعدادیابی تقسیم می‌شوند.

بنابراین برای مهاجرت به این کشور و کار در انگلستان ابتدا باید ویزای کاری متناسب با شرایط خود را تهیه کنید. به همین دلیل ما در این بخش به معرفی انواع ویزاهای کاری بریتانیا به صورت جداگانه می‌پردازیم:

ویزای کار کوتاه مدت کشور انگلستان

ویزاهای کاری کوتاه‌مدت آن دسته از ویزاهایی هستند که تنها 6 ماه تا یک سال اعتبار دارند و قابل تمدید هستند. با توجه به این موضوع اگر کار موقتی در این کشور دارید، بهتر است از این ویزا استفاده کنید. جالب است بدانید این نوع از ویزای کار انگلستان خود به انواع مختلفی از جمله موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • ویزای کارگر خیریه: مخصوص کارهای داوطلبانه در موسسات خیریه و بدون دریافت حقوق
  • ویزای Creative Worker: مخصوص اشتغال در صنایع خلاقی مانند بازیگری، رقصندگی، نوازندگی وغیره
  • ویزای کارگر مذهبی: مخصوص انجام کارهای مذهبی
  • ویزای مبادله دولتی به صورت مجاز: مخصوص آموزش یا کسب تجربه
  • ویزای Seasonal Worker: مخصوص مشاغلی همچون رانندگی با ماشین‌های سنگین، میوه چیدن و کار در مزرعه
  • ویزای توافق‌نامه بین‌المللی: مخصوص مشاغل مربوط به معاهدات بین‌المللی و کار کردن برای دولت خارجی
  • ویزای مخصوص تحصیلات تکمیلی: مخصوص افراد جویای کار پس از فارغ‌التحصیلی در کشور انگلستان
  • ویزای کار انگلستان از نوع طرح تحرک جوانان: مخصوص افرادی در سنین 118 تا 30 سال است که شرایط لازم از جمله پس‌اندازی حدود 2530 پوند را داشته باشند.

ویزای کار بلند مدت کشور انگلستان

یکی دیگر از انواع ویزاهای کاری این کشور که طرفداران و کاربرد بیشتری دارد، ویزای کاری بلندمدت است. از آنجاکه اعتبار این ویزاها حدود دو تا پنج سال است، به آن‌ها بلندمدت گفته می‌شود. جالب است بدانید از طریق این ویزاها دریافت اقامت دائم در انگلستان امکان‌پذیرتر است.

ویزاهای بلندمدت همانند کوتاه‌مدت انواع مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویزا برای کارگران ماهر: مخصوص کارگران مجرب و ماهری است که حداقل شرایط و امتیاز لازم برای دریافت ویزای انگلستان را داشته باشند.
  • ویزا برای کارگران متخصص یا ارشد: این ویزا به کسانی داده می‌شود که کارمند شرکت‌های خارجی هستند و می‌خواهند در شعب بریتانیا به کار خود ادامه دهند.
  • ویزا برای پزشکان و کارمندان بهداشت: این ویزا مخصوص پزشکان متخصصی است که در NHC فعالیت می‌کنند.
  • ویزا برای مبلغان دین یا عضو اجرایی سازمان‌های مذهبی: این ویزای کار انگلستان به کسانی داده می‌شود که بخواهند در یک سازمان دینی در انگلستان در پست‌ها و مقامات ارشد فعالیت کنند.
  • ویزای تجاری برای تاسیس نمایندگی در خارج از کشور: این ویزا مخصوص صاحبان نمایندگی‌های انحصاری برخی مشاغل خارجی است که می‌خواهند شعبه‌ای از شغل خود را در انگلستان تاسیس کنند.
  • ویزای بین‌المللی مخصوص ورزشکاران: این ویزا به ورزشکاران یا مربیان فعال در حیطه‌های ورزشی داده می‌شود که نخبه و واجد شرایط لازم باشند.

ویزای کارآفرینی، استعدادیابی و راه اندازی کسب وکار در انگستان

ویزاهای کارآفرینی و نوآوری، ایجاد کسب‌وکار و استعدادیابی دسته سوم ویزاهای کاری انگلستان محسوب می‌شود که امروزه توجه بسیاری از افراد را در خارج از این کشور به خود جلب کرده‌اند. البته ناگفته نماند که در این کشور هیچ ویزای عمومی به افراد فریلنسر یا موسس کسب‌وکار شخصی خود در انگلستان تعلق نمی‌گیرد و این ویزا تنها مخصوص دو دسته زیر است:

  • ویزای استارتاپ انگلستان: این ویزای کار انگلستان به کسانی داده می‌شود که برای راه‌اندازی کسب‌وکار جدید، ایده به‌خصوصی داشته باشند. چنان که این ایده با هر آنچه که در این کشور وجود دارد، متفاوت باشد.
  • ویزای استعداد جهان: این ویزا مخصوص کسانی است که در دانشگاه یا حوزه‌های هنری، پژوهشی، فناوری دیجیتال یا فرهنگی فردی پیش‌رو شناخته شده باشند.

شرایط دریافت انواع ویزای کاری انگلستان

حال که با انواع ویزاهای کاری این کشور آشنا شدید، باید بدانید که دریافت هر یک از این ویزاها شرایط به‌خصوصی دارد. چنان که بهتر است برای ویزایی متناسب با شرایط خود درخواست دهید. بنابراین ما در این بخش برای کمک به شما شرایط دریافت هر سه نوع ویزای کار انگلستان را شرح می‌دهیم:

شرایط دریافت ویزای کاری کوتاه مدت

پیش از هر چیز توجه داشته باشید از آنجاکه ویزاهای کوتاه‌مدت انواع مختلفی هستند، ممکن است شرایط دریافت هر یک با دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل ما در اینجا به ذکر کلی‌ترین و مهم‌ترین شرایط انواع ویزاهای کوتاه‌مدت کاری بریتانیا می‌پردازیم:

  • مهم‌ترین شرایط برای دریافت انواع ویزای کاری کوتاه‌مدت انگلستان این است که از یک سازمان در این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید.
  • یکی دیگر از شروط دریافت برخی از ویزاهای کوتاه‌مدت کاری این کشور این است که پس‌اندازی حدود حداقل 1270 پوند داشته باشید.
  • برخی از ویزاهای کوتاه‌مدت کاری انگلستان تنها به افراد بالای 18 سال تعلق می‌گیرد.
  • برای دریافت بعضی از انواع ویزای کار انگلستان به صورت کوتاه‌مدت که امکان دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی به صورت رایگان را برای شما فراهم می‌کنند، باید حدود 624 پوند هزینه اضافه در سال پرداخت کنید.

شرایط اخذ ویزای کاری بلند مدت

اگر می‌خواهید به صورت بلندمدت یعنی بیش از یک سال در انگلستان کار کنید، نیازمند دریافت ویزای کاری بلندمدت هستید. در این رابطه باید بدانید دولت انگلستان برای ارائه این ویزا سیاست خاصی تحت‌عنوان سیستم امتیازدهی دارد.

چنان که شرایط افرادی که برای دریافت این ویزا درخواست می‌دهند، به‌وسیله سیستم امتیازدهی سنجیده می‌شوند. بر اساس این قانون کسانی که 70 امتیاز دریافت کنند، واجد شرایط اخذ این ویزای کار انگلستان هستند.

شرایط دریافت این ویزا به همراه امتیاز آن‌ها عبارت هستند از:

  • دریافت پیشنهاد شغلی از سازمان‌های دارای مجوز در انگلستان: 20 امتیاز
  • داشتن شغلی در سطح مهارت دیپلم کالج به بالا: 20 امتیاز
  • داشتن مهارت در زبان انگلیسی به میزان کافی: 10 امتیاز
  • داشتن شغلی که در انگلستان دچار کمبود نیروی متخصص باشد: 20 امتیاز
  • داشتن حقوق 256000 پوند به صورت سالانه: 20 امتیاز
  • داشتن حقوق 23040 تا 25599 پوند: 10 امتیاز
  • داشتن مدرک تحصیلی دکتری مربوط به موقعیت شغلی: 10 امتیاز.

توجه داشته باشید که دریافت امتیازهای سه مورد ابتدایی برای اخذ این ویزای کاری بلندمدت انگلستان ضروری است و برای دریافت 20 امتیاز باقی‌مانده کافی است که یک یا دو مورد از دیگر شرایط را داشته باشید. علاوه بر این‌ها بهتر است حدود 1270 پوند به‌عنوان پس‌انداز داشته باشید.

شرایط اخذ ویزای کارآفرینی، ایجاد کسب وکار و استعدادیابی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دریافت ویزای استارتاپی یا استعداد جهانی انگلستان را دارید، باید بدانید شرایط اخذ این ویزاها عبارت هستند از:

  • تنها افراد بالای 18 سال می‌توانند این نوع از ویزای کار انگلستان را دریافت کنند؛
  • برای دریافت این ویزاها باید از یک سازمان معتبر تایید‌کننده، تاییدیه داشته باشید؛
  • برای اخذ ویزای استعداد جهانی اگر در رشته خود جایزه جهانی داشته باشید، نیازی به اخذ تاییدیه نیست؛
  • از دیگر شرایط دریافت این ویزاها باید به مهارت کافی در زبان انگلیسی نیز اشاره شود؛
  • یکی دیگر از شرایط خاص اخذ ویزای استارت‌آپ این است که پس‌اندازی حدود 1270 پوند داشته باشید.
  • برای ایجاد کسب‌وکار جدید باید سرمایه اضافه‌ای حدود50000 پوند داشته باشید.

ویزای کار انگلستانمراحل اخذ ویزای کار کشور انگلستان

یکی دیگر از نکات مهمی که در رابطه با ویزای کار انگلستان باید بدانید، این است که اخذ این ویزاها همچون دیگر امور اداری مراحلی دارد. به طوری که اگر با این مراحل آشنایی کافی را نداشته باشید، ممکن است دچار مشکل شوید و حتی درخواست شما در نهایت پذیرفته نشود.

ابتدایی‌ترین مرحله برای درخواست هر یک از ویزاهای کاری انگلستان این است که به مراکز درخواست ویزا در نزدیکی منزل خود مراجعه کنید یا به شکل آنلاین اقدام کنید. برای درخواست آنلاین کافی است که به سایت مربوط به ویزا در انگلستان مراجعه و به تکمیل فرم بپردازید.

در صورتی که با مراجعه به مراکز درخواست ویزا تمامی مراحل درخواست شما توسط پرسنل انجام می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت. در مرحله بعد باید مدارک لازم برای درخواست ویزا را تهیه کنید و به پرسنل ارائه دهید.

دقت داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای درخواست انواع ویزای کار انگلستان متفاوت است و در ادامه به صورت جزئی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم. نکته دیگر این است که باید مدارک شما ترجمه و به همراه اصل آن‌ها در سایت مربوط به درخواست ویزا اسکن شوند.

این اسکن مدارک باید در برنامه مهاجرت بریتانیا به صورت آنلاین انجام شود تا بتوانید مجوز اقدامت بیومتریک یا BRP خود را دریافت کنید. از دیگر نکات در رابطه با مراحل اخذ ویزای کاری انگلستان باید به پرداخت هزینه‌های مربوطه اشاره کنیم که همانند مدارک برای هر ویزا این هزینه‌ها متفاوت است و در ادامه بیشتر به توضیح این مورد می‌پردازیم.

در نهایت پس از ثبت درخواست، اسکن مدارک و پرداخت هزینه‌ها تا حدود هشت هفته نتیجه درخواست شما مشخص خواهد شد. به طوری که اگر درخواست شما برای دریافت ویزای کاری مورد نظر پذیرفته شود، باید بلافاصله برای مهاجرت به انگلستان اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری انگلستان

از آنجاکه یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت ویزای کار انگلستان، ارائه مدارک لازم است، باید بدانید مدارک مورد نیاز برای ویزای مورد نظر شما چه مدارکی هستند. به همین دلیل ما در این بخش به صورت جداگانه مدارک لازم برای دریافت هر نوع ویزای کاری را ذکر می‌کنیم:

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری کوتاه مدت

از جمله مدارکی که برای اخذ ویزای کار کوتاه‌مدت انگلستان باید تهیه و اسکن شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شماره مرکزی که از شما حمایت کرده یا پیشنهاد شغلی برای شما داشته است؛
  • شناسه عکس دارای اعتبار؛
  • مدارک نشان‌دهنده میزان پس‌انداز شما از جمله صورت حساب بانکی وغیره؛
  • انجام آزمایش سل در صورت درخواست ویزا از کشورهای خاص
  • ارائه اطلاعات بیومتریک یا شناسایی خود به صورت کامل
  • ارائه مدارکی که جز شرایط دریافت ویزای مورد نظر شما بوده است از جمله مدارک نشان‌دهنده مهارت شما در زمان انگلیسی وغیره.

مدارک ذکر شده، مدارک کلی برای دریافت ویزاهای کوتاه‌مدت هستند و ممکن است برای اخذ هر یک از این نوع ویزاهای کاری انگلستان به مدارک دیگری نیاز داشته باشید. بنابراین متناسب با نوع ویزای کار انگلستان که قصد دریافت آن را دارید، نسبت به کسب اطلاعات جزئی‌تر درباره مدارک آن اقدام کنید.

ویزای کار انگلستان

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری بلند مدت

از جمله مدارکی که برای درخواست اخذ انواع ویزای کار بلندمدت بریتانیا باید ارائه دهید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شماره مرکزی که در انگلستان از شما حمایت کرده یا برای شما پیشنهاد شغلی فرستاده است؛
  • ارائه اطلاعات کافی درباره کارفرمای خود؛
  • شناسه عکس دارای اعتبار؛
  • ارائه مدارک کافی برای اثبات مهارت خود در زبان انگلیسی؛
  • ذکر عنوان و کد شغلی؛
  • ذکر میزان حقوق دریافتی از شغل خود؛
  • ارائه مدارکی مبنی بر میزان پس‌انداز شما؛
  • ارائه نتیجه آزمایش سل در صورت نیاز؛
  • ارائه اطلاعات شخصی و بیومتریک خود؛
  • ارائه گواهی نشان‌دهنده عدم سوء‌سابقه کیفری برای فعالیت در برخی مشاغل به‌خصوص.

علاوه بر این موارد به احتمال زیاد برای دریافت هر یک از انواع ویزای کار انگلستان به صورت بلندمدت باید مدارک دیگری را نیز ارائه دهید. به همین دلیل توصیه می‌شود پیش از اقدام برای ثبت درخواست اطلاعات کافی را در این زمینه دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کارآفرینی، ایجاد کسب وکار و استعدادیابی

مدارکی که برای دریافت این دسته از ویزاهای کاری بریتانیا باید ارائه دهید، تاحدودی با ویزاهای کاری کوتاه‌مدت و بلندمدت متفاوت هستند. چنان که این مدارک شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ارائه کلیه مدارک شناسایی و بیومتریک؛
  • ارائه شناسه عکس دارای اعتبار؛
  • ارائه مدارکی برای اثبات میزان پس‌انداز خود برای دریافت ویزای کار انگلستان؛
  • ارائه مدارکی برای اثبات میزان سرمایه خود برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب‌وکار جدید؛
  • ارائه مدارکی برای اثبات میزان مهارت شما در زمان انگلیسی؛
  • ارائه نتایج آزمایش سل در صورتی که نیاز باشد.

هزینه اخذ انواع ویزاهای کار انگلستان

هزینه‌ای که برای درخواست و دریافت ویزای کاری کشور انگلستان باید پرداخت کنید، یکی دیگر از نکات مهمی است که توصیه می‌شود بدون اطلاع از آن هیچ اقدامی را انجام ندهید. زیرا تا زمانی که برای پرداخت این هزینه‌ها بودجه کافی نداشته باشید، پذیرفتن درخواست شما و مهاجرت به انگلستان برای کار ممکن نخواهد بود.

در این رابطه باید بدانید که میزان هزینه‌ای که برای درخواست ویزای کار انگلستان باید بپردازید، سالانه تحت‌تاثیر عوامل مختلفی کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. به طوری که از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره شود:

  • نوسانات بازار و قیمت‌ها در کشور مبدا و مقصد؛
  • نوع ویزای انتخابی؛
  • مرکزی که برای درخواست ویزای خود به آن مراجعه می‌کنید؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت برای هزینه‌های دریافت ویزای کاری این کشور نمی‌توان مبلغ ثابتی را مطرح کرد و دائما متغیر است. با این حال ما در ادامه برای کمک به شما هزینه دریافت انواع ویزاهای کاری انگلستان را به صورت حدودی برای شما شرح می‌دهیم.

اما دقت داشته باشید که در زمان درخواست مجددا اطلاعات جزئی و کافی را در رابطه با این موضوع به دست آورید.

هزینه دریافت ویزای کوتاه‌مدت کاری انگلستان

در سال 2022 برای دریافت این مدل از ویزای کار انگلستان حدود 259 پوند هزینه باید پرداخت شود. علاوه بر این مبلغی را نیز برای دریافت خدمات مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی باید پرداخت کنید. اما باید بدانید برای اخذ ویزای تحصیلات تکمیلی باید هزینه بیشتری و معادل 715 پوند پرداخت شود.

یکی دیگر از هزینه‌های اخذ ویزای کاری کوتاه‌مدت انگلستان هزینه‌ای است که برای فرستادن اطلاعات بیومتریک به BRP باید پرداخت شود. این هزینه حدودا 20 پوند است.

هزینه اخذ ویزای بلندمدت کاری انگلستان

هزینه پرداختی برای دریافت انواع ویزاهای کاری بلندمدت انگلستان متناسب با نوع ویزای درخواستی شما کاملا متفاوت است. به طوری که نه‌تنها شغلی که برای آن به این کشور سفر می‌کنید و مدت زمان مهاجرت شما باعث افزایش یا کاهش این هزینه‌ها می‌شود.

در این رابطه باید بدانید حدودا قیمت دریافت این ویزای کار انگلستان از 464 شروع می‌شود و تا حدود 1418 پوند افزایش پیدا می‌کند. به‌عنوان مثال ارزان‌ترین ویزای کاری انگلستان ویزای مخصوص مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی است. چنان که برای دریافت این ویزا تنها حدود 232 تا 464 پوند باید بپردازید.

همچنین اگر مدت زمان ویزای ورزشکاران و مربیان نخبه بین‌المللی یک سال یا کم‌تر باشد، هزینه آن تنها 244 پوند است. علاوه بر این‌ها برای دریافت هر نوع ویزای بلندمدت کاری این کشور باید هزینه‌های دیگری از جمله موارد زیر را پرداخت کنید:

  • 20 پوند برای ارسال اطلاعات شما به BRP؛
  • سالانه حدودا 624 پوند برای بهره‌مندی از خدمات مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی انگلستان.

هزینه دریافت ویزای کارآفرینی، ایجاد کسب و کار جدید و استعداد جهانی

هزینه‌هایی که برای دریافت این ویزاها باید بپردازید، با یکدیگر متفاوت هستند. چنان که برای دریافت ویزای نوآوری و کارآفرینی باید حدود 1021 پوند هزینه پرداخت کنید. در حالی که هزینه اخذ ویزای کار انگلستان از نوع ایجاد کسب‌وکار جدید تنها 363 پوند است.

علاوه بر این‌ها اگر به دنبال دریافت ویزای استعداد جهانی هستید، باید 608 پوند بودجه برای پرداخت هزینه آن داشته باشید. علاوه بر این هزینه‌ها پرداخت 624 پوند برای دریافت خدمات و مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی ضروری است

جمع بندی

از آنجاکه امروزه همه افراد به دنبال موقعیت‌های شغلی خوب با درآمدهای مناسب هستند، در این مقاله تلاش کردیم هر آنچه که باید در رابطه با ویزای کار انگلستان بدانید را برای شما شرح دهیم. زیرا با استفاده از این ویزا امکان کار در انگلستان و کسب درآمدهای دلاری برای شما فراهم می‌شود.

در این رابطه گفته شد که این کشور ویزاهای کاری متفاوتی از جمله کوتاه‌مدت، بلندمدت، استارت‌آپی و استعداد جهانی دارد. چنان که شما بر اساس شرایط، تحصیلات، توانایی‌ها و مدت زمانی که می‌خواهید در این کشور کار کنید؛ باید برای دریافت یکی از آن‌ها درخواست دهید.

در این راستا با شرایط دریافت انواع این ویزاها، مراحلی که باید طی شود و مدارک مورد نیاز برای اخذ آن‌ها آشنا شدید. همچنین دانستید که هزینه‌های لازم برای دریافت ویزای کار انگلستان بر اساس نوع ویزا و عوامل مختلفی متفاوت است.

در نهایت نیز اگر سوال دیگری در این رابطه دارید، تنها کافی است که با مشاوران ما در صبا ویزا مهاجرت ارتباط برقرار کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 5 میانگین: 4.8]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید