لوگو صبا ویزا
شغل های پردرآمد در کانادا

شغل های پردرآمد در کانادا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه شغل های پردرآمد در کانادا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

امروزه افراد زیادی علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا هستند و معمولا از روش‌های مختلفی نیز برای مهاجرت به این کشور استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد مهاجرت کاری است که بدون شک می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای اکثر افراد به همراه داشته باشد. زمانی که قصد مهاجرت کاری به کشور کانادا را دارید در اولین قدم باید بررسی کنید که شغل های پردرآمد در کانادا کدام شغل‌ها هستند. به این ترتیب شما می‌توانید با پیدا کردن تخصص لازم در این موقعیت‌های شغلی زندگی خوب و راحتی را برای خود در کشور کانادا ایجاد کنید. آشنایی با مشاغل پردرآمد در این کشور یک مزیت بسیار مهم دیگر را نیز برای شما دارد و آن این است که شما می‌توانید یک برآورد بسیار خوب را در خصوص هزینه‌ها و درآمد خود در این کشور داشته باشید و به این ترتیب مراحل مهاجرت کاری شما به این کشور ساده‌تر خواهد بود.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره شغل های پردرآمد در کانادا صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

پردرآمدترین شغل ها در کانادا

متخصص قلب و عروق

به طور کلی پزشکی یکی از موقعیت‌های شغلی است که دارای بیشترین سطح درآمد در کشورهای مختلف در سراسر دنیاست و در میان زیرشاخه‌های این رشته نیز متخصص‌های مختلف از جمله متخصص قلب و عروق دارای بیشترین میزان درآمد هستند. متخصص قلب در واقع پزشکی است که به طور خاص در زمینه قلب و سیستم قلب و عروق تمرکز و تخصص دارد و با بیماری‌های حوزه قلب و عروق به‌خوبی آشناست و می‌تواند این بیماری‌ها را به بهترین شکل ممکن تشخیص داده و آنها را درمان کند. از طرف دیگر این متخصصان معمولا در زمینه پیشگیری از ابتدا به بیماری‌های قلب و عروق نیز تخصص دارند. این پزشکان در بیشتر مواقع با بیماری‌هایی مانند فشارخون بالا، بیماری‌های عروقی، فیبریلاسیون دهلیزی و… درگیر هستند.

متخصص قلب و عروق پردرآمدترین شغل در کشور کانادا

شما برای این که بتوانید با این موقعیت شغلی به کشور کانادا مهاجرت کنید باید مدرک پزشکی خود را دریافت کرده و سپس در دوره‌های تخصصی قلب و عروق نیز شرکت کرده و مدارک خود را نیز دریافت کرده باشید. در ادامه می‌توانید با معادل‌سازی مدارک خود در این کشور مجوز کارکردن در آن را دریافت کنید. از جمله عواملی که شانس شما را برای اخذ پذیرش در این کشور افزایش می‌دهند می‌توان به دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اید و میزان تخصص و تجربه‌ای که دارید اشاره کرد. متخصصان قلب و عروق در حال حاضر در کشور کانادا دارای درآمدی بالغ بر 280 هزار دلار در سال هستند. به همین علت است که این شغل یکی از شغل های پردرآمد در کانادا شناخته می‌شود.

متخصص بیهوشی پردرآمدترین شغل در کشور کانادا

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال مشاغلی با بالاترین درآمد در کشور کانادا هستید بدون شک باید متخصص بیهوشی را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. افرادی که در حوزه پزشکی و تخصص بیهوشی فعالیت دارند درآمدی بالغ بر 358 هزار دلار کانادا در سال حقوق دارند که در میان سایر مشاغلی که در این کشور وجود دارند بیشترین درآمد است. به طور کلی باید دقت داشته باشید که متخصص بیهوشی پزشکی است که همان‌طور که از نامش پیداست در حوزه بیهوشی تخصص دارد و یکی از اعضای حیاتی تیم جراحی به شمار می‌آید. این متخصصان وظیفه دارند که در حین جراحی بیمار را بیهوش و ایمن نگه دارند. یک نکته بسیار مهم که درباره این موقعیت شغلی وجود دارد این است که پزشکان بیهوشی دارای شغلی بسیار انعطاف‌پذیر و درعین‌حال با درآمد بالا در کشور کانادا هستند.

همین عامل نیز باعث می‌شود تا این شغل یکی از بهترین شغل های پردرآمد در کانادا شناخته شود؛ چراکه شما در حین کار کردن می‌توانید بخش‌های مختلف زندگی خود را نیز مدیریت کنید و نیازی نیست که نگرانی خاصی در خصوص شرایط سخت زندگی پزشکی داشته باشید. دقت داشته باشید برای این که بتوانید پذیرش خود را از مراکز درمانی این کشور دریافت کنید حتما باید مدرک تخصصی بیهوشی خود را دریافت کرده و علاوه برآن مدرک خود را در این کشور معادل سازی نیز کرده باشید.

مدیر ارشد بازاریابی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به دریافت جاب آفر کانادا هستید و برای این کار به دنبال بهترین موقعیت‌های شغلی در این کشور هستید باید بدانید که مدیر ارشد بازاریابی یکی از پردرآمدترین مشاغلی است که در حال حاضر در این کشور وجود دارد. یک مدیر ارشد بازاریابی روی استراتژی‌ها و ابتکارات بازاریابی یک شرکت نظارت دارد. آنها می‌توانند هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی یک کسب‌وکار را تا حد زیادی کاهش دهند و در عین حال درآمد این مجموعه را از طریق استراتژی‌هایی که ارائه می‌دهند به میزان زیادی افزایش دهند. یک مدیر ارشد بازاریابی نه تنها باید روی تمامی استراتژی‌های بازاریابی آفلاین تسلط داشته باشد؛ بلکه باید با تمامی روش‌ها و استراتژی‌هایی که در حوزه بازاریابی آنلاین وجود دارند نیز آشنا باشد که از جمله این موارد می‌توان به بازاریابی در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات چاپی، تبلیغات گوگل و… اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود تا مدیریت ارشد بازاریابی به عنوان یکی از شغل های پردرآمد در کانادا شناخته شود این است که میانگین درآمد آنها به 109 هزار دلار در سال می‌رسد؛ ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که این افراد می‌توانند در کنار شغل ثابتی که دارند روی پروژه‌های مختلف نیز کار کرده و از این طریق درآمد خود را به میزان زیادی افزایش دهند. برای این که بتوانید درخواست خود در این موقعیت شغلی را ثبت کنید به مدرک دانشگاهی در حوزه بازاریابی یا ارتباطات و یک سابقه کاری بسیار خوب نیاز دارید.

مهندسی نرم افزار پردرآمدترین شغل در کانادا

مدیر مهندسی نرم‌افزار

مهندسی نرم‌افزار خود یکی از شغل های پردرآمد در کانادا به شمار می‌آید که هرساله دولت این کشور نیروهای بسیار زیادی را نیز در این حوزه جذب می‌کند. با این حال ما در این بخش قصد داریم درباره موقعیت شغلی مدیریت مهندسی نرم‌افزار صحبت کنیم که این شغل نیز به عنوان یکی مشاغل بسیار پردرآمد در کشور کانادا به شمار می‌آید که با میانگین درآمد 143 هزار دلار کانادا در سال در میان 20 شغل برتر قرار گرفته است. یک مدیر مهندسی نرم‌افزار در واقع مدیریت تیمی را برعهده دارد که وظایفی از جمله توسعه و ایجاد اپلیکیشن‌های نرم‌افزاری را برعهده دارند. چنین موقعیت شغلی معمولا نقطه ارتباطی میان چندین شغل مختلف است که اطمینان حاصل می‌کند برنامه و نرم‌افزاری که در حال تولید شدن است با نیازهای مشتری تطبیق لازم را دارد. این مدیران باید درک کاملی از روند برنامه‌ها و نرم‌افزارها داشته باشند و بتوانند به شکل ساده‌ای آنها را به مدیران شرکت توضیح دهند.

برای این که بتوانید در این موقعیت شغلی در کشور کانادا مشغول به کار شوید باید به موارد متعددی مسلط باشید که از جمله آنها می‌توان به تجزیه و تحلیل سیستم‌های نرم‌افزاری، مدیریت بازرگانی، علوم کامپیوتر، مدیریت و… اشاره کرد. از طرف دیگر یک نکته بسیار مهم نیز در این زمینه وجود دارد و آن این است که برای این که بتوانید در کشور کانادا به‌عنوان یک مدیر مهندسی نرم‌افزار فعالیت کرده و از این طریق ویزای خود را بگیرید حتما باید دارای سابقه کاری و رزومه بسیار قوی باشید.

مدیر فناوری اطلاعات

اگر شما هم علاقه‌مند به دریافت ویزای کار کانادا هستید و برای این کار به دنبال بهترین موقعیت‌های شغلی در این کشور هستید باید بدانید که مدیر فناوری اطلاعات یا مدیر IT نیز یکی از مشاغل پردرآمدی است که در حال حاضر در کشور کانادا تقاضای بسیار زیادی برای آن وجود دارد و به همین علت نیز امروزه بسیاری از افرادی که دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه هستند کشور کانادا را برای مهاجرت کاری خود انتخاب می‌کنند. میانگین درآمد یک مدیر فناوری اطلاعات در کشور کانادا حدودا 117 هزار دلار در سال است که مبلغ قابل قبولی به شمار می‌آید. از جمله مدارک دانشگاهی که می‌توانند برای پذیرفته‌شدن در این موقعیت شغلی در کشور کانادا مفید باشند می‌توان به مدارک دانشگاهی علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، بازرگانی، مهندسی و… اشاره کرد.

معمار نرم‌افزار از شغل های پردرآمد در کانادا

از دیگر شغل‌های حوزه نرم‌افزار که امروزه به‌عنوان یکی از شغل های پردرآمد در کانادا شناخته می‌شود معماری نرم‌افزار است. شرکت‌های نرم‌افزاری امروزه تقریبا بخش عمده‌ای از صنایع مختلف را تشکیل می‌دهند و به همین علت نیز این شرکت‌ها به دنبال نیروهایی هستند تا بتوانند معماری نرم‌افزاری آنها را مدیریت کنند. یک معمار نرم‌افزار در واقع شخصی است که عناصر مختلف یک برنامه کامپیوتری و نرم‌افزاری را طراحی می‌کند. چنین شخصی با استانداردهای سطح بالا در مورد استانداردهای کدنویسی آشناست. میانگین درآمد یک معمار نرم‌افزار در کشور کانادا 109 هزار دلار است و از طرفی شما می‌توانید با داشتن این تخصص به‌صورت فریلنسری نیز در این کشور کار کرده و درآمد خوبی را داشته باشید.

 یکی از رشته های پردرآمد در کشور کانادا

یکی از رشته‌های پیراپزشکی که امروزه دارای جذابیت‌های بسیار زیادی در کشور کاناداست و یکی از بهترین شغل ها برای مهاجرت به کانادا به شمار می‌آید داروسازی است. افرادی که در حوزه داروسازی فعالیت دارند می‌توانند خیلی راحت و سریع ویزای کاری خود را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای این موضوع وجود دارد این است که در این کشور صنایع و کسب‌وکارهای بسیار زیادی در حوزه داروسازی فعالیت دارند و به دنبال نیروهای کار متخصصی هستند که بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند. از طرف دیگر داروسازها می‌توانند در داروخانه‌های کشور کانادا نیز مشغول به کار شوند. میانگین درآمد یک داروساز در کشور کانادا تا 105 هزار دلار در سال نیز می‌رسد که میانگین درآمد بسیار خوبی به شمار می‌آید.

البته نباید فراموش کنید که عوامل مختلفی روی این میزان درآمد تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به شهری که شما در آن مشغول به کار هستید، کسب‌وکار و شرکتی که با آن همکاری می‌کنید و البته میزان تجربه‌ای که دارید اشاره کرد.

دانشمند داده پردرآمد ترین شغل در کشور کانادا

دانشمند علم داده

دانشمند علم داده از دیگر شغل های پردرآمد در کانادا به شمار می‌آید که شما می‌توانید با داشتن تخصص در این زمینه درخواست خود را برای اخذ ویزای کاری این کشور ارسال کنید. میانگین درآمد یک دانشمند علم داده در کشور کانادا تقریبا 85 هزار دلار کانادا در سال است که میانگین درآمد خوبی بوده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید زندگی خوب و مرفهی را در این کشور تجربه کنید. یک دانشمند علم داده می‌تواند حجم بالایی از داده‌ها را دریافت کرده و با تجزیه‌وتحلیل آنها به بینش عمیقی در خصوص ابعاد مختلف این داده‌ها دست پیدا کند. نتایجی که این شخص به دست می‌آورد به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند تصمیم‌گیری‌های تجاری بهتری را برای خود داشته باشند.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات در خصوص شغل های پردرآمد در کانادا پاسخ دهیم.

چگونه بهترین شغل را برای کارکردن در کانادا انتخاب کنیم؟
برای اینکه بتوانید بهترین شغل‌ها را برای دریافت ویزای کار کانادا انتخاب کنید باید به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان درآمدی که آن شغل دارد، رزومه‌ای که شما دارید، سابقه کاری خود، راحت بودن و منعطف بودن آن شغل و مواردی از این قبیل دقت و توجه داشته باشید.
آیا برای کارکردن در کانادا حتما باید یکی از مشاغل بیان شده را انتخاب کنیم؟
خیر، شما می‌توانید در طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های شغلی مختلف مشغول به کار شوید. مشاغلی که در این مطلب معرفی شدند تنها مشاغلی بودند که دارای بیشترین میزان درآمد در کشور کانادا هستند و شما می‌توانید رفاه اقتصادی خوبی را با آنها تجربه کنید.
آیا مشاغل آزاد و فنی نیز در کانادا موردنیاز هستند؟
بله امروزه تقاضای کارکردن در این موقعیت‌های شغلی نیز در کشور کانادا وجود دارد؛ ولی نباید فراموش کنید که با کارکردن در این موقعیت‌های شغلی احتمالا شما درآمد کمتری دارید و درآمد شما کاملا وابسته به سطح مهارت شما خواهد بود.

 

سخن پایانی

آشنایی با شغل های پردرآمد در کانادا به شما کمک می‌کند تا بتوانید در بهترین موقعیت‌های شغلی در این کشور مشغول به کار شده و درآمد بسیار خوبی را نیز داشته باشید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در خصوص شغل‌های پردرآمد در این کشور سوالاتی در ذهنتان به وجود آمده می‌توانید با استفاده از خدمات ارائه شده توسط صبا ویزا به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید که خدمات این موسسه مهاجرتی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید