لوگو صبا ویزا
انواع ویزای تجاری کانادا

انواع ویزای تجاری کانادا

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه انواع ویزای تجاری کانادا به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

یکی از روش‌های رایجی که امروزه برای اخذ ویزای کشور کانادا وجود دارد و شما می‌توانید از آن برای مهاجرت به این کشور استفاده کنید دریافت ویزای تجاری کشور کانادا است. این نوع ویزا به افرادی اعطا می‌شود که قصد دارند یک کسب‌وکار جدید را در این کشور راه‌اندازی کنند یا این‌که علاقه‌مند هستند تا تجارتی را در این کشور شروع کنند. آشنایی با انواع ویزای تجاری کانادا به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای دریافت ویزای خود انتخاب کنید. ویزای تجاری این کشور دارای انواع مختلفی است که هریک از آنها دارای ویژگی‌ها، مزایا و شرایط مخصوص به خود هستند. متاسفانه امروزه بسیاری از افرادی که قصد دریافت این نوع ویزا را دارند اطلاعات چندانی درباره انواع مختلف آن ندارند و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در طول روند دریافت ویزای خود با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شوند.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره انواع ویزای تجاری کانادا صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص این موضوع بیان کنیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری را درباره این موضوع به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید. در این مطلب درباره انواع ویزای تجاری کشور کانادا و شرایطی که هریک از این ویزاها دارند صحبت خواهیم کرد که بدون شک مطالعه آن برای شما مفید خواهد بود.

ویزای تجاری کانادا

ویزای تجاری کانادا

پیش از آنکه بخواهیم درباره انواع ویزای تجاری کانادا صحبت کنیم اجازه دهید تا کمی بیشتر درباره خود ویزای تجاری این کشور و مزایای مهم آن صحبت کرده و اطلاعات کاربردی را به شما ارائه دهیم. اولین نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که ویزای تجاری کشور کانادا یکی از بهترین روش‌هایی است که برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. با دریافت این ویزا شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به کشور کانادا مهاجرت کنید بدون این‌که نیاز داشته باشید تا مراحل طولانی و خسته‌کننده را برای مهاجرت به این کشور طی کنید. از طرف دیگر با دریافت ویزای تجاری شما می‌توانید ویزای همراه را نیز برای اعضای خانواده خود دریافت کنید تا بتوانید آنها را نیز به همراه خود به کشور کانادا ببرید.

برای دریافت ویزای تجاری کشور کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد که هریک از این روش‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. شما می‌توانید اقدام به ایجاد یک کسب‌وکار و استارت‌آپ جدید در این کشور کنید یا این‌که یکی از شعبه‌های یک برند معروف را در این کشور راه‌اندازی کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید از ویزای خودنمایی استفاده کنید که با سرمایه‌گذاری در این کشور ویزای شما را اعطا می‌کند. یک روش بسیار کاربردی دیگر که برای دریافت ویزای تجاری این کشور وجود دارد سرمایه‌گذاری در کشور کانادا است که درباره این روش نیز در ادامه به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

برنامه سرمایه‌گذاری ویزای استارت‌آپ کشور کانادا

زمانی که صحبت از مهاجرت به کانادا می‌شود یکی از بهترین روش‌هایی که به ذهن می‌رسد راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا استارت‌آپ جدید در این کشور است. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در کشور کانادا را دارید باید بدانید که بهترین روشی که برای این کار وجود دارد راه‌اندازی یک استارت‌آپ در این کشور است. برای این کار شما باید دانش تخصصی و نوآوری خوبی داشته باشید تا بتوانید یک شغل مناسب را برای مردم کشور کانادا ایجاد کرده و توانایی رقابت در سطوح بین‌المللی و بازار کشور کانادا را داشته باشید. دریافت ویزا از این طریق یکی از انواع ویزای تجاری کانادا به شمار می‌آید که از جمله مهم‌ترین شرایط آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما باید یک ایده یا کسب‌وکار جذاب داشته باشید که مطابق با نیازهای دولت کشور کانادا باشد.
  • حتما باید به دو زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشید و بتوانید مهارت‌های زبان خود را به اثبات برسانید که بهترین روش برای انجام این کار دریافت مدرک زبان است.
  • یک نامه پشتیبانی از یک موسسه تعیین شده دریافت کنید که حداقل بودجه موردنیاز شما را تامین کند. برای این کار به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی صباویزا نیز استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات موردنیاز خود در این زمینه را به دست بیاورید.
  • ثابت کنید که سرمایه لازم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در کشور کانادا را دارید و برای این کار با مشکل و چالش خاصی مواجه نیستید.

برای این‌که بتوانید شانس خود را برای دریافت مجوزهای موردنیاز در کشور کانادا افزایش دهید پیشنهاد ما به شما این است که حتما سعی کنید ایده‌هایی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید که تقاضای بیشتری در کشور کانادا دارند. برای این کار بهتر است از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند نیز کمک بگیرید.

ویزای تجاری کشور کانادا

ویزای کارآفرینی از دیگر انواع ویزای تجاری کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای صنعتی است که در حال حاضر به‌عنوان یک کشور بسیار فعال در حوزه اقتصادی به شمار می‌آید و همین مسئله نیز باعث شده تا دولت این کشور به دنبال این باشد که اقتصاد خود را تقویت کند. برای هر کشوری یکی از بهترین راهکارها برای تقویت اقتصاد کارآفرینی است. همین عامل نیز باعث شده تا دولت کشور کانادا علاقه زیادی به جذب کارآفرینان و ارائه ویزا داشته باشد. امروزه ویزای کارآفرینی یکی از انواع ویزای تجاری کانادا به شمار می‌آید که افراد زیادی متقاضی دریافت آن هستند. این ویزا به کارآفرینان تضمین می‌دهد که بتوانند کسب‌وکار خود را در کشور کانادا راه‌اندازی کرده و از این طریق اقامت خود را نیز دریافت کنند. البته نباید فراموش کنید که این نوع ویزا نیز دارای شرایط مخصوص به خود است که در ادامه درباره این شرایط صحبت خواهیم کرد:

  • شما باید یک طرح تجاری را به دولت این کشور ارائه دهید که بتواند طی دو سالی که شما وارد این کشور می‌شوید روی اقتصاد کانادا تاثیر مثبت داشته باشد و کمک قابل‌توجهی به حل مشکلات اقتصادی این کشور کند. طرح تجاری که شما ارائه می‌دهید توسط یک تیم از کارشناسان خبره مورد بررسی قرار می‌گیرد و به همین علت نیز بهتر است که تمرکز زیادی روی این طرح داشته باشید.
  • شما باید ثابت کنید که مشارکت فعال و مستمری در مدیریت کسب‌وکار خود خواهید داشت و تمرکزتان روی رشد این کسب‌وکار خواهد بود.
  • شما باید حداقل یک شهروند کانادایی که مقیم این کشور است را به‌عنوان کارمند برای شرکت یا کسب‌وکار خود استخدام کنید.
  • طی دو سالی که در این کشور حضور دارید باید به‌صورت مداوم و مرتب به دولت و مقامات مهاجرتی این کشور در خصوص پیشرفت طرح کارآفرینی خود گزارش دهید.

ویزای خود حمایتی یا خوداشتغالی

طرح خوداشتغالی یا خودنمایی یکی از انواع ویزای تجاری کانادا به شمار می‌آید که امروزه افرادی که علاقه‌مند به خرید بیزینس در کانادا هستند می‌توانند از این امکان استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این طرح در واقع برای افرادی است که سرمایه لازم را برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در کشور کانادا دارند و از این نظر با مشکل یا چالش خاصی مواجه نیستند. افرادی که از این روش برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده می‌کنند معمولا یک بیزینس را خریداری یا ایجاد می‌کنند که بتواند سهم قابل‌توجهی از تاثیرگذاری را در وضعیت اقتصادی یا فرهنگی کشور کانادا داشته باشد. از جمله مهم‌ترین شرایطی که برای اخذ این نوع ویزا وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل باید سابقه دو سال کار مرتبط در 5 سال گذشته را داشته باشید تا بتوانید یک کسب‌وکار را در حوزه فعالیت خود خریداری یا ایجاد کنید.
  • علاقه‌مند به خوداشتغالی در کشور کانادا باشید و محدودیتی از این نظر نداشته باشید.
  • حداقل 35 امتیاز از امتیازات لازم را دریافت کنید. دقت داشته باشید که با مراجعه به سایر بخش‌ها سایت ما و استفاده از خدماتی که توسط موسسه مهاجرتی صباویزا در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را درباره این امتیازات به دست آورده و با امتیاز کامل درخواست خود را ارسال کنید.
  • شرایط پزشکی مناسبی داشته باشید و با بیماری جسمی یا روحی خاصی مواجه نباشید.
  • از نظر امنیتی مشکلی برای مهاجرت نداشته باشید و از طرفی حتما نامه عدم سوسابقه خود را نیز دریافت کرده و در لیست مدارکتان قرار داده باشید.

از جمله مهم‌ترین عواملی که می‌توانند روی امتیاز شما تاثیرگذار باشند می‌توان به مواردی مانند تجربه، تحصیلات، سن، توانایی‌های زبان و تطبیق‌پذیری شما اشاره کرد.

ویزای تجاری PNP کشور کانادا

برنامه‌های سرمایه‌گذاری استانی کشور کانادا یکی از انواع ویزای تجاری کانادا به شمار می‌آیند که امروزه فرصت‌های جذابی را برای کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا فراهم می‌کنند که اگر شما هم سرمایه کافی را در این زمینه دارید می‌توانید از این فرصت‌ها نهایت بهره را ببرید. در خصوص این روش برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا باید به این نکته دقت داشته باشید که هر استان دارای حداقل سرمایه موردنیاز مخصوص به خود است و به‌هیچ‌وجه نباید یک شرایط خاص را برای تمامی استان‌ها در نظر بگیرید. برای این‌که اطلاعات خود را درباره این حداقل سرمایه موردنیاز افزایش دهید می‌توانید از خدماتی که ما در سایت خود به شما ارائه می‌دهیم استفاده کرده و اطلاعات به‌روزی را درباره این موضوع به دست بیاورید. در هریک از برنامه‌های استانی که ارائه می‌شود از متقاضی خواسته خواهد شد تا یک طرح تجاری دقیق را به مسئولان استانی تحویل دهند.

در ادامه شما باید طرح تجاری دقیقی که آماده کرده‌اید را ارائه داده و از طرفی از این طرح دفاع کنید. برای دفاع از این طرح شما باید به طور دقیق پیش‌بینی‌های مالی خود برای پروژه را نیز ارائه دهید و نشان دهید که در خصوص پروژه کاملا جدی هستید. یک مسئله بسیار مهم دیگر که باید به آن دقت داشته باشید این است که شما حتما باید ثابت کنید که طرح تجاری شما به اقتصاد محلی استان مدنظرتان کمک خواهد کرد و می‌تواند باعث پیشرفت اقتصاد منطقه و کل کشور شود. به این ترتیب شما می‌توانید مجوزهای موردنیاز را برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود دریافت کرده و از این طریق ویزای خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که این نوع از انواع ویزای تجاری کانادا دارای محبوبیت بالایی در میان سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف است و به همین علت نیز رقابت برای اخذ این ویزا کمی بالا خواهد بود.

ویزای ثبت شرکت کانادا

ویزای راه‌اندازی شرکت یا یک شعبه از شرکت در کانادا

این ویزا یکی از انواع ویزای تجاری کانادا به شمار می‌آید که دارای شرایط خاصی است و معمولا افراد کمی هستند که این نوع ویزا را برای تجارت در کشور کانادا انتخاب کنند. دریافت اقامت کانادا با استفاده از این روش می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. اولین و شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت این روش این است که شما می‌توانید به‌راحتی اقامت دائم خود را نیز دریافت کنید و درصورتی که شرکت شما عملکرد خوبی داشته باشد برای انجام چنین کاری هیچ محدودیتی نخواهید داشت. مزیت مهم دیگر نیز این است که امکان دریافت ویزای همراه برای شما وجود خواهد داشت و شما می‌توانید همسر و فرزندان خود را نیز به کشور کانادا ببرید. زمانی که شما اقدام به ثبت یک شرکت در کشور کانادا می‌کنید امکانات و خدمات مختلفی به شما ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به ارائه وام‌های بانکی اشاره کرد که بدون شک می‌توانند به شما کمک کنند تا عملیات مهاجرت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

با وجود این‌که ثبت شرکت در این کشور دارای مزایای زیادی است؛ ولی نباید فراموش کنید که شما چالش‌های مختلفی را نیز پیش رو خواهید داشت که باید به آنها نیز دقت و توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین این چالش‌ها جذب سرمایه است که برای این کار شما یا باید یک سرمایه‌گذار را برای شرکت خود جذب کنید یا این‌که خودتان سرمایه اولیه کافی را برای راه‌اندازی شرکتی که در ذهن دارید داشته باشید. در گام بعدی شما ممکن است با چالش‌های اداری نیز مواجه شوید. شما باید مراحل مختلف اداری را طی کنید تا بتوانید مجوزهای موردنیازتان را دریافت کنید. پس از انجام این کار می‌توانید به‌راحتی هرچه تمام ویزای خود را نیز دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

دریافت انواع ویزای تجاری کانادا به شما کمک می‌کند تا بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را نیز دریافت کنید. ویزای تجاری کانادا دارای انواع مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به ویزای استارت‌آپ، ویزای PNP و … اشاره کرد. هریک از این ویزاها دارای شرایط و مزایای مخصوص به خود هستند که باید به آنها دقت و توجه داشته باشید. درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری را درباره شرایط و مزایای اخذ هریک از انواع ویزای تجاری این کشور یا اخذ شهروندی کانادا به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات موسسه صبا ویزا نیز استفاده کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید