لوگو صبا ویزا
لیست راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت

لیست راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت 2022

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت و جزئیات بیشتری از آن به دست بیاورید،می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

مشاوره رایگان

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که لیست راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت 2022 چیست؟ بسیاری از افراد برای سفر به کشور‌های دیگر همیشه به دنبال راحت ترین کشور برای گرفتن پاسپورت هستند. دریافت پاسپورت به خودی خود کار دشواری نیست فقط ممکن است کمی زمانبر باشد. بسیاری از افراد مختلف در صدد گرفتن پاسپورت دوم هستند تا بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

متأسفانه پاسپورت کشورمان دارای محدودیت است و برای رفتن به بسیاری از کشورهای دنیا باید ویزا و مجوزهای لازم را به دست بیاوریم. به همین دلیل بسیاری از ایرانی‌ها سعی در گرفتن پاسپورت از کشورهای دیگر دارند.

در این بین برخی از کشورهای دنیا شرایط سختی دارند و نمی‌توان به راحتی از آن‌ها پاسپورت گرفت اما برخی از کشورها وجود دارند که می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف پاسپورت آن‌ها را اخذ نمایید. با ادامه این مطلب همراه باشید تا لیست راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت 2022 را ببینید.

راحت ترین کشور برای گرفتن پاسپورت

راحت ترین کشور برای گرفتن پاسپورت

معمولاً برای ایرانی‌ها محدودیت‌هایی در سفر به برخی از کشورهای مختلف دنیا وجود دارد. برخی از افراد ایرانی برای رها شدن از شر این محدودیت‌ها اقدام به گرفتن تابعیت یک کشور دوم و اخذ پاسپورت دوم می‌کنند تا بتوانند با راحتی و بدون دردسر به کشورهای مختلف دنیا سفر کنند.

برخی از کشورهای دنیا به سختی تابعیت می‌دهند و یا گرفتن پاسپورت و تابعیت آن‌ها بسیار پیچیده و گران است. کشورهایی به مانند بلژیک، اسپانیا، سنگاپور، پرتغال، بریتانیا و امارات از جمله کشورهایی هستند که اخذ ویزای دوم از آن‌ها کار بسیار سختی است.

اما برخی از کشورهای دنیا وجود دارند که اخذ ویزا از آن‌ها کار زیاد سختی نیست. در زیر لیست کشورهایی که اخذ پاسپورت از آن‌ها کار سختی نیست را آورده‌ایم:

  • کانادا
  • آلمان
  • ترکیه
  • اتریش
  • استرالیا

در ادامه به بررسی این کشورها و توضیح بیشتر در رابطه با اخذ پاسپورت از آن‌ها پرداخته‌ایم.

اخذ پاسپورت کشور کانادا

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است. کانادا دارای قوانین مهاجرتی سختی نیست به همین دلیل سالانه حدود سیصد هزار نفر به این کشور امریکای شمالی مهاجرت می‌کنند. این کشور دارای امکانات زیادی است و شرایط اقتصادی و رفاهی بسیار خوبی دارد.

علی رغم این که اخذ پاسپورت کانادا در سال 2022 راحت است اما دارای اعتبار بسیار زیادی است و با گرفتن آن قادر خواهید بود به کشورهای زیادی مسافرت کنید. شما با مسافرت با بسیاری از کشورهای دنیا نیاز به اخذ ویزا ندارید و قادر خواهید بود با همان پاسپورت سفرهای خود را انجام دهید.

برای این که پاسپورت این کشور را بگیرید باید با استفاده از روش‌های مختلف به تابعیت این کشور در بیایید. زمانی که به سن 16 سالگی رسیدید پاسپورت برای شما صادر خواهد شد و قادر خواهید بود با پاسپورت خود به دیگر کشورهای دنیا مسافرت نمایید.

اخذ پاسپورت کشور آلمان

آلمان هم یکی از کشورهای دنیا است که سالانه مهاجران زیادی را می‌پذیرد. این کشور اروپایی در دادن پاسپورت دوم به تبعه‌های خارجی سخت گیری‌های زیادی ندارد. با این که اخذ پاسپورت در این کشور به مانند آب خوردن نیست اما سختی‌های بسیار زیادی هم ندارد و می‌توان با کمی تلاش به این هدف دست پیدا کرد. اگر شما موفق به اخذ پاسپورت 2022 از آلمان شوید می‌توانید از مزایای این پاسپورت برخوردار شوید.

شما به راحتی و با اخذ پاسپورت المان در سال 2022 از مزایای زیر برخوردار خواهید بود:

  • حق شرکت در انتخابات این کشور
  • بهره‌ بردن از تمامی حقوق اولیه اساسی
  • تردد راحت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به مدرک خاص و کسب مجوز
  • دسترسی پیدا کردن به حقوق شهروندی این کشور
  • گرفتن حمایت مالی برای مطالعه در برخی از مؤسسه‌های این کشور
  • دادن حق کار حتی در نهادهای دولتی به عنوان کارمند
  • و … .

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد فرزند، ازدواج و پناهندگی، پاسپورت این کشور اروپایی را اخذ نمایید.

اخذ پاسپورت کشور ترکیه

کشور ترکیه نیز از جمله کشورهایی است که گرفتن پاسپورت آن در سال 2022 سختی زیادی ندارد و از راحت‌ترین کشورها برای اخذ پاسپورت به شمار می‌رود. این کشور در زمینه‌های مختلفی رشد و پیشرفت کرده است و به دلیل قرار گرفتن بین اروپا و آسیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. به دلایل مختلف بسیاری از افراد در پی گرفتن پاسپورت این کشور هستند.

برای گرفتن پاسپورت این کشور می‌توانید از روش‌های مختلفی بهره ببرید. شما می‌توانید با خرید ملک به تابعیت این کشور در بیایید و شهروندی این کشور را بگیرد.

علاوه بر این می‌توانید از سایر روش‌ها به مانند کار، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج و … برای گرفتن شهروندی و ویزای این کشور استفاده کنید. با گرفتن پاسپورت ترکیه می‌توانید به هفتاد و دو کشور اروپایی بدون نیاز به ویزا سفر کنید. علاوه بر این می‌توانید به چهل و دو کشور دیگر سفر کنید و در فرودگاه مقصد ویزای کشور مربوطه را دریافت نمایید.

شاید جالب باشد که بدانید گذرنامه ترکیه از ارزش بالایی برخوردار است. گذرنامه این کشور در بین 30 گذرنامه برتر دنیا قرار دارد و همین موضوع باعث شده است تا ارزش بالایی داشته باشد.

راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت 2022

 اتریش در لیست راحت ترین کشورها برای گرفتن پاسپورت 2022

زندگی در کشور اتریش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است علاوه بر این از شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بسیار خوبی دارد به همین دلیل جز کشورهای پیشرفته دنیا به حساب می‌آید. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی به مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و … پاسپورت این کشور اروپایی را اخذ نمایید.

اعتبار و ارزش پاسپورت اتریش بسیار بالا است به گونه‌ای که در رنک 3 قرار دارد. افرادی که پاسپورت این کشور را دارند قادر خواهند بود به حدود 142 کشور دنیا بدون ویزا سر کنند علاوه بر این برای سفر به 42 کشور دنیا هم تنها نیاز است ویزای فرودگاهی اخذ شود. این کشور در دادن پاسپورت سخت گیری بسیار زیادی به عمل نمی‌آورد و کافی است با استفاده از یکی از روش‌های اخذ پاسپورت، گذرنامه این کشور اروپایی را اخذ نمایید.

اخذ پاسپورت کشور استرالیا

استرالیا نیز یکی از کشورهای دنیا است که اخذ پاسپورت آن در سال 2022 راحت است و به مانند بسیاری از کشورهای دنیا در این رابطه سخت‌گیری به عمل نمی‌آورد. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی به مانند کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و … اقدام به اخذ تابعیت و گرفتن پاسپورت این کشور نمایید.

پاسپورت این کشور دارای اعتبار بسیار بالایی می‌باشد و به عنوان یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا شناخته می‌شود. با این پاسپورت شما قادر خواهید بود به حدود 110 کشور دنیا بدون اخذ ویزا سفر کنید علاوه بر این قادر خواهید بود ویزای حدود 51 کشور را در فرودگاه مقصد اخذ کنید.

به طور کلی برای ورود به حدود 32 کشور باید قبل از ورد ویزای آن کشورها را اخذ کنید. با این که این پاسپورت دارای ارزش بسیار بالایی است اما گرفتن آن سختی زیادی ندارد.

سخن پایانی

در بین کشورهای دنیا تعدادی کشور وجود دارند که ایرانی‌ها می‌توانند پاسپورت آن‌ها را اخذ کنند. این پاسپورت‌ها را با نام پاسپورت دوم می‌شناسند. با گرفتن پاسپورت به شما تبعیت این کشورها داده خواهد شد و می‌توانید به مانند سایر شهروندان این کشورها از مزایای این پاسپورت‌ها استفاده کنید.

کشورهای کانادا، آلمان، ترکیه، اتریش و استرالیا از جمله کشورهایی هستند که گرفتن پاسپورت آن‌ها بسیار آسان‌تر از سایر کشورها دنیا می‌باشد. البته کشورهای دیگر هم هستند که می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف پاسپورت آنها را به راحتی اخذ نمایید.

حتماً قبل از اقدام به اخذ پاسپورت از ارزش آن و سختی‌های گرفتن آن اطمینان پیدا کنید و پس از آن اقدام به گرفتن گذرنامه کنید تا بتوانید به راحتی گذرنامه معتبری را دریافت نمایید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 2 میانگین: 3.5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید