لوگو صبا ویزا
بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان

بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.


مشاوره رایگان

امروزه ایرانیان زیادی علاقه‌مند به مهاجرت به کشورهای خارجی هستند و برای این کار به دنبال پیداکردن بهترین مقصد برای خود هستند. پیداکردن بهترین مقصد در کشورهای خارجی همواره سختی‌ها و مشکلات زیادی را ممکن است به همراه داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان صحبت کرده و اطلاعات جذاب و کاربردی را در خصوص هریک از این کشورها در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به مهاجرت به کشورهای خارجی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

کشور انگلستان برای زندگی ایرانیان

کشور انگلستان برای زندگی ایرانیان

کشور انگلستان یکی از بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان به شمار می‌آید. این کشور دارای موقعیت‌های شغلی بسیار خوبی برای ایرانیان است و به همین علت نیز شما می‌توانید زندگی خوب و راحتی را در این کشور داشته باشید و از نظر اقتصادی رفاه خوبی را تجربه کنید. تنوع موقعیت‌های شغلی در این کشور باعث می‌شود تا شما بتوانید انتخاب بهتری را برای زندگی در انگلستان داشته باشید. هزینه زندگی در این کشور شاید در ابتدا کمی بالا به نظر برسد؛ ولی با توجه به خدمات اجتماعی که شما دریافت می‌کنید و البته موقعیت‌های شغلی که می‌توانید داشته باشید از نظر هزینه زندگی در این کشور با چالش خاصی مواجه نخواهید شد. این کشور از نظر اقتصادی یکی از قوی‌ترین کشورهای اروپایی بوده و نرخ بیکاری در آن نیز بسیار پایین است.

نکته مهم دیگری که باید درباره این کشور بدانید این است که مهاجرت به انگلستان دارای روش‌های مختلفی است و شما گزینه‌های زیادی را برای مهاجرت به این کشور خواهید داشت. مهاجرت تحصیلی و کاری از جمله رایج‌ترین روش‌هایی هستند که برای انجام این کار وجود دارند. دانشگاه‌های این کشور دارای سطح علمی بالایی هستند و البته نباید فراموش کنید که اخذ پذیرش از آنها نیز ممکن است کار سخت و دشواری باشد. از طرف دیگر اگر سرمایه کافی برای مهاجرت به این کشور را دارید بدون شک مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند روش خوبی برای شما باشد تا بتوانید خیلی سریع اقامت و ویزای خود را دریافت کنید.

کشور استرالیا برای زندگی ایرانیان

کشور استرالیا برای مهاجرت و زندگی ایرانیان

اگر شما هم به دنبال بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان هستید بدون شک باید استرالیا را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. کشور استرالیا نه تنها برای دانشجویان می‌تواند یک کشور بسیار ایده‌آل برای مهاجرت باشد؛ بلکه هرساله تعداد زیادی از ایرانیان برای کارکردن به این کشور مهاجرت می‌کنند. دولت کشور استرالیا شرایط خوبی را برای مهاجرت ایرانیان فراهم کرده و معمولا مشکل خاصی را برای مهاجرت آنها به وجود نمی‌آورد. یک نکته بسیار مهم دیگر درباره زندگی در کشور استرالیا این است که در این کشور افرادی از سراسر دنیا زندگی می‌کنند و بخش بزرگی از مردم این کشور را مهاجران تشکیل داده‌اند. به همین علت نیز شما می‌توانید در این کشور با مردمی از فرهنگ‌های مختلف آشنا شده و اطلاعات جذابی را درباره فرهنگ‌های مختلف به دست بیاورید.

بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان

یک نکته جذاب درباره شرایط اقتصادی این کشور این است که حتی در زمانی که با رکود اقتصادی مواجه شده بود نرخ بیکاری در آن بسیار پایین بوده و مردم این کشور نیز رفاه اقتصادی خوبی داشتند. افرادی که علاقه‌مند به اخذ ویزای کاری این کشور هستند می‌توانند با دریافت ویزای کاری خود حتی شرایط لازم برای اخذ اقامت این کشور را نیز دریافت کرده و به‌صورت دائم اقدام به مهاجرت به استرالیا کنند. مدرک زبانی که شما برای مهاجرت به این کشور نیاز خواهید داشت مدرک زبان انگلیسی است که می‌توانید با شرکت در آزمون‌های تافل یا آیلتس این مدارک زبان را دریافت کنید. طبق نظرسنجی‌ها و بررسی‌هایی که انجام شده به طور میانگین شما ماهیانه مبلغ 1000 دلار را برای زندگی در این کشور نیاز خواهید داشت. این در حالی است که حقوق برخی از موقعیت‌های شغلی در کشور استرالیا به بیش از 3 هزار دلار در ماه می‌رسد که نشان‌دهنده رفاه اقتصادی بسیار خوب مردم این کشور است.

کشور کانادا برای زندگی ایرانیان

مهاجرت به کشور کانادا

اگر علاقه‌مند به مهاجرت تحصیلی و کاری هستید بدون شک یکی از بهترین کشورهایی که برای این کار پیش روی شما قرار دارد کشور کانادا است. کانادا یکی از کشورهایی است که هرساله شرایط بسیار خوبی را برای مهاجرت ایرانیان فراهم می‌کند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا امروزه ایرانیان زیادی در این کشور زندگی کنند. این کشور بسیار مهاجرپذیر است و از نظر اقتصادی نیز جز قوی‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌آید. زمانی که افراد مشغول به کار در این کشور می‌شوند معمولا پس از 3 سال می‌توانند ویزای خود را به ویزای دائم تبدیل کرده و اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند. در کنار روش‌هایی مانند مهاجرت کاری و تحصیلی شما می‌توانید از روش‌های دیگر مانند ازدواج و سرمایه‌گذاری نیز برای مهاجرت به این کشور استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

معمولا میانگین هزینه‌هایی که شما در این کشور خواهید داشت بین 20 تا 30 هزار دلار در سال خواهد بود که این هزینه ممکن است صرف بخش‌های مختلف زندگی شما شود. نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید این است که میانگین درآمدی که شما می‌توانید در این کشور داشته باشید بین 20 هزار تا 100 هزار دلار کانادا است که این مسئله نشان‌دهنده این است که شما می‌توانید زندگی خوب و راحتی را در این کشور داشته باشید. از جمله شهرهای محبوبی که در کشور کانادا برای ایرانیان وجود دارد می‌توان به شهرهایی مانند تورنتو، ونکوور و ادمونتون اشاره کرد که در آنها ایرانیان زیادی زندگی می‌کنند. پس اگر شما هم علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما این شهرها را نیز در لیست گزینه‌های خود برای مهاجرت قرار دهید.

کشور فرانسه برای زندگی ایرانیان

فرانسه از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

یکی دیگر از کشورهای جذابی که برای مهاجرت و زندگی ایرانیان وجود دارد کشور فرانسه است. یک مزیت بسیار مهم زندگی در کشور فرانسه برای ایرانیان این است که شرایط زندگی در آن بسیار خوب است و این کشور از اقتصاد قدرتمندی برخوردار است. از طرف دیگر آب‌وهوای کشور فرانسه شباهت زیادی با آب‌وهوای ایران دارد و کاملا چهارفصل است. در این کشور خدمات درمانی و بیمه درمانی با مناسب‌ترین هزینه ممکن به شهروندان ارائه می‌شود. یک نکته مهم برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به فرانسه را دارند این است که هزینه‌های زندگی در این کشور ممکن است کمی بالا به نظر برسد. میانگین هزینه‌های شما در این کشور ممکن است حتی تا 800 دلار نیز برسد که این میانگین هزینه‌ها به جز هزینه‌ای است که شما باید برای خرید یا اجاره مسکن بپردازید.

سطح نظام آموزشی بالا و ارائه خدمات رفاهی باکیفیت از جمله مهم‌‎ترین عواملی هستند که می‌توانند به طور مستقیم باعث شوند تا این کشور یکی از بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان باشد. معمولا مردم کشور فرانسه ارتباط بسیار خوبی را با مهاجران از جمله مهاجران ایرانی برقرار می‌کنند و از نظر ارتباطات اجتماعی شما مشکل خاصی را برای زندگی در این کشور تجربه نخواهید کرد.

کشور آلمان برای مهاجرت ایرانیان

کشور آلمان برای مهاجرت ایرانیان

آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که رهبری اقتصادی قاره اروپا را برعهده گرفته است و یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کاری و البته مهاجرت تحصیلی به شمار می‌آید. امروزه ایرانیان زیادی در کشور آلمان زندگی می‌کنند که شما با مهاجرت به این کشور می‌توانید با آنها ارتباط گرفته و شرایط بهتری را برای زندگی در این کشور تجربه کنید. نرخ بیکاری پایین در کشور آلمان یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث می‌شود تا زندگی در این کشور برای ایرانیان ایده‌‌آل باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه ایرانیان زیادی در بهترین موقعیت‌های شغلی در کشور آلمان در حال کارکردن هستند و درآمد بالایی نیز دارند. پس به‌طورکلی شما با مهاجرت کاری به این کشور می‌توانید از سطح رفاه اقتصادی بسیار خوبی برخوردار باشید و زندگی خوبی را برای خود بسازید.

نکته مهم دیگری که باعث می‌شود تا آلمان یکی از بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان باشد این است که روش‌های منعطف و بسیار زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. شما برای مهاجرت به آلمان می‌توانید از طریق روش‌هایی مانند تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، کارکردن در کشور آلمان، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این کشور و … اقدام کنید.

کشور یونان برای زندگی ایرانیان

مهاجرت به یونان و زندگی در این کشور

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که در حال حاضر بسیاری از ایرانیان علاقه‌مند به مهاجرت به این کشور هستند. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا این کشور یکی از بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان باشد که از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به مواردی مانند شرایط اقتصادی بسیار خوب این کشور، ارائه خدمات اجتماعی جذاب برای ایرانیان و البته برای تمامی شهروندان این کشور و مواردی ازاین‌قبیل اشاره کرد. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید به کشورهای اروپایی مهاجرت کنید باید بدانید یونان یک گزینه ایده‌آل برای شما خواهد بود.

به طور میانگین باید بدانید که هزینه زندگی در کشور یونان معمولا 30 درصد کمتر از سایر کشورهای اروپایی است و شما از نظر اقتصادی شرایط بهتری را در این کشور تجربه می‌کنید. سبک زندگی مردم این کشور بسیار جذاب است و معمولا ایرانیان ارتباط خوبی با مردم این کشور برقرار می‌کنند. از طرف دیگر آب‌وهوای مدیترانه‌ای که در کشور یونان وجود دارد آن را به یکی از بهترین کشورهای اروپایی از این نظر برای زندگی ایرانیان تبدیل می‌کند. اگر قصد مهاجرت به یونان را دارید باید بدانید که مهاجرت تحصیلی و کاری از جمله رایج‌ترین روش‌هایی هستند که می‌توانید برای این کار مورداستفاده قرار دهید.

کشور ترکیه برای زندگی ایرانیان

کشور ترکیه برای زندگی ایرانیان

بدون شک اگر بخواهیم لیست بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان را معرفی کنیم باید کشور ترکیه را نیز در این لیست قرار دهیم؛ چرا که یکی از کشورهای بسیار محبوب برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌آید و دارای جاذبه‌های گردشگری و شرایط زندگی بسیار خوبی است. یکی از نکات بسیار مهمی که باعث می‌شود تا ایرانیان تمایل زیادی به مهاجرت به این کشور و زندگی در آن داشته باشند نزدیکی فرهنگی دو کشور و مردم آنها به یکدیگر است که باعث می‌شود تا ایرانیان از نظر فرهنگی و اجتماعی شرایط بهتری را نسبت به سایر کشورهای اروپایی در ترکیه تجربه کنند و زندگی خوبی در این کشور داشته باشند.

یک مزیت بسیار مهم زندگی در ترکیه این است که ایران و ترکیه بسیار نزدیک به یکدیگر بوده و همسایه هستند. به همین علت نیز شما در مواقع مورد نیاز به سرعت می‌توانید وارد کشور شوید. از طرف دیگر شما با خرید ملک در کشور ترکیه نیز می‌توانید به‌سرعت به این کشور مهاجرت کرده و ویزا و اقامت خود را دریافت کنید. سایر روش‌های مهاجرت به ترکیه نیز شامل مواردی مانند مهاجرت تحصیلی و کاری هستند. البته شما می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور نیز به آن مهاجرت کنید.

کشور امارات برای زندگی ایرانیان

امارات برای مهاجرت و زندگی ایرانیان

امارات یکی از کشورهای پیشرفته آسیایی است که در سال‌های اخیر به موفقیت‌های اقتصادی و تجاری بسیار زیادی دست پیدا کرده و همین عامل نیز باعث شده تا این کشور را جز بهترین و جذاب‌ترین کشورها برای مهاجرت به شمار آورد. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا امارات جز بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان باشد که از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشور امارات دارای شرایط اقتصادی بسیار خوبی است.
  • نرخ بیکاری در این کشور پایین است.
  • خدمات اجتماعی ارائه شده به ساکنان این کشور فوق‌العاده باکیفیت است.
  • هرساله توریست‌های زیادی وارد این کشور می‌شوند.
  • امکانات رفاهی و تفریحی در امارات بسیار زیاد است.

روش‌های متعددی برای مهاجرت به امارات وجود دارد که یکی از بهترین آنها ثبت شرکت در کشور امارات است. این کشور در سال‌های اخیر به دنبال پیشرفت اقتصادی بوده و شرایط خوبی را برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. شما با سرمایه‌گذاری در این کشور می‌توانید به‌سرعت اقامت و ویزای خود و اعضای خانواده‌تان را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنید.

سخن پایانی

امروزه کشورهای زیادی برای مهاجرت ایرانیان وجود دارند که انتخاب از میان آنها ممکن است کار سختی باشد. از جمله این کشورها می‌توان به کشورهای ترکیه، فرانسه، آلمان، انگلستان، یونان و … اشاره کرد که هریک از این کشورها دارای مزایای مخصوص به خود برای مهاجرت و زندگی ایرانیان هستند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در پیداکردن بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان با مشکل و چالش مواجه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط دفتر مهاجرتی صباویزا نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید. خدمات ارائه شده توسط این دفتر مهاجرتی بسیار باکیفیت بوده و از طرف دیگر هزینه استفاده از این خدمات نیز بسیار مناسب است.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[امتیاز: 1 میانگین: 5]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

برای مشاوره رایگان کلیک کنید